quote:Op zondag 24 september 2006 21:16 schreef Makster het volgende:
Kijk, ik denk dan........
"Doe dat nou niet, doe dat nou niiiieeet"
My eyes wat is zij lelijk zeg, vroegah dacht ik dat ze best weleens lekker zou kunnen zijn![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 21:53 schreef Makster het volgende:
Best een idee jah, wel veel flusch..... Moet dan alleen wel ff peppo zijn DB killers passen, dan weet je het vast WB![]()
Zal er is een nachtje over slapen, blijft een fucking smak geld. En dan te bedenken dat ik eerst 75 euro uit wilde gevenquote:Op zondag 24 september 2006 22:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
Processor snelheid lijkt het zelfde maar de snelheid waarmee de CPU met de rest van het systeem praat is wel een stukkie sneller.
En de CD/DVD speler kan OOK DVD branden
Heeft ook nog eens meer USB poorten EN firewire extra EN een DVI aansluiting om een LCD monitor aan te sluiten.
het eerste notebookje is echt een noteboekje
de 2e is bijna een echte desktop replacement
Als je de 150,- extra kunt missen - ja doen.
Wat doe je nou weerquote:Op zondag 24 september 2006 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
Fucking posers.![]()
Zo te zien een hele leuke dag geweest.
![]()
Het is alleen zo massaal, en al die passieve gezichten op de pic, weet ik weer waarom ik daar geen zin in heb.
De TLR rijders hadden trouwens ook een meeting vandaag.Was ik daarna daarheen gegaan.
Maar ik ga lekker, volkomen onbegrepen door iedereen, brikken de komende week.![]()
![]()
[afbeelding]
Blauw moet het worden, zadel in two tone, backseat wit ofzo, maar daar had ik geen zin in om te shoppen.
Misschien passen de wielen van de GPZ600R wel.Had ik nog gekocht vorig jaar om de crosser om te bouwen.
In ieder geval heb ik nog een breed stuur over van de KLX650R, misschien wordt dat nog wat.![]()
Verder moet de XJ vooral veel hoger op zijn pootjes komen.Misschien dat ik nog een lange voorvork ga scoren.
![]()
Eerst maar eens rijden, en kijken of het blokkie nog een beetje bulletproof is.![]()
250 euroquote:
LIDL oliequote:Op zondag 24 september 2006 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
Was even@MF. Geen idee dat ik de laatste post had.Nog even aan een brikkentopic gedacht.
Maar na wat info verzamelen, dacht ik toch maar, dat kan ik jullie niet aandoen.![]()
![]()
[..]
250 euro, 4 oliefilters scoren voor ¤ 13,64 en 2 keer met ¤5,00 Lidl olie verversen + filter.
![]()
[afbeelding] Brikken.
Ben je nog niet in het Zandvoort topic geweest @ MF?quote:Op zondag 24 september 2006 23:09 schreef worldpimber het volgende:Nette OP inderdaad
![]()
Dat van die passieve gezichten is overigens ook wel goed omschreven waarom grotere meets vaak gewoon minder zijn.![]()
Ik begrijp je geheel WB
We zitten op 1 lijn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaa.. motor is uit 1881, dus Lidl overschrijdt de specificiaties een keer of 10.quote:
daar gaan ze in het weekend vaak crossenquote:Op zondag 24 september 2006 17:59 schreef hicham het volgende:
We zijn daarna maar naar een stuntspot in Almere gegaan
Daar was het echt een puinzooiHeel veel auto's en motoren, veel te teringdruk daar gewoon.
Volgens mij kwamen de dB's dan het beste tot hun recht.quote:Op zondag 24 september 2006 21:42 schreef Rib-i het volgende:
Was wennen om op de snelweg >110 Km/uur achter OPM aan te rijden![]()
Je hebt 'm wel hendig sjiek gedissedquote:Op zondag 24 september 2006 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben je nog niet in het Zandvoort topic geweest @ MF?
Ben benieuwd wat je daar van vindt.![]()
Al beter of nog steeds ziek?quote:Op zondag 24 september 2006 23:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar gaan ze in het weekend vaak crossenkan ik hier soms horen
ik nu ook pitten
quote:Op zondag 24 september 2006 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt 'm wel hendig sjiek gedissed
[..]
Al beter of nog steeds ziek?![]()
Quads, crossers, tupperwearbakken en een hele zwik gestolen motoren. Het rubber en de motoronderdelen vliegen je om de oren
Damn, dat rijmde gewoon
Die grijze cellen werken soms zo slecht nog niet.quote:
Aant werk @ Shellquote:Op zondag 24 september 2006 23:27 schreef hicham het volgende:
[..]
En waar was jij vandaag eigenlijk [afbeelding]
Zoooo verdeel jij de rollen daar?quote:Op zondag 24 september 2006 23:29 schreef Snelwagen het volgende:
Aant werk @ Shell![]()
Anders was ik ckers aanwezig geweest
quote:Op zondag 24 september 2006 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
Die grijze cellen werken soms zo slecht nog niet.![]()
![]()
Wast maar zon feestquote:Op zondag 24 september 2006 23:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zoooo verdeel jij de rollen daar?![]()
Je hebt dan ook een goede diss-leermeesterquote:Op zondag 24 september 2006 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die grijze cellen werken soms zo slecht nog niet.![]()
![]()
Niet eens de prijs?quote:Ben bandjes aan het zoeken bij'me motor.![]()
Ga alle opties af, en kies de beste op het profiel.
![]()
Jah, ik had al allemaal Cannen met V-powah klaar staan enzo. Spandoeken opgehangen. En 5 motorrijders gehad waarvan geen 1 MF'erquote:Op zondag 24 september 2006 23:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hebben we de "gratis benzine meet" gemist
K*t... Had dat gisteren even gepostquote:Op zondag 24 september 2006 23:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah, ik had al allemaal Cannen met V-powah klaar staan enzo. Spandoeken opgehangen. En 5 motorrijders gehad waarvan geen 1 MF'er![]()
Gister was ik voorbereiding aan het treffen voor vandaagquote:Op zondag 24 september 2006 23:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
K*t... Had dat gisteren even gepost![]()
Die houden we dan maar tegoed voor de volgende meetquote:Op zondag 24 september 2006 23:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Gister was ik voorbereiding aan het treffen voor vandaag.
quote:Op zondag 24 september 2006 23:33 schreef hicham het volgende:
Je hebt dan ook een goede diss-leermeester
En wat is je relatie tot beemertje?
Keee, totaalplaatje.quote:
quote:Op zondag 24 september 2006 23:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Ah... vandaar de rookworst lucht![]()
En zo te zien is ze ook al een keer het weiland in gereden.quote:Op zondag 24 september 2006 23:43 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Een vrouw die burned [afbeelding] Op een Bandit [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat maakt het uitquote:Op zondag 24 september 2006 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Keee, totaalplaatje.110 euro voor vers rubbah.
Zou ik nog korting krijgen bij Rodamoto?
![]()
[afbeelding]
Maar helaas is het moeilijk om een stel te vinden met 19 inch vooren 18 inch achter.
![]()
Anyway, misschien passen de GPZ600R velgen wel. Ga ik van een 110 bandje naar een vette 16 inch 130.![]()
![]()
En dan passen er Pirelli Sport Demons op.![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En zo te zien is ze ook al een keer het weiland in gereden.
Vrouw genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet ook niet plat door de bocht. Dan werkt je vering niet goed.quote:Op zondag 24 september 2006 23:55 schreef hicham het volgende:
Wat maakt het uit![]()
Gooi er stenen banden onder is ook goed, plat door de bocht ga je toch niet met zo'n ding
Prrrt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 september 2006 00:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je moet ook niet plat door de bocht. Dan werkt je vering niet goed.![]()
Met 3 centimeter schaamrand rijden, en een meter naast je motor hangen.![]()
quote:Veel cooler goedkoper met zo'n barrel.... als ik onderuit ga
![]()
Het paard Was op het einde wel een beetje leeggelopenquote:Op zondag 24 september 2006 22:13 schreef hicham het volgende:
[..]
#4 van de 500 is niet slecht hoor
#4 van de 5 betekent net zo goed dat ze eennalaatste is geworden
Had je het paard wel goed opgeblazen?![]()
Wel een beetje erg hoor, ze heeft dat beestje helemaal niet onder controle dat ie zn kop zo naar beneden laat hangen.quote:Op maandag 25 september 2006 08:59 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
[..]
Het paard Was op het einde wel een beetje leeggelopen![]()
![]()
[afbeelding]
Bijna goed, 4 van de 10quote:Op maandag 25 september 2006 09:15 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wel een beetje erg hoor, ze heeft dat beestje helemaal niet onder controle dat ie zn kop zo naar beneden laat hangen.![]()
Dat was dus de 4e plek van de 5 deelnemers zeker.![]()
quote:
Die met die kleine koplampenquote:Op zondag 24 september 2006 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En zo te zien is ze ook al een keer het weiland in gereden.![]()
ik zie eigenlijk nergens een vrouw.![]()
Wel weer jammer dat dat hoofd zo dichtbij zit altijd ..quote:Op maandag 25 september 2006 09:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Die met die kleine koplampen
En betreft de inkijk, die was HUGE. Heb ik me laten vertellen.![]()
Heb wel weer trek in een bak commentaar van Peppie, doe maar mailen.quote:Op maandag 25 september 2006 10:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Photosoeper wantedTriker heeft deze geschoten, maar had em de prullenbak ingegooid omdat ie te donker was..
[afbeelding]
Iemand zin om het origineel - te ontvangen per mail- ff iets te bewerken zodat ie wat beter wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |