quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
Heb pimber niet meer gesprokenquote:Op maandag 18 september 2006 20:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is het leven toch zwaar als hubbie
Gaan de plannen voor morgen door? Heb je nog iets besproken met pimb4H?![]()
Las net in een mailtje dat de grote pauze om 13:00 is.
Zou ik ook niet doen, een naar ventje is hetquote:
Ok, we shall seequote:Rond 11:15 ben ik aanwezig![]()
Hij heeft afgezegdquote:Op maandag 18 september 2006 21:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, een naar ventje is het
[..]
Ok, we shall seeNeem jij je holmaatje BazzieK ook mee of heeft die afgezegd ivm WoW
Zodra vrouwtje thuis is knal ik 'm naar Veenendaalquote:Op maandag 18 september 2006 21:19 schreef kratjuh het volgende:
@ Rib-i .. flauw hoor, ik ga niet naar amersfoort ..
Kan hij al uit de OP ?quote:Op maandag 18 september 2006 21:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij heeft afgezegd![]()
Worlpimber heeft 'm te vaak klappen beloofd![]()
quote:
Het zijn de kuikens van het MCquote:Op maandag 18 september 2006 21:26 schreef kratjuh het volgende:
Ik dacht dat ik vroeg ging slapen vanavond, zijn ze me nog voor ..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb pimber niet meer gesproken![]()
Rond 11:15 ben ik aanwezig![]()
Hij komt ook niet meer in het bolle topicquote:Op maandag 18 september 2006 21:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Voel je je gebruikt![]()
Voor hij zijn rijbewijs had poste hij elke dag en nu hij zijn rijbewijs heeft heeft hij andere vrienden![]()
![]()
![]()
ook bewegende beelden zijn welkomquote:Op maandag 18 september 2006 21:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Jij gaat morgen foto's maken of niet?Iedereen veel plezier morgen.
![]()
Hey Rausquote:Op maandag 18 september 2006 21:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Jij gaat morgen foto's maken of niet?Iedereen veel plezier morgen.
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 20:33 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Ik vanmiddag anderhalf uur huiswerk gemaakt, mn moeder net whinen dat ik nog steeds niks deed aan school![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk gewoon maar ff als excuus gebruiken dat ik ziek was dit weekend
is nog niet eens helemaal gelogen ookquote:Op maandag 18 september 2006 21:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Voel je je gebruikt![]()
Voor hij zijn rijbewijs had poste hij elke dag en nu hij zijn rijbewijs heeft heeft hij andere vrienden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 21:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hij komt ook niet meer in het bolle topic![]()
Staat zijn motor nog niet op marktplaats ?![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 21:33 schreef Roderick2085 het volgende:
weet eigenlijk niet eens meer precies wat ik moet doen
Benelli TNTquote:Op maandag 18 september 2006 21:37 schreef Rib-i het volgende:
Een motorgerelateerde vraag, ben ik dan goed hier![]()
Op de parkeerplaats bij de streetfightermeeting zag ik een naked met TNT ofzo aan de zijkant![]()
Ja dat stond wel in de advertentie zag ik later, maar daar in de zaak stond nog een kaartje met 10.150 erbij.quote:Op maandag 18 september 2006 21:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hey Raus![]()
Ik heb geen toestel waarmee ik mooie foto's kan maken![]()
Was die licht beschadigde Tuono uit Kerkdriel trouwens 9.999 Euries?
Neej 10.150quote:Op maandag 18 september 2006 21:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hey Raus![]()
Ik heb geen toestel waarmee ik mooie foto's kan maken![]()
Was die licht beschadigde Tuono uit Kerkdriel trouwens 9.999 Euries?
quote:Op maandag 18 september 2006 21:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik quote nu ook al mezelfzo kansloos
![]()
ff zoekenquote:
Ik dacht dat hij 10.990 moest kostenquote:Op maandag 18 september 2006 21:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja dat stond wel in de advertentie zag ik later, maar daar in de zaak stond nog een kaartje met 10.150 erbij.Het is natuurlijk wel een hele leuke prijs als je het geld hebt.
Volgens mij gooien ze er tot eind september ook nog mooie sportuitlaten op!
![]()
Heb ik zondag al geredenquote:Op maandag 18 september 2006 21:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wil je bij de schade afdeling ?![]()
Nou, ben al vanaf half 4 met alleen de achterrem bezig, en heb het net opgegeven. Tijd voor het avondeten.quote:Op maandag 18 september 2006 20:02 schreef Makster het volgende:
Nooooooohhhhh the horror![]()
Flink op je leiding tikken en ook op de remklauw zelf, bij uiterste nood je remklauw er af schroeven en boven je remcylinder houden. Wel een stukkie hout tussen de zuigers van je klauw anders krijg je hem nooit meer om de remschijf![]()
Komt goed![]()
Ja, dat dacht ik vroeger ook.quote:Op maandag 18 september 2006 20:06 schreef Rib-i het volgende:
dat kan niet misgaan normaal gesproken. Komt er lucht in de leiding of krijg je het er niet uit?
Ik gebruik hem heeel vaakquote:Op maandag 18 september 2006 20:49 schreef RB het volgende:
Wie heeft / gebruikt er nou nog een achterrem![]()
ik heb om dat gepruts te voorkomen een remontluchtingspomp gekocht bij motozoomquote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, ben al vanaf half 4 met alleen de achterrem bezig, en heb het net opgegeven. Tijd voor het avondeten.
De remklauw hoger houden is, gezien de opbouw van het geheel, helaas niet echt een optie.![]()
[..]
Ja, dat dacht ik vroeger ook.Totdat Makster weken bezig is geweest met een voorremklauw.
![]()
Er komen geen belletjes meer uit hier, maar druk is er niet.![]()
[..]
Ik gebruik hem heeel vaak, zelfs meer dan de voorrem.
Meestal rem ik eerst af op de motor, en bij lage snelheden gebruik ik dus niet eens de voorrem.
Vroegâh op mijn woon~werk traject had ik daar zelfs genoeg aan.![]()
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 21:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan maken we speciaal voor jou een schade afdeling in de OP![]()
Aftapplug dichtdraaien en dan minimaal open zetten en druk op het systeem zettenquote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik vroeger ook.Totdat Makster weken bezig is geweest met een voorremklauw.
![]()
Er zit zelfs een dubbele ontluchting op.
Helpen doet het niet.![]()
Gedenkwaardige opmerkingquote:[..]
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
Anders komt Hicham weer roepen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 september 2006 22:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Anders komt Hicham weer roepen.![]()
Maar ik vind het ook heel wat om 240 te riiden, en voor de Tarzanbocht terug te moeten naar 80 met alleen maar een voorrem.Ben ook 3,5 jaar geleden over de kop gegaan ondermeer door alleen voor te remmen.
Bovengenoemde doet het wel geloof ik.
Dan stop je eventjes en zet je je rempedaal vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie het nu pasquote:
Zuigmachien werkt gewoon het beste, de rest zijn alleen maar kunstjesquote:Op maandag 18 september 2006 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eejj
ontluchten ging bij ons ook voor geen meter, er gebeurde gewoon nikstoen maar een zuigmachien erop gezet, binnen 5 min beide tangen ontlucht..maarja, moet je dat wel voor handen hebben
![]()
Trusten, Kratjuh ookquote:Op maandag 18 september 2006 22:23 schreef koffiekoekje het volgende:slaap moment
Fulle playzier Zandvoort rijders en de rest ook...
Doe mij maar een 950 SMquote:Op maandag 18 september 2006 22:31 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Ik vond 'm in het echt mooier![]()
Ik heb wel eens op het punt gestaan om zo'en ding te kopen, maar ik dacht dat het alleen maar voor de sier was, minder geknoei met lekkende remvloeistof, etc.quote:Op maandag 18 september 2006 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ontluchten ging bij ons ook voor geen meter, er gebeurde gewoon nikstoen maar een zuigmachien erop gezet, binnen 5 min beide tangen ontlucht..maarja, moet je dat wel voor handen hebben
![]()
Kan me hem ook anders herinneren, dus misschien een special of bepaald bouwjaar.quote:Op maandag 18 september 2006 22:31 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Appels en peren, als je nou nog Superduke zei.quote:
Rempedaal voor deze nacht vastzetten en morgenvroeg nog eens controlerenquote:Op maandag 18 september 2006 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op het punt gestaan om zo'en ding te kopen, maar ik dacht dat het alleen maar voor de sier was, minder geknoei met lekkende remvloeistof, etc.![]()
Het gaat toch altijd goed, zoals Rib-i zegt.
![]()
En ik kan de fohn niet vinden, dus zoek morgen maar een hard core rijder op die zo'en zuigding gewoon mee naar het circuit neemt.![]()
De lims liggen nu zeker al op bed teronken. Half 7 moet ik al verzamelen hier.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou wel kunnen, was al rijdend vandaar dat ik geen foto had genomenquote:[..]
Kan me hem ook anders herinneren, dus misschien een special of bepaald bouwjaar.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 21:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]ik doe altijd zo min mogelijk... en de laatste tijd ook zo laat mogelijk
![]()
moet nu nog beginnen![]()
weet eigenlijk niet eens meer precies wat ik moet doenHuiswerk... nigger go homeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen ben ik toch niet op school![]()
Alsof gecontroleerd remmen te vergelijken is met onverwachts in een noodsituatie remmen. Als je met gecontroleerd hard remmen over de kop gaat ben je gewoon lomp of je heet -XX-quote:Op maandag 18 september 2006 22:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Anders komt Hicham weer roepen.![]()
Maar ik vind het ook heel wat om 240 te riiden, en voor de Tarzanbocht terug te moeten naar 80 met alleen maar een voorrem.Ben ook 3,5 jaar geleden over de kop gegaan ondermeer door alleen voor te remmen.
Bovengenoemde doet het wel geloof ik.![]()
Hij was eerder met stoppiesquote:Op maandag 18 september 2006 22:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Alsof gecontroleerd remmen te vergelijken is met onverwachts in een noodsituatie remmen. Als je met gecontroleerd hard remmen over de kop gaat ben je gewoon lomp of je heet -XX-
Dat zei je destijds ook tegen mij toen ik het artikel op eBay zag, je zat dus fout ... hoe kan ik je reacties nu nog serieus nemen??quote:Op maandag 18 september 2006 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op het punt gestaan om zo'en ding te kopen, maar ik dacht dat het alleen maar voor de sier was, minder geknoei met lekkende remvloeistof, etc.![]()
Het gaat toch altijd goed, zoals Rib-i zegt.
![]()
Ken je niet gewoon de klauw van de bracket af schroeven danquote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, ben al vanaf half 4 met alleen de achterrem bezig, en heb het net opgegeven. Tijd voor het avondeten.
De remklauw hoger houden is, gezien de opbouw van het geheel, helaas niet echt een optie.![]()
[..]
![]()
Er zit zelfs een dubbele ontluchting op.
Helpen doet het niet.![]()
[..]
Ik gebruik hem heeel vaak, zelfs meer dan de voorrem.
Meestal rem ik eerst af op de motor, en bij lage snelheden gebruik ik dus niet eens de voorrem.
Vroegâh op mijn woon~werk traject had ik daar zelfs genoeg aan.![]()
En zo is hetquote:Op maandag 18 september 2006 23:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Je kunt de Wiki zelf aanpassen![]()
Wel netjes doen, anders krijg je The General achter je aan
12 uur sleutelen, en dan niet perfect klaar.quote:Op maandag 18 september 2006 23:02 schreef Makster het volgende:
Ik ken je frustaties en deel je gevoel. It sucks zo godgruwelijk hard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga niets meer doen dit jaar, behalve dan met pensioen.![]()
![]()
![]()
![]()
Frustrerend om zo de dag te eindigenquote:Op maandag 18 september 2006 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
12 uur sleutelen, en dan niet perfect klaar.![]()
zo op deze foto ziet ie er echt vaag uitquote:Op maandag 18 september 2006 22:31 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Een Bandit is achterhaalt mafkeesquote:Op maandag 18 september 2006 23:19 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
De ph4tste Bandit 1200 van MF[afbeelding]
Zeg tegen je broersk dat ik ook nog een gloednieuw regenpak heb, nog in plasticquote:Op maandag 18 september 2006 23:19 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[..]
Frustrerend om zo de dag te eindigen
quote:Op maandag 18 september 2006 23:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zeg tegen je broersk dat ik ook nog een gloednieuw regenpak heb, nog in plastic![]()
Auto image adjustments in photoshop + taartschep en spiegels weg doet 't al beterquote:Op maandag 18 september 2006 23:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zo op deze foto ziet ie er echt vaag uit![]()
Sorry lijpoquote:Op maandag 18 september 2006 23:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Een Bandit is achterhaalt mafkees![]()
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 23:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zeg tegen je broersk dat ik ook nog een gloednieuw regenpak heb, nog in plastic![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 23:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Auto image adjustments in photoshop + taartschep en spiegels weg doet 't al beter
[afbeelding]
Voor de mensen die ons morgen willen spotten:
Pitcam 1: http://www.circuit-zandvoort.nl/action/pitcam/
Pitcam 2: http://www.circuit-zandvoort.nl/action/pitcam2/
quote:
Volgende keer maar afstappen en foto makenquote:Op maandag 18 september 2006 23:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Auto image adjustments in photoshop + taartschep en spiegels weg doet 't al beter
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 september 2006 23:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Sorry lijpo [afbeelding], maar een Corsaro 1200 is voorlopig toch echt te duur veel geld [afbeelding]
[..]
Trustequote:Op maandag 18 september 2006 23:31 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Kenker duur idd, geen grappen. Vooral omdat ik nog steeds voorstander ben van om rekenen naar guldens![]()
Nu ga ik echt pitten
Be safe, be cool![]()
Ben er anders mooi klaar mee.quote:Op maandag 18 september 2006 23:22 schreef Rib-i het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ja, ik ben snel hoor.......quote:
ja eehhh, wat heb je - hoe oud is ie - waarom rijd je em (niet meer) en zo. (kijk maar bij de anderen wat voor info er nodig is../.....quote:
ja eehhh, wat heb je - hoe oud is ie - waarom rijd je em (niet meer) en zo. (kijk maar bij de anderen wat voor info er nodig is../.....)quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
De lims liggen nu zeker al op bed teronken. Half 7 moet ik al verzamelen hier.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:40 schreef Drifter__ het volgende:
Pimber wat doe jij nog zo laat op straat !
Zag ik het nou goed? Rij je met zilvere-vizier in het donker ?
Woowquote:Op maandag 18 september 2006 23:19 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[..]
Frustrerend om zo de dag te eindigen
idd, ben blij dat ik weer met de trein benquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:25 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Wat een teffus weer, je zou op een circuit rond hangen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |