quote:Op zondag 24 september 2006 19:53 schreef kratjuh het volgende:
Ik ga volgende keer niet meer zo vroeg weg .. Sta ik weer niet op de foto ..
quote:Op zondag 24 september 2006 20:10 schreef kratjuh het volgende:
Zoals ik vandaag aan BVVT had beloofd ... rechtsklik + doel opslaan als
nieuwste van het nieuwste hequote:Op zondag 24 september 2006 20:14 schreef Rib-i het volgende:
Je had flink wat bekijks OPM![]()
Ze hadden allemaal interesse in draadloos Brake system van je voetrem![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 19:53 schreef kratjuh het volgende:
Ik ga volgende keer niet meer zo vroeg weg .. Sta ik weer niet op de foto ..
quote:Op zondag 24 september 2006 20:12 schreef Triker het volgende:
283pix komen er straks aan, dus wie weet
Prototypequote:Op zondag 24 september 2006 20:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nieuwste van het nieuwste he![]()
van jou wel meer dan 1quote:Op zondag 24 september 2006 20:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Zo heb ik ook een foto van mij gezien![]()
![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 20:10 schreef kratjuh het volgende:
Zoals ik vandaag aan BVVT had beloofd ... rechtsklik + doel opslaan als
Zat losquote:Op zondag 24 september 2006 20:22 schreef worldpimber het volgende:
Wat was er met dat luchtfilter aan de hand?
Welk gesprek ging er vooraf aan het uploaden van NUHR.mp3?![]()
Waarom raakte bwt zijn handschoen kwijt
Nice piccies OPMquote:Op zondag 24 september 2006 15:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
^^![]()
![]()
mijn pics (klikbaar):
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01467_50.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01468_50.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01471_50.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01473_50.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01474_50.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01476_50.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01477_50.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zondag 24 september 2006 20:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Die chick staat op het punt d'r haren los te gooien om indruk op mij te maken
quote:Op zondag 24 september 2006 20:43 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding] gespot ik kijk niet bang maar geconcentreerd
quote:Op zondag 24 september 2006 20:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Die chick staat op het punt d'r haren los te gooien om indruk op mij te maken
quote:Op zondag 24 september 2006 20:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Godverdekut fok, ik wilde die eerst posten
[afbeelding]
![]()
Mooie fotoquote:
En de neger staat natuurlijk weer langs de zijlijn foto's te maken ipv de handen uit de mouwen te stekenquote:Op zondag 24 september 2006 20:11 schreef Rib-i het volgende:
My 2 cents
OPM in actie
[afbeelding]
OPM & BWT in actie
[afbeelding]
![]()
Die had idd een foto van OPM zn bike gemaakt, waarschijnlijk wist ze niet dat die van OPM wasquote:Op zondag 24 september 2006 20:49 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens, Vodkat stond er volgens mij ook eventjes bij?![]()
Helemaal vergeten jouw motor ff te checkenquote:Op zondag 24 september 2006 20:43 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding] gespot ik kijk niet bang maar geconcentreerd
aab.jpgquote:Op zondag 24 september 2006 20:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Gawaine had me er op attent gemaakt dat ze er was. Heb ze net ook ergens gezienquote:Op zondag 24 september 2006 20:49 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens, Vodkat stond er volgens mij ook eventjes bij?![]()
Er moet toch iemand uh.... niets doenquote:Op zondag 24 september 2006 20:50 schreef hicham het volgende:
[..]
En de neger staat natuurlijk weer langs de zijlijn foto's te maken ipv de handen uit de mouwen te steken![]()
Goed bezigquote:Op zondag 24 september 2006 20:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Helemaal vergeten jouw motor ff te checken
Die van koffiekoekje heb ik eigenlijk ook niet eens gezien
[..]
aab.jpg
laat staan wie OPM wasquote:Op zondag 24 september 2006 20:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
Die had idd een foto van OPM zn bike gemaakt, waarschijnlijk wist ze niet dat die van OPM was,
wie is Vodkatquote:Op zondag 24 september 2006 20:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
laat staan wie OPM was![]()
ik zei nog even extra dat heel FOK naast me stond![]()
Ze schrok van Shrekquote:Op zondag 24 september 2006 20:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
laat staan wie OPM was![]()
ik zei nog even extra dat heel FOK naast me stond![]()
Ik hoob hetquote:Op zondag 24 september 2006 20:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Goed bezigje krijgt vast nog wel een kans
![]()
Die heeft hier 2 of 3 topics meegepost en toen was ze weer pleitos por favorquote:
leukquote:Op zondag 24 september 2006 20:57 schreef Gawaine het volgende:
Die met dat leuke blousje![]()
[afbeelding]
Waar kijkt El Presidente naarquote:Op zondag 24 september 2006 20:57 schreef Gawaine het volgende:
[afbeelding]
quote:
Zie je hoe ik kijk waar ik heen wil, echt THE man zeg ik jequote:Op zondag 24 september 2006 20:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Jatsers ahoooyquote:Op zondag 24 september 2006 20:57 schreef Gawaine het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 24 september 2006 20:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik hoob hetZal niet aan mij liggen iig
[..]
Ik zie het hoorquote:Op zondag 24 september 2006 21:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Echt The Man! Zie je hoe ik kijk waar ik heen wil![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 21:03 schreef Rib-i het volgende:
Kijk, ik denk dan........quote:Op zondag 24 september 2006 21:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Trouwens, blousje?![]()
Dit is Vodkat hoor, maar ik weet niet of ze nu Gawaine had gespot oid, want de rest zal ze wel niet kennen
[afbeelding]
Zelfde als waar Makster naar kijktquote:
Kom dan pauperquote:Op zondag 24 september 2006 21:01 schreef Makster het volgende:
nice hiesjam, beetje stunten is u niet meer vreemd![]()
Moeten maar is meeten ofzo ik wil ook wel leren geloof ik![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 21:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon voor je houdenquote:Op zondag 24 september 2006 21:16 schreef Makster het volgende:
My eyes wat is zij lelijk zeg, vroegah dacht ik dat ze best weleens lekker zou kunnen zijn![]()
Ik ging vanochtend ook al foutquote:Op zondag 24 september 2006 21:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Zelfde als waar Makster naar kijktWaar keek Makster naar
![]()
![]()
[..]
Kom dan pauperJa op internet gaan we weer stoer doen weet je nog
Je kon vandaag ook mee komen, al is het goed dat je dat niet hebt gedaan. We hebben minstens 40 km omgereden
[..]
quote:Op zondag 24 september 2006 21:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Kijk, ik denk dan........
"Doe dat nou niet, doe dat nou niiiieeet"
Doe eens liev en haal dat weg joh, voor als ze vanavond op Fok!MC komt n.a.v MMquote:-knip-
quote:Op zondag 24 september 2006 21:31 schreef ikookhier het volgende:
Het is weer mooi geweesttukken Fok klap toch zo weer in elkaar
)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat ook heerlijk relaxed een busje te volgen die 160 reed (altijd makkelijk als er iemand voor je harder rijdt, dan voel je je 'veiliger'quote:Op zondag 24 september 2006 21:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ging vanochtend ook al foutGing echt opper relaxed over de A27, gangetje van 120, zonnetje op mijn smoel, weinig verkeer, echt relaxed. zo relaxed dat ik niet op de borden keek en de A12 voorbij reed.....
![]()
Zaterdag afspreken dan maar heh![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 21:35 schreef hicham het volgende:
Doe eens liev en haal dat weg joh, voor als ze vanavond op Fok!MC komt n.a.v MM [afbeelding]
Ja zo'n ding waar je wel eens een paar kilo tiet aantreftquote:
Ik herkende haar van een foto, heb mezelf netjes voorgesteld en gelijk maar verraden wie jullie warenquote:Dit is Vodkat hoor, maar ik weet niet of ze nu Gawaine had gespot oid, want de rest zal ze wel niet kennen
Ja leuk smoesje, maar ik dacht dat je vandaag sowieso naar Walibi zou gaan?quote:Op zondag 24 september 2006 21:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Voor de lims, als je maar genoeg zuipt ben je de volgende dag nog dronken.![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 24 september 2006 21:37 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Ik zat ook heerlijk relaxed een busje te volgen die 160 reed (altijd makkelijk als er iemand voor je harder rijdt, dan voel je je 'veiliger').
Best een idee jah, wel veel flusch..... Moet dan alleen wel ff peppo zijn DB killers passen, dan weet je het vast WBquote:Op zondag 24 september 2006 21:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat dacht je van 5 oktober
Maar zaterdag is ook goed
Ow shit dat ging over mijn opmerkingquote:Op zondag 24 september 2006 21:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]![]()
Mark is nog zijn ouwe zelf zie ik.
quote:Op zondag 24 september 2006 21:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja zo'n ding waar je wel eens een paar kilo tiet aantreft![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 21:47 schreef Gawaine het volgende:
Ja zo'n ding waar je wel eens een paar kilo tiet aantreft![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 21:55 schreef Rib-i het volgende:
Meiske is trouwens 4e geworden op de paardenwedstrijd![]()
Nu echt out![]()
Anders leer je even lezen en dan bedoel ik niet van rechts naar links.quote:Op zondag 24 september 2006 21:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja leuk smoesje, maar ik dacht dat je vandaag sowieso naar Walibi zou gaan? [afbeelding]
Ja rukker, doe even aardig ofzo.quote:
Het is nog zomertijd hoorquote:Op zondag 24 september 2006 21:55 schreef Rib-i het volgende:
Nu echt out![]()
#4 van de 500 is niet slecht hoorquote:Op zondag 24 september 2006 21:55 schreef Rib-i het volgende:
Nu echt out![]()
Komt hij weer met z'n laptopquote:Op zondag 24 september 2006 21:59 schreef Makster het volgende:
Is dit een beetje een ok laptopBen echt geen held meer in al die specs.... Dou core seprom bla bla bla..... 486 zal je bedoelen
Deeeelllll
Thug life, fuck the worldquote:Op zondag 24 september 2006 22:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Anders leer je even lezen en dan bedoel ik niet van rechts naar links.![]()
Maar goed, volgende keer ben ik er bij, het heeft er nu alle schijn van dat ik even geen rekening hoef te houden met wie dan ook in de toekomst.....en wie krijgt de schuld? Juist, fuck it.
![]()
Ja, waarom gaat iedereen zo vroeg naar bedquote:Op zondag 24 september 2006 22:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Het is nog zomertijd hoor![]()
en er komen zo nog 300 fotos' aan op mf![]()
Billa olm, jij bent hier optimus tweakesquote:Op zondag 24 september 2006 22:13 schreef hicham het volgende:
Komt hij weer met z'n laptopVraag bwt met z'n tweakers T-Shirt
zit al te kijken.....quote:Op zondag 24 september 2006 22:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Billa olm, jij bent hier optimus tweakes
Ok, Bvvt, zeg is, is dat wat![]()
Moet toch echt iets anders komen![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 22:01 schreef hollander172 het volgende:
Maar goed, volgende keer ben ik er bij, het heeft er nu alle schijn van dat ik even geen rekening hoef te houden met wie dan ook in de toekomst.![]()
En...quote:
Naja klinkt goed tochquote:Op zondag 24 september 2006 22:35 schreef bvvt het volgende:
Inspiron 6400
voor € 799,- is niet slecht
Centrino wilt zeggen dat de combinatie van hardware door Intel word aangeraden ivm prestatie en engergie beheer. Maar ook dat deze hardware goed samen zal werken.
die core(tm) duo - is simpelweg dualcore CPU - 2 CPUs in 1 chip gebakken = zoiets als, meer power per Herz.
512 MB geheugen is het minimum (vind ik) waarmee WindwsXP sopel kan draaien.
60 GB hardeschijf - tsja, standaard, is genoeg voor normaal werken / internetten. - onvoldoende om eens lekker te gaan downloaden.
CD rom brander - DVD lezer combo - CDs branden - DVDs lezen (dus niet DVD branden) - heb ik me ook eens in vergist...
Verder is de SD-card reader wel verrekte handig
Als je er een langere garantie bij neemt heb je zeker een leuk compleet ding dat nog wel ff mee kan.
[/verkoop verhaal]
Processor snelheid lijkt het zelfde maar de snelheid waarmee de CPU met de rest van het systeem praat is wel een stukkie sneller.quote:Op zondag 24 september 2006 22:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Naja klinkt goed toch
En dittus
Klok
Iets duurder maar het verschil waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |