quote:Op zondag 24 september 2006 21:16 schreef Makster het volgende:
Kijk, ik denk dan........
"Doe dat nou niet, doe dat nou niiiieeet"
My eyes wat is zij lelijk zeg, vroegah dacht ik dat ze best weleens lekker zou kunnen zijn![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 21:53 schreef Makster het volgende:
Best een idee jah, wel veel flusch..... Moet dan alleen wel ff peppo zijn DB killers passen, dan weet je het vast WB![]()
Zal er is een nachtje over slapen, blijft een fucking smak geld. En dan te bedenken dat ik eerst 75 euro uit wilde gevenquote:Op zondag 24 september 2006 22:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
Processor snelheid lijkt het zelfde maar de snelheid waarmee de CPU met de rest van het systeem praat is wel een stukkie sneller.
En de CD/DVD speler kan OOK DVD branden
Heeft ook nog eens meer USB poorten EN firewire extra EN een DVI aansluiting om een LCD monitor aan te sluiten.
het eerste notebookje is echt een noteboekje
de 2e is bijna een echte desktop replacement
Als je de 150,- extra kunt missen - ja doen.
Wat doe je nou weerquote:Op zondag 24 september 2006 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
Fucking posers.![]()
Zo te zien een hele leuke dag geweest.
![]()
Het is alleen zo massaal, en al die passieve gezichten op de pic, weet ik weer waarom ik daar geen zin in heb.
De TLR rijders hadden trouwens ook een meeting vandaag.Was ik daarna daarheen gegaan.
Maar ik ga lekker, volkomen onbegrepen door iedereen, brikken de komende week.![]()
![]()
[afbeelding]
Blauw moet het worden, zadel in two tone, backseat wit ofzo, maar daar had ik geen zin in om te shoppen.
Misschien passen de wielen van de GPZ600R wel.Had ik nog gekocht vorig jaar om de crosser om te bouwen.
In ieder geval heb ik nog een breed stuur over van de KLX650R, misschien wordt dat nog wat.![]()
Verder moet de XJ vooral veel hoger op zijn pootjes komen.Misschien dat ik nog een lange voorvork ga scoren.
![]()
Eerst maar eens rijden, en kijken of het blokkie nog een beetje bulletproof is.![]()
250 euroquote:
LIDL oliequote:Op zondag 24 september 2006 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
Was even@MF. Geen idee dat ik de laatste post had.Nog even aan een brikkentopic gedacht.
Maar na wat info verzamelen, dacht ik toch maar, dat kan ik jullie niet aandoen.![]()
![]()
[..]
250 euro, 4 oliefilters scoren voor ¤ 13,64 en 2 keer met ¤5,00 Lidl olie verversen + filter.
![]()
[afbeelding] Brikken.
Ben je nog niet in het Zandvoort topic geweest @ MF?quote:Op zondag 24 september 2006 23:09 schreef worldpimber het volgende:Nette OP inderdaad
![]()
Dat van die passieve gezichten is overigens ook wel goed omschreven waarom grotere meets vaak gewoon minder zijn.![]()
Ik begrijp je geheel WB
We zitten op 1 lijn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaa.. motor is uit 1881, dus Lidl overschrijdt de specificiaties een keer of 10.quote:
daar gaan ze in het weekend vaak crossenquote:Op zondag 24 september 2006 17:59 schreef hicham het volgende:
We zijn daarna maar naar een stuntspot in Almere gegaan
Daar was het echt een puinzooiHeel veel auto's en motoren, veel te teringdruk daar gewoon.
Volgens mij kwamen de dB's dan het beste tot hun recht.quote:Op zondag 24 september 2006 21:42 schreef Rib-i het volgende:
Was wennen om op de snelweg >110 Km/uur achter OPM aan te rijden![]()
Je hebt 'm wel hendig sjiek gedissedquote:Op zondag 24 september 2006 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben je nog niet in het Zandvoort topic geweest @ MF?
Ben benieuwd wat je daar van vindt.![]()
Al beter of nog steeds ziek?quote:Op zondag 24 september 2006 23:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar gaan ze in het weekend vaak crossenkan ik hier soms horen
ik nu ook pitten
quote:Op zondag 24 september 2006 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt 'm wel hendig sjiek gedissed
[..]
Al beter of nog steeds ziek?![]()
Quads, crossers, tupperwearbakken en een hele zwik gestolen motoren. Het rubber en de motoronderdelen vliegen je om de oren
Damn, dat rijmde gewoon
Die grijze cellen werken soms zo slecht nog niet.quote:
Aant werk @ Shellquote:Op zondag 24 september 2006 23:27 schreef hicham het volgende:
[..]
En waar was jij vandaag eigenlijk [afbeelding]
Zoooo verdeel jij de rollen daar?quote:Op zondag 24 september 2006 23:29 schreef Snelwagen het volgende:
Aant werk @ Shell![]()
Anders was ik ckers aanwezig geweest
quote:Op zondag 24 september 2006 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
Die grijze cellen werken soms zo slecht nog niet.![]()
![]()
Wast maar zon feestquote:Op zondag 24 september 2006 23:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zoooo verdeel jij de rollen daar?![]()
Je hebt dan ook een goede diss-leermeesterquote:Op zondag 24 september 2006 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die grijze cellen werken soms zo slecht nog niet.![]()
![]()
Niet eens de prijs?quote:Ben bandjes aan het zoeken bij'me motor.![]()
Ga alle opties af, en kies de beste op het profiel.
![]()
Jah, ik had al allemaal Cannen met V-powah klaar staan enzo. Spandoeken opgehangen. En 5 motorrijders gehad waarvan geen 1 MF'erquote:Op zondag 24 september 2006 23:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hebben we de "gratis benzine meet" gemist
K*t... Had dat gisteren even gepostquote:Op zondag 24 september 2006 23:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah, ik had al allemaal Cannen met V-powah klaar staan enzo. Spandoeken opgehangen. En 5 motorrijders gehad waarvan geen 1 MF'er![]()
Gister was ik voorbereiding aan het treffen voor vandaagquote:Op zondag 24 september 2006 23:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
K*t... Had dat gisteren even gepost![]()
Die houden we dan maar tegoed voor de volgende meetquote:Op zondag 24 september 2006 23:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Gister was ik voorbereiding aan het treffen voor vandaag.
quote:Op zondag 24 september 2006 23:33 schreef hicham het volgende:
Je hebt dan ook een goede diss-leermeester
En wat is je relatie tot beemertje?
Keee, totaalplaatje.quote:
quote:Op zondag 24 september 2006 23:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Ah... vandaar de rookworst lucht![]()
En zo te zien is ze ook al een keer het weiland in gereden.quote:Op zondag 24 september 2006 23:43 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Een vrouw die burned [afbeelding] Op een Bandit [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat maakt het uitquote:Op zondag 24 september 2006 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Keee, totaalplaatje.110 euro voor vers rubbah.
Zou ik nog korting krijgen bij Rodamoto?
![]()
[afbeelding]
Maar helaas is het moeilijk om een stel te vinden met 19 inch vooren 18 inch achter.
![]()
Anyway, misschien passen de GPZ600R velgen wel. Ga ik van een 110 bandje naar een vette 16 inch 130.![]()
![]()
En dan passen er Pirelli Sport Demons op.![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En zo te zien is ze ook al een keer het weiland in gereden.
Vrouw genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet ook niet plat door de bocht. Dan werkt je vering niet goed.quote:Op zondag 24 september 2006 23:55 schreef hicham het volgende:
Wat maakt het uit![]()
Gooi er stenen banden onder is ook goed, plat door de bocht ga je toch niet met zo'n ding
Prrrt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 september 2006 00:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je moet ook niet plat door de bocht. Dan werkt je vering niet goed.![]()
Met 3 centimeter schaamrand rijden, en een meter naast je motor hangen.![]()
quote:Veel cooler goedkoper met zo'n barrel.... als ik onderuit ga
![]()
Het paard Was op het einde wel een beetje leeggelopenquote:Op zondag 24 september 2006 22:13 schreef hicham het volgende:
[..]
#4 van de 500 is niet slecht hoor
#4 van de 5 betekent net zo goed dat ze eennalaatste is geworden
Had je het paard wel goed opgeblazen?![]()
Wel een beetje erg hoor, ze heeft dat beestje helemaal niet onder controle dat ie zn kop zo naar beneden laat hangen.quote:Op maandag 25 september 2006 08:59 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
[..]
Het paard Was op het einde wel een beetje leeggelopen![]()
![]()
[afbeelding]
Bijna goed, 4 van de 10quote:Op maandag 25 september 2006 09:15 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wel een beetje erg hoor, ze heeft dat beestje helemaal niet onder controle dat ie zn kop zo naar beneden laat hangen.![]()
Dat was dus de 4e plek van de 5 deelnemers zeker.![]()
quote:
Die met die kleine koplampenquote:Op zondag 24 september 2006 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En zo te zien is ze ook al een keer het weiland in gereden.![]()
ik zie eigenlijk nergens een vrouw.![]()
Wel weer jammer dat dat hoofd zo dichtbij zit altijd ..quote:Op maandag 25 september 2006 09:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Die met die kleine koplampen
En betreft de inkijk, die was HUGE. Heb ik me laten vertellen.![]()
Heb wel weer trek in een bak commentaar van Peppie, doe maar mailen.quote:Op maandag 25 september 2006 10:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Photosoeper wantedTriker heeft deze geschoten, maar had em de prullenbak ingegooid omdat ie te donker was..
[afbeelding]
Iemand zin om het origineel - te ontvangen per mail- ff iets te bewerken zodat ie wat beter wordt?
ja, idd. de inkijk was erg nadrukkelijk aanwezigquote:Op maandag 25 september 2006 09:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Die met die kleine koplampen
(puur) ter illustratie
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 september 2006 10:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Photosoeper wantedTriker heeft deze geschoten, maar had em de prullenbak ingegooid omdat ie te donker was..
[afbeelding]
Iemand zin om het origineel - te ontvangen per mail- ff iets te bewerken zodat ie wat beter wordt?
quote:Op maandag 25 september 2006 12:22 schreef Rib-i het volgende:
Internet @Rib-i is kapot![]()
* Rib-i leent signaal uit de lucht van de buurman![]()
Ik zal hem vanmiddag adviseren om een grotere bandbreedte aan te vragen![]()
Nog bedankt dat je mij erop weesquote:Op maandag 25 september 2006 09:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
3 vrouwen op 1 foto, dan waren wij maar armoedigquote:(puur) ter illustratie
quote:Op maandag 25 september 2006 12:45 schreef kratjuh het volgende:
Ik wil ook een vriendin met motorrijbewijs ..
kudth**ren
Dus de volgende keer ben je erbijquote:Op maandag 25 september 2006 10:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb wel weer trek in een bak commentaar van Peppie, doe maar mailen.
Wordt wel vanmiddag pas.![]()
Alleen watertanden leidt tot niets.quote:Op maandag 25 september 2006 12:45 schreef kratjuh het volgende:
kudth**ren
Wanneer ga je die juwelen juf nu eens aanspreken?quote:Op maandag 25 september 2006 12:45 schreef kratjuh het volgende:
kudth**ren
Staartjes ..quote:Op maandag 25 september 2006 12:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Er liepen gisteren wel mooie vrouwmensen rondEentje met een oranje spidi pak bijvoorbeeld, inclusief staartjes
![]()
Disclaimer:
Don't mind the color, there was Spidi written on her back
Niet.quote:Op maandag 25 september 2006 13:02 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wanneer ga je die juwelen juf nu eens aanspreken?
Precies,quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Precies,Dat ken ik .. Eigenlijk ook precies hetgene dat ik wil voorkomen ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Straatverbod aanvragenquote:Op maandag 25 september 2006 13:28 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb een TLR stalker, iedere keer weer een andere vraag, en dan nog meer pics opvragen, etc.![]()
![]()
Die heb ik zien komen aan rijden ..quote:
quote:
Eigenlijk was het near perfect. Net als die film dat Eddy Murphy een prins speelt.quote:Op maandag 25 september 2006 13:34 schreef kratjuh het volgende:
Dat ken ik .. Eigenlijk ook precies hetgene dat ik wil voorkomen ..![]()
Maar reed zij dan soms in een rolstoel ofzo, of was jij zo rijkquote:Op maandag 25 september 2006 13:45 schreef Worldbeater het volgende:
Eigenlijk was het near perfect. Net als die film dat Eddy Murphy een prins speelt.![]()
Is niet echt een onderwerp van discussie wederommy bad, maar als je ècht helemaal verliefd bent, dan ben je blind.quote:Op maandag 25 september 2006 13:49 schreef worldpimber het volgende:
Maar reed zij dan soms in een rolstoel ofzo, of was jij zo rijk![]()
![]()
Dan laat je toch d'r helm ophoudenquote:Op maandag 25 september 2006 13:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Die heb ik zien komen aan rijden ..![]()
![]()
Goeie smaak ook ..![]()
Viel geloof ik wel tegen toen ze d'r helm af deed ..![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 13:51 schreef Worldbeater het volgende:
Is niet echt een onderwerp van discussie wederommy bad,
Het is dat, óf een cosmetische ingreep ..quote:Op maandag 25 september 2006 13:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan laat je toch d'r helm ophouden![]()
/Deuce Bigalow
Je linkt naar de HTML, niet de jpg's ..quote:Op maandag 25 september 2006 13:59 schreef Rib-i het volgende:
Worldpimber staat te vaak op de foto. Hij heeft gewoon positie tegenover een fotograaf ingenomen![]()
Worldpimber
Hicham
Niet alle foto's doen het dus![]()
Worldpimber kijkt naar TL1000R
Ik stond ff bij MOTORHEAD, die met die vriendin met die grote tandenquote:Op maandag 25 september 2006 13:59 schreef Rib-i het volgende:
Worldpimber staat te vaak op de foto. Hij heeft gewoon positie tegenover een fotograaf ingenomen![]()
Worldpimber
Hicham
Niet alle foto's doen het dus![]()
Worldpimber kijkt naar TL1000R
En heeft ze Nick eronder kunnen houdenquote:Op maandag 25 september 2006 14:03 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn vriendin heeft trouwens dit weekend voor het eerst op Nick gepast. Ik moest naar een concert.
En wel lief dat ze spontaan de afwas gedaan heeft.![]()
Zelfs tot aan het schoonmaken van het fornuis. [afbeelding]
Kon alleen niet koken gisteravond.![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorrie Makster![]()
Ja, ik dacht nog.. zie je wel Pepijn, ook rotondes geen probleem ...quote:Op maandag 25 september 2006 14:11 schreef Worldbeater het volgende:
Paar rare plekjes die TLR, wèl vette poserrijstijl. [afbeelding]
quote:Op maandag 25 september 2006 14:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik stond ff bij MOTORHEAD, die met die vriendin met die grote tanden, op hicham te wachten daarom had ik die reeks ook niet gepost. Beetje nutteloos
![]()
Die was als was in haar handen.quote:Op maandag 25 september 2006 14:10 schreef Rib-i het volgende:
En heeft ze Nick eronder kunnen houden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 september 2006 14:13 schreef worldpimber het volgende:
Ja, ik dacht nog.. zie je wel Pepijn, ook rotondes geen probleem ... [afbeelding]![]()
Is het ook niet meer echt sinds de Powers en straffere vering. Best leuk speledingetje.
Ideale motor qua combo karakter etc.
Edit.quote:![]()
Je moet ook ècht met overtuiging bruut insturen.![]()
En een seconde eerder dan een 600'tje.
Neuh... is nog niet af. Kijk maar naar de banden, hebben ze ook nog geen profiel in gesnedenquote:Op maandag 25 september 2006 14:22 schreef Worldbeater het volgende:
Die kuip, en dat kontje van de nieuwe Honda MotoGP 800 cc machine.Trend?
[afbeelding]
Hij wordt wat ouder en als papa dan een leuke vriendin heeftquote:Op maandag 25 september 2006 14:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die was als was in haar handen.![]()
![]()
Moest en zou een nachtkus.
![]()
tering , wat ben jij vroeg klaar zegquote:
Zal je verbazen hoe snel kids dat oppakken.quote:Op maandag 25 september 2006 15:04 schreef BazzieK het volgende:
Hij wordt wat ouder en als papa dan een leuke vriendin heeft![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 14:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hey jij .. Waarom was je er gister niet bij ?
Hey jij .. Waarom was je er gister niet bij ?quote:Op maandag 25 september 2006 15:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij wordt wat ouder en als papa dan een leuke vriendin heeft![]()
![]()
Gaaf dingquote:Op maandag 25 september 2006 14:22 schreef Worldbeater het volgende:
Die kuip [afbeelding], en dat kontje van de nieuwe Honda MotoGP 800 cc machine.Trend?
[afbeelding]
[afbeelding]
Vast in zijn uppie aan het geilen op mijn er6nquote:Op maandag 25 september 2006 14:22 schreef Rib-i het volgende:
Koffiekoekje nergens gespot terwijl ik toch een fotograaf bij jouw ER6 zag staan
quote:Op maandag 25 september 2006 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zal je verbazen hoe snel kids dat oppakken.![]()
Omdat ik een lamme zak benquote:Op maandag 25 september 2006 15:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 september 2006 16:12 schreef bvvt het volgende:
deze tekst p[ast perfect bij
[afbeelding]
Ben volkomen A-seksueel als Nick er is.quote:Op maandag 25 september 2006 16:05 schreef BazzieK het volgende:
Vind je het gek met een vader als jij
Ik zou er best wat voor doen om 1 dag te kunnen vergeten.quote:Op maandag 25 september 2006 16:19 schreef -XX- het volgende:
Zat zonet de metro te lezen..
"Geef langdurig zieke kinderen een dag om te vergeten", wat een groffe fout![]()
waar vrouwen aan denken........quote:
Toen we opstonden regende het bij ons,quote:Op maandag 25 september 2006 14:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja, uit mijn mond stromen boezemkamers!quote:Op maandag 25 september 2006 16:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is loopt de mond van over (valt te regelen trouwens)
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 16:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja, uit mijn mond stromen boezemkamers!![]()
Kan ik hem plaatsen roodharige mevrouw ?quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
@Kratjuhtopic.
Net de Appie Heijn, A-merken, B-merken, C-merken en een snuffelhoek met goedkoop spulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat heeft OPM in zijn zakken? Of is ie z'n ballen warm aan 't houdenquote:Op maandag 25 september 2006 16:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nu is de vraag: Wat hebben Hicham en Makster aan hun arm?....
Die had ie in zijn tas zittenquote:Op maandag 25 september 2006 17:10 schreef hicham het volgende:
[..]
En wat heeft OPM in zijn zakken? Of is ie z'n ballen warm aan 't houden
Wat is RB lang of wat is Rib-i kleinquote:Op maandag 25 september 2006 17:10 schreef hicham het volgende:
[..]
En wat heeft OPM in zijn zakken? Of is ie z'n ballen warm aan 't houden
Dat was wel pauprish, had je graag op je lamme smoel gerost.quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 17:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat is RB lang of wat is Rib-i klein![]()
![]()
Jepquote:
Nice foto'squote:Op maandag 25 september 2006 17:20 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 september 2006 17:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nice foto's
Wie strijkt er zo charmant door zijn haren![]()
![]()
Rbquote:
En zelfs dat doe je nog niet eens - ik hoorde toevallig dat het erg lastig is om de motor achte het huis uit te krijgenquote:Op maandag 25 september 2006 17:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Rb
Hij leent af en toe mijn digicam, ik leen af en toe zijn motor.
Goed geregeld wel.
Ja dat lukt me dus niet.quote:Op maandag 25 september 2006 17:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
En zelfs dat doe je nog niet eens - ik hoorde toevallig dat het erg lastig is om de motor achte het huis uit te krijgen![]()
Dat verklaard een boelquote:Op maandag 25 september 2006 17:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Rb
Hij leent af en toe mijn digicam, ik leen af en toe zijn motor.
Goed geregeld wel.
Zullen beide dezelfde persoon zijn?quote:Op maandag 25 september 2006 17:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
En zelfs dat doe je nog niet eens - ik hoorde toevallig dat het erg lastig is om de motor achte het huis uit te krijgen![]()
Nahhhh, Ondeugend is wie ze zegt. Heb dr al es gezien IRL.quote:Op maandag 25 september 2006 17:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat verklaard een boel
[..]
Zullen beide dezelfde persoon zijn?
door de wheeks eet zeij Ondeugend, maar in ut wheekand veranderd zij is een ware meotor reijder met de naam RB.
/Jambers.
Ben jij net zo lang als RBquote:Op maandag 25 september 2006 17:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja dat lukt me dus niet.
Of eigenlijk..... niet zonder schade.
Hij zet hem dan ook netjes op de stoep voor me.
ja.quote:Op maandag 25 september 2006 18:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ben jij net zo lang als RB [afbeelding]
[afbeelding]
* Rib-i is bang voor grote vrouwen![]()
Mijn theorie werd al ontkracht voor mijn eigen post, maar het had een interessante theorie kunnen zijn voor de niet wetenden...quote:Op maandag 25 september 2006 18:02 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nahhhh, Ondeugend is wie ze zegt. Heb dr al es gezien IRL.
Jammer dat ze zelf nog geen motor heeft.
Klopt alweerquote:
Ik meet alleen echte die-hardsquote:Op maandag 25 september 2006 18:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er moet een keer gemeet worden, ben al lang niet meer bang geweest![]()
![]()
* Rib-i is niet bang voor wat Km'squote:Op maandag 25 september 2006 18:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik meet alleen echte die-hards
.... zij die niet bang zijn wat kilometers richting een uithoek te maken.
quote:
Rijst, groente, vleesquote:Op maandag 25 september 2006 18:26 schreef bvvt het volgende:
staat al te koken - kip pavlov of zo iets
Ik ga er even vanuit dat het de "of zo iets" isquote:Op maandag 25 september 2006 18:26 schreef bvvt het volgende:
staat al te koken - kip pavlov of zo iets
quote:Op maandag 25 september 2006 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
@Kratjuhtopic.
Zit best wat leuks bij ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, qua vrouwen ook een enkele trouwens .."Ik hou niet van mensen die hun zin niet af" ...quote:Op maandag 25 september 2006 17:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nice foto's
En wat staat er op je shirt kratjuh!
quote:Op maandag 25 september 2006 19:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i is niet bang voor wat Km's![]()
![]()
[..]Gister nog naar fokking Schinveld retourtje gemaakt, inclusief 6 km omleiding (2x) ..
Mooi rood is niet lelijk ...quote:![]()
![]()
Dit is het artikel waar ik gisteren naar refereerdequote:Op maandag 25 september 2006 19:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding] Gister nog naar fokking Schinveld retourtje gemaakt, inclusief 6 km omleiding (2x) ..![]()
Veel motoren van het type R1 en R6 hequote:[..]
Mooi rood is niet lelijk ...![]()
Dat artikel ken ik wel ja .. Maar is nog een eindje verderop hoor ..quote:Op maandag 25 september 2006 19:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dit is het artikel waar ik gisteren naar refereerde![]()
[..]
Veel motoren va het type R1 en R6 he![]()
6 hele kilometersquote:Op maandag 25 september 2006 19:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]Gister nog naar fokking Schinveld retourtje gemaakt, inclusief 6 km omleiding (2x) ..
![]()
quote:
o wacht.... déjàvú....quote:Op maandag 25 september 2006 20:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Euj.. bekende
Grotendeels wel en misschien een 1 of 2 nietquote:Op maandag 25 september 2006 20:46 schreef Gawaine het volgende:
waren deze al bekend ?
jij staat er wel 20 keer op waar je bij die rotonde staat te kijken.quote:Op maandag 25 september 2006 20:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Grotendeels wel en misschien een 1 of 2 niet![]()
Klopt, ze wilden telkens een foto van me maken maar toen kwam er een motor voorquote:Op maandag 25 september 2006 20:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
jij staat er wel 20 keer op waar je bij die rotonde staat te kijken.![]()
volgens mij klikte de fotograaf telkens te vroeg of te laatquote:Op maandag 25 september 2006 21:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Klopt, ze wilden telkens een foto van me maken maar toen kwam er een motor voor
Mooi licht hequote:Op maandag 25 september 2006 20:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Euj.. bekende
Is wel tof die bochtjesquote:Op maandag 25 september 2006 21:00 schreef worldpimber het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-177721387429814310
Jammer dat we dit soort meets niet kunnen houden om de hoek.
Wat zeggie, meetswelke meets
We moeten gewoon een keertje de weerberichten van Duitsland bekijken en als we zin hebben een retourtje op een saaie zondag doen. Maarjah, das ook weer kenkerveel snelweg.quote:Op maandag 25 september 2006 21:16 schreef Rib-i het volgende:
Is wel tof die bochtjes![]()
Noem maar een tijd en plaats dan gaan we knallen![]()
![]()
Het is 21.20 ... ik herhaal het is 21.20.quote:Op maandag 25 september 2006 21:13 schreef kratjuh het volgende:
Ik ga weer proberen vroeg te pitten .. Klote dag gehad, hoop dat ik donderdag+vrijdag vrij mag nemen ..
Truste lui
quote:Op maandag 25 september 2006 21:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het is 21.20 ... ik herhaal het is 21.20.
Niet dooeeen niet dooeehheoeeen[/makster
]
Kost dat duur?quote:Op maandag 25 september 2006 21:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mooi licht he![]()
Philips MotoVision Heavy Duty
ligt er aan, als je een H1 nodig hebt kost het nietsquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 22:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ligt er aan, als je een H1 nodig hebt kost het niets![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]dan neem ik er 7
Ik knup ze wel aan elkaar
ik heb een H1 en een H7 nodig dus ik heb er weer niks aan![]()
Beide?quote:Op maandag 25 september 2006 22:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik heb een H1 en een H7 nodig dus ik heb er weer niks aan![]()
Iets wat al in dit topic...quote:Op maandag 25 september 2006 22:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat stond er op dat shirt van Krat?![]()
Die blonde meid ziet er wel wauwie uit trouwens![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:Op maandag 25 september 2006 22:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Iets wat al in dit topic...
quote:Op maandag 25 september 2006 19:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
"Ik hou niet van mensen die hun zin niet af" ...
Meet 09:00 in M'tricht, van daaruit Duitsland inquote:Op maandag 25 september 2006 21:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
We moeten gewoon een keertje de weerberichten van Duitsland bekijken en als we zin hebben een retourtje op een saaie zondag doen. Maarjah, das ook weer kenkerveel snelweg.![]()
De laatste 4 ronden gemistquote:Op maandag 25 september 2006 22:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
nog meer mensen die de japanse MotoGP gemist hebben![]()
Hoeveel fietsers hebben eigenlijk moeten afstappen om er langs te kruipen? Aangezien pimber het fietspad compleet blokkeert en daar nogal een tijdje heeft gestaanquote:
Fietsersquote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef hicham het volgende:
Hoeveel fietsers hebben eigenlijk moeten afstappen om er langs te kruipen? Aangezien pimber het fietspad compleet blokkeert en daar nogal een tijdje heeft gestaan
... ooitquote:Op maandag 25 september 2006 22:50 schreef Rib-i het volgende:
Meet 09:00 in M'tricht, van daaruit Duitsland in![]()
Volgens mij geen eenquote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoeveel fietsers hebben eigenlijk moeten afstappen om er langs te kruipen? Aangezien pimber het fietspad compleet blokkeert en daar nogal een tijdje heeft gestaan
Bronquote:Als we allemaal opletten, kunnen we de kans op een aanslag verder verkleinen.
Let u vooral extra op in situaties waar veel mensen bij elkaar zijn. Op metro- en treinstations. Bij festivals of concerten. In winkelcentra.
Klikquote:Op maandag 25 september 2006 23:02 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Meeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
![]()
![]()
![]()
Mjah, die chopperwijven zijn wel kansloos.quote:Op maandag 25 september 2006 23:21 schreef Rib-i het volgende:
Eventueel commentaar gaarne voor uzelf houden en bij de eerstvolgende meet ongecensureerd over de tafel gooien
quote:Op maandag 25 september 2006 23:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, die chopperwijven zijn wel kansloos.Beetje de kratjuh's die het licht nog niet gezien hebben
"Oh wacht, een choppert is helemaal niet stoer"![]()
Ey manquote:Op maandag 25 september 2006 23:36 schreef Cadfael het volgende:
Ahem....
Gelukkig ben je geen wijfquote:Op maandag 25 september 2006 23:36 schreef Cadfael het volgende:
Ahem....
Stond die nog op je harde schijf? Had Pepijn ooit gepost tochquote:Op maandag 25 september 2006 23:43 schreef Rib-i het volgende:
Soms, soms zou ik best wel een Harley willen berijden. In ieder geval in de toeters knijpen![]()
[afbeelding]
![]()
/stoere mannentaal
behoorlijk, en na 8 uur achter een pc heb je savonds niet echt zo heel veel zin om thuis ook nog es erachter te kruipen......quote:Op maandag 25 september 2006 23:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey man![]()
Druk in Woerden dat je niet meer kan posten![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]dan neem ik er 7
Ik knup ze wel aan elkaar
Zaterdag ga ik een H1 er in krijgen - ik hoop dat dat gaat lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mijn dealer stond de H1 WEL in de lijstOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Mag jij helemaal niet meer naar kijkenquote:Op maandag 25 september 2006 22:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Stond die nog op je harde schijf? Had Pepijn ooit gepost toch![]()
oh van die types die nog niet van het bestaan van scheermesjes weten :pquote:Op maandag 25 september 2006 23:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Was voor mijn tijd denk ik, ik zocht eigenlijk naar die typisch amerikaanse chopper varkens![]()
Je had er bij moeten zijnquote:Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef Cadfael het volgende:
[..]
behoorlijk, en na 8 uur achter een pc heb je savonds niet echt zo heel veel zin om thuis ook nog es erachter te kruipen......
Maar ik zie dat de meet alweer geweest is, hoop dat het leuk was
viel me trouwens nog wat op afgelopen tijd. Eind augustus amper motoren op de weg (slecht weer he). en deze maand nu het wat beter is zie je ze opeens weer overal....quote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn![]()
Was dus leuk om weer de bekenden te zien en een paar nieuwe![]()
Je kent ze wel, kan op het moment niets vindenquote:Op maandag 25 september 2006 23:49 schreef Cadfael het volgende:
[..]
oh van die types die nog niet van het bestaan van scheermesjes weten :p
quote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef bvvt het volgende:
[..]
Mag jij helemaal niet meer naar kijken![]()
Meestal jaag ik m'n motor in de toeren, 2 of 3 keer. Heb het tot nu toe pas een paar keer hoeven te doen hoor. Als automobilisten expres mijn kant opschuiven probeer ik er aan de andere kant erlangs te gaan.quote:Op maandag 25 september 2006 23:54 schreef Cadfael het volgende:
[..]
viel me trouwens nog wat op afgelopen tijd. Eind augustus amper motoren op de weg (slecht weer he). en deze maand nu het wat beter is zie je ze opeens weer overal....
mooi weer-rijders.....![]()
nouja, niet dat ik er zoveel problemen mee heb. maar als je niet eens je eigen breedte kan inschatten als je door een file rijd, dan vind ik het wel zielig hoor. Dus veel van die mensen (ik geef toe, vaak chopperrijders) denken dat ze er niet doorpassen terwijl ze nog zat ruimte hebben, dus gaan ze maar wachten in de hoop dat een automobilist hun 'hoort' en aan de kant gaat....*zucht*
![]()
* Pongggg* Hoor ik daar een gevoelige snaarquote:Op maandag 25 september 2006 23:49 schreef Cadfael het volgende:
oh van die types die nog niet van het bestaan van scheermesjes weten
* Rib-i zet een streepje bij Metroseksueelquote:Op maandag 25 september 2006 23:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
* Pongggg* Hoor ik daar een gevoelige snaar![]()
Aniweg, jij bent dus zo een metroseksueel![]()
Trustuhquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:05 schreef Cadfael het volgende:
Neuh hoor, maar dat ik een soort van chopper rijd, betekent niet dat ik het bijbehorende uiterlijk 'draag'.
En Rib-i, meestal doe ik dat ook wel, maar weten automobilisten niet echt wat zijspiegels zijn. Maar het is me gelukkig maar 1x overkomen dat ik een zijspiegeltje raakte bij het passeren. De rest is altijd goed gegaan.
Verbaast me ook altijd wel weer hoe weinig ruimte ik nodig heb.
En nu ga ik slapen, welterusten!
Pepijn tochquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:05 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i zet een streepje bij Metroseksueel
Die hadden we nog niet![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:05 schreef Cadfael het volgende:
En nu ga ik slapen, welterusten!
Hmmm.. hij rijd wel graag achter mijquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:06 schreef worldpimber het volgende:
En wie is de homo eigenlijk? Bazzie zeker
Was veel leuker toen ie nog mee postte, nu kan je niemand meer uitschelden die tegen een stootje kanquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hmmm.. hij rijd wel graag achter mij![]()
quote:
ik heb 3 soortenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:10 schreef worldpimber het volgende:
Oh wacht, laat dan maar bigamist staan
Dacht dat je met streepje bedoelde dat die er nog moest komen![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:06 schreef worldpimber het volgende:
En wie is de homo eigenlijk? Bazzie zeker
[..]
Dat is omdat ik daar toch altijd beland zodra je motor gestart moet wordenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hmmm.. hij rijd wel graag achter mij![]()
BAZZIEK IS TERUUUUUUG!!!!!!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Opbokken geitenduwer, ik doe alleen lijken zoals al uitgelegd door TataK
![]()
Ik weet niet hoeveel levels hij nog moetquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was veel leuker toen ie nog mee postte, nu kan je niemand meer uitschelden die tegen een stootje kan![]()
Anderen negeren gewoon de boelRebecca Kansleaus
Wanneer gaan wij weer rijden kutjanusquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is omdat ik daar toch altijd beland zodra je motor gestart moet worden![]()
![]()
13quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel levels hij nog moet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef Crashcat het volgende:
[..]
BAZZIEK IS TERUUUUUUG!!!!!!!!!!!!!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maandagquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer rijden kutjanus![]()
![]()
Werk je al bij de telefoondienstquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
13Aantal EXP needed is exponentieel aan het groeien tough
Prognose is zondag
Levels?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel levels hij nog moet![]()
![]()
Net zoals ikquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Levels?Laten we de ontkenningsfase verlaten en gewoon toegeven dat ie nog 23 sollicitaties open heeft staan
![]()
Maar jij krijgt geen klappen meer, jij deelt de klappen uit thuis.quote:
Het enige wat ik deel is de portemeneequote:Op dinsdag 26 september 2006 00:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar jij krijgt geen klappen meer, jij deelt de klappen uit thuis.
quote:Basjeuh is nog onder het beheer van grote hand, slipper en riem van TataK![]()
Vrouwen rijden beterquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:30 schreef worldpimber het volgende:
Kan je nog altijd naar http://www.vrouwenrijdenbeter.nl of http://www.mannenrijdenbeter.nl gaan.
(kansloze radiospotjes)
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Levels?Laten we de ontkenningsfase verlaten en gewoon toegeven dat ie nog 23 sollicitaties open heeft staan
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar jij krijgt geen klappen meer, jij deelt de klappen uit thuis.
Basjeuh is nog onder het beheer van grote hand, slipper en riem van TataK![]()
Mwah gestopt, noem het liever gedwongen rentenierenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:31 schreef Rib-i het volgende:
Wel rescept voor BazzieK. Hij heeft gewerkt voor zijn motorrijbewijs, z'n motor en alle kosten die erbij komen kijken![]()
Alleen is ie gestopt toen hij geslaagd was![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vrouwen rijden beter![]()
Anders krijg je discussies![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:44 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is pitten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet dusquote:Op maandag 25 september 2006 18:07 schreef Rib-i het volgende:
Ben jij net zo lang als RB [afbeelding]
[afbeelding]
* Rib-i is bang voor grote vrouwen![]()
Goed idee.quote:Op maandag 25 september 2006 21:13 schreef kratjuh het volgende:
Ik ga weer proberen vroeg te pitten ..
Yup, kijken of jullie wakker zijn op dit tijdstip ..quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:04 schreef bvvt het volgende:
Hey krat, haal je links en rechts vaker door elkaar?
is idd wel lekekr
Ik zei niet dat ik die hanteer ..quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:14 schreef Cadfael het volgende:
Winterstop.... je gaat me toch niet zeggen dat je daar aan doet he.....![]()
quote:
quote:
De volgende keer ook een rondje lopenquote:
Ik ken alleen een reparatiestop en ijsvrijquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:14 schreef Cadfael het volgende:
Winterstop.... je gaat me toch niet zeggen dat je daar aan doet he.....![]()
Mijn maatpakken zijn gekrompen denk ikquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:55 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Vanochtend om 06:30 uit de veren en 10 km wezen rennenDat ga ik vanaf vandaag elke dag doen, geniaal. Ik ben fit, wakker, op tijd op mijn werk en werk weer op weg naar Adnoisheid.....
![]()
Volgens mij is de Eifel het gemakkelijkst te bereikenquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:29 schreef Rib-i het volgende:
Wat is leuker, de Ardennen of vlak over de grens in Duitsland de bergen in te rijden. En als het Duitsland is, beter via Venlo, Maaastricht of Arnhem?
* Rib-i gaat dit jaar nog wat bergbochten rijden![]()
Ik wordt al moe als ik dit lees.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:55 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Vanochtend om 06:30 uit de veren en 10 km wezen rennenDat ga ik vanaf vandaag elke dag doen, geniaal. Ik ben fit, wakker, op tijd op mijn werk en werk weer op weg naar Adnoisheid.....
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens mij is de Eifel het gemakkelijkst te bereikenbij Maastricht de grens over en binnen een half uur zit je midden in het leuke bochtengebied
![]()
Rebbel heeft nog een kant en klare route liggen door de Eifelwaarvan het beginpunt in Helmond ligt,
![]()
Waarom stond dat plaatje nog op je netvlies?quote:Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef worldpimber het volgende:
Stond die nog op je harde schijf? Had Pepijn ooit gepost toch![]()
Neejoh, hoeft niet, echt nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als hij de full size niet kan vinden post ik hem opnieuw.![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Neejoh, hoeft niet, echt niet
Ik kan je natuurlijk niet tegenhouden als je de full size pic met de big plastic hooters post
Het hoeft echt niet hoor, maar doe wat je niet laten kan
Ik hou je niet tegen.
[afbeelding]
Nou, vooruit, doe maar dan![]()
![]()
Je staat er wel om te springen - ist niet?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kan je natuurlijk niet tegenhouden als je de full size pic met de big plastic hooters post
Ik hou je niet tegen.
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:56 schreef bvvt het volgende:
[..]
Je staat wel op springen - ist niet?![]()
*proestquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen.
[afbeelding]
![]()
Links voor en rechts achter een "uitlaat"quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
@Berry, wie is die chick?![]()
En nu alleen nog even alsjeblieft zeggen Rib-i, dan zoek ik hem wel op.![]()
![]()
Check die uitlaat van de Honda MotoGP 2007 motor.![]()
[afbeelding]
En het verschil in tank en achterrem.![]()
[afbeelding]
De rondetijden zijn trouwens nu al retesnel.![]()
Pedrosa met de 800 cc machine nu al virtueel goed voor een vierde startplek tussen de 990 cc machines.![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Links voor en rechts achter een "uitlaat"![]()
Deels gejat van de er6-n ....![]()
Waarom die balkquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:04 schreef bvvt het volgende:
in dat geval heb ik nog wel een andere waar jullie naar mogen kijken
[afbeelding]
Wtf lul jij nou weer ..quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Waarom die balk
Kijk ik denk dan...... Doe dat nou niet!.....
Das Mariah Carey, sinds ze gebanged is door een bende 'hard thug life negers" heeft ze, naar ik begreep, een voorliefde voor vleeslullen gecreeerd. Enja daar sta je dan als rooie rakker klaar voor een potje wrestling, alleen met een bloedlul is dat dus gewoon jammer.....
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Waarom die balk
Das Mariah Carey, sinds ze gebanged is door een bende 'hard thug life negers" heeft ze, naar ik begreep, een voorliefde voor vleeslullen gecreeerd. Enja daar sta je dan als rooie rakker klaar voor een potje wrestling, alleen met een bloedlul is dat dus gewoon jammer.....
Mag ik er vanuit gaan dat je het volgende topic al bijna hebt staanquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:59 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wtf lul jij nou weer ..![]()
Ideetje voor volgend TT .. Fok!MC Vleeschkeurderij ..
Helaas, ik zit op kantoor ..quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mag ik er vanuit gaan dat je het volgende topic al bijna hebt staan
Heh, gatverquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:04 schreef bvvt het volgende:
in dat geval heb ik nog wel een andere waar jullie naar mogen kijken
[afbeelding]
Ik zou dat nachtegaaltje ook wel een keer willen bangen of haar keeltje smerenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Waarom die balk
ZIe ik dat nou goedquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:32 schreef Worldbeater het volgende:
Motor gerelateerd plaatje.. dato begin dit jaar, dus door de nodige leden gemist.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |