Druk bezigquote:Op donderdag 14 september 2006 18:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hier een verslag van de proefrit met een VTR1000-SP1![]()
Ik zie alleen maar foto'squote:Op donderdag 14 september 2006 18:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hier een verslag van de proefrit met een VTR1000-SP1![]()
Volgens mij was:quote:Op donderdag 14 september 2006 18:34 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar foto's
ik moet zeker de hele pagin agaan bekijken om het verhaal te vinden![]()
Of jou bewust vergeten ?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:52 schreef BazzieK het volgende:
Middag
Volgens mij is Rib-I zijn nieuwe secretaresse aan het inrijden
Da's vriendelijkquote:
Gammaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:11 schreef Worldbeater het volgende:
..En Bazziek nog gewoon Rietvaerder was..
GA JE MOND SCHOONSPOELEN !quote:Op donderdag 14 september 2006 17:52 schreef BazzieK het volgende:
Middag
Volgens mij is Rib-I zijn nieuwe secretaresse aan het inrijden
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:51 schreef TataK het volgende:
[..]
GA JE MOND SCHOONSPOELEN !
![]()
![]()
DE OUWE
De waarheid mag gezegt wordenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:51 schreef TataK het volgende:
[..]
GA JE MOND SCHOONSPOELEN !
![]()
![]()
DE OUWE
Bazzie maakt weer vriendjesquote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/5706241
Geld ook voor jou
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:13 schreef worldpimber het volgende:
BazzieK's vader <-> dochter relatie ...OMG, hoezo pauprish
![]()
Eerst post van TataK ook gelezen.. necrofiel'
Jep, vers & ready to rumblequote:
Met de beste wil van de wereld ga ik dat niet redden ivm files etc... Een redelijke tijd voor mij/ons (BazzieK) om te arriveren is tussen 11:00 - 11:30quote:Op donderdag 14 september 2006 21:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Jep, vers & ready to rumble
ander onderwerp
Je vroeg laatst nog hoe laat we zouden beginnen op Zandvoort. Ik vergat te reageren, maar steeds als ik er aan dacht zat ik niet achter een PCDus bij deze nog even: 9 uur gaat de eerste groep van start met rijden. Ik ben er zelf al tussen de 7.30 en 8.15
Er is op de helft van de dag, ik denk tussen 12 en 1, een grote pauze waarbij er een uur niet gereden wordt. In die tijd gaan de baco's ook van hun post af. Je kunt ook dan langshoppenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Met de beste wil van de wereld ga ik dat niet redden ivm files etc... Een redelijke tijd voor mij/ons (BazzieK) om te arriveren is tussen 11:00 - 11:30Rijden jullie dan ook nog?
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Er is op de helft van de dag, ik denk tussen 12 en 1, een grote pauze waarbij er een uur niet gereden wordt. In die tijd gaan de baco's ook van hun post af. Je kunt ook dan langshoppen
Ja, zondag ben ik mischien in Utrecht, streetfighter meeting. Ideetje?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kan ik maandag langskomen voor patta's?
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kan ik maandag langskomen voor patta's?
Schoenen, of in hun geval aan elkaar gestikte geitenhuidquote:Op donderdag 14 september 2006 21:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wie gaat er een keer vertellen wtf patta's zijn ?![]()
![]()
Patta's = Marokkaans/Tilburgse koekjesquote:Op donderdag 14 september 2006 21:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Durf'k nog niet te zeggen, ligt eraan of ik op een mailtje reageer van mijn baas of ik zaterdag kom werken.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:44 schreef Rib-i het volgende:
Ja, zondag ben ik mischien in Utrecht, streetfighter meeting. Ideetje?
Dikke jetstersquote:Op donderdag 14 september 2006 21:45 schreef Gawaine het volgende:
![]()
Maken ze die alleen in Tilburg ?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Patta's = Marokkaans/Tilburgse koekjes![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Durf'k nog niet te zeggen, ligt eraan of ik op een mailtje reageer van mijn baas of ik zaterdag kom werken.![]()
Gratis = altijd goet geit goedquote:Op donderdag 14 september 2006 21:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Maken ze die alleen in Tilburg ?![]()
Ja, een kringetje mannen en dan die koekjes in het midden en vervolgens exporteren naar Den Boschquote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Je bent marokkaan, doe er wat meeGewoon niet reageren dus
Als in jong, onervaren, en veel thuiszitten..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijke vraag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |