quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
(en zelf wilt ze niet zo vroeg op om op de MFMM te komenquote:
En dan toch nog een paar plaatjes er bij omdat ik toch moet worden afgerekend op mijn keus voor motoren in de OP:quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij praten we langs elkaar heen, dus bepaal je antwoord uit onderstaande samenvatting:
- De megameet staat op MF om 11 uur geplanned in Veenendaal
- Een paar Fok!MC'ers hebben om 10 uur al in Veenendaal afgesproken
- Pimber, kratjuh en ik vertrekken om 9.20 uit Vinkeveen
- OPM, koffiekoekje en bwt vertrekken om 9.30 vanaf het Gelredome
- Rib-i komt tussen 11 en 12 uur in Veenendaal aan
- De MF'ers die in Assen verzamelen vertrekken om 9.15
- We zijn daar nog wel een tijdje dus als je er om 10 uur niet bent dan is dat geen ramp
....?
Als kiespijn ..quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:57 schreef -XX- het volgende:
Kratjuh![]()
en weg!
![]()
![]()
( NOhOOhhhHHh! ,vet gemeen)
Welkom en veel succes vast ..quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:57 schreef MouseOver het volgende:
Hi
Nieuw topic, nieuwe user
Sinds een paar maanden ben ik ijverig aan het lessen en 19 september heb ik m'n avb gehaald. 1 december is m'n echte rijexamen dus vol verwachting klopt m'n hart. Het zou een mooi sinterklaascadeautje zijn.
Ff buffelen om morgen een indruk te maken ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:58 schreef bvvt het volgende:
ikke is ff sporten
tot over 2 uur of zo
Ojquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:57 schreef MouseOver het volgende:
Hi
Nieuw topic, nieuwe user
Sinds een paar maanden ben ik ijverig aan het lessen en 19 september heb ik m'n avb gehaald. 1 december is m'n echte rijexamen dus vol verwachting klopt m'n hart. Het zou een mooi sinterklaascadeautje zijn.
Neuh, hij's gewoon lelijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:00 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die die Y2K oerlillûk vin .. ?
Deze leek me wel leuk:quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:02 schreef hicham het volgende:
Al een motor in bezit of op het oog?
Lekker goedkoop en ziet er nog goed uit voor z'n leeftijdquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:04 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Deze leek me wel leuk:
http://www.marktplaats.nl(...)yamaha/45649865.html
De eigenaresse was tot gisteren op vakantie dus daarom had haar buurman teruggemaild (). Na het weekend dus maar eens bellen.
Welkomquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:57 schreef MouseOver het volgende:
Hi
Nieuw topic, nieuwe user
Neequote:Op zaterdag 23 september 2006 12:00 schreef kratjuh het volgende:
Ook een stoer ding.. cb1 is 400cc nietwaar? Waar staat het ding?quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Kwam toevallig net een CB1 op MF tegen. Foto's zijn niet echt geweldig, maar ik vind zo'n CB1 toch wel wat hebbenRagfietsje, alleen wat weinig vermogen
Welkomquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:57 schreef MouseOver het volgende:
Hi
Nieuw topic, nieuwe user
Als het tegenzit mag ik sneeuwruimenquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Welkom
Hoop voor je dat het in december niet zo koud is
Is dat Pauline? Of een dochter van Rebbel?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:19 schreef worldpimber het volgende:
Check die afknapper van een GS500![]()
[/pepijn]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sint komt dan wel erg vroeg.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:57 schreef MouseOver het volgende:
Sinds een paar maanden ben ik ijverig aan het lessen en 19 september heb ik m'n avb gehaald. 1 december is m'n echte rijexamen dus vol verwachting klopt m'n hart. Het zou een mooi sinterklaascadeautje zijn.Maar verder geloof je zeker ook nog in op schoot zitten bij de schijnheiligman?
![]()
Muisje over.![]()
quote:
Met de huidige stand van zaken vwb "Global Warming" is het in December 21 0Cquote:Hoop voor je dat het in december niet zo koud is
Dat is Tassie, dat weet je tochquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:33 schreef Worldbeater het volgende:
Goedemorgen.. I guess.![]()
Eerst nog even alle gedenkwaardige quotes uit het vorige topic.
[..]
Is dat Pauline? Of een dochter van Rebbel?![]()
Honda CB1quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:17 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ook een stoer ding.. cb1 is 400cc nietwaar? Waar staat het ding?
edit, zie het al, rotterdam
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:57 schreef MouseOver het volgende:
Hi
Nieuw topic, nieuwe user
prima ontwikkelingquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Met de huidige stand van zaken vwb "Global Warming" is het in December 21 0C![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Met de huidige stand van zaken vwb "Global Warming" is het in December 21 0C![]()
Met MC bedoelde ik Mac Donaldsquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
tuurlijk is het de zelfde groep (met wat aanvulling sinds vorig jaar)
ze vergeten alleen dat de meet bereid heid altijd weer hoog is.
vooral met die drukte van een MFMM
Ook aanwezig morgen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat is Tassie, dat weet je toch![]()
Lekker verwarrend jaquote:
Ha, dacht ie dat ie dat van jou wou weten!quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nope, morgen is de enige dag dat ik uit kan slapen dus dat laat ik eventjes voorgaan....![]()
Ben alleen in barneveld geweestquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker verwarrend jaVorig jaar is er een megameet geweest in Barneveld en Veenendaal. Het gaat dus om de MacD in Veenendaal en dat is dezelfde als waar de vorige megameets in Veenendaal waren (Afslag: A12, afrit 23)
Het WAS geen vraag!quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nope, morgen is de enige dag dat ik uit kan slapen dus dat laat ik eventjes voorgaan....![]()
Tot zover mijn subtiele aanpak...quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Ha, dacht ie dat ie dat van jou wou weten!Ging om Tassie natuurlijk, who cares about Fulcrum
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Ha, dacht ie dat ie dat van jou wou weten!Ging om Tassie natuurlijk, who cares about Fulcrum
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het WAS geen vraag!![]()
En daarbij hoef je er pas om 10 uur (of later) te zijn. Dus je kan ten allertijden je wekker later af laten gaan dan 6:30.![]()
Uhu, jij wilt krijgt ochtendsex tot in de middagquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uhu, jij wilt krijgt ochtendsex tot in de middag [afbeelding]
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Tot zover mijn subtiele aanpak...
Ik doe het vanavond alvast en dan hoop ik dat ze zich verslaapt zodat ik morgen stiekum weg kan sluipenquote:
Waar post je nu eigenlijk vandaan?quote:
Handigquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik doe het vanavond alvast en dan hoop ik dat ze zich verslaapt zodat ik morgen stiekum weg kan sluipen![]()
![]()
En![]()
Ik heb trouwens Fries geleerd![]()
Stoksloeberen![]()
Vanaf het werk. Heb lunchpauze (moet zo weer aan de slag)quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar post je nu eigenlijk vandaan?
Als je om 11 uur naar bed gaat en om 9 uur opstaat dan heb je 10 uurtjes slaap. Lijkt me meer dan genoeg
Doe je dat nog steeds, in de pc winkel toch?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Vanaf het werk. Heb lunchpauze (moet zo weer aan de slag)
ja, maar ik denk dat ik dat ga minderen. Heb wel weinig vrije tijd over zoquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Doe je dat nog steeds, in de pc winkel toch?
Beetje moeiljk te zeggen, ik houd het zelf niet echt bij en het is afhankelijk van heel veel dingen. Wat voor banden heb je eronder (zachte / harde banden... slijtage), wat is je rijstijl, waar ga je de motor voor gebruiken (woon-werk?), rij je het hele jaar door, probeer je dingen zelf te doen of laat je alles door de dealer doen, heb je toevallig een beunhaas in de buurt, koop je dingen goedkoop via internet etc. etc.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:53 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben net met een begroting bezig, en het is handig om een motor er ook gelijk in mee te nemen.
Wat zijn ongeveer de onderhoudskosten per 1000 km voor zo'n diversion bij normaal gebruik?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:08 schreef Rib-i het volgende:
Morgen hier en daar een bui....
NOoooooooohhhh!!!
Hoe weten ze nou dat ik hier ben en daarnaartoe gaHet regent ook weleens elders maar dat zeggen ze nooit
![]()
[/-XX-]
quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Spam = ongewenste reclame, ik mis de boodschap in jouw posts
Ik vergeet gewoon te reageren als het over motoren gaatquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Beetje moeiljk te zeggen, ik houd het zelf niet echt bij en het is afhankelijk van heel veel dingen. Wat voor banden heb je eronder (zachte / harde banden... slijtage), wat is je rijstijl, waar ga je de motor voor gebruiken (woon-werk?), rij je het hele jaar door, probeer je dingen zelf te doen of laat je alles door de dealer doen, heb je toevallig een beunhaas in de buurt, koop je dingen goedkoop via internet etc. etc.
In- of exclusief versnellingsbakquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik vergeet gewoon te reageren als het over motoren gaat![]()
![]()
Hij wil een bedrag horen denk ik, ik zeg 600 Euro/jaarExcl. Verzekering + brandstof
excl. onderhoudquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:15 schreef hicham het volgende:
[..]
In- of exclusief versnellingsbak
12 cent per kmquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
excl. onderhoud![]()
k hoorde bij Pols motoren het volgende:
Onderhoud van een Fireblade bij 10.000 Km op jaarbasis 1200 euro/jaar![]()
Vergeten aan Mercy te vragen maar dat vond ik wel erg veel
Kijk, da's een antwoordquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik vergeet gewoon te reageren als het over motoren gaat![]()
![]()
Hij wil een bedrag horen denk ik, ik zeg 600 Euro/jaarExcl. Verzekering + brandstof
Nóóóít van gehoord.quote:
Èrrrrr.. ik heb sinds januari een nieuw nummer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:45 schreef RB het volgende:
@ pepijn
heb woensdag paar keer gebeld, kreeg elke keer voice mail![]()
TLR-boy doet voor 250 euro alles.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:18 schreef Rib-i het volgende:
excl. onderhoud![]()
k hoorde bij Pols motoren het volgende:
Onderhoud van een Fireblade bij 10.000 Km op jaarbasis 1200 euro/jaar![]()
Vergeten aan Mercy te vragen maar dat vond ik wel erg veel
* Rib-i heeft dit seizoen:quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
12 cent per kmZeker alleen op top snelheid en duur rubber...
Incidentieel onderhoud bedoel je, ik mag toch hopen dat je voor die 600 euro de standaard dingen wel hebtquote:
Serieus?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb trouwens zojuist een nieuwe motor gekocht.![]()
![]()
Mocht de TLR nog verkocht worden (hoogste bod tot nu nadert het gewilde bedrag) , dan kan ik hier mee wel op 5 oktober Zandvoort rijden.![]()
![]()
De motor is in rijdbare staat, alleen de accu is verrot, en de remmen moeten ontlucht worden.
Dat kan ik fixen, dat kan ik fixen.![]()
![]()
![]()
250 euro toch leuk sleutelprojeccie..............ow ja 550 cc. Valt toch mee qua power.....![]()
2 achterbandjes = 350 euroquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i heeft dit seizoen:
2 achterbandjes
Kettingset + tandwielen
Remdingetjes voor & achter + vloeistoffen
2 kleine beurtjes
Ik denk ongeveer 600 Euro> 10.000 Km gereden
quote:
Als ik maandag de giro loterij win, dan weet ik het maandag zeker.quote:Wanneer weet je zeker over je 5 oktober gaat rijden? 4 oktober?Ik twijfel ook nog of ik ga
quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nóóóít van gehoord.![]()
[..]
Èrrrrr.. ik heb sinds januari een nieuw nummer.![]()
![]()
![]()
Ik was gewoon thuis.Schatte de kans dat je kwam op meer dan 50%.
Jammer.
![]()
![]()
[[afbeelding]]
Mocht de TLR nog verkocht worden (hoogste bod tot nu nadert het gewilde bedrag) , dan kan ik hier mee wel op 5 oktober Zandvoort rijden.![]()
![]()
De motor is in rijdbare staat, alleen de accu is verrot, en de remmen moeten ontlucht worden.
Dat kan ik fixen, dat kan ik fixen.![]()
![]()
![]()
250 euro toch leuk sleutelprojeccie..............ow ja 550 cc. Valt toch mee qua power.....![]()
Wat heb ik met die gast te maken?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:39 schreef hicham het volgende:
Oh ja, Pepijn, KLIK 1 en KLIK 2 [afbeelding] [afbeelding]
Dat laaste zal wel niet met een Diversion voorkeur.quote:@MouseOver, wat ben je van plan met die Diversion. Dagelijks rijden?? Puur voor je plezier? Dat maakt heel veel uit. Ook of je een beetje rebels bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga hem als vervanger voor m'n scooter gebruikenquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:39 schreef hicham het volgende:
@MouseOver, wat ben je van plan met die Diversion. Dagelijks rijden?? Puur voor je plezier? Dat maakt heel veel uit. Ook of je een beetje rebels bent
Zal straks ff kijkenquote:
-MOTORHEAD- = hubbie van die vrouw met de grote tanden op Zandvoortquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat heb ik met die gast te maken?![]()
Zie wel mijn vriendinnetje in hetzelfde topic posten.![]()
![]()
Dan vallen de kosten reuze mee denk ikquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:42 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik ga hem als vervanger voor m'n scooter gebruiken
Echt scheuren is niet de bedoeling, daar heb ik m'n taxi voor
Soms moet je even diep zieken zinken, om tot grote hoogte te stijgen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:42 schreef koffiekoekje het volgende:4 real
Vind het bijna net zo geloofwaardig als het overlijden van Bin Laden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Worldbeater op 23-09-2006 13:52:16 ]
Je mocht van pimber lenen, opdat we een leuke dag hebbenquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als jullie vandaag allemaal inzamelen voor mij, dan weet ik het vandaag zeker.![]()
Die centen, kannhemnietlatenstaanquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:46 schreef hicham het volgende:
Zal straks ff kijkenHet is een leuk pekelfietsje voor die paar euro's, maar jij bent geen pekelrijder dat vind ik het gekke
![]()
Veelzijdig tiepje.quote:Vooral het contrast met de TLR is nogal groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd.quote:Nick zal je ook wel vervloeken
quote:-MOTORHEAD- = hubbie van die vrouw met de grote tanden op Zandvoort![]()
quote:Weet je nog toen we het olieverversen hadden met 'm?
Zal er maar niet posten.....hmmm.......![]()
Wow, sterrewielenquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Het zal eerder richting 700 euro gaan jaquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:33 schreef hicham het volgende:
[..]
2 achterbandjes = 350 euro
Kettingset = 200 euro
600 euro is al krap bemeten dus![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Je mocht van pimber lenen, opdat we een leuke dag hebben [afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Soms moet je even diep zieken, om tot grote hoogte te stijgen.
Wat is er nou lekkerder dan toeren op een brikkie, zonder dat je je zorgen hoeft te maken of het in elkaar loopt.
Dus dat ie voor je ex is, is een smoesje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
En dan pas terugbetalen als die 3.000 euro van de belastingen weer binnenkomt@april 2007.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:49 schreef hicham het volgende:
Je mocht van pimber lenen, opdat we een leuke dag hebben [afbeelding]
Neuh, die mag er echt mee lessen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Dus dat ie voor je ex is, is een smoesje...
nee, ding is ook lillek als de nachtquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:00 schreef kratjuh het volgende:
[..]
^- with himquote:[..]
Welkom en veel succes vast ..![]()
thnx, was ff werk om begin van het weekend goed te beginnen.quote:[..]
Ff buffelen om morgen een indruk te maken ?
Succes ..![]()
OOoooooo, zeg dat dan ook ............quote:
let op je stuitjequote:Op zaterdag 23 september 2006 13:59 schreef Worldbeater het volgende:
Even de skates ombinden, en naar de halfpipe met Nick. Had het beloofd om 14.00. Zit al een half uur te zeuren.![]()
Zelf ook maar proberen, durfde het vroeger nooit. [afbeelding]![]()
Kan je alvast wennen dat aan het idee dat je kick ergens anders vandaan kan halen ipv je TLRquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:59 schreef Worldbeater het volgende:
Even de skates ombinden, en naar de halfpipe met Nick. Had het beloofd om 14.00. Zit al een half uur te zeuren.![]()
Zelf ook maar proberen, durfde het vroeger nooit. [afbeelding]![]()
Het is hier wat droger aan het wordenquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:01 schreef ikookhier het volgende:
en het is weer KUT weer
Hij had het ook over Suzuki en Yamaha mankementen als je op het circuit zou rijden en dat ie daarom Kawasaki had gekozen. Vervolgens haalde jij de versnellingsbak erbij...quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zal er maar niet posten.....hmmm.......![]()
En je moet aanloopknechtje BazzieK ook nog betalenquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En dan heb ik de onderhoudsmiddelen (kettingspul, schoonmaakspul etc...) niet eens meegerekend![]()
Zal ie vast niet erg vindenquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dan pas terugbetalen als die 3.000 euro van de belastingen weer binnenkomt@april 2007.![]()
Regenwolkies zijn al overgevlogenquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:01 schreef ikookhier het volgende:
en het is weer KUT weer
quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het is hier wat droger aan het worden![]()
![]()
spijtigquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:17 schreef MouseOver het volgende:
Die diversion is verkocht wordt net gemaild
Er is hier iemand die zijn TLR probeert te verkopen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:17 schreef MouseOver het volgende:
Die diversion is verkocht wordt net gemaild
Als ie nog te groot zit, zou ik een ander merk/maat proberen als ik jou wasquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:36 schreef -XX- het volgende:
Net een eenvoudig helmpje gekocht, zo een:
[afbeelding]
een XS, maar damn..wat ziet dat nog groot![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:57 schreef MouseOver het volgende:
Hi
Nieuw topic, nieuwe user
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat is Tassie, dat weet je toch![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:08 schreef Rib-i het volgende:
Morgen hier en daar een bui....
NOoooooooohhhh!!!
Hoe weten ze nou dat ik hier ben en daarnaartoe gaHet regent ook weleens elders maar dat zeggen ze nooit
![]()
[/-XX-]
hmm, das wel interesant denk ikquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
TLR-boy doet voor 250 euro alles.![]()
Ben er in april geweest, zou er zo weer mijn beurt doen.![]()
Kleppen stellen, olie verversen, injectie afstellen, nieuwe bougie's, gasklep regelen, rem en koppelingsvloeistof en de pakkingen vervangen.
Lezen!quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als ie nog te groot zit, zou ik een ander merk/maat proberen als ik jou was
sorry mijn -XX-foutcorrectie stond nog aanquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lezen!er staat "ziet"
Het zit wel stevig om me hoofd, vooral bij me wangen
Ojaquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lezen!er staat "ziet"
Het zit wel stevig om me hoofd, vooral bij me wangen
Heerlijk rusige beginnersfietsquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er is hier iemand die zijn TLR probeert te verkopen.
Interessant voor -XX-quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
TLR-boy doet voor 250 euro alles.![]()
En handen.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:04 schreef ikookhier het volgende:
Kan je alvast wennen dat aan het idee dat je kick ergens anders vandaan kan halen ipv je TLR![]()
90% van de merken doet ook niets met de afmeting van de buitenschaal.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:36 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dat zal wel gratis zijn.quote:
Dan wordt het misschien toch gezellig op de megameetquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:39 schreef Roderick2085 het volgende:
pff, denk niet dat ik er morgen bij ben...
weet eigenlijk wel zeker van niet....
zit hier vanaf gisteren weer met koppijn en behoorlijk te snotteren![]()
die 14 uur die ik vannacht in m'n bed heb gelegen hebben niet echt geholpen
De helm is niet groot, jij bent kleinquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:36 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
![]()
Wilde eigenlijk voor Hicham zeggen maar kon het gay smilietje niet vindenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zal wel gratis zijn.Maar hij heeft wel principes.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Hoe heb je dat voorelkaar geregen ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:44 schreef Worldbeater het volgende:
Woot!!!!!!! Of er van een oud blokkie nog iets te maken is.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Kost je alleen 2 dagen.![]()
Per onderdeeltje.......![]()
Goed poetsenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:50 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voorelkaar geregen ?
En 1 ritje in de pekel om het in de oude staat terug te brengenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:44 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:44 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Hoezo,???quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:15 schreef kratjuh het volgende:
Wie heeft trouwens het weer voor morgen besteld, ik zou m'n geld terugvragen ..
quote:MORGEN NOG WARM
Wolkenvelden overheersen eerst,maar
af en toe schijnt de zon,het meest in
het zuiden en oosten.Verder valt in het
noorden eerst nog een bui,verder
blijft het vanavond meest droog.
Vannacht is het op de meeste plaatsen
bewolkt en in het westen en zuidwesten
gaat het af en toe regenen bij 16-C.
Morgen schijnt de zon af en toe en
is het met 22 tot 26-C behoorlijk warm.
Later neemt de buienkans toe,vooral in
het westen.De dagen daarna is het nogal
wisselvallig en wordt het minder warm.
Net nog heerlijk geredenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:58 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hoezo,???
is toch prima te doen morgen?
[..]
Kan beter .. Geloof nooit dat die buien zich tot het westen beperken maar we zullen zien ..quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:58 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hoezo,???
is toch prima te doen morgen?
[..]
Ik kom geen pekel tegen als mooi weer rijder?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:52 schreef Rib-i het volgende:
En 1 ritje in de pekel om het in de oude staat terug te brengen![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:57 schreef bvvt het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zoekt nu de juiste maten op om er zelf sneller uit te zien?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:04 schreef Rib-i het volgende:
Net nog heerlijk gereden![]()
Samen met een Vulcan en een Savage en een Intruder![]()
Intruder was trouwens best stoer, recht stuur erop een monoseat enz...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kom geen pekel tegen als mooi weer rijder?![]()
[..]Ik was een beetje aan het rijden en ben bij hun aangehaakt. Er lag veel zand op de weg door een evenement waardoor ik niet durfde in te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je zoekt nu de juiste maten op om er zelf sneller uit te zien?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kom geen pekel tegen als mooi weer rijder?![]()
[..]Je heb er al een gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je zoekt nu de juiste maten op om er zelf sneller uit te zien?![]()
en die was niet Pepijn proof
![]()
vraag me af welke motor dat wel zou zijn![]()
En niet ff doorgevenquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nóóóít van gehoord.![]()
[..]
Èrrrrr.. ik heb sinds januari een nieuw nummer.![]()
![]()
![]()
Ik was gewoon thuis.Schatte de kans dat je kwam op meer dan 50%.
Jammer.
![]()
Wil je het Jandrama gehalte een beetje opkrikken?quote:
A9/A2, ik denk dat je het beste Hichams' post kan doorlezenquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:45 schreef ikookhier het volgende:mijn vorige post was een mogelijkaanhaak post.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er zijn nurts die zweren bij Honda, maar ik zeg maar zo... dat zijn kneuzen![]()
Een man die meegaat kleren kopen? Samen met z'n beste vriendin terwijl haar vriend ook mee is?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:10 schreef kratjuh het volgende:
Hoi ben er weer
Kheb met m'n beste vriendin en haar vriend in Utrecht kleertjes gekocht ...
Krijg je ervan als de kilo's er eenmaal af komen, moet je garderobe mee kunnen komen ..![]()
Ik vind het alleen maar lelijker geworden, zonde van de tijdquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:44 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar alles en iedereen heen wilt weet ik nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
A9/A2, ik denk dat je het beste Hichams' post kan doorlezenof vragen waar ze eventueel aan gaan haken. Ik weet niet of er wel iets is geregeld.
Wat is het verzamelpunt van 10:00? Gewoon bij Veenendaal of komen we ergens vantevoren bijelkaar
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:45 schreef ikookhier het volgende:mijn vorige post was een mogelijkaanhaak post.
dat is bij een tankstation neem ik aan ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Iets met Vinkeveen dacht ik
Oh en ik las ook iets over 600 euro aan kosten p/j ... sjah ... leuk die fabeltjes.
Er is daarzo ergens een carpoolplaats bij Vinkeveen volgens mij. Maar ik weet het ook niet te vinden, want de vorige keer was ik zoals gewoonlijk weer te laatquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:16 schreef ikookhier het volgende:
dat is bij een tankstation neem ik aan ?![]()
ik wacht het afquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er is daarzo ergens een carpoolplaats bij Vinkeveen volgens mij. Maar ik weet het ook niet te vinden, want de vorige keer was ik zoals gewoonlijk weer te laatHicham !!
![]()
Dank uquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:23 schreef hicham het volgende:
Afrit Vinkeveen van de A2, geen idee welk nummer dat is. Kijk anders even op map 24 of zoek tijdens het rijden een groot blauw bord op met daarop achtereenvolgende de letters V, I, N, K, E, V, E, E en N
Onderaan de afrit is een carpoolplaats
Jij houdt het niet bijquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Iets met Vinkeveen dacht ik
Oh en ik las ook iets over 600 euro aan kosten p/j ... sjah ... leuk die fabeltjes.
Voor een zondag zekerquote:Op zondag 24 september 2006 08:14 schreef bvvt het volgende:
damn wat is het toch weer vroeg
WB had volgens mij een kinderfeestjequote:Op zondag 24 september 2006 08:35 schreef Makster het volgende:
Teffus, iets vroeger wakker worden op de zondag en ik ben klinisch dood. Zeker naar een dag raften gisteren... Zoetermeer wordt een nieuwe olypmische raftbaan geopend. Randstad had de primeur, lees testkonijnen, gestuurd. Ik en mijn collega's en 25 van mijn eigen chauffeurs en totaal 500 man zijn een dag i nde weer geweest. Een top dag maar ben wel verrot
MAar goed, WB reageer is ff kunnen we misschien nog iets afspreken.
Zo ff douchen, eten, eventueel ketting spannen en dan begin ik ook maar aan mijn wereldreis![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 08:14 schreef bvvt het volgende:
damn wat is het toch weer vroeg
Ik porbeer 9:30 gelredome te halen. Moet in 40 minuten kunnen. Kan ietsje later worden ivm wegwerzaamhedenquote:
primaquote:Op zondag 24 september 2006 08:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik porbeer 9:30 gelredome te halen. Moet in 40 minuten kunnen. Kan ietsje later worden ivm wegwerzaamheden![]()
Jammer joh, nu krijgt koffiekoekje een streepje op je voorquote:Op zondag 24 september 2006 08:50 schreef ikookhier het volgende:
IK ga het niet reddenveel plezier vandaag
![]()
Maak daar er maar twee van.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
Je heb er al een gehaden die was niet Pepijn proof
![]()
vraag me af welke motor dat wel zou zijn![]()
Niet aan gedacht, heb hem al zo lang, en jij bent niet zo'n beller toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die uitdrukking kennen wij hier niet.quote:Wil je het Jandrama gehalte een beetje opkrikken?![]()
Maar betrouwbaar blokkie, we zullen zien.
Makkelijk ding om wat op te knappen. Heb gisteravond al heel Motozoom afgestruind voor remblokken, een accu , etc.![]()
De oliefilters zijn per 4 voordeligernog geen 14 euro totaal.
![]()
Dus eerst krijgt ze 2 keer een beurt achter elkaar.
En ik wordt ronduit opgewonden van het soepel maken van de gas-en koppelingskabel.![]()
quote:![]()
![]()
Zo eerst ff 2 uurtjes zwemmen....![]()
quote:even een update.
de motor had zeker 2 jaar niet gereden,accu is dus echt op.
zojuist aangesloten op de accu van het koekblik, na 3 keer doorstarten lopen dat ding...
even 5 minuten flink door laten roken, choke eraf en liep netjes stationair.(zelfs op die oude benzine)
heb er op gereden, pakt goed op, schakelt en koppelt en remt.
voorrem moet nieuwe vloeistof in en ontlucht worden.
uitgezet, daarna getracht op eigen accu te starten![]()
...die is dood
startkabel er op...: in één keer.
uiterlijk woensdag wil ik hem hier weghebben als het even kan ivm de werkzaamheden aan m'n tuin.
.....hij heeft 23000 en nog iets op de teller staan
Leuke foto'squote:Op zondag 24 september 2006 15:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
^^![]()
![]()
mijn pics (klikbaar):
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01467_50.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01468_50.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01471_50.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01473_50.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01474_50.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01476_50.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01477_50.jpg]afbeelding][/url]
En Leuke picsquote:Op zondag 24 september 2006 15:22 schreef Makster koffiekoekje het volgende:
Tof om iedereen weer is ff te zien
Je vergeet Ster & Motorgekquote:Op zondag 24 september 2006 18:43 schreef Gawaine het volgende:
Ook thuis![]()
inklusief stukkie rijden en etentje bij bij schoonmama![]()
Kwam Mercy, Raus en Rebbel nog tegen op een terrasje langs de dijk![]()
Die gaat voor pimber op de knieënquote:Op zondag 24 september 2006 19:05 schreef -XX- het volgende:
Geweldig![]()
![]()
Anyway, wat doet deze man op het wegdek!
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 19:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die gaat voor pimber op de knieën
Jij schijnt er ook geweest te zijn?quote:
Zijn kontje verkopenquote:Op zondag 24 september 2006 19:05 schreef -XX- het volgende:
Geweldig![]()
![]()
Anyway, wat doet deze man op het wegdek!
[afbeelding]
![]()
Meeste die je noemt ken ik wel, behalve mercy zegt me nietsquote:
quote:Op zondag 24 september 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Even voor we weggingen mijn "open" uitlaat erop gezetKlonk best lekker hard, hier door de stad rijden best veel omkijkende hoofdjes. Sommigen wellicht geïrriteerd.
![]()
Ik reed achter je en zag dat zo'n beetje 90% van de mensen waar we langs zijn gereden je nakeekquote:Op zondag 24 september 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Even voor we weggingen mijn "open" uitlaat erop gezetKlonk best lekker hard, hier door de stad rijden best veel omkijkende hoofdjes. Sommigen wellicht geïrriteerd.
![]()
Eerste foto van m'n staande wheeliequote:
er zit nog een stuk Mckroket op z'n helmquote:Op zondag 24 september 2006 19:27 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer van de kwaliteit
tja, kon em wel ff de begrenzing in raggen maar dat deden zovelen voor mij al zo goedquote:Op zondag 24 september 2006 19:26 schreef hicham het volgende:
Ik reed achter je en zag dat zo'n beetje 90% van de mensen waar we langs zijn gereden je nakeekWat een herrie
Maar die van OPM kan er ook wat van
Alleen jammer dat ie niet ff rebels deed
Ziet er wel kenkerstoer uit die fighter van hem
![]()
![]()
quote:Eerste foto van m'n staande wheelie
het origineel is iets beterquote:Op zondag 24 september 2006 19:27 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer van de kwaliteit
quote:Op zondag 24 september 2006 19:53 schreef kratjuh het volgende:
Ik ga volgende keer niet meer zo vroeg weg .. Sta ik weer niet op de foto ..
quote:Op zondag 24 september 2006 20:10 schreef kratjuh het volgende:
Zoals ik vandaag aan BVVT had beloofd ... rechtsklik + doel opslaan als
nieuwste van het nieuwste hequote:Op zondag 24 september 2006 20:14 schreef Rib-i het volgende:
Je had flink wat bekijks OPM![]()
Ze hadden allemaal interesse in draadloos Brake system van je voetrem![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 19:53 schreef kratjuh het volgende:
Ik ga volgende keer niet meer zo vroeg weg .. Sta ik weer niet op de foto ..
quote:Op zondag 24 september 2006 20:12 schreef Triker het volgende:
283pix komen er straks aan, dus wie weet
Prototypequote:Op zondag 24 september 2006 20:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nieuwste van het nieuwste he![]()
van jou wel meer dan 1quote:Op zondag 24 september 2006 20:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Zo heb ik ook een foto van mij gezien![]()
![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 20:10 schreef kratjuh het volgende:
Zoals ik vandaag aan BVVT had beloofd ... rechtsklik + doel opslaan als
Zat losquote:Op zondag 24 september 2006 20:22 schreef worldpimber het volgende:
Wat was er met dat luchtfilter aan de hand?
Welk gesprek ging er vooraf aan het uploaden van NUHR.mp3?![]()
Waarom raakte bwt zijn handschoen kwijt
Nice piccies OPMquote:Op zondag 24 september 2006 15:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
^^![]()
![]()
mijn pics (klikbaar):
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01467_50.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01468_50.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01471_50.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01473_50.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01474_50.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01476_50.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01477_50.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zondag 24 september 2006 20:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Die chick staat op het punt d'r haren los te gooien om indruk op mij te maken
quote:Op zondag 24 september 2006 20:43 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding] gespot ik kijk niet bang maar geconcentreerd
quote:Op zondag 24 september 2006 20:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Die chick staat op het punt d'r haren los te gooien om indruk op mij te maken
quote:Op zondag 24 september 2006 20:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Godverdekut fok, ik wilde die eerst posten
[afbeelding]
![]()
Mooie fotoquote:
En de neger staat natuurlijk weer langs de zijlijn foto's te maken ipv de handen uit de mouwen te stekenquote:Op zondag 24 september 2006 20:11 schreef Rib-i het volgende:
My 2 cents
OPM in actie
[afbeelding]
OPM & BWT in actie
[afbeelding]
![]()
Die had idd een foto van OPM zn bike gemaakt, waarschijnlijk wist ze niet dat die van OPM wasquote:Op zondag 24 september 2006 20:49 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens, Vodkat stond er volgens mij ook eventjes bij?![]()
Helemaal vergeten jouw motor ff te checkenquote:Op zondag 24 september 2006 20:43 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding] gespot ik kijk niet bang maar geconcentreerd
aab.jpgquote:Op zondag 24 september 2006 20:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Gawaine had me er op attent gemaakt dat ze er was. Heb ze net ook ergens gezienquote:Op zondag 24 september 2006 20:49 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens, Vodkat stond er volgens mij ook eventjes bij?![]()
Er moet toch iemand uh.... niets doenquote:Op zondag 24 september 2006 20:50 schreef hicham het volgende:
[..]
En de neger staat natuurlijk weer langs de zijlijn foto's te maken ipv de handen uit de mouwen te steken![]()
Goed bezigquote:Op zondag 24 september 2006 20:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Helemaal vergeten jouw motor ff te checken
Die van koffiekoekje heb ik eigenlijk ook niet eens gezien
[..]
aab.jpg
laat staan wie OPM wasquote:Op zondag 24 september 2006 20:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
Die had idd een foto van OPM zn bike gemaakt, waarschijnlijk wist ze niet dat die van OPM was,
wie is Vodkatquote:Op zondag 24 september 2006 20:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
laat staan wie OPM was![]()
ik zei nog even extra dat heel FOK naast me stond![]()
Ze schrok van Shrekquote:Op zondag 24 september 2006 20:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
laat staan wie OPM was![]()
ik zei nog even extra dat heel FOK naast me stond![]()
Ik hoob hetquote:Op zondag 24 september 2006 20:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Goed bezigje krijgt vast nog wel een kans
![]()
Die heeft hier 2 of 3 topics meegepost en toen was ze weer pleitos por favorquote:
leukquote:Op zondag 24 september 2006 20:57 schreef Gawaine het volgende:
Die met dat leuke blousje![]()
[afbeelding]
Waar kijkt El Presidente naarquote:Op zondag 24 september 2006 20:57 schreef Gawaine het volgende:
[afbeelding]
quote:
Zie je hoe ik kijk waar ik heen wil, echt THE man zeg ik jequote:Op zondag 24 september 2006 20:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Jatsers ahoooyquote:Op zondag 24 september 2006 20:57 schreef Gawaine het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 24 september 2006 20:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik hoob hetZal niet aan mij liggen iig
[..]
Ik zie het hoorquote:Op zondag 24 september 2006 21:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Echt The Man! Zie je hoe ik kijk waar ik heen wil![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 21:03 schreef Rib-i het volgende:
Kijk, ik denk dan........quote:Op zondag 24 september 2006 21:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Trouwens, blousje?![]()
Dit is Vodkat hoor, maar ik weet niet of ze nu Gawaine had gespot oid, want de rest zal ze wel niet kennen
[afbeelding]
Zelfde als waar Makster naar kijktquote:
Kom dan pauperquote:Op zondag 24 september 2006 21:01 schreef Makster het volgende:
nice hiesjam, beetje stunten is u niet meer vreemd![]()
Moeten maar is meeten ofzo ik wil ook wel leren geloof ik![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 21:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon voor je houdenquote:Op zondag 24 september 2006 21:16 schreef Makster het volgende:
My eyes wat is zij lelijk zeg, vroegah dacht ik dat ze best weleens lekker zou kunnen zijn![]()
Ik ging vanochtend ook al foutquote:Op zondag 24 september 2006 21:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Zelfde als waar Makster naar kijktWaar keek Makster naar
![]()
![]()
[..]
Kom dan pauperJa op internet gaan we weer stoer doen weet je nog
Je kon vandaag ook mee komen, al is het goed dat je dat niet hebt gedaan. We hebben minstens 40 km omgereden
[..]
quote:Op zondag 24 september 2006 21:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Kijk, ik denk dan........
"Doe dat nou niet, doe dat nou niiiieeet"
Doe eens liev en haal dat weg joh, voor als ze vanavond op Fok!MC komt n.a.v MMquote:-knip-
quote:Op zondag 24 september 2006 21:31 schreef ikookhier het volgende:
Het is weer mooi geweesttukken Fok klap toch zo weer in elkaar
)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat ook heerlijk relaxed een busje te volgen die 160 reed (altijd makkelijk als er iemand voor je harder rijdt, dan voel je je 'veiliger'quote:Op zondag 24 september 2006 21:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ging vanochtend ook al foutGing echt opper relaxed over de A27, gangetje van 120, zonnetje op mijn smoel, weinig verkeer, echt relaxed. zo relaxed dat ik niet op de borden keek en de A12 voorbij reed.....
![]()
Zaterdag afspreken dan maar heh![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 21:35 schreef hicham het volgende:
Doe eens liev en haal dat weg joh, voor als ze vanavond op Fok!MC komt n.a.v MM [afbeelding]
Ja zo'n ding waar je wel eens een paar kilo tiet aantreftquote:
Ik herkende haar van een foto, heb mezelf netjes voorgesteld en gelijk maar verraden wie jullie warenquote:Dit is Vodkat hoor, maar ik weet niet of ze nu Gawaine had gespot oid, want de rest zal ze wel niet kennen
Ja leuk smoesje, maar ik dacht dat je vandaag sowieso naar Walibi zou gaan?quote:Op zondag 24 september 2006 21:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Voor de lims, als je maar genoeg zuipt ben je de volgende dag nog dronken.![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 24 september 2006 21:37 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Ik zat ook heerlijk relaxed een busje te volgen die 160 reed (altijd makkelijk als er iemand voor je harder rijdt, dan voel je je 'veiliger').
Best een idee jah, wel veel flusch..... Moet dan alleen wel ff peppo zijn DB killers passen, dan weet je het vast WBquote:Op zondag 24 september 2006 21:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat dacht je van 5 oktober
Maar zaterdag is ook goed
Ow shit dat ging over mijn opmerkingquote:Op zondag 24 september 2006 21:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]![]()
Mark is nog zijn ouwe zelf zie ik.
quote:Op zondag 24 september 2006 21:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja zo'n ding waar je wel eens een paar kilo tiet aantreft![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 21:47 schreef Gawaine het volgende:
Ja zo'n ding waar je wel eens een paar kilo tiet aantreft![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 21:55 schreef Rib-i het volgende:
Meiske is trouwens 4e geworden op de paardenwedstrijd![]()
Nu echt out![]()
Anders leer je even lezen en dan bedoel ik niet van rechts naar links.quote:Op zondag 24 september 2006 21:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja leuk smoesje, maar ik dacht dat je vandaag sowieso naar Walibi zou gaan? [afbeelding]
Ja rukker, doe even aardig ofzo.quote:
Het is nog zomertijd hoorquote:Op zondag 24 september 2006 21:55 schreef Rib-i het volgende:
Nu echt out![]()
#4 van de 500 is niet slecht hoorquote:Op zondag 24 september 2006 21:55 schreef Rib-i het volgende:
Nu echt out![]()
Komt hij weer met z'n laptopquote:Op zondag 24 september 2006 21:59 schreef Makster het volgende:
Is dit een beetje een ok laptopBen echt geen held meer in al die specs.... Dou core seprom bla bla bla..... 486 zal je bedoelen
Deeeelllll
Thug life, fuck the worldquote:Op zondag 24 september 2006 22:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Anders leer je even lezen en dan bedoel ik niet van rechts naar links.![]()
Maar goed, volgende keer ben ik er bij, het heeft er nu alle schijn van dat ik even geen rekening hoef te houden met wie dan ook in de toekomst.....en wie krijgt de schuld? Juist, fuck it.
![]()
Ja, waarom gaat iedereen zo vroeg naar bedquote:Op zondag 24 september 2006 22:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Het is nog zomertijd hoor![]()
en er komen zo nog 300 fotos' aan op mf![]()
Billa olm, jij bent hier optimus tweakesquote:Op zondag 24 september 2006 22:13 schreef hicham het volgende:
Komt hij weer met z'n laptopVraag bwt met z'n tweakers T-Shirt
zit al te kijken.....quote:Op zondag 24 september 2006 22:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Billa olm, jij bent hier optimus tweakes
Ok, Bvvt, zeg is, is dat wat![]()
Moet toch echt iets anders komen![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 22:01 schreef hollander172 het volgende:
Maar goed, volgende keer ben ik er bij, het heeft er nu alle schijn van dat ik even geen rekening hoef te houden met wie dan ook in de toekomst.![]()
En...quote:
Naja klinkt goed tochquote:Op zondag 24 september 2006 22:35 schreef bvvt het volgende:
Inspiron 6400
voor ¤ 799,- is niet slecht
Centrino wilt zeggen dat de combinatie van hardware door Intel word aangeraden ivm prestatie en engergie beheer. Maar ook dat deze hardware goed samen zal werken.
die core(tm) duo - is simpelweg dualcore CPU - 2 CPUs in 1 chip gebakken = zoiets als, meer power per Herz.
512 MB geheugen is het minimum (vind ik) waarmee WindwsXP sopel kan draaien.
60 GB hardeschijf - tsja, standaard, is genoeg voor normaal werken / internetten. - onvoldoende om eens lekker te gaan downloaden.
CD rom brander - DVD lezer combo - CDs branden - DVDs lezen (dus niet DVD branden) - heb ik me ook eens in vergist...
Verder is de SD-card reader wel verrekte handig
Als je er een langere garantie bij neemt heb je zeker een leuk compleet ding dat nog wel ff mee kan.
[/verkoop verhaal]
Processor snelheid lijkt het zelfde maar de snelheid waarmee de CPU met de rest van het systeem praat is wel een stukkie sneller.quote:Op zondag 24 september 2006 22:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Naja klinkt goed toch
En dittus
Klok
Iets duurder maar het verschil waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |