Ik ga eens sms'enquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ga mee naar QlubTempo, ik ga ook. En heb verdomde zin

Mooi optijdquote:

Zijn gewoon bij de free reacord shop of zo'n sigaren zaak te krijgen. Zolang ze maar bij ticketbox zijn aangeslotenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
. Kan ik wel ergens kaarten kopen? want online bestellen heeft geen nut meer
.

Er passen maar 3 mensen in de autoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:27 schreef scarefreak het volgende:
Komen jullie dan ook ff langs Twello rijden?

quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga![]()
!
En volgens mij hoef ik het kaartje geeneens te betalen![]()
!

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga![]()
!
!

Nou, ik zeurde dat ik het te duur vond, voor nu.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:24 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?

owh ok 12uur in Twello dus?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We gaan trouwens wel wat later, zodat ik tussendoor ff kan slapen. Morgen moet ik weer vroeg op en ik ben nu al bekaf..

Draait die vanavond daar ja? Oei dan moet ik NY ook maar serieus in overweging nemen!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:49 schreef hardstyle_babbels het volgende:
en alsof het niet stopt... vanavond maar ff naar zany in new York!

Njah ga ook niet zoveel meer na ny als "vroeger" dit ook omdat het er gewoon niet meer zo bijzonder is...maar als zany komt moet ik er toch ff bij zijn!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:27 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Draait die vanavond daar ja? Oei dan moet ik NY ook maar serieus in overweging nemen!
Ben er sowieso al lang niet meer geweest...zonde!

ha mijn kaartje is ook net gehaaldquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga![]()
!
!

Nog meer fokkersquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:30 schreef Archiee het volgende:
[..]
ha mijn kaartje is ook net gehaald![]()

Ik heb ook nog een hadn vol munten van NY liggenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Njah ga ook niet zoveel meer na ny als "vroeger" dit ook omdat het er gewoon niet meer zo bijzonder is...maar als zany komt moet ik er toch ff bij zijn!![]()

Fruityloopsquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn er hier ook lui die zelf nummers proberen te maken? Zo ja met welk programma doen jullie dat dan? Lijkt me namelijk wel leuk om zelf eens wat in elkaar te knutselen.

[mierenneukmodusaan]quote:

Is dat ook geschikt voor echt harde muziek?quote:

Foutje.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:25 schreef LeonH het volgende:
[..]
[mierenneukmodusaan]
Hij?![]()
![]()
[mierenneukmodusuit]

Jah, het was idd een goed feestje, ben een aantal keer vol op m'n bek gegaan tijdens het stampen tering het is net een ijsbaan daar...quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:32 schreef Guerra het volgende:
Qlubtempo was vet.
Scot Project had een lekker setje maar A-Lusion was echt zeer goed.
Jammer genoeg geen Pavo en Isaac gezien, maar die vielen tegen hoorde ik.
Maar tering wat wordt het glad daar zeg. Net een ijsbaan.

De HMH zelf is een mooie hal, met de balkons e.d. alleen de vloer is 3x niksquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:41 schreef scarefreak het volgende:
Meeste mensen zijn toch altijd erg positief over de HMH...
Zelf nog nooit geweest

Ik had het veel groter verwachtquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:41 schreef scarefreak het volgende:
Meeste mensen zijn toch altijd erg positief over de HMH...
Zelf nog nooit geweest

quote:het is THE PROPHET..... En niet De Profeet... !!!!

quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kreeg gisteren trouwens een domme PM
[..].
Ik heb een foto met mij en The Prophet in mijn profiel staan met als ondertitel "De profeet en ik"

Hij was echt gaaf een paar weken geleden bij Euphoria jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:36 schreef RijstNatie het volgende:
beste dj van het moment blijft toch Tatanka

Maar bij qlimax draait ze als een na laatste, dus ik denk dat het gewoon keihard beuken word. Jmmr genoeg moet ik dat helaas missenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, ik vond Dana ook niet veel soeps.

En Promo danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:23 schreef Mystery8 het volgende:
[..]
Maar bij qlimax draait ze als een na laatste, dus ik denk dat het gewoon keihard beuken word. Jmmr genoeg moet ik dat helaas missen![]()

Nou, ik hoop dat Headhunterz en The Prophet toch ook wel even flink gaan knallen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:29 schreef Mystery8 het volgende:
Op zulke feesten is het tog gebruikelijk dat ze steeds harder draaien zodra de avond vordert, dus promo draait nog een stukje harder![]()

ik vergeef het jequote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik dacht dat er stond "Dana als laatste"![]()

Die cd's zijn oudquote:

Vorig jaar vond ik alle hardstyle hard gaan, en die trend is dit jaar ook doorgezet, dus dat zal wel goed komenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat Headhunterz en The Prophet toch ook wel even flink gaan knallen.
Maar hun kennende doen ze dat ook vast.

oeh jah headhunterz mogen zeker knallen, op qlubtempo waren ze ook lekker bezig, leuke meezinger en dat rapje van de mc hahaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat Headhunterz en The Prophet toch ook wel even flink gaan knallen.
Maar hun kennende doen ze dat ook vast.

Activator is de shit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:21 schreef Guerra het volgende:
Ik denk er erg aan om naar Audio Attack te gaan. 9 december met een erg vette line up
Alpha Twins (alpha²)
Brennan Heart
Zatox
Showtek
Activator
Deepack
Zany
Outblast
En dan nog Dano, Bass D & King Matthew en Dr Rude voor oldschool.
In de hemkade voor 25 euro. Vind ik niet erg duur. Nog ff kijken voor vervoer.

Dana is overgegaan op Jumpstyle toch? :pquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:49 schreef Mystery8 het volgende:
[..]
ik vergeef het je![]()
Maar nu ik erover nadenk, de timetable is tog nog niet bekend?
naja iig ik hoop voor jullie die er naar toe gaan dat Dana een beetje ah einde van de avond draait, dan draait ze tenminste lekker![]()

Ja, ik moet wel zeggen dat die set (ook de rap enzo, was allemaal hetzelfde) op Qlubtempo erg veel leek op de set van InShock. Maarja. headhunterz heeft nou eenmaal nog niet zoveel nummersquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:38 schreef Archiee het volgende:
[..]
oeh jah headhunterz mogen zeker knallen, op qlubtempo waren ze ook lekker bezig, leuke meezinger en dat rapje van de mc haha

quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Shadowlands Terrorists![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Still standing strong![]()

quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:29 schreef Guerra het volgende:
Okay Partypeople, it's Partykicking Time!!
Zany zat daar eerst ook bij. Zany is echt te vet.

Staan ook op Thunderdomequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 07:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga naar Army of Hardcode metLive: Shadowlands Terrorists
die niet zo veel meer draaien, nananaaaaaanananaaaaa!
![]()
.

Zany hoorde toch echt bij de terrorists hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat klets jij nou man... gewoon JDA, Vince en Syco( nadat opiate gestopt was ) hoor...

Maar ik welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar daar ga/hoef ik niet heen.

Leve de kermismix 2005 echt heerlijk. Mary go wild, Smoot Criminal enzovoortsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:25 schreef De_Ananas het volgende:
DJ Francois Megamix Kermis
Weet niet of ik ze mag uploaden hier maar wil ik wel anders voor je doen

Tilburg héquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
Leve de kermismix 2005 echt heerlijk. Mary go wild, Smoot Criminal enzovoorts

er is een amerikaans label waar dit soort muziek is uitgebracht (underground construction). dat type muziek (van mark v/poogie bear dan) wordt ook wel UC genoemdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:03 schreef Pindax0r het volgende:
Eh even een vraagje, het is niet echt hardstyle maar weet iemand misschien nog vergelijkbare nummers/artiesten die lijken op:
Ruthless & Vorwerk - I Feel Like Dancin'
Mark V & Poogie Bear - Shot In The Middle
Het is een soort van oldskool jumpstyle ofzo en ik vind het wel grappig, maar ik weet echt niet waar ik moet beginnen met zoeken...![]()

zoek op :'Captainquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:03 schreef Pindax0r het volgende:
Eh even een vraagje, het is niet echt hardstyle maar weet iemand misschien nog vergelijkbare nummers/artiesten die lijken op:
Ruthless & Vorwerk - I Feel Like Dancin'
Mark V & Poogie Bear - Shot In The Middle
Het is een soort van oldskool jumpstyle ofzo en ik vind het wel grappig, maar ik weet echt niet waar ik moet beginnen met zoeken...![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |