Zal je verbazen hoe snel kids dat oppakken.quote:Op maandag 25 september 2006 15:04 schreef BazzieK het volgende:
Hij wordt wat ouder en als papa dan een leuke vriendin heeft![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 14:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hey jij .. Waarom was je er gister niet bij ?
Hey jij .. Waarom was je er gister niet bij ?quote:Op maandag 25 september 2006 15:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij wordt wat ouder en als papa dan een leuke vriendin heeft![]()
![]()
Gaaf dingquote:Op maandag 25 september 2006 14:22 schreef Worldbeater het volgende:
Die kuip [afbeelding], en dat kontje van de nieuwe Honda MotoGP 800 cc machine.Trend?
[afbeelding]
[afbeelding]
Vast in zijn uppie aan het geilen op mijn er6nquote:Op maandag 25 september 2006 14:22 schreef Rib-i het volgende:
Koffiekoekje nergens gespot terwijl ik toch een fotograaf bij jouw ER6 zag staan
quote:Op maandag 25 september 2006 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zal je verbazen hoe snel kids dat oppakken.![]()
Omdat ik een lamme zak benquote:Op maandag 25 september 2006 15:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 september 2006 16:12 schreef bvvt het volgende:
deze tekst p[ast perfect bij
[afbeelding]
Ben volkomen A-seksueel als Nick er is.quote:Op maandag 25 september 2006 16:05 schreef BazzieK het volgende:
Vind je het gek met een vader als jij
Ik zou er best wat voor doen om 1 dag te kunnen vergeten.quote:Op maandag 25 september 2006 16:19 schreef -XX- het volgende:
Zat zonet de metro te lezen..
"Geef langdurig zieke kinderen een dag om te vergeten", wat een groffe fout![]()
waar vrouwen aan denken........quote:
Toen we opstonden regende het bij ons,quote:Op maandag 25 september 2006 14:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja, uit mijn mond stromen boezemkamers!quote:Op maandag 25 september 2006 16:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is loopt de mond van over (valt te regelen trouwens)
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 september 2006 16:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja, uit mijn mond stromen boezemkamers!![]()
Kan ik hem plaatsen roodharige mevrouw ?quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
@Kratjuhtopic.
Net de Appie Heijn, A-merken, B-merken, C-merken en een snuffelhoek met goedkoop spulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat heeft OPM in zijn zakken? Of is ie z'n ballen warm aan 't houdenquote:Op maandag 25 september 2006 16:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nu is de vraag: Wat hebben Hicham en Makster aan hun arm?....
Die had ie in zijn tas zittenquote:Op maandag 25 september 2006 17:10 schreef hicham het volgende:
[..]
En wat heeft OPM in zijn zakken? Of is ie z'n ballen warm aan 't houden
Wat is RB lang of wat is Rib-i kleinquote:Op maandag 25 september 2006 17:10 schreef hicham het volgende:
[..]
En wat heeft OPM in zijn zakken? Of is ie z'n ballen warm aan 't houden
Dat was wel pauprish, had je graag op je lamme smoel gerost.quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 17:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat is RB lang of wat is Rib-i klein![]()
![]()
Jepquote:
Nice foto'squote:Op maandag 25 september 2006 17:20 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 september 2006 17:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nice foto's
Wie strijkt er zo charmant door zijn haren![]()
![]()
Rbquote:
En zelfs dat doe je nog niet eens - ik hoorde toevallig dat het erg lastig is om de motor achte het huis uit te krijgenquote:Op maandag 25 september 2006 17:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Rb
Hij leent af en toe mijn digicam, ik leen af en toe zijn motor.
Goed geregeld wel.
Ja dat lukt me dus niet.quote:Op maandag 25 september 2006 17:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
En zelfs dat doe je nog niet eens - ik hoorde toevallig dat het erg lastig is om de motor achte het huis uit te krijgen![]()
Dat verklaard een boelquote:Op maandag 25 september 2006 17:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Rb
Hij leent af en toe mijn digicam, ik leen af en toe zijn motor.
Goed geregeld wel.
Zullen beide dezelfde persoon zijn?quote:Op maandag 25 september 2006 17:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
En zelfs dat doe je nog niet eens - ik hoorde toevallig dat het erg lastig is om de motor achte het huis uit te krijgen![]()
Nahhhh, Ondeugend is wie ze zegt. Heb dr al es gezien IRL.quote:Op maandag 25 september 2006 17:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat verklaard een boel
[..]
Zullen beide dezelfde persoon zijn?
door de wheeks eet zeij Ondeugend, maar in ut wheekand veranderd zij is een ware meotor reijder met de naam RB.
/Jambers.
Ben jij net zo lang als RBquote:Op maandag 25 september 2006 17:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja dat lukt me dus niet.
Of eigenlijk..... niet zonder schade.
Hij zet hem dan ook netjes op de stoep voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |