Hallo stinkkiequote:
Die omaoren zijn allemaal wat lang, dus had ze zich vast vergist!quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:54 schreef Snelwagen het volgende:
Moggûh![]()
Alweer bij de kapper geweest, dat doe ik dus ook nooit meer op zaterdagochtend. Allemaal oma'tjes![]()
En dan snijdt die kapster ook nog een keer in mn oor, domme hut dat het is
![]()
Zou je vader kunnen zijnquote:
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik zit zo een 15 min naar je avatar te staren, maar wtf is dat!
quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die omaoren zijn allemaal wat lang, dus had ze zich vast vergist!![]()
Een Yeti in klein formaatquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik zit zo een 15 min naar je avatar te staren, maar wtf is dat!
10.00 uurquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:39 schreef worldpimber het volgende:
Huhis het nou 10.00 of 11.00 in Veenendaal
![]()
10.00 dacht ik? En dan doet ondeugend alsof ik het verkeerd zeg.![]()
voor jou een vraag voor mij een weetquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alleen jij en haar moeder weten hoe dicht je bij de waarheid bent![]()
Wooot, anders heb ik dat plaatje net even bijna gebruikt voor mijn voorkant van me workshopsmap!quote:
Morgenquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:45 schreef hicham het volgende:
Mogguh
[..]
10.00 uurIk begrijp ook niet waarom ondeugend het ineens nog een keer vraagt terwijl jij al antwoord had gegeven
MF zegt rond de klok van 11:00quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:45 schreef hicham het volgende:
Mogguh
[..]
10.00 uurIk begrijp ook niet waarom ondeugend het ineens nog een keer vraagt terwijl jij al antwoord had gegeven
quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:39 schreef worldpimber het volgende:
Huhis het nou 10.00 of 11.00 in Veenendaal
![]()
10.00 dacht ik? En dan doet ondeugend alsof ik het verkeerd zeg.![]()
Uhmmmm... Ik heb verwarring genaaidquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:45 schreef hicham het volgende:
Mogguh
[..]
quote:
Ach, als de Off-shore On Shore komt ... Moeders pas op uw dochters of was het dochters pas op uw moederquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:45 schreef RB het volgende:
[..]
voor jou een vraag voor mij een weet![]()
Vanuit assen vertrekken ze tegen 9:15, zou dus eerder weg moetenquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Wij spreken wat eerder af zodat we elkaar makkelijk kunnen vinden
Raid afgelopen?quote:
Je kunt ook gewoon wat later komenquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:51 schreef RB het volgende:
[..]
Vanuit assen vertrekken ze tegen 9:15, zou dus eerder weg moeten![]()
Whahahaha, hijs goedquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:32 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben het gered![]()
* Rib-i is oud t[afbeelding]
[afbeelding]
He's my soldiahquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Worldbeater had mij echt geslagenIs hij jouw klusjesman
![]()
WHehehe, edit valt me nu pas op. Mooi gedaanquote:
Waarom nou weer laterquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Raid afgelopen?
[..]
Je kunt ook gewoon wat later komen
Is maar net wat het eerste zagquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ach, als de Off-shore On Shore komt ... Moeders pas op uw dochters of was het dochters pas op uw moeder![]()
![]()
Zodat je die 160 km niet zielsalleen hoeft te rijden, maar samen met de Assen crewquote:
Shit geloof dat ik de verkeerde MC in gedachten hebquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Zodat je die 160 km niet zielsalleen hoeft te rijden, maar samen met de Assen crew
Damn, 160 km. Ik vergis me steeds weer in hoe ver Assen ligt
Volgens mij praten we langs elkaar heen, dus bepaal je antwoord uit onderstaande samenvatting:quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:21 schreef RB het volgende:
[..]
Shit geloof dat ik de verkeerde MC in gedachten heb![]()
Is het niet dezelfde als vorig jaar?
tuurlijk is het de zelfde groep (met wat aanvulling sinds vorig jaar)quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:21 schreef RB het volgende:
[..]
Shit geloof dat ik de verkeerde MC in gedachten heb![]()
Is het niet dezelfde als vorig jaar?
Ik wou je in elkaar rossen op de megameet, maar daar zie ik nu vanafquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
[edit]
enne hicham - goeie samenvattingsmilie speciaal voor jou
[/edit]
Nee, die fase ben ik al voorbijquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:39 schreef bvvt het volgende:
Hich al bezig met het voorbereiden van een nieuw topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |