quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Kijk ik denk dan...... Doe dat nou niet!.....
Das Mariah Carey, sinds ze gebanged is door een bende 'hard thug life negers" heeft ze, naar ik begreep, een voorliefde voor vleeslullen gecreeerd. Enja daar sta je dan als rooie rakker klaar voor een potje wrestling, alleen met een bloedlul is dat dus gewoon jammer.....
Das Mariah Carey, sinds ze gebanged is door een bende 'hard thug life negers" heeft ze, naar ik begreep, een voorliefde voor vleeslullen gecreeerd. Enja daar sta je dan als rooie rakker klaar voor een potje wrestling, alleen met een bloedlul is dat dus gewoon jammer.....
Hij is wel goed die Maksterquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:33 schreef worldpimber het volgende:
Je bent de gedenkwaardige quote vergeten![]()
[..]
Kijk ik denk dan...... Doe dat nou niet!.....
Ik heb ervan horen zeggen heh, wie weet veranderd haar gedachte bij het aanzien van mijn Tarzan(tje) in opleidingquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:33 schreef worldpimber het volgende:
Je bent de gedenkwaardige quote vergeten![]()
[..]
De tijd zal het leren, ik ben in ieder geval voornemens om eht vol te houden. Mocht ik 's avonds / 's nachts wakker worden en baden in zweet dat naar amonia ruikt dan weet ik dat de rem er ff op moetquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:33 schreef worldpimber het volgende:
Maareeuh, om 6.30 opstaan, 10 km rennen en je dan fit voelen en dat elke dag...
Kijken hoe je er dan 's avonds bij ligt.
quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik heb ervan horen zeggen heh, wie weet veranderd haar gedachte bij het aanzien van mijn Tarzan(tje) in opleiding![]()
wij hebben het in 1 dag gedaan om half 11 weg uit Helmond en voor 18:00 weer terug voor de BBQquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Hoelang is de tocht, kan het in 1 dag gedaan worden?
Heb je het weleens geprobeerd danquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:55 schreef worldpimber het volgende:
Ik haal 2 km rennen volgens mij nog geeneens![]()
Idd, ja zij is echt jammer. Schijnt dat ze alleen ergens op gaat treden als ze 590 flessen evian water in haar kamer kleedkamer aantreft. Tevens moet dan heel de kamer roze geschilderd zijn en wil ze een bak vol met M&M's maar dan alleen de blauwequote:Op dinsdag 26 september 2006 13:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
![]()
Vergeet je oordopjes niet.... 't schijnt dat ze best hard kan gillen
Uitgeproduceerde asielzoekers worden officieel niet tot burgers gerekentquote:
Daar heb ik toch een sc00t4h voorquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:36 schreef Makster het volgende:
Heb je het weleens geprobeerd dan![]()
Doet me denken.... Jij MOET als marokkaan zijnde zeker weleens met handtasje weg gerent zijn, ga jij me nu vertellen dat jij de wouten binnen de 2 km zoek gerent hebt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd, ja zij is echt jammer.
[offtopic]
Maarja 6 kilo tiet, een geile bek en booty wat ermee door kan compenseerd weer genoeg heh![]()
Ik hem 'm niet gemaakt, maar evengoed vind ik 'm sterk ..quote:Uitgeproduceerde asielzoekers worden officieel niet tot burgers gerekent![]()
Das waar, my badquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar heb ik toch een sc00t4h voor![]()
Ik ren nooooooit, dus als ik een keer ren als in sportief zijn krijg ik na 30 seconden pijn in mijn schenen![]()
Eensch, sterk geproduceerd gezien de ontwikkelingenquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik hem 'm niet gemaakt, maar evengoed vind ik 'm sterk ..
Wat zal ze met al die flessen doen? Of zijn de ter vervanging van de eerder genoemde negers. Als het zo is, maakt dat het te berijken doel toch wel weer een stuk minder aantrekkelijk...quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:36 schreef Makster het volgende:
Idd, ja zij is echt jammer. Schijnt dat ze alleen ergens op gaat treden als ze 590 flessen evian water in haar kamer kleedkamer aantreft. Tevens moet dan heel de kamer roze geschilderd zijn en wil ze een bak vol met M&M's maar dan alleen de blauweenz enz
Maarja 6 kilo tiet, een geile bek en booty wat ermee door kan compenseerd weer genoeg heh![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat zal ze met al die flessen doen? Of zijn de ter vervanging van de eerder genoemde negers. Als het zo is, maakt dat het te berijken doel toch wel weer een stuk minder aantrekkelijk...![]()
En toch zijn 't beste prammen, mee eens. Al ben ik niet geheel eens met de plaatsing ervan...
![]()
Hey, alleen IK mag dit soort onzin dingen posten hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]vette shit
[afbeelding]
Edoch, ze zitten zowel links als rechts ..quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:12 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Kwalitatief sterke postKeep up the level
![]()
Locatie van de prammen laat idd ruimte voor discussieEdoch, ik zou ze niet links laten liggen
![]()
Ruimte voor discussie is er zeker, zelf voor een na borrel... en ze links laten liggen is uiteraard zonde. Kan ze er beter bij laten hangenquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:12 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Kwalitatief sterke postKeep up the level
![]()
Locatie van de prammen laat idd ruimte voor discussieEdoch, ik zou ze niet links laten liggen
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:21 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey, alleen IK mag dit soort onzin dingen posten hoor![]()
![]()
ik krijg ook altijd zwaar commentaat van "EL P." over mijn OP keuzesquote:
Moet te doen zijnquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij hebben het in 1 dag gedaan om half 11 weg uit Helmond en voor 18:00 weer terug voor de BBQ![]()
Hicham wel, hij heeft zelfs een keertje vóór mij gerendquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar heb ik toch een sc00t4h voor![]()
Ik ren nooooooit, dus als ik een keer ren als in sportief zijn krijg ik na 30 seconden pijn in mijn schenen![]()
of aan Rausje, die heeft hem ook bewaardquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Moet te doen zijn![]()
Nog eventjes lief aan Rebbel vragen![]()
Hey mercy - wat heb je nu voor ragbike aangeschaft?????quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
of aan Rausje, die heeft hem ook bewaard![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:45 schreef bvvt het volgende:
[..]
ik krijg ook altijd zwaar commentaat van "EL P." over mijn OP keuzes![]()
gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:10 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Gelukkig kan het je niets schelen wat anderen van je doen of laten vinden, daar sta jij boven![]()
Dat telt nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hicham wel, hij heeft zelfs een keertje vóór mij gerend![]()
![]()
![]()
Een Thomosquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey mercy - wat heb je nu voor ragbike aangeschaft?????
Dat kan zelfs ik dus als je dat niet kan ben je wel erg lamquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:55 schreef worldpimber het volgende:
Ik haal 2 km rennen volgens mij nog geeneens![]()
Daarentegen ben jij de dikzak, dus helaasch... sommigen mensen hebben alle pechquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat kan zelfs ik dus als je dat niet kan ben je wel erg lam
quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daarentegen ben jij de dikzak, dus helaasch... sommigen mensen hebben alle pech![]()
Ah, niet dat ik het niet durf te vragen aan Rebbelquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
of aan Rausje, die heeft hem ook bewaard![]()
Ik wou dat ik het had gefilmdquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat telt nietIk had geen keus, het was dat, of overreden worden door een indo op een brakke motor
Zo ongeveer dus:quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het had gefilmd![]()
Hicham in Baywatch slomo -rennend over het strand- stijl vluchtend voor de vleeschetende zuurstok
![]()
Dat was het ongeveer gedeeltequote:
quote:De achterband op de legendarische GSX1300R Hayabusa krijgt het altijd al voor zijn kiezen maar bij mijn extreem en belachelijk opgefokte Neerlansch en tevens Belgisch snelste en straatlegaalste, op het asfalt in iedere versnelling altijd dikke vette rubberen strepen trekkende GSX1300R Hayabusa ja die met drukvulling vergeet dat effe niet en daarom met overweldigende staalharde 280Nm (schrijf : tweehonderdentachtig) koppel al bereikt bij 7000 omwentelingen , zelfs in zesde versnelling mits veel grip aanwezig , gemakkelijk en overal trekkende power wheelies zal deze band zich denk ik beter weten te houden als de BT56 ?!
Je bent een talent net als je naamgenoot Hicham El Guerroujquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat was het ongeveer gedeelteSamen met het feit dat ik geen rondjes rende maar rechtuit
Hij is goed manquote:[..]![]()
Neuh, BazzieK heeft gekleurde velgen meen ik me te herinnerenquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Is dat Bazzieks barrel niet???
Verkocht![]()
![]()
een Hondaquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey mercy - wat heb je nu voor ragbike aangeschaft?????
he hijookdaarquote:
o nee sorry ikookhier is de naamquote:
Schatjequote:
Ja... op de fiets en met de treinquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:37 schreef -XX- het volgende:
Wat een warm welkom!![]()
![]()
Mensen nog lekker gereden vandaag?![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja... op de fiets en met de trein [afbeelding]trainen
Hee Mystery Woman ..quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:37 schreef -XX- het volgende:
Wat een warm welkom!![]()
![]()
Mensen nog lekker gereden vandaag?![]()
Wat wil je liev aan mij vragenquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Moet te doen zijn![]()
Nog eventjes lief aan Rebbel vragen![]()
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ah, niet dat ik het niet durf te vragen aan Rebbel![]()
![]()
![]()
Dat willen wij ook wel weten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:05 schreef FemaleRebbel het volgende:
Wat wil je liev aan mij vragen
nee, ik ga niet 't vorige topic bijlezen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jensen voor het maffen.
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:05 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wat wil je liev aan mij vragen
nee, ik ga niet 't vorige topic bijlezen
![]()
[..]
Blijkbaar wel![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat willen wij ook wel weten.Rib-i, kom eens uit de kast.
![]()
Ik kopieer 'm wel voor jouquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Zou ik jouw Eiffel-route vanuit Helmond mogen kopieren?
Ik wil dit jaar iig één keer bergbochtjes hebben gereden![]()
Ik zal het ook op MF posten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week kopieer ik ''m wel voor je, moet je wel volgende keer meeten met de Bollen jah![]()
![]()
ey WB: how are you?
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik kopieer 'm wel voor jou
DankuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week kopieer ik ''m wel voor je, moet je wel volgende keer meeten met de Bollen jah![]()
![]()
En ik kom wel meeten![]()
![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Rib-i op 26-09-2006 22:58:58 ]
Fine thank youquote:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/88911/1quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:01 schreef dribbel79 het volgende:
Hey über poepie darlings, iemand een WPH voor me van een Savage LS650E uit 1987??
We zijn met een project bezig, just in Kees...
Alleen gaat ie je daarna stalken voor die 5 euroquote:MFSUZUKIsavage
LS650 savage 86-04_clymer
ls650 savage 86-88_clymer
Komt allen naar deze weergaloze meet, ik organiseer !!quote:Hallo Youssef,
bij deze ben je uitgenodigd voor de Circuit Experience op donderdag 5 oktober 2006 welke plaats vindt op het circuit van Zandvoort.
Je bent ingedeeld in groep 3.
Het programma voor deze dag is bijgevoegd als attachment. Print de exoneratie clausule uit en lever deze ingevuld en ondertekend in bij de inschrijving!
Ik dacht dat je al geboekt had?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fine thank you.
Vanaaf een vakantie geboekt naar Cuba.10 oktober al vliegen.
![]()
Oogjes vallen dicht. Voor zover nog iemand online hier.![]()
![]()
![]()
er is een popup tegen gehoudenquote:Op woensdag 27 september 2006 10:19 schreef kratjuh het volgende:
Sluit je internet af voor je je PC uitzet.
Tip bij gebruik: Alt+F4 = venster sluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op woensdag 27 september 2006 10:45 schreef bvvt het volgende:
[..]
er is een popup tegen gehouden
Wat betekend dat???????Nerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na inmenging van moeder de vrouw is de koop niet doorgegaanquote:Op woensdag 27 september 2006 10:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Rib-I
jij had toch een motoraanhanger ? of kreeg die nog ?![]()
Genoteerdquote:Op woensdag 27 september 2006 00:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Komt allen naar deze weergaloze meet, ik organiseer !!![]()
Geen animo, zwakjes...
HOORT WIE HET ZEGTquote:
Dat zou heel goed uitkomen, ik heb hem vrijdagochtend nodigquote:Op woensdag 27 september 2006 11:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Na inmenging van moeder de vrouw is de koop niet doorgegaan![]()
De standaardopmerking:
"Waar moet je 'm laten?"![]()
Maar als je er een nodig hebt kan ik wel vragen of ik er eentje kan lenen? Ik ga vanmiddag even langs voor een bakkie![]()
Is goed man, ik zal vanmiddag vragen of jij de aanhanger vrijdagochtend tot in de middag(?) kan lenen / huren.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat zou heel goed uitkomen, ik heb hem vrijdagochtend nodigis het in Tilburg ? dan is het ophalen is geen probleem, want de auto met trekhaak die ik geregeld heb komt uit Dongen
![]()
coolquote:Op woensdag 27 september 2006 11:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is goed man, ik zal vanmiddag vragen of jij de aanhanger vrijdagochtend tot in de middag(?) kan lenen / huren.
Ik hou je op de hoogte![]()
I know, denk niet dat er een inlog voor me inzit, hij "krijgt" nog euri's van me voor de CBR manualquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:58 schreef hicham het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/88911/1
Savage staat in de lijst
[..]
Alleen gaat ie je daarna stalken voor die 5 euro
HAMSTEREN ! ! !quote:Op woensdag 27 september 2006 11:44 schreef Macchia_Nera het volgende:
Moggegister verstandkies getrokken en nu een heerlijke opgezwollen wang en een zere kaak.
![]()
Dat je dan nog kunt gapen ..quote:Op woensdag 27 september 2006 11:44 schreef Macchia_Nera het volgende:
Moggegister verstandkies getrokken en nu een heerlijke opgezwollen wang en een zere kaak.
![]()
Zou het even in de gaten houden als ik jou was, bij 3 dagen pijn kan zijn dat hij ontstoken is. als je donderdag nog pijn hebt meteen even voor het weekend langs de tandarts om te laten ontsmettenquote:Op woensdag 27 september 2006 11:44 schreef Macchia_Nera het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 11:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zou het even in de gaten houden als ik jou was, bij 3 dagen pijn kan zijn dat hij ontstoken is. als je donderdag nog pijn hebt meteen voor even het weekend langs de tandarts om te laten ontsmetten![]()
Had het namelijk ook![]()
Heb dagje vrij genomen om de motor in orginele staat terug te brengen en de pimp onderdelen los
te verkopen![]()
Nee, de plannen lagen er alleen.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:02 schreef hollander172 het volgende:
Ik dacht dat je al geboekt had?
Ik sprak op Zandvoort iemand, die vond dat het niet dik genoeg kon. Srad.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
dus je gaat weer met een dikke kont rondrijden ?
![]()
Zit wel aan de pilletjes idd, dus de meeste pijn is wel weg maar tis irritant omdat je ook niet normaal kan slapen omdat je op een of andere manier druk uitoefend op die kant ofzo.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat je dan nog kunt gapen ..
Sterkte ermee .. Of zit je aan die fijne pilletjes met zo'n mickey-mouse-logo erop ..
Het moet gewoon over zijn voor zaterdag, de bedoeling was om de crossbaan dan te gaan verkennen.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zou het even in de gaten houden als ik jou was, bij 3 dagen pijn kan zijn dat hij ontstoken is. als je donderdag nog pijn hebt meteen voor even het weekend langs de tandarts om te laten ontsmetten![]()
Had het namelijk ook![]()
Heb dagje vrij genomen om de motor in orginele staat terug te brengen en de pimp onderdelen los
te verkopen![]()
Nou liever nietquote:Op woensdag 27 september 2006 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus je gaat weer met een dikke kont rondrijden ?
![]()
Idd, vrouwen zijn ook helemaal niet praktisch ingesteld.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:22 schreef Rib-i het volgende:
Nog zo'n slimme opmerking:
"We hebben niet eens een trekhaak"![]()
![]()
Gaaf als je 'm neemt. Kan je in het zand driftenquote:Op woensdag 27 september 2006 11:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
coolthnx m8
ik ben nu de 1e die vrijdag komt kijken, dus de kans is heel groot dat ik hem meeneem
![]()
Ben ik eigenlijk nog steeds niet goed uit. Ik was met een R6 bezig met niks op de teller maar de man speeltquote:Op woensdag 27 september 2006 11:59 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Zit wel aan de pilletjes idd, dus de meeste pijn is wel weg maar tis irritant omdat je ook niet normaal kan slapen omdat je op een of andere manier druk uitoefend op die kant ofzo.
[..]
Het moet gewoon over zijn voor zaterdag, de bedoeling was om de crossbaan dan te gaan verkennen.![]()
Maar het ziet er op zich wel netjes uit, zit mooi dichtgehecht enzo alleen wat napijn.
Wat voor motor ga je nu kopen trouwens ?
Zoiets heb ik vannacht gedroomtquote:Op woensdag 27 september 2006 12:02 schreef Rib-i het volgende:
Gaaf als je 'm neemt. Kan je in het zand driftenen omkukelen
![]()
En rechtop tegen een dijktalut rijdenquote:Op woensdag 27 september 2006 12:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Cuba is mooi, wel erg arm. Als je geluk hebt sterft Castro en kom je midden in een burgeroorlog te zittenquote:Op woensdag 27 september 2006 11:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, de plannen lagen er alleen.
Ik kreeg alleen geen vrij@werk, en het is altijd afwachten of je 3 maanden nadat je iemand 2 maanden kende nog samen wilt.En nu was het wachten op het nieuwe paspoort, blijk je bij on-line booken al nodig te hebben.
Dan duurt een week toch ineens lang.
![]()
[..]
Ik sprak op Zandvoort iemand, die vond dat het niet dik genoeg kon. Srad.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
En rechtop tegen een dijktalut rijdenivm met tijdwinst
![]()
Oh het neukertje gaat ook mee?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:59 schreef Worldbeater het volgende:
Nee, de plannen lagen er alleen.
Ik kreeg alleen geen vrij@werk, en het is altijd afwachten of je 3 maanden nadat je iemand 2 maanden kende nog samen wilt.En nu was het wachten op het nieuwe paspoort, blijk je bij on-line booken al nodig te hebben.
Dan duurt een week toch ineens lang.
![]()
Die prijs voor de R1 die je gisteren had gepost om M-F was wel interessant, helaas de geschiedenis eraan een stuk minderquote:Op woensdag 27 september 2006 12:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk nog steeds niet goed uit. Ik was met een R6 bezig met niks op de teller maar de man speelt
iedereen tegen elkaar uit zodat het nu ook niet meer aantrekkelijk is.
We gaan weer lekker op een ander voordeeltje uit maar dat lukt alleen als je meteen cash geld op tafel
leggen kan.![]()
hij heeft best veel voordelenquote:Op woensdag 27 september 2006 12:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
je ben ineens wel helemaal Yamahahaa minded geworden he ?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk nog steeds niet goed uit. Ik was met een R6 bezig met niks op de teller maar de man speelt
iedereen tegen elkaar uit zodat het nu ook niet meer aantrekkelijk is.
We gaan weer lekker op een ander voordeeltje uit maar dat lukt alleen als je meteen cash geld op tafel
leggen kan.![]()
Misschien hadden we dan toch die annuleringsverzekering moeten nemen.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:07 schreef Rib-i het volgende:
Cuba is mooi, wel erg arm. Als je geluk hebt sterft Castro en kom je midden in een burgeroorlog te zitten![]()
Kan je als correspondent ter plaatse Live reports voor CNN gaan doen
Nou ja, zo zou ik haar niet willen noemen.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:14 schreef hollander172 het volgende:
Oh het neukertje gaat ook mee?![]()
Neem je Nick ook mee? Kleine blonde jochies zijn cubaanse vrouwen dol op.
Die dingen zijn meer sleutelen dan rijden hoorde ik je eerder zeggen. En nu zie je het licht.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij heeft best veel voordelenBermen, drempels, rotonde's, weilandje bij Rebbel achter, bospaden, wheely's, hooligan rijstijl. zijn dan geen probleem meer
![]()
mocht ie op de grond flikkeren![]()
Anders komen de russen de orde wel weer herstellen.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien hadden we dan toch die annuleringsverzekering moeten nemen.![]()
Toevallig onlangs met belangstelling een reportage gevolgd over Cuba.
Maar de meningen zijn verdeeld over het uitbreken van een burgeroorlog.![]()
Hmmm ook flauw, Nick ken je al veel langer en dan mag ie niet eens mee.quote:Nou ja, zo zou ik haar niet willen noemen.Nick moet naar school. Volgend jaar mag'ie mee.
![]()
![]()
Soesje ook nog wel hoor, maar daar zie je minder voordeeltjes van op de bekende sites .quote:Op woensdag 27 september 2006 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je ben ineens wel helemaal Yamahahaa minded geworden he ?![]()
eerst een R1 nu weer een R6, wat is er mis met Scheurzuki's ?![]()
ughe ughequote:Op woensdag 27 september 2006 12:29 schreef Rib-i het volgende:
Shit zeg, was ik er bijna ingetrapt.
Pc voor 299 Euro incl. BTW
Moet je nog wel 150 Euro aftikken voor het OS![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:35 schreef hollander172 het volgende:
Hij leest toch niet mee he?Wil niet stoken in een duurzame vader-zoonrelatie.
![]()
Of Martie moet het aantrappen nog leren.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:50 schreef Gawaine het volgende:
Als hij koud niet binnen 2 a 3 trappen aan de gang is kan je al een andere cdi unit gaan zoeken.
het is geen SM ( althans nog niet )quote:Op woensdag 27 september 2006 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien hadden we dan toch die annuleringsverzekering moeten nemen.![]()
Toevallig onlangs met belangstelling een reportage gevolgd over Cuba.
Maar de meningen zijn verdeeld over het uitbreken van een burgeroorlog.![]()
[..]
Nou ja, zo zou ik haar niet willen noemen.Nick moet naar school. Volgend jaar mag'ie mee.
![]()
![]()
[..]
Die dingen zijn meer sleutelen dan rijden hoorde ik je eerder zeggen. En nu zie je het licht.![]()
Okee mooi, ik wil pril en minder pril geluk natuurlijk niet in de weg staan.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Nog niet, nog niet. Voorlopig kotst hij van al dat motorgerelateerde internetten.![]()
De nieuwe hooliganquote:Op woensdag 27 september 2006 13:14 schreef hollander172 het volgende:
Af en toe lees ik iets over Martie + SM tussendoor en ik geloof er niks van.
de verkoper had al vermeld dat ie soms slecht te starten was, en dat ie soms niet echt lekker loopt. hij rijd wel maar heeft erg lang stil gestaan.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Soesje ook nog wel hoor, maar daar zie je minder voordeeltjes van op de bekende sites .![]()
Kontje is gedemonteerd en ligt al in losse delen door de garage, nu het orginele er weer op flanzen![]()
Let je er bij die XL wel op of hij niet warm of lauw is als je komt voor een proefrit, dus niet dat hij hem
al voorgestart heeft als je komt.
Als hij koud niet binnen 2 a 3 trappen aan de gang is kan je al een andere cdi unit gaan zoeken.
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hmmm ook flauw, Nick ken je al veel langer en dan mag ie niet eens mee.![]()
Dat is wel zo en de onderdelen kunnen ook nog prijzig zijnquote:Op woensdag 27 september 2006 12:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Let je er bij die XL wel op of hij niet warm of lauw is als je komt voor een proefrit, dus niet dat hij hem
al voorgestart heeft als je komt.
Tis niet alleen het OS. Toch wel een prijzige pc als het vergelijkt met aanbiedingen van Mycom of overjarige modellen met A-merkenquote:
Beter te weinig dan teveel benzine.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne het aantrappen kan lastig zijnik heb op die XL van een maat van me ook al een paar keer midden op straat moeten aantrappen omdat ie vaak afsloeg,
bleek te weinig benzine te hebben
![]()
je moet het wel als een geheel lezenquote:Op woensdag 27 september 2006 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zie het verschil niet zo met betrouwbaarheid tussen een SM, en een crosser die als basis voor ombouw wordt gebruikt.
Mijn SM had ook normale onderhoudsintervallen, het blok liet mij nimmer in de steek, en de vergelijking met een GFTbak slaat kant nog wal. En je heet geen Pepijn nee, dus ga eerst maar eens leren aantrappen.De kans op stukken is overigens zeer aanwezig bij een 1 pitter.
Vandaar er ook al een ander blok in zit.![]()
De CR was ook een Honda trouwens.![]()
Echte wedstrijdmachine..
Dat staat toch bij optiesquote:Op woensdag 27 september 2006 12:29 schreef Rib-i het volgende:
Shit zeg, was ik er bijna ingetrapt.
Pc voor 299 Euro incl. BTW
Moet je nog wel 150 Euro aftikken voor het OS![]()
Mijn XR starte ook slecht. Daarvan moest eigenlijk de unit gerepareerd worden. (in Helmond zit een bedrijf)quote:Op woensdag 27 september 2006 13:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de verkoper had al vermeld dat ie soms slecht te starten was, en dat ie soms niet echt lekker loopt. hij rijd wel maar heeft erg lang stil gestaan.![]()
enne het aantrappen kan lastig zijnik heb op die XL van een maat van me ook al een paar keer midden op straat moeten aantrappen omdat ie vaak afsloeg,
bleek te weinig benzine te hebben
![]()
ja en ?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:43 schreef BazzieK het volgende:
World of Warcraft een hele dag offline voor server updates![]()
![]()
![]()
Mwah dalijk even het boek van rossi halen denk ikquote:Op woensdag 27 september 2006 13:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ja en ?Zoek toch een hobby man
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 13:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
.. is het donderdag ..
Goeiemiddag
Inderdaad, ik zwijg slechts mede...quote:Op woensdag 27 september 2006 13:14 schreef hollander172 het volgende:
Af en toe lees ik iets over Martie + SM tussendoor en ik geloof er niks van.
Goesquote:Op woensdag 27 september 2006 13:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:manager heeft geswitched met zijn vaste dinsdagmiddag vrij
morgen --> naar Goes, motor wordt afgesteld
eindje rijden jaquote:
Pff, en had je je kontje dan niet aangeboden?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eindje rijden jabij de anderen die ik belde kon ik pas over 2 weken terecht en dat noemden sommigen nog vrij snel..
heb je al een idee waarop je hem gaat inruilen ? en bij wie ?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:17 schreef Gawaine het volgende:
Alle electronica netjes orgineel op zijn plaats krijgen is ook lekker makkelijk![]()
Gelukkig heb ik er allemaal foto's van gemaakt toen ik de andere kont er op gebouwd heb.![]()
Nee, ik heb wel een bod gehad en misschien dat ik met hem tot een deal kan komen.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je al een idee waarop je hem gaat inruilen ? en bij wie ?
Mooie XL kopuh ?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een bod gehad en misschien dat ik met hem tot een deal kan komen.
Liefst R1 2002/2003 of een GSXR750 K4 (maar kan zomaar wat anders zijn)
Liefst heb ik baar geld zodat ik overal terecht kan.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pff, en had je je kontje dan niet aangeboden?
[/makster]
Heb ik toch al gehad, de ruigere versie danquote:
Ben ook een (klein) kind geweest en het afpersen, omkopen, chanteren en manipuleren zat er al vroeg in.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Dat is een goed argument voor Nick![]()
Het is toch normaal dat wij elkaar verhalen gekleurd lezen?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
je moet het wel als een geheel lezenanders klopt het ook niet
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 13:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:manager heeft geswitched met zijn vaste dinsdagmiddag vrij
morgen --> naar Goes, motor wordt afgesteld
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:04 schreef worldpimber het volgende:
MAareeh, Hollander, begreep ik nou goed dat het over is met die chick van jou?![]()
[insert] Whaaah.gifquote:Op woensdag 27 september 2006 14:21 schreef kratjuh het volgende:
Ohja, we zijn dood, wisten jullie het ook al ?
klikkerdeklik
Weten we gelijk weer dat de buienradar écht in De Bilt staat ..
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:02 schreef hollander172 het volgende:
Ben ook een (klein) kind geweest en het afpersen, omkopen, chanteren en manipuleren zat er al vroeg in.![]()
Neem Nick wel een dagje onder mijn hoede om hem the works te leren.Weet ie tenminste zeker dat ie eerstvolgende keer met een maxi bag M&M's en een literbeker cola op schoot in de business class naar een ver oord vliegt.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had bijna een voorspoedige carriere.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[insert] Whaaah.gif
dit is een collega van mij geweest![]()
![]()
Neuh maar we hebben een dipje.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:04 schreef worldpimber het volgende:
MAareeh, Hollander, begreep ik nou goed dat het over is met die chick van jou?![]()
Spoilers gebruiken mag als je wat persoonlijker wilt worden. Als je wat kwijt moet aan je matties.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:24 schreef hollander172 het volgende:
Neuh maar we hebben een dipje.![]()
7 years itch bestaat dus echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
Is wel eens anders geweest
Wel kut voor ze, ze staan er misschien geheel niet achter. Maar als ze nu toegeven aan die hele holocaust kunnen ze ook nooit meer terugkeren naar Turkije.quote:Had bijna een voorspoedige carriere.![]()
Ik zat ook al te denken, totdat ik zag waar Goes lagquote:Op woensdag 27 september 2006 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
Kan je er niet een andere dag van maken? Vrijdag ofzo, kan ik ook mee.![]()
![]()
Ok, ik was al bang dat Hicham nooit meer motortheorieboeken terugkreegquote:Op woensdag 27 september 2006 15:24 schreef hollander172 het volgende:
Neuh maar we hebben een dipje.![]()
7 years itch bestaat dus echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah dat is waarquote:Op woensdag 27 september 2006 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is toch normaal dat wij elkaar verhalen gekleurd lezen?![]()
![]()
![]()
Geen pics meer op Fok! Heb al een keer de zedenpolitie thuis gehad.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:28 schreef worldpimber het volgende:Ja, wat me trouwens brengt op het feit dat die ene die zo extreem voor jou was gevallen ook zoveel was afgevallen... 20 à 30 kilo, die before and after foto wil ik weleens zien.
![]()
Kan je er niet een vrije dag van maken? Donderdag ofzo, kan jij ook mee.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] Dat is de beste van Nederland.
Kan je er niet een andere dag van maken? Vrijdag ofzo, kan ik ook mee.![]()
![]()
idd gister erg veel storing geweest - rond 3 uur leek het er op of er een atoombom ontploft was.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:21 schreef kratjuh het volgende:
Ohja, we zijn dood, wisten jullie het ook al ?
klikkerdeklik
Weten we gelijk weer dat de buienradar écht in De Bilt staat ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
Nee, morgen heb ik al een ontbijt afspraak met een goede vriendin, en daarna gaan we naar mijn opa en oma in Noord Holland.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Kan je er niet een vrije dag van maken? Donderdag ofzo, kan jij ook mee.![]()
![]()
Nu niet meerben al blij dat ik zo snel terecht kan
Zaanse Schans woont mijn oma, sterker nog, 80% van de familie.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
We zullen je met gepast geweld onderscheppen [afbeelding]
ik kwam hem vorig jaar tijdens het zappen ook al tegen bij een of ander allochtonen programmaquote:Op woensdag 27 september 2006 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
Had bijna een voorspoedige carriere.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
Nee, morgen heb ik al een ontbijt afspraak met een goede vriendin, en daarna gaan we naar mijn opa en oma in Noord Holland.![]()
Letterlijk de enige dag deze week dat ik een afspraak heb.![]()
Volgende week ben ik ook nog beschikbaar.![]()
Zit er niks anders op dan maar 'gewoon' te meeten heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo, met JH, uit Haarlem (quote:Op woensdag 27 september 2006 15:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zit er niks anders op dan maar 'gewoon' te meeten he
De vraag is meer om welke ambities het nou precies gaat.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik kwam hem vorig jaar tijdens het zappen ook al tegen bij een of ander allochtonen programmanooit geweten dat ie politieke ambities had
![]()
quote:
Als je erbij was had je het kunnen wetenquote:Op woensdag 27 september 2006 16:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De vraag is meer om welke ambities het nou precies gaat.
De politiek is ook een deur voor profiteurs.![]()
[..]
![]()
Hebben we nu al een face pic van jou tijdens een meet.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 16:31 schreef Worldbeater het volgende:
Hallo, met JH, uit Haarlem () ik heb morgen een afspraak, maar ben de tijd vergeten.
RF: huhHmprf.
JH: en het is wel een stukje rijden uit Arhem () , dus de tijd is wel even belangrijk.
![]()
JH: en kan ik met vrijdag wisselen misschien?![]()
RF: neih, we zitten echt helemaal vol.Verzetten is geen optie.
Donderdag 14.00.
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
opzouteh schwanz
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 16:31 schreef Worldbeater het volgende:
Hallo, met JH, uit Haarlem () ik heb morgen een afspraak, maar ben de tijd vergeten.
RF: huhHmprf.
JH: en het is wel een stukje rijden uit Arhem () , dus de tijd is wel even belangrijk.
![]()
JH: en kan ik met vrijdag wisselen misschien?![]()
RF: neih, we zitten echt helemaal vol.Verzetten is geen optie.
Donderdag 14.00.
Echt jij gebelle die man ofwaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:
LA-33
Is het al vrijdag?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is dus wel degelijk een optie. Laat je het wel even aan Ruud weten?quote:![]()
Hij wilde het gelijk veranderen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:56 schreef worldpimber het volgende:
Echt jij gebelle die man ofwa?
14.00 morgen, aan OPM of dat waar is.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er is dus wel degelijk een optie. Laat je het wel even aan Ruud weten?![]()
Hij wilde het gelijk veranderen,ik zeg niet voor niks opzouteh swchanzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:31 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
@ OPM
This is your conscience speaking ...quote:Op woensdag 27 september 2006 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er is dus wel degelijk een optie. Laat je het wel even aan Ruud weten?![]()
Hij wilde het gelijk veranderen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wooot!
Dat is geen geld, 550 cc, nog geen euro per cc, zal wel een hoop kilometers op staan.![]()
Dragstuurtje er op, en gááán.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Spoilers gebruiken mag als je wat persoonlijker wilt worden. Als je wat kwijt moet aan je matties.
Mjah, om Markie te pesten kan ik er wel wat spoilers doorheen mikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:40 schreef hollander172 het volgende:
Mjah, om Markie te pesten kan ik er wel wat spoilers doorheen mikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk zal Nick bij het aanschouwen van je eerstvolgende brik je gezicht dermate kastijden dat gij geen jonkvrouwen zult believen de rest uwer levenquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:44 schreef worldpimber het volgende:
Hopelijk zal Nick bij het aanschouwen van je eerstvolgende brik je gezicht dermate kastijden dat gij geen jonkvrouwen zult believen de rest uwer leven![]()
![]()
Heb al geen foto van die XJ550 laten zien, alleen gezegd dat ik een hééle oude motor heb gekocht.
Een GS-500 was immers ook maar een minderwaardige brommer in zijn ogen.![]()
Heeft nu al verstand van uiterlijk.
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:45 schreef hollander172 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mjah, om Markie te pesten kan ik er wel wat spoilers doorheen mikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:50 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 18:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.![]()
M'n zekering klapt er weer uit bij het aansluiten van de oude knippers.![]()
Wat doe ik fout Mercy ?
Of komt het omdat ik voor de Led knippers nog niet omgewisseld heb ?![]()
Noh, edam ligt gewoon ffies verder dan alkmaar zie k nuOk weet ik dat ook weeeeeer
Sowieso schrijf je zo.![]()
Zie edit. Nog verder dan ik dacht, maar jij woont ook helemaal in een gehucht.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:13 schreef -XX- het volgende:
Noh, edam ligt gewoon ffies verder dan alkmaar zie k nuOk weet ik dat ook weeeeeer
![]()
![]()
De vorige koopster van mijn motor woont in Heerhugowaard.
Ben ik 30 kilometer achteraan gereden om de motor bij de pomp aan te trappen.
Anders haalde ze het niet naar huis.![]()
![]()
Dat staat niet eens op de kaart, wat is dat nou voor nonsensquote:Op woensdag 27 september 2006 18:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zie edit. Nog verder dan ik dacht, maar jij woont ook helemaal in een gehucht.![]()
De vorige koopster van mijn motor woont in Heerhugowaard.
Ben ik 30 kilometer achteraan gereden om de motor bij de pomp aan te trappen.
Anders haalde ze het niet naar huis.![]()
![]()
Nuchter klassificeer ik, met ingenomenheid, als pragmatisch, en inderdaad als een heel realistische weergave van bovengenoemde reflectie.quote:
wat je fout doe ?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:11 schreef Gawaine het volgende:
M'n zekering klapt er weer uit bij het aansluiten van de oude knippers.![]()
Wat doe ik fout Mercy ?
Of komt het omdat ik voor de Led knippers nog niet omgewisseld heb ?![]()
die mooie slanke kont eraf halendat is het
![]()
![]()
Meet his daddy.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:31 schreef -XX- het volgende:
Wat is er gebeurd met bassieHij fokt nog minder dan wij alle bij elkaar!
![]()
![]()
GPX750R, moet naar 1.000 euro te babbelen zijn.![]()
![]()
![]()
Een beetje als unfucking believable.quote:
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.![]()
Wat een lelijke bak!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meet his daddy.![]()
[afbeelding]
Kijk, weer wat geleerdquote:Op woensdag 27 september 2006 18:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een beetje als unfucking believable.
Mjah, beetje van het kontje afzagen, seat cover erop, knipperlichten vervangen, liefst overspuitenquote:,andere dempers en het lijkt al heel wat.
quote:Yamaha FZR 750.
Uniek expemplaar, is beslist geen 2e van te vinden, echt een plaatje.
Bouwjaar 1990, kenteken : 2002.
Kilometerstand : 27:000 , (dus zo goed als niks, net ingereden)
Door ons is alles wat omgebouwd in opdracht uitgevoerd.
Geen gekke dingen mee gedaan, heeft altijd binnen gestaan en is zeer goed onderhouden.
Wordt verkocht i.v.m. aanschaf andere motor.
Was 4 1/2 jaar in ons bezit.
een eerlijk bod gevraagd boven de 2000,-- euro.![]()
Massieve mannenmotor.quote:
Aluminium.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:44 schreef -XX- het volgende:
En die dikke kuip er niet vergeten af te halen!![]()
![]()
![]()
WTF ,daar wil je nog niet dood naast gevonden wordenquote:![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
quote:Wat hij zegtquote:Op woensdag 27 september 2006 18:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een beetje als unfucking believable.![]()
![]()
![]()
Ik hou wel van bling.quote:
He he.. beetje fout..quote:Op woensdag 27 september 2006 18:52 schreef ikookhier het volgende:
WTF ,daar wil je nog niet dood naast gevonden worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En vraagt er ook nog 2000E voor kan i er beter bij geven op hem ergens in een donken hoekje op teslaan, of te vernietigenquote:Op woensdag 27 september 2006 18:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Beetje overdone
Ik zou em ook 4 jaar binnen laten staan
Deja vu bij de quote.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Beetje overdone
Ik zou em ook 4 jaar binnen laten staan
Graag uw alibi.quote:
Naja, ik vinnek 1.750 waard, en dat heb ik hem ook gemaild.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:59 schreef ikookhier het volgende:
En vraagt er ook nog 2000E voor kan i er beter bij geven op hem ergens in een donken hoekje op teslaan, of te vernietigen![]()
![]()
Niggerstylíííííe.
Gouden kettingen, etc.
![]()
![]()
Ik ga nu ff mijn kroonplaat poetsen trouwens.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tof ding voor 1000 Euroquote:Op woensdag 27 september 2006 18:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meet his daddy.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deja vu bij de quote.![]()
[..]
Graag uw alibi.![]()
[..]
Naja, ik vinnek 1.750 waard, en dat heb ik hem ook gemaild.![]()
Niggerstylíííííe.
Gouden kettingen, etc.
![]()
![]()
Ik ga nu ff mijn kroonplaat poetsen trouwens.![]()
![]()
![]()
GangSterFok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Mjah, ik zie een lelijk opgelapte racer of schadefiets.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
Naja, ik vinnek 1.750 waard, en dat heb ik hem ook gemaild.![]()
Niggerstylíííííe.
Gouden kettingen, etc.
![]()
![]()
Neem dan zoiets als basis: Klik
Of zoiets als nagedachtenis aan de Bimota.....en wat meer koppel.
Of een potentieel SMetje
Een rooie soes?![]()
[ Bericht 34% gewijzigd door koffiekoekje op 27-09-2006 19:35:49 ]![]()
Zo, precies een uur gepoetst.Wat vliegt de tijd dan. Het resultaat is niet eens een uur waard.
Maar goed, de zwarte vlekken zijn uit de kroonplaat.![]()
Alleen driekwart van de command ligt in de tuin bij een kickje.![]()
Deed er al 10 jaar mee. Helemaal verroest de buitenkant van het blik.![]()
En ik ben vijfdubbel lek geprikt door de muggen, op mijn elleboog, in mijn nek, door de spijkerbroekop mijn scheenbeen, op mijn rug etc.
Goede smaak die muggen wel.
Griebels wat een slechte voorbeelden.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:10 schreef hollander172 het volgende:
Mjah, ik zie een lelijk opgelapte racer of schadefiets.
Neem dan zoiets als basis: Klik
Of zoiets als nagedachtenis aan de Bimota.....en wat meer koppel.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tering wat duur x 2.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Of een potentieel SMetje
Een rooie soes?![]()
Heel knap dat je de lelijkste motoren van de wereld selecteerde.
![]()
![]()
![]()
Meer een verhaal voor jouw aankoop. Gast heeft motor gekocht voor weinig centen, heeft heel lang stilgestaan. Van de zomer voor het eerst weer gestart en gelijk problemen. Benzinegeur, geluiden bij het rijden etc...quote:Op woensdag 27 september 2006 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij zoekt de versnellingsbak op een vreemde plek.![]()
Vandaag blok opengemaakt om de compressie te meten, bleek dat er nagenoeg geen druk opgebouwd werd![]()
Waarschijnlijk te lang doorgereden na een verkeerde reparatie icm te lang stilgestaan waardoor de olie helemaal gezakt was blablabla...
Blok is rijp voor de sloop![]()
![]()
Dat was'ie dan waarschijnlijk al.quote:![]()
Komt me wel bekend voor.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:18 schreef Rib-i het volgende:
Graits koffie voor degene die kan raden van welk merk dit blok is![]()
![]()
Dat denken wij ook. Genaaid door een motorbedrijf uit den boschquote:Op woensdag 27 september 2006 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat was'ie dan waarschijnlijk al.![]()
Het begint met een ....quote:[..]
Komt me wel bekend voor.![]()
Als je kan raden uit welk segment het komt is het al heel wat. Maar jij ziet dat denk ik wel![]()
![]()
![]()
kawaondukimahaczquote:Op woensdag 27 september 2006 20:18 schreef Rib-i het volgende:
Graits koffie voor degene die kan raden van welk merk dit blok is![]()
yep kom maar op met de koffie![]()
![]()
Merk is goed, aan de chromen bochten en koppelingsdeksel (quote:Op woensdag 27 september 2006 20:23 schreef Worldbeater het volgende:
Familie van.....![]()
[afbeelding]
Maar met al dat bling bling vraag ik mij af of ik het wel wil weten.![]()
) had je kunnen zien dat het een chopper is
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
kawaondukimahacz![]()
yep kom maar op met de koffie![]()
![]()
Begin was oke, als je had doorgezet ...![]()
Koffie kan je altijd bij mij drinken![]()
![]()
Ik zeg al, willen wij het wel weten gezien de bling bling?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:27 schreef Rib-i het volgende:
Merk is goed, aan de chromen bochten had je kunnen zien dat het een chopper is![]()
![]()
Blokkie is behalve in de GPZ nog in een ander soort motor gebruikt.![]()
![]()
Maar ik snap niet dat het blok zwart is.Misschien was het al een donorblok.
![]()
EN500 / GPZ500 / KLE500.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand op zoek naar een motor ofzoof heeft pepijn weer een van zijn koopbuien
![]()
Ik heb al een ragbike gekocht voor 250 euro. Nu moet de eigenaar de tankdopsleutel nog vinden.
Ondertussen kijk ik lustig door.![]()
![]()
Jij bent goed Sherlockquote:Op woensdag 27 september 2006 20:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zeg al, willen wij het wel weten gezien de bling bling?![]()
Blokkie is behalve in de GPZ nog in een ander soort motor gebruikt.![]()
![]()
Het betreft een 454 LTD![]()
![]()
![]()
Goed niet, dan had ik het wel geraden. Maar het betreft dan ook een nog lelijkere motor. Willen we niet kennen.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:36 schreef Rib-i het volgende:
Jij bent goed Sherlock![]()
Het betreft een 454 LTD![]()
![]()
Comfortabele verdeling van gelden.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:39 schreef worldpimber het volgende:
Waarom gaat de TLR eigenlijk weg?![]()
En een FZR750R is meer dan goed genoeg voor 2 circuitdagen en 3 meetings per jaar.![]()
![]()
Bang voor het koppelquote:Op woensdag 27 september 2006 20:39 schreef worldpimber het volgende:
Waarom gaat de TLR eigenlijk weg?![]()
![]()
![]()
EN500quote:Op woensdag 27 september 2006 20:34 schreef Worldbeater het volgende:
Maar ik snap niet dat het blok zwart is.Misschien was het al een donorblok.
![]()
EN500 / GPZ500 / KLE500.
[afbeelding]wat een dingh
leuke ervaring ermee
wat voor een danquote:![]()
Ik heb al een ragbike gekocht voor 250 euro. Nu moet de eigenaar de tankdopsleutel nog vinden.
Ondertussen kijk ik lustig door.![]()
en beter laat je mij ff een stukje sturen op die Tee-El-Er
vóórdat je em wegdoet
![]()
![]()
Als niet-motormonteur ben je toch ver gekomen. Ik had het niet gewetenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed niet, dan had ik het wel geraden. Maar het betreft dan ook een nog lelijkere motor. Willen we niet kennen.![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Good old times.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
EN500wat een dingh
leuke ervaring ermee
![]()
Een Yamaha XJ550 uit 1981, met 23.000 kilometer op de klok.quote:wat voor een danen beter laat je mij ff een stukje sturen op die Tee-El-Er
vóórdat je em wegdoet
Staat van links, idee voor rechts.(zo ongeveer dan, wil hem verhogen, KLX stuurtje etc..)
Zag op Marktplaats 4 carburateurs van een FZ6 voor 75. Hagelnieuw.Zouden die er op passen?
Eerlijk gezegd wist ik het bijna wel, maar het was net ff te vaag. Ben niet zo snel meer.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:43 schreef Rib-i het volgende:
Als niet-motormonteur ben je toch ver gekomen. Ik had het niet geweten![]()
![]()
![]()
Ik vind het niet mooi, te ronde lijnen voor jouw streetfighterquote:Op woensdag 27 september 2006 21:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mooi of niet mooi
[[url=http://thumbs.marktplaats.nl/kopen/thumbs/d/46/83125357.jpg]afbeelding][/url]![]()
![]()
Ik vind dit soort kuipjes net even te massaal, staan ietwat ver af van de voorvork, etc.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mooi of niet mooi
[[url=http://thumbs.marktplaats.nl/kopen/thumbs/d/46/83125357.jpg]afbeelding][/url]
Het is niet plat genoeg.![]()
Dat kuipje van die Bandit girl komt meerin de buurt .![]()
![]()
OKquote:Op woensdag 27 september 2006 21:10 schreef Worldbeater het volgende:
Een Yamaha XJ550 uit 1981, met 23.000 kilometer op de klok.beetje nostalgie opsnuiven
![]()
en ben maar weinig echt mooie streetfighter kuipjes tegengekomen, vandaar de dubbele HL's voor voorlopig..![]()
![]()
*vriendelijk verzocht de com te verlaten*
stemmen in mijn hoofd
Heeft jaren stilgestaan, maar een kort proefritje maakte een goede indruk volgens de man.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
OKbeetje nostalgie opsnuiven
![]()
en ben maar weinig echt mooie streetfighter kuipjes tegengekomen, vandaar de dubbele HL's voor voorlopig..![]()
Liep zelfs netjes stationair op de oude benzine.
En ik ben gek op eenvoudige klusjes met maximaal resultaat.
Remvloeistof vervangen, nieuwe olie, en tuffen maar met het ding.![]()
Er zijn nog wel een aantal onderdelen die ik heb liggen en er zo op kunnen.
Alleen stom dat ik pas geleden de voorvorkveren van de NTV650 in de vuilnisbak heb gedaan.![]()
![]()
Heb via postorder al vier oliefilters, bougies, bougiekappen en een luchtfilter besteld voor de XJ.![]()
Eventueel voorvorkkeeringen zijn 9,95 voor een set. Even bekijken.
En wel relaxt, mijn vriendin woont in Den Haag, en deze bike durf ik daar wel te laten overnachten.![]()
Dit kuipje komt in de buurt, maar is het ook nog niet denk ik.....
Lastig.![]()
![]()
Tuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuutquote:Op woensdag 27 september 2006 21:15 schreef ikookhier het volgende:*vriendelijk verzocht de com te verlaten*
stemmen in mijn hoofd
Je hoofd is in gesprek![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:15 schreef ikookhier het volgende:*vriendelijk verzocht de com te verlaten*
stemmen in mijn hoofd
quote:Het was in de kleedkamer na een showtje van mij
samen met de Beatbusters, dus ook Johan was dr bij
met een grote zak wiet. Hij zei Hier, mag je houden!
dus ik dacht wauw en ik in blind vertrouwen
nam toen alles mee naar huis, ik bleef lekker thuis
en rookte alles in een week op tot het laatste gruis
Nietsvermoedend dacht ik eerst nog Zo, dat spul is sterk!
Maar de laatste dagen kon ik niet normaal meer aan mn werk
Ik voelde frustratie en gebrek aan concentratie
en steeds als ik wou typen bleef ik hangen in een spatie
Ik staarde naar mijn scherm, voelde mij als verdoofd
en de paar laatste dagen kreeg ik zelfs stemmen in mn hoofd!
Ze zeiden: Wij zullen altijd in jou blijven
en ons vanaf nu bemoeien met wat jij zal schrijven!
Ik schrok me de pokken en ik zei Wat is dit?
Dit is het werk van wiettoppen waar wat geestigs in zit!
Ik ging er helemaal aan en zag geen enkele uitweg
Behalve dan naar Johan gaan en vragen om uitleg
Hij zei Sorry, t is een beetje gek of genant,
maar ik had al mijn zaden op een oud kerkhof geplant!
Ik dacht het kon geen kwaad, maar het is al te laat
Je hebt nu geesten in je hoofd, dus wen maar aan het gepraat!
Ze zijn vast door de wortels in de plant beland
en nu voor eeuwig in je hoofd gestrand...
Het zal voor altijd rondspoken in mijn hoofd!
Spoken in mijn hoofd! Spoken in mijn hoofd!
In de weken daarop werd ik maar steeds gestoorder
tot een kronkel in mn kop besloot mij reeds te vermoorden
Niet dat ik dood wou, maar ik snakte naar verlossing
En de dood bleek nou mn enige en laatste oplossing
Ik nam een zooitje pillen in en viel toen in slaap
en werd weer wakker in de hemel. Man, ik schrok me een aap
! Want ik was in het hiernamaals, het eeuwige leven,
maar al die nare geesten waren bij me gebleven!
Erger dan dit kon nu mijn drama niet meer worden
Ik zat nu echt voor eeuwig opgescheept met deze horde
van geesten in mn kop, al was ik er nu zelf een
Nooit meer alleen, maar multischizofreen!
Spoken in mijn hoofd! Spoken in mijn hoofd!
Daar zat ik dan met de gekte van een heel kerkhof
En al die tijd van eeuwigheid leek mij nu echt niet meer tof
Er was geen enkele hoop meer. Hoewel, wie weet...
Toen ik nog leefde was het allerlaatste wat ik deed
het schrijven van mijn testament met als laatste wil:
Aan die wie mij het beste kent, houdt het later stil!
Het klinkt raar, maar ik wil dat jullie mij begraven
met wietzaadjes op mijn lichaam ergens bij een haven
waar niemand het ziet. En groeit er later dan wiet,
geef dan die toppen maar aan Johan en vertel hem dan niet
waar het vandaan komt. En zorg dat geen ander er aan komt
Want ik garandeer je dat het hard aankomt!
Ik zal voor altijd rondspoken in jouw hoofd!
Spoken in jouw hoofd! Spoken in jouw hoofd!
Nieuwsflits! Door heel Nederland is er via illegale kanalen vanuit de
Betuwe een besmet soort cannabis gedistribueerd. Dit illegale produkt kan
tot zware psychische stoornissen leiden en is een groot gevaar voor de
nationale volksgezondheid. Nader onderzoek wees uit dat de eerste
verschijnselen van deze ernstige stoornissen beginnen met een pakkende
melodie die niet meer uit het hoofd te bannen valt. Al spoedig na deze
fase zal het slachtoffer stemmen gaan horen en vreemd gedrag vertonen. Er
zijn al een paar gevallen bekend in de Betuwe van mensen die naar Def P en
de Beatbusters hebben geluisterd en...
Provided by songteksten.nl![]()
![]()
Rodamoto wordt alweer iets goedkoper na de personeelswisseling en prijsstijging.![]()
De verzendkosten zijn 50% hoger, en ze maken geen reclame voor free shipping bij 4 setjes.![]()
![]()
Ik snap niet hoe ze het doenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:30 schreef Worldbeater het volgende:
Rodamoto wordt alweer iets goedkoper na de personeelswisseling en prijsstijging.![]()
[afbeelding]
De verzendkosten zijn 50% hoger, en ze maken geen reclame voor free shipping bij 4 setjes.![]()
![]()
![]()
Groter inkopen.quote:Hoe weet jij de inkoopsprijzen dan?
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Groter inkopen.Hoe weet jij de inkoopsprijzen dan?
NeehoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zin om dat online uit te leggen. Kom maar een keer langs met je TLR of brikkie![]()
![]()
Zo deed ik ook bij de underground meetquote:moet ik me nu schamen
Doorgaans betekend het iets andersquote:![]()
![]()
maar zo een ding rijdt toch voor geen meter als je van een TLR afstaptquote:Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heeft jaren stilgestaan, maar een kort proefritje maakte een goede indruk volgens de man.![]()
Liep zelfs netjes stationair op de oude benzine.
En ik ben gek op eenvoudige klusjes met maximaal resultaat.
Remvloeistof vervangen, nieuwe olie, en tuffen maar met het ding.![]()
Er zijn nog wel een aantal onderdelen die ik heb liggen en er zo op kunnen.
Alleen stom dat ik pas geleden de voorvorkveren van de NTV650 in de vuilnisbak heb gedaan.![]()
![]()
Heb via postorder al vier oliefilters, bougies, bougiekappen en een luchtfilter besteld voor de XJ.![]()
Eventueel voorvorkkeeringen zijn 9,95 voor een set. Even bekijken.
En wel relaxt, mijn vriendin woont in Den Haag, en deze bike durf ik daar wel te laten overnachten.![]()
![]()
kan me qua geldverdeling wel voorstellen - is immers ook mijn reden, door school+werk+etc minder tijd om te rijden - dat je wat goedkopere motor wilt rijden![]()
en nu nog op zoek naar een circuitmotormoi, ook niet echt wat het moet zijnquote:![]()
--> Xtreem vind ik het ook niet![]()
![]()
Zoquote:Op woensdag 27 september 2006 21:55 schreef Rib-i het volgende:
Zo deed ik ook bij de underground meetmoet ik me nu schamen
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:03 schreef Worldbeater het volgende:
Griebels wat een slechte voorbeelden.![]()
Nee waar je zelf mee aankomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb gewoon gekeken voor slecht overgespoten FZR'ren.![]()
Veel lelijker dan jouw suggestie kan bijna niet.En ze vallen binnen budget.
Doe eens een rondje ouwezijds en je ziet niet anders.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Arrrg, dat heeft wel een heel appart koppie![]()
![]()
Nieuwe pogingquote:, ze doen het voor de eindejaarsbonus.
In combinatie met een meet ofzo. Rij niet op LPG ofzo.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:50 schreef Rib-i het volgende:
Neehoor
Geen zin om dat online uit te leggen. Kom maar een keer langs met je TLR of brikkie![]()
![]()
![]()
95% van de tijd rij je normaal op de snelweg.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar zo een ding rijdt toch voor geen meter als je van een TLR afstapt![]()
![]()
En je stapt al heel anders op, relaxt, cool down..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yamaha FZR750R, dat moet de hoofdmotor worden. Maar een oude Kwak zou ook kunnen.quote:en nu nog op zoek naar een circuitmotor
GPX750R........![]()
![]()
Zeg...... is het nog geen bedtijd?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Arrrg, dat heeft wel een heel appart koppie![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:08 schreef hollander172 het volgende:
Veel lelijker dan jouw suggestie kan bijna niet.![]()
![]()
![]()
Bij deze zet ik je uit FokMC Pepijn ... het was een leuke tijd, maar je mag nu de weg van Mercy volgen....
....
....
.......![]()
![]()
Laat ze lekker zitten die dubbele koplampenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
OKbeetje nostalgie opsnuiven
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zeg...... is het nog geen bedtijd?![]()
[..]
![]()
bedtijd...
Wel..., mijn ogen beginnen wel te hangen!
Kom langs en fok mee zou ik zeggenquote:Op woensdag 27 september 2006 18:31 schreef -XX- het volgende:
Wat is er gebeurd met bassieHij fokt nog minder dan wij alle bij elkaar!
![]()
Maarja heb vandaag een beetje een PCloos dagje voor de verandering
![]()
![]()
Naja zegggg!...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom langs en fok mee zou ik zeggenMaarja heb vandaag een beetje een PCloos dagje voor de verandering
Opgenbokt jij!Je bent hier niet meer welkom!
![]()
NooOOoOooohhHhHhh !! Nee hoor!
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:17 schreef worldpimber het volgende:
Bij deze zet ik je uit FokMC Pepijn ... het was een leuke tijd, maar je mag nu de weg van Mercy volgen....
![]()
Ik kom jullie juist tegemoet.![]()
Kijk maar naar de harde kern.![]()
ZXR 400 van een verderfelijk bouwjaar.
ZZR zonder tweede versnelling.
Gixxer streetfighter.
Bandit met bijna een ton op de teller.
ZX6R totaal afgeragd.![]()
http://www.gotwheelies.com/RainRideWeb.wmv
Regen? Geen enkel probleem, 180 CC![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:21 schreef BazzieK het volgende:
Kom langs en fok mee zou ik zeggenMaarja heb vandaag een beetje een PCloos dagje voor de verandering
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
Naja zegggg!...
Opgenbokt jij!Je bent hier niet meer welkom!
![]()
NooOOoOooohhHhHhh !! Nee hoor!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
ZX6R totaal afgeragd.!!
Beetje poetsen en hij ziet er als nieuw uit ...
Behalve dan dat stukje kuipruit![]()
Maarjah, wat je zegt... die ZXR400 is natuurlijk wel het hoofdbestanddeel van paup'rmeel.![]()
![]()
Welke harde kerner heeft een ZXR 400?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik kom jullie juist tegemoet.![]()
Kijk maar naar de harde kern.![]()
ZXR 400 van een verderfelijk bouwjaar.
ZZR zonder tweede versnelling.
Gixxer streetfighter.
Bandit met bijna een ton op de teller.
ZX6R totaal afgeragd.![]()
![]()
Zit ik daar 50 Mb te downen, en te kijken wanneer die gast op zijn bek gaat...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:24 schreef worldpimber het volgende:
http://www.gotwheelies.com/RainRideWeb.wmv
Regen? Geen enkel probleem, 180 CC![]()
![]()
![]()
180 cc , ik dacht aan een DNA.
Lijstje in eigen voordeel opgesteld.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:28 schreef hicham het volgende:
Welke harde kerner heeft een ZXR 400?![]()
![]()
Ik ook, nee, puur toeval, ik doe geen trio met Kratjuh en -XX-.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:35 schreef kratjuh het volgende:
Ik ook ..
Nee, is puur toeval, en ik spook niks met -XX- uit ..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Avond
Mzzl
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
Houd je tering bek kutmongoolquote:Op woensdag 27 september 2006 23:18 schreef Worldpimberr het volgende:
Ik mis Rietvaerder.
We hebben nu teveel -niet postende en/of meetende- watjes bij de MC. [afbeelding]
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
kutkind !quote:Op woensdag 27 september 2006 23:18 schreef Worldpimberr het volgende:
Ik mis Rietvaerder.
We hebben nu teveel -niet postende en/of meetende- watjes bij de MC. [afbeelding]
Zoooo ook weer opgelost.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Welke kloon ben jij nouquote:Op woensdag 27 september 2006 23:18 schreef Worldpimberr het volgende:
Ik mis Rietvaerder.
We hebben nu teveel -niet postende en/of meetende- watjes bij de MC. [afbeelding]![]()
Hier verder >>
[ Bericht 9% gewijzigd door Rib-i op 28-09-2006 00:43:53 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: