Dan wordt het misschien toch gezellig op de megameetquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:39 schreef Roderick2085 het volgende:
pff, denk niet dat ik er morgen bij ben...
weet eigenlijk wel zeker van niet....
zit hier vanaf gisteren weer met koppijn en behoorlijk te snotteren![]()
die 14 uur die ik vannacht in m'n bed heb gelegen hebben niet echt geholpen
De helm is niet groot, jij bent kleinquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:36 schreef -XX- het volgende:
Net een eenvoudig helmpje gekocht, zo een:
[afbeelding]
een XS, maar damn..wat ziet dat nog groot![]()
![]()
Wilde eigenlijk voor Hicham zeggen maar kon het gay smilietje niet vindenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zal wel gratis zijn.Maar hij heeft wel principes.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Hoe heb je dat voorelkaar geregen ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:44 schreef Worldbeater het volgende:
Woot!!!!!!! Of er van een oud blokkie nog iets te maken is.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Kost je alleen 2 dagen.![]()
Per onderdeeltje.......![]()
Goed poetsenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:50 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voorelkaar geregen ?
En 1 ritje in de pekel om het in de oude staat terug te brengenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:44 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:44 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Hoezo,???quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:15 schreef kratjuh het volgende:
Wie heeft trouwens het weer voor morgen besteld, ik zou m'n geld terugvragen ..
quote:MORGEN NOG WARM
Wolkenvelden overheersen eerst,maar
af en toe schijnt de zon,het meest in
het zuiden en oosten.Verder valt in het
noorden eerst nog een bui,verder
blijft het vanavond meest droog.
Vannacht is het op de meeste plaatsen
bewolkt en in het westen en zuidwesten
gaat het af en toe regenen bij 16-C.
Morgen schijnt de zon af en toe en
is het met 22 tot 26-C behoorlijk warm.
Later neemt de buienkans toe,vooral in
het westen.De dagen daarna is het nogal
wisselvallig en wordt het minder warm.
Net nog heerlijk geredenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:58 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hoezo,???
is toch prima te doen morgen?
[..]
Kan beter .. Geloof nooit dat die buien zich tot het westen beperken maar we zullen zien ..quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:58 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hoezo,???
is toch prima te doen morgen?
[..]
Ik kom geen pekel tegen als mooi weer rijder?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:52 schreef Rib-i het volgende:
En 1 ritje in de pekel om het in de oude staat terug te brengen![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:57 schreef bvvt het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zoekt nu de juiste maten op om er zelf sneller uit te zien?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:04 schreef Rib-i het volgende:
Net nog heerlijk gereden![]()
Samen met een Vulcan en een Savage en een Intruder![]()
Intruder was trouwens best stoer, recht stuur erop een monoseat enz...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kom geen pekel tegen als mooi weer rijder?![]()
[..]Ik was een beetje aan het rijden en ben bij hun aangehaakt. Er lag veel zand op de weg door een evenement waardoor ik niet durfde in te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je zoekt nu de juiste maten op om er zelf sneller uit te zien?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kom geen pekel tegen als mooi weer rijder?![]()
[..]Je heb er al een gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je zoekt nu de juiste maten op om er zelf sneller uit te zien?![]()
en die was niet Pepijn proof
![]()
vraag me af welke motor dat wel zou zijn![]()
En niet ff doorgevenquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nóóóít van gehoord.![]()
[..]
Èrrrrr.. ik heb sinds januari een nieuw nummer.![]()
![]()
![]()
Ik was gewoon thuis.Schatte de kans dat je kwam op meer dan 50%.
Jammer.
![]()
Wil je het Jandrama gehalte een beetje opkrikken?quote:
A9/A2, ik denk dat je het beste Hichams' post kan doorlezenquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:45 schreef ikookhier het volgende:mijn vorige post was een mogelijkaanhaak post.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er zijn nurts die zweren bij Honda, maar ik zeg maar zo... dat zijn kneuzen![]()
Een man die meegaat kleren kopen? Samen met z'n beste vriendin terwijl haar vriend ook mee is?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:10 schreef kratjuh het volgende:
Hoi ben er weer
Kheb met m'n beste vriendin en haar vriend in Utrecht kleertjes gekocht ...
Krijg je ervan als de kilo's er eenmaal af komen, moet je garderobe mee kunnen komen ..![]()
Ik vind het alleen maar lelijker geworden, zonde van de tijdquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:44 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar alles en iedereen heen wilt weet ik nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
A9/A2, ik denk dat je het beste Hichams' post kan doorlezenof vragen waar ze eventueel aan gaan haken. Ik weet niet of er wel iets is geregeld.
Wat is het verzamelpunt van 10:00? Gewoon bij Veenendaal of komen we ergens vantevoren bijelkaar
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:45 schreef ikookhier het volgende:mijn vorige post was een mogelijkaanhaak post.
dat is bij een tankstation neem ik aan ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Iets met Vinkeveen dacht ik
Oh en ik las ook iets over 600 euro aan kosten p/j ... sjah ... leuk die fabeltjes.
Er is daarzo ergens een carpoolplaats bij Vinkeveen volgens mij. Maar ik weet het ook niet te vinden, want de vorige keer was ik zoals gewoonlijk weer te laatquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:16 schreef ikookhier het volgende:
dat is bij een tankstation neem ik aan ?![]()
ik wacht het afquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er is daarzo ergens een carpoolplaats bij Vinkeveen volgens mij. Maar ik weet het ook niet te vinden, want de vorige keer was ik zoals gewoonlijk weer te laatHicham !!
![]()
Dank uquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:23 schreef hicham het volgende:
Afrit Vinkeveen van de A2, geen idee welk nummer dat is. Kijk anders even op map 24 of zoek tijdens het rijden een groot blauw bord op met daarop achtereenvolgende de letters V, I, N, K, E, V, E, E en N
Onderaan de afrit is een carpoolplaats
Jij houdt het niet bijquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Iets met Vinkeveen dacht ik
Oh en ik las ook iets over 600 euro aan kosten p/j ... sjah ... leuk die fabeltjes.
Voor een zondag zekerquote:Op zondag 24 september 2006 08:14 schreef bvvt het volgende:
damn wat is het toch weer vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |