abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 september 2006 @ 20:24:47 #1
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_42121183
hey mensen

Ik kwam dit tegen, voor sommige misschien niet meer nieuw maar wou het hier toch even onder de aandacht brengen.

Er zijn nu 2 verschillende aandrijvingen op luchtdruk. 1 op de traditionele Cilinder motor en 1 op een nieuw ontworpen motor. Hier staan 2 filmpjes van deze motors. ik vind het super

KLIK HIER ENZO ALS JE DE VORIGE HIER GEMIST HEBT

Ik denk dat dit best de toekomst kan hebben, en binnen niet zo'n lange tijd binnen het stads verkeer. Maar ik twijfel toch een beetje aan het waarheids gehalte het zou namelijk te mooi zijn.
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_42122108
het geluid is iig niet zacht
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
pi_42124502
Haha wat een dom idee.
Wat is het verschil met een accu afgezien van het kabaal?
pi_42137681
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef Wojworshebn het volgende:
Haha wat een dom idee.
de kabels
Back to the 70's
pi_42138130
zelfs als het waar is zal het nog wel n tijdje duren voordat het uberhaupt op de markt komt, auto & olie industrie enzo
  donderdag 28 september 2006 @ 19:02:04 #6
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_42207145
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:34 schreef thomzor het volgende:
zelfs als het waar is zal het nog wel n tijdje duren voordat het uberhaupt op de markt komt, auto & olie industrie enzo
volgend jaar zeiden ze toch? kan het mis hebben tho
pi_42207583
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef Wojworshebn het volgende:
Haha wat een dom idee.
Nou vooral het gewicht. Accu's zijn nogal zwaar en groot, terwijl je perslucht gewoon onder hoge druk in een koolstofvezel-fles kan bewaren, weegt geen drol. Bovendien betaal je je blauw aan accu's.
Te huur, per minuut of voor een uur.
pi_42212987
bij de auto in het eerste filmpje is de brandstof wel heel erg goedkoop.
200km en om hem thuis in 4 uur bij te blazen met een compressor ben je 2 dollar kwijt.

ga ik dit ongeveer omreken voor een renault kangoo,rijd 600 km op 40 euro,en is met die 200km dus 13,3 euro kwijt aan diesel,en nu is mn kangoo al zeer zuinig,dus met een benzine auto is dit 20 euro die 1 op 10 rijdt elke 200 km.

maar wat ik interesant vind is hoe veel diesel of benzine je kwijt bent om die compressor aan de praat te houden,want als je het brandstofgebruik al met gemak door de helft weet terug te dringen is dit een gigantische stap voor een schoner milleu,en geeft ons meer tijd voor alternatieve energie voor als de vooraden op zijn
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  donderdag 28 september 2006 @ 22:48:55 #9
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_42217252
Die motoren werden 50 jaar geleden al gebruikt, in de mijn. Als ik oud-mijnwerkers mag geloven naar volle tevredenheid.
Vampire Romance O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')