TataK, geef ons inzicht in de eerste stapjes van BazzieK, best leukquote:Op donderdag 14 september 2006 21:55 schreef Worldbeater het volgende:
Persoonlijke vraag.![]()
Hoe zit dat eigenlijk met die werkeloosheid?![]()
Mijn pa had het geen week getolereerd.
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Anders kan ie zijn rondjes aan Rib-I geven
Maar die komt volgens mij wel om weer gelollerpwned te worden door -400 CC![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als in jong, onervaren, en veel thuiszitten..
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:[..]
Persoonlijke vraag.
ShhhhtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 14 september 2006 22:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar betaal je eigenlijk alles van
En heb je de onderkant van de OP gelezen
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:08 schreef hicham het volgende:
Flippo!
TataK is going to open a big can of ass whooping
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:14 schreef ikookhier het volgende:
LijPo![]()
![]()
gaat op toetsenbord slapen
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:52 schreef hicham het volgende:
Zal Pepijn ook nog komen aanstaande dinsdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag nieuwe Barnett koppelingsveren halen voor de TLR.
Ga ik, eenmaal gemonteerd, voor het eerst vol vermogen rijden.![]()
En daarna naar Arie Molenaar. Iets anders kopen.![]()
MotoroIie.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En daarna naar Arie Molenaar. Iets anders kopen.![]()
blijft ook altijd hetzelfde hequote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef mercy_symbol het volgende:
[...]
vond het motorkarakter van jouw TL beter als van de VTR, maar sturen deed de Honda dan weer beter.
het is gewoon zo dat motoren met een lekker vermogen moeilijker lage snelheden rijden dan bijvoorbeeld een GS500 met een 15KW verkrachting, daar rijd je met gemakt 30 mee maar bij 90 is de fut er allang uit, een 1000 komt vaak aardig in de buurt van de 300 en is daar meer voor gebouwd :]
Het helpt dat je er zelf ook geen heil inziet, alleen jammer dat je het wel nodig vindt je heil hierna te zoeken in een Harley Davidsonquote:Op donderdag 14 september 2006 23:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
blijft ook altijd hetzelfde hehad volgens mij nog beter een rs125 kunnen kopen ofzo
Dr. Kawa @ MF, pricelessquote:Ik weet het - spiegelen is belangrijk !
Je hebt van die mensen, die spiegelen zoveel
dat ze met hun Busa - uhhh .. met hun motor van de weg afrijden.
Zomaar het gras in, pardoes de natuur opzoeken !
Vergis je niet, ik hou ook van de natuur:
Ik maak graag een ketting van madeliefjes om mijn nek,
en blaas alle paardebloemenzaadjes van hun steel
Ik pluk paddo's voor een uurtje psychedelische pret.
Maar ik hou niet van Volvo's
Een Volvo reed mij eens van mijn motor af
Klaprozenweg in Amsterdam, november 1984
Had een verbrijzelde rechtervoet en wat ander klein ongemak
De chirurg fluisterde; Jij zult nooit meer gewoon kunnen lopen, knul
Ik siste terug; Dat zullen we nog wel eens zien, pillendraaier
Zes maanden later stuurde ik hem mijn medaille op:
De halve marathon op Aruba - 1 uur en 26 minuten
Dat is sneller dan de meeste Volvo's naar 100 km/u rijden.
Terug in Nederland parkeerde ik mijn autootje bij het strand,
lekker even uitwaaien dacht ik.
Bij terugkomst was de hele voorkant vernield door een Volvo
Mooi weggereden zonder een bericht achter te laten
Maar Pamela van Baywatch had het zien gebeuren,
ik kreeg zijn kenteken en hij kreeg bezoek van de Hermandad
Wat blijkt - die Vulva-rijder was een huisarts uit Ede.
Die heeft daarna mooi een jaar lang een volle brievenbus gehad;
elk bonnetje uit vele tijdschriften heb ik voor hem ingevuld
Een muntencollectie, postzegels, porselijnen beeldjes, abonnementen, etc.
Ik gun iedereen wat hem toekomt.
En dan het ergste van alles - ik heb een baas
En die baas rijdt in ... juist, een Volvo.
De beste manier om de toekomst te voorspellen,
is te kijken naar het verleden.
Ik vrees daarom dat mijn baas of ikzelf
binnenkort iets ergs gaat overkomen.
Weet je wat ?
Zal ik het initiatief maar nemen ?
Kom hier, prutser ! Hier is een kwartje.
Kun je je moeder bellen dat je een echte marinier hebt gezien.
Zo - nu terug naar mijn motor,
Spiegels eraf en knallen maar.
yiiiiihaaaaaaa !!!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Het helpt dat je er zelf ook geen heil inziet, alleen jammer dat je het wel nodig vindt je heil hierna te zoeken in een Harley Davidson
quote:[..]
Dr. Kawa @ MF, priceless
Vroegâh wilde ik ook niets missen. Tegenwoordig is vanaf de start kijken wel genoeg.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:18 schreef BazzieK het volgende:
Een beetje lamzak zonder baan en sociaal leven fan wil dat ook niet missen
Firma Gruben in Vlaardingen kan zo'n ding voor je fresen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
voor die kettinggeleider schijnt teflon het meeste geschikte materiaal te zijn..sterk genoeg, flexibel en het smeert blijkbaar. iemand een idee waar ik dat kan halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
voor die kettinggeleider schijnt teflon het meeste geschikte materiaal te zijn..sterk genoeg, flexibel en het smeert blijkbaar. iemand een idee waar ik dat kan halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:03 schreef bvvt het volgende:Je hebt teflon spray, word nog al eens gebruikt bij fietsen voor het smeren van de ketting.
is niet zo zeer voor het smeren maar meer om het vuil van de ketting te houden.
[afbeelding]Wat jij nodig hebt is wat WB heeft verteld.Because you are so eager to please.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De gladheid van teflon is overigens wel te verwarren met -in spreektaal- smeren.![]()
Ik deed veel met teflon bij mijn oude werkgever die zaken deed met bovenstaande, vandaar ik er iets van weet.
Gruben en Zn BV zit trouwens in Schiedam, ik werkte op het randje Vlaardingen/Schiedam.![]()
Deventerstraat 46
3113AL Schiedam
Tel: 010 4260560
Maar er zijn vast ook kunstofverwerkende bedrijven in de buurt die teflon doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Because you are so eager to please.![]()
![]()
Doe de groeten aan Rib-iquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:30 schreef koffiekoekje het volgende:
* Naar Tilburg gaat
Het is tijd om op een terasje te gaan zitten
quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:54 schreef Worldbeater het volgende:
Firma Gruben in Vlaardingen kan zo'n ding voor je fresen.
Moet je wel een ontwerpje indienen, want die man kan je er niet mee helpen.
Hij heeft een slecht humeur, teflon en een frees, that's it.![]()
Normaal is teflon overigens niet flexibel, tenzij je het heel dun uitvoert(0.5 mm, dan lijkt het fdlexibel), en het smeert niet, maar is uberglad.
Dus -de klok en de klepel- verhaal zijn ergens zoek geraakt.
Mén, moet het weer gefreesd wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U-vorm zou perfekt zijn maar voor de taim bieiing is een simpel plaatje voldoende
Ga es ff rondkijken hier in de buurt, thx..quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:20 schreef Worldbeater het volgende:
De gladheid van teflon is overigens wel te verwarren met -in spreektaal- smeren.![]()
Ik deed veel met teflon bij mijn oude werkgever die zaken deed met bovenstaande, vandaar ik er iets van weet.
Gruben en Zn BV zit trouwens in Schiedam, ik werkte op het randje Vlaardingen/Schiedam.![]()
Deventerstraat 46
3113AL Schiedam
Tel: 010 4260560
Maar er zijn vast ook kunstofverwerkende bedrijven in de buurt die teflon doen.
[ Bericht 33% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 15-09-2006 12:29:35 ]
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maar voor de taim bieiing
quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:54 schreef Worldbeater het volgende:
Hij heeft een slecht humeur, teflon en een frees, that's it.![]()
Van wat voor motor is je achterbrug dan? Meerdere motoren hebben zo een plaatje er standaard op zitten om de brug tegen pikante klappen van de kettingquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Mén, moet het weer gefreesd wordenU-vorm zou perfekt zijn maar voor de taim bieiing is een simpel plaatje voldoende
Ga es ff rondkijken hier in de buurt, thx..
[..]
Van een VFR750 (94-99), dus ja zat ook aan een exemplaar van de sloop te denken..speciaal laten maken kost ook weer ¤¤quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:32 schreef worldpimber het volgende:
Van wat voor motor is je achterbrug dan? Meerdere motoren hebben zo een plaatje er standaard op zitten om de brug tegen pikante klappen van de ketting![]()
op de brug te beschermen
En dat ding slijt ook en is dus na te bestellen..
quote:bestal dan gewoon na vrind of ik zal Makster van je * een O laten maken![]()
Wie had dat plaatje ook alweer geschoten .. ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:50 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik verveel me niet hoor, op school![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Van een VFR750 (94-99), dus ja zat ook aan een exemplaar van de sloop te denken..speciaal laten maken kost ook weer ¤¤
Zal wel rond de 30 euro kosten dan, valt mee tochquote:11: SLIDER, CHAIN
58613-001
$32.47
1 of andere wannabe accountantquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wie had dat plaatje ook alweer geschoten .. ?
Goade un bietje Wijvuh kijkuhquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:30 schreef koffiekoekje het volgende:
* Naar Tilburg gaat
Het is tijd om op een terasje te gaan zitten
Salam Worldpimberquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef Makster het volgende:
Eej,
Niks makster en * en o![]()
Ik bepaal godverdetering zelf wel ff wie ik neuk ja![]()
OPM nak ik trouwens wel hoorVoor 50 euro woon ik hem uit
Wie biedt
Kinderen onder 11 en dieren met te veel haar die doe ik niet. Voor de rest ben ik zo flexibel als een teflon flour Dildoquote:
Bami Rib-iquote:
FokMC inzamelingsactie, voor OPM, door Maksterquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef Makster het volgende:
OPM nak ik trouwens wel hoorVoor 50 euro woon ik hem uit
Wie biedt
quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Kinderen onder 11 en dieren met te veel haar die doe ik niet. Voor de rest ben ik zo flexibel als een teflon flour Dildo
Hij is goed hequote:Op vrijdag 15 september 2006 12:58 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nummertje 11Kun je anders gewoon telefonisch bestellen bij de plaatselijke Safe
[..]
Zal wel rond de 30 euro kosten dan, valt mee toch
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:29 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[..]![]()
Duurde ff voordat ik 'm begreep
No problemo por favorquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hij is goed hethx
remmen zitten er morgen op, dit is het laatste voordat ik met die bak met bonte kleuren kan rijden
quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:58 schreef Rib-i het volgende:
Omdat ik kortere benen heb dan Sur-i slijt het tapijt gelijkmatiger?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:58 schreef Rib-i het volgende:
Gisteren afgewezen voor een toffe functie.
Situatie was als volgt, 2 gelijkwaardige kandidaten: Sur-i & Rib-i. Sur-i had als eerste gesprek. Ik moest op de gang wachten, daarna kreeg ik een gesprek. In het gesprek werd de volgende vraag gesteld:
"Waarom zouden we jou moeten aannemen i.p.v. <insert: name> ?"
Hoe kunnen ze je dan nog weg sturenquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:58 schreef Rib-i het volgende:
Gisteren afgewezen voor een toffe functie.
Situatie was als volgt, 2 gelijkwaardige kandidaten: Sur-i & Rib-i. Sur-i had als eerste gesprek. Ik moest op de gang wachten, daarna kreeg ik een gesprek. In het gesprek werd de volgende vraag gesteld:
"Waarom zouden we jou moeten aannemen i.p.v. <insert: name> ?"
Wist niet dat je al kalende wasquote:
Ja, ik voel me zo laveloos als een 30+'er dus beeldde het maar zo even uitquote:
+ lelijke duitse kontjesquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:36 schreef Rib-i het volgende:
Voordat ik het vergeet, komende zondag:
Tentoonstelling Ex-schademoturts in Utreg![]()
http://www.streetfighterday.nl/
Nee ga der ff langs, is makkelijker pratenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:00 schreef hicham het volgende:
No problemo por favor
Als je via telefoon besteld wel even verifieren of jullie het over hetzelfde object hebben door aanwijzingen te geven waaraan het herkend kan worden. Kan namelijk zijn dat jullie niet naar hetzelfde diagram kijkenLaatst ook iets besteld voor de Bandit, hendig sjiek
Theoretisch gezien kun je dus naar de megameet komen
Yep met die coole Underground gastquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, ik voel me zo laveloos als een 30+'er dus beeldde het maar zo even uit![]()
[..]
+ lelijke duitse kontjes![]()
Maar wellicht weer een stuntshow? Geen zin om de site door te lezen![]()
Vorig jaar al heen geweest, stelt niet veel voor eigenlijk. Ik heb het wel gehad met beurzen en showsquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:36 schreef Rib-i het volgende:
Voordat ik het vergeet, komende zondag:
Tentoonstelling Ex-schademoturts in Utreg![]()
http://www.streetfighterday.nl/
Ik heb 'm zondag nog gezienquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Vorig jaar al heen geweest, stelt niet veel voor eigenlijk. Ik heb het wel gehad met beurzen en shows
Die 'underground gast' cq Johnny Do was er vorig jaar ook, dus geen nut om het nog een keer te zien
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:46 schreef Rib-i het volgende:
Mijn Matti 4 life Hicham is ook heeeeel goed!!!111!!Einszweidrei!!!11![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:48 schreef kratjuh het volgende:
Naar huus
Scherpe actie trouwens Rib-i ..
Het is niet waar, maar het had gekund. Het had zomaar gekund, het had zomaar kunnen plaatsvindenquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb 'm zondag nog gezien. Was wel een kennismaking om niet te vergeten
![]()
Ik kom gelijk met hem aanrijden en zeg tegen hem:"Hey, leuke fiets, kan jij een beetje stunten. Mijn Matti 4 life Hicham is ook heeeeel goed!!!111!!Einszweidrei!!!11![]()
![]()
Uhm... dat was hij toch met z'n vriendinnetje![]()
Idd, een NAK-object voor Maksterquote:
Stel je niet aan!quote:
Turkije met 40 graden is aangenamer dan hier 25 graden, iets met zeewind enzoquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Stel je niet aan!![]()
![]()
in turkije, daar weten ze pas wat wa.....![]()
Mensen nog lekker gereden?
Vanmorgen nogquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Stel je niet aan!![]()
![]()
in turkije, daar weten ze pas wat wa.....![]()
Mensen nog lekker gereden?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vanmorgen nogtotdat ze wakker werd
![]()
![]()
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehaltequote:Op vrijdag 15 september 2006 16:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Turkije met 40 graden is aangenamer dan hier 25 graden, iets met zeewind enzo![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Ja whatever, je weet dus zelf al dat je mieptquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |