quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Levels?Laten we de ontkenningsfase verlaten en gewoon toegeven dat ie nog 23 sollicitaties open heeft staan
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar jij krijgt geen klappen meer, jij deelt de klappen uit thuis.
Basjeuh is nog onder het beheer van grote hand, slipper en riem van TataK![]()
Mwah gestopt, noem het liever gedwongen rentenierenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:31 schreef Rib-i het volgende:
Wel rescept voor BazzieK. Hij heeft gewerkt voor zijn motorrijbewijs, z'n motor en alle kosten die erbij komen kijken![]()
Alleen is ie gestopt toen hij geslaagd was![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vrouwen rijden beter![]()
Anders krijg je discussies![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:44 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is pitten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet dusquote:Op maandag 25 september 2006 18:07 schreef Rib-i het volgende:
Ben jij net zo lang als RB [afbeelding]
[afbeelding]
* Rib-i is bang voor grote vrouwen![]()
Goed idee.quote:Op maandag 25 september 2006 21:13 schreef kratjuh het volgende:
Ik ga weer proberen vroeg te pitten ..
Yup, kijken of jullie wakker zijn op dit tijdstip ..quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:04 schreef bvvt het volgende:
Hey krat, haal je links en rechts vaker door elkaar?
is idd wel lekekr
Ik zei niet dat ik die hanteer ..quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:14 schreef Cadfael het volgende:
Winterstop.... je gaat me toch niet zeggen dat je daar aan doet he.....![]()
quote:
quote:
De volgende keer ook een rondje lopenquote:
Ik ken alleen een reparatiestop en ijsvrijquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:14 schreef Cadfael het volgende:
Winterstop.... je gaat me toch niet zeggen dat je daar aan doet he.....![]()
Mijn maatpakken zijn gekrompen denk ikquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:55 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Vanochtend om 06:30 uit de veren en 10 km wezen rennenDat ga ik vanaf vandaag elke dag doen, geniaal. Ik ben fit, wakker, op tijd op mijn werk en werk weer op weg naar Adnoisheid.....
![]()
Volgens mij is de Eifel het gemakkelijkst te bereikenquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:29 schreef Rib-i het volgende:
Wat is leuker, de Ardennen of vlak over de grens in Duitsland de bergen in te rijden. En als het Duitsland is, beter via Venlo, Maaastricht of Arnhem?
* Rib-i gaat dit jaar nog wat bergbochten rijden![]()
Ik wordt al moe als ik dit lees.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:55 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Vanochtend om 06:30 uit de veren en 10 km wezen rennenDat ga ik vanaf vandaag elke dag doen, geniaal. Ik ben fit, wakker, op tijd op mijn werk en werk weer op weg naar Adnoisheid.....
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens mij is de Eifel het gemakkelijkst te bereikenbij Maastricht de grens over en binnen een half uur zit je midden in het leuke bochtengebied
![]()
Rebbel heeft nog een kant en klare route liggen door de Eifelwaarvan het beginpunt in Helmond ligt,
![]()
Waarom stond dat plaatje nog op je netvlies?quote:Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef worldpimber het volgende:
Stond die nog op je harde schijf? Had Pepijn ooit gepost toch![]()
Neejoh, hoeft niet, echt nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als hij de full size niet kan vinden post ik hem opnieuw.![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Neejoh, hoeft niet, echt niet
Ik kan je natuurlijk niet tegenhouden als je de full size pic met de big plastic hooters post
Het hoeft echt niet hoor, maar doe wat je niet laten kan
Ik hou je niet tegen.
[afbeelding]
Nou, vooruit, doe maar dan![]()
![]()
Je staat er wel om te springen - ist niet?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kan je natuurlijk niet tegenhouden als je de full size pic met de big plastic hooters post
Ik hou je niet tegen.
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:56 schreef bvvt het volgende:
[..]
Je staat wel op springen - ist niet?![]()
*proestquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen.
[afbeelding]
![]()
Links voor en rechts achter een "uitlaat"quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
@Berry, wie is die chick?![]()
En nu alleen nog even alsjeblieft zeggen Rib-i, dan zoek ik hem wel op.![]()
![]()
Check die uitlaat van de Honda MotoGP 2007 motor.![]()
[afbeelding]
En het verschil in tank en achterrem.![]()
[afbeelding]
De rondetijden zijn trouwens nu al retesnel.![]()
Pedrosa met de 800 cc machine nu al virtueel goed voor een vierde startplek tussen de 990 cc machines.![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Links voor en rechts achter een "uitlaat"![]()
Deels gejat van de er6-n ....![]()
Waarom die balkquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:04 schreef bvvt het volgende:
in dat geval heb ik nog wel een andere waar jullie naar mogen kijken
[afbeelding]
Wtf lul jij nou weer ..quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Waarom die balk
Kijk ik denk dan...... Doe dat nou niet!.....
Das Mariah Carey, sinds ze gebanged is door een bende 'hard thug life negers" heeft ze, naar ik begreep, een voorliefde voor vleeslullen gecreeerd. Enja daar sta je dan als rooie rakker klaar voor een potje wrestling, alleen met een bloedlul is dat dus gewoon jammer.....
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Waarom die balk
Das Mariah Carey, sinds ze gebanged is door een bende 'hard thug life negers" heeft ze, naar ik begreep, een voorliefde voor vleeslullen gecreeerd. Enja daar sta je dan als rooie rakker klaar voor een potje wrestling, alleen met een bloedlul is dat dus gewoon jammer.....
Mag ik er vanuit gaan dat je het volgende topic al bijna hebt staanquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:59 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wtf lul jij nou weer ..![]()
Ideetje voor volgend TT .. Fok!MC Vleeschkeurderij ..
Helaas, ik zit op kantoor ..quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mag ik er vanuit gaan dat je het volgende topic al bijna hebt staan
Heh, gatverquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:04 schreef bvvt het volgende:
in dat geval heb ik nog wel een andere waar jullie naar mogen kijken
[afbeelding]
Ik zou dat nachtegaaltje ook wel een keer willen bangen of haar keeltje smerenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Waarom die balk
ZIe ik dat nou goedquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:32 schreef Worldbeater het volgende:
Motor gerelateerd plaatje.. dato begin dit jaar, dus door de nodige leden gemist.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |