quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Kijk ik denk dan...... Doe dat nou niet!.....
Das Mariah Carey, sinds ze gebanged is door een bende 'hard thug life negers" heeft ze, naar ik begreep, een voorliefde voor vleeslullen gecreeerd. Enja daar sta je dan als rooie rakker klaar voor een potje wrestling, alleen met een bloedlul is dat dus gewoon jammer.....
Das Mariah Carey, sinds ze gebanged is door een bende 'hard thug life negers" heeft ze, naar ik begreep, een voorliefde voor vleeslullen gecreeerd. Enja daar sta je dan als rooie rakker klaar voor een potje wrestling, alleen met een bloedlul is dat dus gewoon jammer.....
Hij is wel goed die Maksterquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:33 schreef worldpimber het volgende:
Je bent de gedenkwaardige quote vergeten![]()
[..]
Kijk ik denk dan...... Doe dat nou niet!.....
Ik heb ervan horen zeggen heh, wie weet veranderd haar gedachte bij het aanzien van mijn Tarzan(tje) in opleidingquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:33 schreef worldpimber het volgende:
Je bent de gedenkwaardige quote vergeten![]()
[..]
De tijd zal het leren, ik ben in ieder geval voornemens om eht vol te houden. Mocht ik 's avonds / 's nachts wakker worden en baden in zweet dat naar amonia ruikt dan weet ik dat de rem er ff op moetquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:33 schreef worldpimber het volgende:
Maareeuh, om 6.30 opstaan, 10 km rennen en je dan fit voelen en dat elke dag...
Kijken hoe je er dan 's avonds bij ligt.
quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik heb ervan horen zeggen heh, wie weet veranderd haar gedachte bij het aanzien van mijn Tarzan(tje) in opleiding![]()
wij hebben het in 1 dag gedaan om half 11 weg uit Helmond en voor 18:00 weer terug voor de BBQquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Hoelang is de tocht, kan het in 1 dag gedaan worden?
Heb je het weleens geprobeerd danquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:55 schreef worldpimber het volgende:
Ik haal 2 km rennen volgens mij nog geeneens![]()
Idd, ja zij is echt jammer. Schijnt dat ze alleen ergens op gaat treden als ze 590 flessen evian water in haar kamer kleedkamer aantreft. Tevens moet dan heel de kamer roze geschilderd zijn en wil ze een bak vol met M&M's maar dan alleen de blauwequote:Op dinsdag 26 september 2006 13:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
![]()
Vergeet je oordopjes niet.... 't schijnt dat ze best hard kan gillen
Uitgeproduceerde asielzoekers worden officieel niet tot burgers gerekentquote:
Daar heb ik toch een sc00t4h voorquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:36 schreef Makster het volgende:
Heb je het weleens geprobeerd dan![]()
Doet me denken.... Jij MOET als marokkaan zijnde zeker weleens met handtasje weg gerent zijn, ga jij me nu vertellen dat jij de wouten binnen de 2 km zoek gerent hebt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd, ja zij is echt jammer.
[offtopic]
Maarja 6 kilo tiet, een geile bek en booty wat ermee door kan compenseerd weer genoeg heh![]()
Ik hem 'm niet gemaakt, maar evengoed vind ik 'm sterk ..quote:Uitgeproduceerde asielzoekers worden officieel niet tot burgers gerekent![]()
Das waar, my badquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar heb ik toch een sc00t4h voor![]()
Ik ren nooooooit, dus als ik een keer ren als in sportief zijn krijg ik na 30 seconden pijn in mijn schenen![]()
Eensch, sterk geproduceerd gezien de ontwikkelingenquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik hem 'm niet gemaakt, maar evengoed vind ik 'm sterk ..
Wat zal ze met al die flessen doen? Of zijn de ter vervanging van de eerder genoemde negers. Als het zo is, maakt dat het te berijken doel toch wel weer een stuk minder aantrekkelijk...quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:36 schreef Makster het volgende:
Idd, ja zij is echt jammer. Schijnt dat ze alleen ergens op gaat treden als ze 590 flessen evian water in haar kamer kleedkamer aantreft. Tevens moet dan heel de kamer roze geschilderd zijn en wil ze een bak vol met M&M's maar dan alleen de blauweenz enz
Maarja 6 kilo tiet, een geile bek en booty wat ermee door kan compenseerd weer genoeg heh![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat zal ze met al die flessen doen? Of zijn de ter vervanging van de eerder genoemde negers. Als het zo is, maakt dat het te berijken doel toch wel weer een stuk minder aantrekkelijk...![]()
En toch zijn 't beste prammen, mee eens. Al ben ik niet geheel eens met de plaatsing ervan...
![]()
Hey, alleen IK mag dit soort onzin dingen posten hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]vette shit
[afbeelding]
Edoch, ze zitten zowel links als rechts ..quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:12 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Kwalitatief sterke postKeep up the level
![]()
Locatie van de prammen laat idd ruimte voor discussieEdoch, ik zou ze niet links laten liggen
![]()
Ruimte voor discussie is er zeker, zelf voor een na borrel... en ze links laten liggen is uiteraard zonde. Kan ze er beter bij laten hangenquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:12 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Kwalitatief sterke postKeep up the level
![]()
Locatie van de prammen laat idd ruimte voor discussieEdoch, ik zou ze niet links laten liggen
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:21 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey, alleen IK mag dit soort onzin dingen posten hoor![]()
![]()
ik krijg ook altijd zwaar commentaat van "EL P." over mijn OP keuzesquote:
Moet te doen zijnquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij hebben het in 1 dag gedaan om half 11 weg uit Helmond en voor 18:00 weer terug voor de BBQ![]()
Hicham wel, hij heeft zelfs een keertje vóór mij gerendquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar heb ik toch een sc00t4h voor![]()
Ik ren nooooooit, dus als ik een keer ren als in sportief zijn krijg ik na 30 seconden pijn in mijn schenen![]()
of aan Rausje, die heeft hem ook bewaardquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Moet te doen zijn![]()
Nog eventjes lief aan Rebbel vragen![]()
Hey mercy - wat heb je nu voor ragbike aangeschaft?????quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
of aan Rausje, die heeft hem ook bewaard![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:45 schreef bvvt het volgende:
[..]
ik krijg ook altijd zwaar commentaat van "EL P." over mijn OP keuzes![]()
gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:10 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Gelukkig kan het je niets schelen wat anderen van je doen of laten vinden, daar sta jij boven![]()
Dat telt nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hicham wel, hij heeft zelfs een keertje vóór mij gerend![]()
![]()
![]()
Een Thomosquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey mercy - wat heb je nu voor ragbike aangeschaft?????
Dat kan zelfs ik dus als je dat niet kan ben je wel erg lamquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:55 schreef worldpimber het volgende:
Ik haal 2 km rennen volgens mij nog geeneens![]()
Daarentegen ben jij de dikzak, dus helaasch... sommigen mensen hebben alle pechquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat kan zelfs ik dus als je dat niet kan ben je wel erg lam
quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daarentegen ben jij de dikzak, dus helaasch... sommigen mensen hebben alle pech![]()
Ah, niet dat ik het niet durf te vragen aan Rebbelquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
of aan Rausje, die heeft hem ook bewaard![]()
Ik wou dat ik het had gefilmdquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat telt nietIk had geen keus, het was dat, of overreden worden door een indo op een brakke motor
Zo ongeveer dus:quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het had gefilmd![]()
Hicham in Baywatch slomo -rennend over het strand- stijl vluchtend voor de vleeschetende zuurstok
![]()
Dat was het ongeveer gedeeltequote:
quote:De achterband op de legendarische GSX1300R Hayabusa krijgt het altijd al voor zijn kiezen maar bij mijn extreem en belachelijk opgefokte Neerlansch en tevens Belgisch snelste en straatlegaalste, op het asfalt in iedere versnelling altijd dikke vette rubberen strepen trekkende GSX1300R Hayabusa ja die met drukvulling vergeet dat effe niet en daarom met overweldigende staalharde 280Nm (schrijf : tweehonderdentachtig) koppel al bereikt bij 7000 omwentelingen , zelfs in zesde versnelling mits veel grip aanwezig , gemakkelijk en overal trekkende power wheelies zal deze band zich denk ik beter weten te houden als de BT56 ?!
Je bent een talent net als je naamgenoot Hicham El Guerroujquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat was het ongeveer gedeelteSamen met het feit dat ik geen rondjes rende maar rechtuit
Hij is goed manquote:[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |