quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
Heb pimber niet meer gesprokenquote:Op maandag 18 september 2006 20:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is het leven toch zwaar als hubbie
Gaan de plannen voor morgen door? Heb je nog iets besproken met pimb4H?![]()
Las net in een mailtje dat de grote pauze om 13:00 is.
Zou ik ook niet doen, een naar ventje is hetquote:
Ok, we shall seequote:Rond 11:15 ben ik aanwezig![]()
Hij heeft afgezegdquote:Op maandag 18 september 2006 21:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, een naar ventje is het
[..]
Ok, we shall seeNeem jij je holmaatje BazzieK ook mee of heeft die afgezegd ivm WoW
Zodra vrouwtje thuis is knal ik 'm naar Veenendaalquote:Op maandag 18 september 2006 21:19 schreef kratjuh het volgende:
@ Rib-i .. flauw hoor, ik ga niet naar amersfoort ..
Kan hij al uit de OP ?quote:Op maandag 18 september 2006 21:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij heeft afgezegd![]()
Worlpimber heeft 'm te vaak klappen beloofd![]()
quote:
Het zijn de kuikens van het MCquote:Op maandag 18 september 2006 21:26 schreef kratjuh het volgende:
Ik dacht dat ik vroeg ging slapen vanavond, zijn ze me nog voor ..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb pimber niet meer gesproken![]()
Rond 11:15 ben ik aanwezig![]()
Hij komt ook niet meer in het bolle topicquote:Op maandag 18 september 2006 21:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Voel je je gebruikt![]()
Voor hij zijn rijbewijs had poste hij elke dag en nu hij zijn rijbewijs heeft heeft hij andere vrienden![]()
![]()
![]()
ook bewegende beelden zijn welkomquote:Op maandag 18 september 2006 21:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Jij gaat morgen foto's maken of niet?Iedereen veel plezier morgen.
![]()
Hey Rausquote:Op maandag 18 september 2006 21:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Jij gaat morgen foto's maken of niet?Iedereen veel plezier morgen.
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 20:33 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Ik vanmiddag anderhalf uur huiswerk gemaakt, mn moeder net whinen dat ik nog steeds niks deed aan school![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk gewoon maar ff als excuus gebruiken dat ik ziek was dit weekend
is nog niet eens helemaal gelogen ookquote:Op maandag 18 september 2006 21:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Voel je je gebruikt![]()
Voor hij zijn rijbewijs had poste hij elke dag en nu hij zijn rijbewijs heeft heeft hij andere vrienden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 21:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hij komt ook niet meer in het bolle topic![]()
Staat zijn motor nog niet op marktplaats ?![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 21:33 schreef Roderick2085 het volgende:
weet eigenlijk niet eens meer precies wat ik moet doen
Benelli TNTquote:Op maandag 18 september 2006 21:37 schreef Rib-i het volgende:
Een motorgerelateerde vraag, ben ik dan goed hier![]()
Op de parkeerplaats bij de streetfightermeeting zag ik een naked met TNT ofzo aan de zijkant![]()
Ja dat stond wel in de advertentie zag ik later, maar daar in de zaak stond nog een kaartje met 10.150 erbij.quote:Op maandag 18 september 2006 21:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hey Raus![]()
Ik heb geen toestel waarmee ik mooie foto's kan maken![]()
Was die licht beschadigde Tuono uit Kerkdriel trouwens 9.999 Euries?
Neej 10.150quote:Op maandag 18 september 2006 21:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hey Raus![]()
Ik heb geen toestel waarmee ik mooie foto's kan maken![]()
Was die licht beschadigde Tuono uit Kerkdriel trouwens 9.999 Euries?
quote:Op maandag 18 september 2006 21:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik quote nu ook al mezelfzo kansloos
![]()
ff zoekenquote:
Ik dacht dat hij 10.990 moest kostenquote:Op maandag 18 september 2006 21:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja dat stond wel in de advertentie zag ik later, maar daar in de zaak stond nog een kaartje met 10.150 erbij.Het is natuurlijk wel een hele leuke prijs als je het geld hebt.
Volgens mij gooien ze er tot eind september ook nog mooie sportuitlaten op!
![]()
Heb ik zondag al geredenquote:Op maandag 18 september 2006 21:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wil je bij de schade afdeling ?![]()
Nou, ben al vanaf half 4 met alleen de achterrem bezig, en heb het net opgegeven. Tijd voor het avondeten.quote:Op maandag 18 september 2006 20:02 schreef Makster het volgende:
Nooooooohhhhh the horror![]()
Flink op je leiding tikken en ook op de remklauw zelf, bij uiterste nood je remklauw er af schroeven en boven je remcylinder houden. Wel een stukkie hout tussen de zuigers van je klauw anders krijg je hem nooit meer om de remschijf![]()
Komt goed![]()
Ja, dat dacht ik vroeger ook.quote:Op maandag 18 september 2006 20:06 schreef Rib-i het volgende:
dat kan niet misgaan normaal gesproken. Komt er lucht in de leiding of krijg je het er niet uit?
Ik gebruik hem heeel vaakquote:Op maandag 18 september 2006 20:49 schreef RB het volgende:
Wie heeft / gebruikt er nou nog een achterrem![]()
ik heb om dat gepruts te voorkomen een remontluchtingspomp gekocht bij motozoomquote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, ben al vanaf half 4 met alleen de achterrem bezig, en heb het net opgegeven. Tijd voor het avondeten.
De remklauw hoger houden is, gezien de opbouw van het geheel, helaas niet echt een optie.![]()
[..]
Ja, dat dacht ik vroeger ook.Totdat Makster weken bezig is geweest met een voorremklauw.
![]()
Er komen geen belletjes meer uit hier, maar druk is er niet.![]()
[..]
Ik gebruik hem heeel vaak, zelfs meer dan de voorrem.
Meestal rem ik eerst af op de motor, en bij lage snelheden gebruik ik dus niet eens de voorrem.
Vroegâh op mijn woon~werk traject had ik daar zelfs genoeg aan.![]()
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 21:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan maken we speciaal voor jou een schade afdeling in de OP![]()
Aftapplug dichtdraaien en dan minimaal open zetten en druk op het systeem zettenquote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik vroeger ook.Totdat Makster weken bezig is geweest met een voorremklauw.
![]()
Er zit zelfs een dubbele ontluchting op.
Helpen doet het niet.![]()
Gedenkwaardige opmerkingquote:[..]
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
Anders komt Hicham weer roepen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 september 2006 22:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Anders komt Hicham weer roepen.![]()
Maar ik vind het ook heel wat om 240 te riiden, en voor de Tarzanbocht terug te moeten naar 80 met alleen maar een voorrem.Ben ook 3,5 jaar geleden over de kop gegaan ondermeer door alleen voor te remmen.
Bovengenoemde doet het wel geloof ik.
Dan stop je eventjes en zet je je rempedaal vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie het nu pasquote:
Zuigmachien werkt gewoon het beste, de rest zijn alleen maar kunstjesquote:Op maandag 18 september 2006 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eejj
ontluchten ging bij ons ook voor geen meter, er gebeurde gewoon nikstoen maar een zuigmachien erop gezet, binnen 5 min beide tangen ontlucht..maarja, moet je dat wel voor handen hebben
![]()
Trusten, Kratjuh ookquote:Op maandag 18 september 2006 22:23 schreef koffiekoekje het volgende:slaap moment
Fulle playzier Zandvoort rijders en de rest ook...
Doe mij maar een 950 SMquote:Op maandag 18 september 2006 22:31 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Ik vond 'm in het echt mooier![]()
Ik heb wel eens op het punt gestaan om zo'en ding te kopen, maar ik dacht dat het alleen maar voor de sier was, minder geknoei met lekkende remvloeistof, etc.quote:Op maandag 18 september 2006 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ontluchten ging bij ons ook voor geen meter, er gebeurde gewoon nikstoen maar een zuigmachien erop gezet, binnen 5 min beide tangen ontlucht..maarja, moet je dat wel voor handen hebben
![]()
Kan me hem ook anders herinneren, dus misschien een special of bepaald bouwjaar.quote:Op maandag 18 september 2006 22:31 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Appels en peren, als je nou nog Superduke zei.quote:
Rempedaal voor deze nacht vastzetten en morgenvroeg nog eens controlerenquote:Op maandag 18 september 2006 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op het punt gestaan om zo'en ding te kopen, maar ik dacht dat het alleen maar voor de sier was, minder geknoei met lekkende remvloeistof, etc.![]()
Het gaat toch altijd goed, zoals Rib-i zegt.
![]()
En ik kan de fohn niet vinden, dus zoek morgen maar een hard core rijder op die zo'en zuigding gewoon mee naar het circuit neemt.![]()
De lims liggen nu zeker al op bed teronken. Half 7 moet ik al verzamelen hier.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou wel kunnen, was al rijdend vandaar dat ik geen foto had genomenquote:[..]
Kan me hem ook anders herinneren, dus misschien een special of bepaald bouwjaar.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 21:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]ik doe altijd zo min mogelijk... en de laatste tijd ook zo laat mogelijk
![]()
moet nu nog beginnen![]()
weet eigenlijk niet eens meer precies wat ik moet doenHuiswerk... nigger go homeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen ben ik toch niet op school![]()
Alsof gecontroleerd remmen te vergelijken is met onverwachts in een noodsituatie remmen. Als je met gecontroleerd hard remmen over de kop gaat ben je gewoon lomp of je heet -XX-quote:Op maandag 18 september 2006 22:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Anders komt Hicham weer roepen.![]()
Maar ik vind het ook heel wat om 240 te riiden, en voor de Tarzanbocht terug te moeten naar 80 met alleen maar een voorrem.Ben ook 3,5 jaar geleden over de kop gegaan ondermeer door alleen voor te remmen.
Bovengenoemde doet het wel geloof ik.![]()
Hij was eerder met stoppiesquote:Op maandag 18 september 2006 22:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Alsof gecontroleerd remmen te vergelijken is met onverwachts in een noodsituatie remmen. Als je met gecontroleerd hard remmen over de kop gaat ben je gewoon lomp of je heet -XX-
Dat zei je destijds ook tegen mij toen ik het artikel op eBay zag, je zat dus fout ... hoe kan ik je reacties nu nog serieus nemen??quote:Op maandag 18 september 2006 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op het punt gestaan om zo'en ding te kopen, maar ik dacht dat het alleen maar voor de sier was, minder geknoei met lekkende remvloeistof, etc.![]()
Het gaat toch altijd goed, zoals Rib-i zegt.
![]()
Ken je niet gewoon de klauw van de bracket af schroeven danquote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, ben al vanaf half 4 met alleen de achterrem bezig, en heb het net opgegeven. Tijd voor het avondeten.
De remklauw hoger houden is, gezien de opbouw van het geheel, helaas niet echt een optie.![]()
[..]
![]()
Er zit zelfs een dubbele ontluchting op.
Helpen doet het niet.![]()
[..]
Ik gebruik hem heeel vaak, zelfs meer dan de voorrem.
Meestal rem ik eerst af op de motor, en bij lage snelheden gebruik ik dus niet eens de voorrem.
Vroegâh op mijn woon~werk traject had ik daar zelfs genoeg aan.![]()
En zo is hetquote:Op maandag 18 september 2006 23:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Je kunt de Wiki zelf aanpassen![]()
Wel netjes doen, anders krijg je The General achter je aan
12 uur sleutelen, en dan niet perfect klaar.quote:Op maandag 18 september 2006 23:02 schreef Makster het volgende:
Ik ken je frustaties en deel je gevoel. It sucks zo godgruwelijk hard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga niets meer doen dit jaar, behalve dan met pensioen.![]()
![]()
![]()
![]()
Frustrerend om zo de dag te eindigenquote:Op maandag 18 september 2006 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
12 uur sleutelen, en dan niet perfect klaar.![]()
zo op deze foto ziet ie er echt vaag uitquote:Op maandag 18 september 2006 22:31 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Een Bandit is achterhaalt mafkeesquote:Op maandag 18 september 2006 23:19 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
De ph4tste Bandit 1200 van MF[afbeelding]
Zeg tegen je broersk dat ik ook nog een gloednieuw regenpak heb, nog in plasticquote:Op maandag 18 september 2006 23:19 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[..]
Frustrerend om zo de dag te eindigen
quote:Op maandag 18 september 2006 23:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zeg tegen je broersk dat ik ook nog een gloednieuw regenpak heb, nog in plastic![]()
Auto image adjustments in photoshop + taartschep en spiegels weg doet 't al beterquote:Op maandag 18 september 2006 23:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zo op deze foto ziet ie er echt vaag uit![]()
Sorry lijpoquote:Op maandag 18 september 2006 23:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Een Bandit is achterhaalt mafkees![]()
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 23:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zeg tegen je broersk dat ik ook nog een gloednieuw regenpak heb, nog in plastic![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 23:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Auto image adjustments in photoshop + taartschep en spiegels weg doet 't al beter
[afbeelding]
Voor de mensen die ons morgen willen spotten:
Pitcam 1: http://www.circuit-zandvoort.nl/action/pitcam/
Pitcam 2: http://www.circuit-zandvoort.nl/action/pitcam2/
quote:
Volgende keer maar afstappen en foto makenquote:Op maandag 18 september 2006 23:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Auto image adjustments in photoshop + taartschep en spiegels weg doet 't al beter
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 september 2006 23:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Sorry lijpo [afbeelding], maar een Corsaro 1200 is voorlopig toch echt te duur veel geld [afbeelding]
[..]
Trustequote:Op maandag 18 september 2006 23:31 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Kenker duur idd, geen grappen. Vooral omdat ik nog steeds voorstander ben van om rekenen naar guldens![]()
Nu ga ik echt pitten
Be safe, be cool![]()
Ben er anders mooi klaar mee.quote:Op maandag 18 september 2006 23:22 schreef Rib-i het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ja, ik ben snel hoor.......quote:
ja eehhh, wat heb je - hoe oud is ie - waarom rijd je em (niet meer) en zo. (kijk maar bij de anderen wat voor info er nodig is../.....quote:
ja eehhh, wat heb je - hoe oud is ie - waarom rijd je em (niet meer) en zo. (kijk maar bij de anderen wat voor info er nodig is../.....)quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
De lims liggen nu zeker al op bed teronken. Half 7 moet ik al verzamelen hier.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:40 schreef Drifter__ het volgende:
Pimber wat doe jij nog zo laat op straat !
Zag ik het nou goed? Rij je met zilvere-vizier in het donker ?
Woowquote:Op maandag 18 september 2006 23:19 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[..]
Frustrerend om zo de dag te eindigen
idd, ben blij dat ik weer met de trein benquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:25 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Wat een teffus weer, je zou op een circuit rond hangen......
Roze spuiten!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:12 schreef kratjuh het volgende:
Heeft iemand een suggestie hoe ik het beste/makkelijkste weer iets fraais van mijn velgen kan maken ? Sommige plekken ziet de verf er niet meer uit enzo .. Voor zover ie er nog op zit ..
Wat zou het kosten om ze opnieuw te laten spuiten ?
Laten stralen en en poeder coaten zou mijn voorstel zijn. Poedercaot is veel slijtvaster dan spuitenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:12 schreef kratjuh het volgende:
Heeft iemand een suggestie hoe ik het beste/makkelijkste weer iets fraais van mijn velgen kan maken ? Sommige plekken ziet de verf er niet meer uit enzo .. Voor zover ie er nog op zit ..
Wat zou het kosten om ze opnieuw te laten spuiten ?
Heb je toevallig ook een (betrouwbaar) adresje die dat kunnen verzorgen .. ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Laten stralen en en poeder coaten zou mijn voorstel zijn. Poedercaot is veel slijtvaster dan spuiten
rekenen op 60 euro de velg en dan ben je weer het mannetje
Oja ? Heb jij het al eens gedaan dan ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:56 schreef -XX- het volgende:
Zoiets kan je toch met gemakt zelf doen, of ben ik nou een genie!!!
Zo moeilijk kan dat toch niet zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:59 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Oja ? Heb jij het al eens gedaan dan ?![]()
![]()
Wordt bij mij een uitdaging want:
- Ik heb geen middenbok
- Ik weet niet hoe de ketting los moet
- Ik weet niet hoe de ketting vast moet
- Ik heb (nog) niets om de assen op te laten rusten als er geen wielen onder zitten ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan dat toch niet zijn![]()
![]()
Schaam je kratjuh!, zo'n mooie fiets, en al niet weten hoe dat in elkaar zit
Jij bent zeker zo eentje die een Ferrari eigenaar ook verwijt dat hij niet zelf onderhoud pleegt o.a. banden verwisselt aan z'n auto ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu eenmaal beter in delegeren ..![]()
jij koopt zeker gewoon een spuitbus verf in de winkel en spuit daarmee je velgenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:56 schreef -XX- het volgende:
Zoiets kan je toch met gemakt zelf doen, of ben ik nou een genie!!!
Motor rij les?quote:
Watquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:33 schreef Makster het volgende:
Laten stralen en en poeder coaten zou mijn voorstel zijn. Poedercaot is veel slijtvaster dan spuiten
Ik heb wel een adres hier in dordt maar bij jou in de buurt zitten zeker adressen. Ff MF afspeuren of googlen op poedercoat bedrijvenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een (betrouwbaar) adresje die dat kunnen verzorgen .. ?
Moet ik dan losse velgen zonder banden aanleveren of kunnen zij dat zelf verzorgen .. ?
Ik ben een ubern00b, velgen loshalen is al uitdaging genoeg voor mij ..
Yep, is echt niet zo duur. Geloof dat die gasten in dordt nog goedkoper waren. Brassto heet dat bedrijf, prima prijs / kwaliteit. Heb daar mijn frame / achterbrug en al die trekstangen enzo laten stralen en coatenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Watkost poedercoaten ongeveer 60 per velg
Dat is de shit
Gaan we heel binnenkort laten doen dus![]()
bij welke bedrijven kun je dat laten doen?
Origineel blauw moet wel lukken denk ik, ik geloof dat ze mij iets van 1000 kleuren aan konden bieden met coatenquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:37 schreef kratjuh het volgende:
Thanks voor de info Makster
Denk dat ik ze weer in hun originele blauw laat poedercoaten van de winter ..
Zou het heel fout zijn om ze te verchromen ..
Ze kunnen tegenwoordig toch ook in 2 of meer kleuren coaten ? Zou dat wat zijn ... ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Origineel blauw moet wel lukken denk ik, ik geloof dat ze mij iets van 1000 kleuren aan konden bieden met coaten
Verchromen......goed plan, doen
Geen idee of dat kan, zou vast wel kunnen. ff afplakken ofzo en gaan, maar zou het egwoon blauw doen, of wit....quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ze kunnen tegenwoordig toch ook in 2 of meer kleuren coaten ? Zou dat wat zijn ... ?
Wit onder mijn kwaak ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Geen idee of dat kan, zou vast wel kunnen. ff afplakken ofzo en gaan, maar zou het egwoon blauw doen, of wit....
wit zou ik ook niet zo snel doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wit onder mijn kwaak ?Je bent in de war met zoekzoekies ..
Maar denk dat het gewoon blauw wordt ja ..
gepolijst is erg mooi maar ook --> erg poetsenquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:31 schreef kratjuh het volgende:
Wattuh...... HMPquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gepolijst is erg mooi maar ook --> erg poetsenwit valt onder de categorie p0rn
mwah, vind dat niet zo..
maar geen poetskleur komt er bij opgewoon pleen blék [afbeelding]
oplossing gevonden voor mijn kettingHMP geloof ik
superslijtvast en voelt vettig aan volgens degene aan de foon
kan het deze week ophalen
Ja geen ideequote:
Is dat trouwens niet afhankelijk van de kleur?quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik kwam wat tegen over een poedercoat bedrijf, nota bene bij mij in het dorp ...quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is dat trouwens niet afhankelijk van de kleur?
mijn bro heeft het ooit ook gedaan en daar was zwart ¤60,- en andere kleur duurder, ivm verwisselen van kleur ed. Maar dat kan natuurlijk ook aan de werkwijze liggen en/of bedrijf...
ach die wepkemmetjes doen het niet eens esquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wit zou ik ook niet zo snel doen
kan niet eens de 'racer' ff bekijken![]()
waarom gebruiken ze nou voor die webcams windows media player, dat werkt niet onder linux![]()
Hier welquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:38 schreef bvvt het volgende:
[..]
ach die wepkemmetjes doen het niet eens es
blauw onder een kwaakquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
blauw onder een kwaak![]()
je bent in de war cker![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zijn ze nu toch ook, lampje ..![]()
Hm nu je het zegt .. Viel mij nog niet op ..quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
alleen nog wel even die beugel van je achterknippers zwart spuiten
valt nu wel heel erg op
![]()
Ik wist ook niet dat dat niet zo duur is. Bij mijn volgende fiets ga ik dat waarschijnlijk ook wel doen dan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Yep, is echt niet zo duur. Geloof dat die gasten in dordt nog goedkoper waren. Brassto heet dat bedrijf, prima prijs / kwaliteit. Heb daar mijn frame / achterbrug en al die trekstangen enzo laten stralen en coaten
En ik blij dat ik vandaag een vertaalopdracht had, dan heeft binnen zitten nog nut.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Damn wat een pððb weeris toch minder erg dat ik er vandaag niet bij kan zijn
Is wel rot met poetsen ja. Mijn velgen zijn nu ook niet meer geel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wit zou ik ook niet zo snel doen
kan niet eens de 'racer' ff bekijken![]()
waarom gebruiken ze nou voor die webcams windows media player, dat werkt niet onder linux![]()
Ik wil ze ook nog weer lime green mooi krijgen, Brassto oid kreeg ik toen ook door van iemand anders die zijn kwaakvelgen weer had verlimed.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:37 schreef kratjuh het volgende:
Thanks voor de info Makster
Denk dat ik ze weer in hun originele blauw laat poedercoaten van de winter ..
Zou het heel fout zijn om ze te verchromen ..
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Goeie / slechte shit/
![]()
Doorhalen wat wel / niet van toepassing is/
![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:46 schreef worldpimber het volgende:
I've been ten hours on the circuit and all I did was beating Beater. [afbeelding]
goed om te horen dat jullie je iig vermaakt hebbenquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:54 schreef hicham het volgende:
Okay, ff wat uitgebreider
Op de terugweg nog een paar dragraces gehouden met z'n drieen bij verkeerslichten. Lijpe shit, chaos starts omdat we te dicht bij elkaar stonden en omdat er te snel auto's in de weg kwamen. Hooliganstijl er langs gebanjerd. Pepijn van zijn lijn afdrukken etcMoest het wel zwaar afleggen tegen pimber en pepijn als ze eenmaal op krachten toeren waren
![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[edit brb]
[afbeelding]
Heb een fotocursus nodig.![]()
Kip!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:46 schreef worldpimber het volgende:
I've been ten hours on the circuit and all I did was beating Beater. [afbeelding]
Bij dezequote:Op dinsdag 19 september 2006 19:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[edit brb]
Heb een fotocursus nodig.![]()
Goede samenvattingquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:54 schreef hicham het volgende:
Okay, ff wat uitgebreider
Het circuitrijden was kort samengevat voor mij gewoon dikke bledderpobIk stond ingeroosterd om 3 sessies in de ochtend te rijden en dan in de middag te vlaggen. Het is de hele ochtend slecht weer geweest, natte baan
Ik had totaal geen vertrouwen in de banden. Voelden niet lekker aan, ik denk mede omdat mijn achterband nog niet goed ingereden was (paar dagen geleden vers bandje op gelegd). In de eerste sessie reed er iemand voor me die had bijna een highsider te pakken. Hij kon 'm nog net houden na flink diagonaal te gaan (dit was ook de natste sessie). Tweede sessie vroegtijdig afgebroken omdat er iemand hard afging met een highsider. Rijder, motor en olie op de baan. Gozer reed voor me dus zag alles gebeuren. Derde sessie zelfde verhaal, na vier ronden vroegtijdig afgebroken omdat iemand vlak voor me een highsider kreeg en even black-out ging. Pimber heeft die van de derde sessie op de film aangzien hij achter mij reed![]()
Al die (bijna-)crashes voor je ogen zijn niet goed voor je vertrouwen in de banden, wat ik toch al niet hadTot zover het rijden, mijn sessies waren voorbij
![]()
Daarna als baco op post 13. Het klopt inderdaad dat dit een ongeluksgetal is aangezien ik drie rijders van de baan heb moeten helpen, waarbij 1 medische assistentie nodig had. Achteraf bleek het toch wel goed te gaan met hem, was gewoon een harde klap op het asfalt waar ie van moest bijkomen. Het lastigste was nog dat ik geen porto op mijn baanpost had dus ik kon niet communiceren met de rest van het circuitMeerdere mensen hadden daar problemen mee, maar gelukkig stond mijn post in het zicht van een andere baco die alles kon doorgeven wat er gebeurde
Rib-i kwam ook nog ff langs rond 11:30 en is een tijdje geblevenVerder veel MF'ers of andere circuitbekenden tegengekomen. Al met al was het een leuke en gezellige dag, veel gelachen
Ondanks het persoonlijke en materiele leed dat voorkwam op en om de baan. Er is zelfs een motor totaal in vlammen opgegaan
Dat heb ik alleen gemist (zag alleen de rook) vanwege het gebrek aan portofoon. Er zijn gewoon te veel mensen gecrashed vandaag, dat is wel jammer. In de middag was het weer echter zeer goed dus de meeste mensen zullen nog wel aan hun trekken zijn gekomen
Pepijn ging in de middag ook steds beter de bochten doorZag gewoon dat het hem goed afging
Op de terugweg nog een paar dragraces gehouden met z'n drieen bij verkeerslichten. Lijpe shit, chaos starts omdat we te dicht bij elkaar stonden en omdat er te snel auto's in de weg kwamen. Hooliganstijl er langs gebanjerd. Pepijn van zijn lijn afdrukken etc
Moest het wel zwaar afleggen tegen pimber en pepijn als ze eenmaal op krachten toeren waren
![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij deze
[afbeelding]
Don't mess with us !!!!!!!!1111111111!~~~eienzz
[afbeelding]
[afbeelding]
Mede MF'er die zijn eigen Bandit fotografeert
[afbeelding]
OehhH!quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:45 schreef Roderick2085 het volgende:
je zou toch maar geld overhebben![]()
quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:32 schreef Roderick2085 het volgende:
goed om te horen dat jullie je iig vermaakt hebben![]()
quote:
quote:
Goed plan .. Die coatingtoko hier in Mijdrecht ook 's vragen, die schijnt ook al 's motorvelgen gedaan te hebben voor 40 euri per velg .. Als het even kan wel van de winter pas, financially speaking .. ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wil ze ook nog weer lime green mooi krijgen, Brassto oid kreeg ik toen ook door van iemand anders die zijn kwaakvelgen weer had verlimed.![]()
Samen doen?
Prijs viel me ook mee
Zonder Hicham was het gewoon 2-2 geworden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:46 schreef worldpimber het volgende:
I've been ten hours on the circuit and all I did was beating Beater.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zonder Hicham was het gewoon 2-2 geworden. [afbeelding]
Was wel ff genieten, al hadden jullie mij om laten rijden..nuttig toetje aan het einde van de dag.![]()
Verder was de hele dagbehalve de tweede=voorrijderen derde sessie=concentratieecht zwaar genieten.
![]()
![]()
Echt mégagaaf, het circuit
, de mensen
, het rijden
, en uiteindelijk ook het weer.
![]()
[afbeelding]
Ja, laat maar horen tegen die tijd dat je misschien wat laat doen. Zelf twijfel ik nog of ik het laat doen of niet, nuttigly speakingquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Goed plan .. Die coatingtoko hier in Mijdrecht ook 's vragen, die schijnt ook al 's motorvelgen gedaan te hebben voor 40 euri per velg .. Als het even kan wel van de winter pas, financially speaking .. ?
Al heb ik een idee voor een 2 kleuren velg .. Weet alleen niet of het uitvoerbaar/betaalbaar is ..
Ze worden gezandstraald en daarna gepoedercoat .. dus ze zien eruit alsof ze net van de fabrieksband zijn komen rollen ..quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, laat maar horen tegen die tijd dat je misschien wat laat doen. Zelf twijfel ik nog of ik het laat doen of niet, nuttigly speaking
Dat stukje wegwerkzaamheden waar we de linkerbaan kozen, daar moest hij de rechterbaan pakken. Dan kon ie er bij het Rottepolderplein nog afquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]!
En ik zie nu ook net dat je wel een beetje hebt omgereden... majah... als je alleen was gereden stond er vast een flitspaal ofzo langs de A9![]()
Heb je'm ook echt gelezen?quote:
Die Raptor is zeker geschikt voor 't circuit, het geluid misschien iets minderquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:50 schreef Makster het volgende:
eej
Goed te lezen dat niemand (afgezien van Plo) onderuit is gegaan. Zeker vanochtend was het weer uber kut :R
Een volgende keer wil ik ook wel mee, weet alleen niet of een raptor circuit geschikt is, maarja ik ken toch niet rijden dus wat boeit ut
Net nog ff 2 uur geblazen, echt relaxed zo op eht eind va de dag. Zonnetje aan de dijk, lekker weer, geen irritante tering fietsers, gewoon echt relaxed. Wel weer bijna onderuit., dit keer door een kamikaze eend, die beesten zijn echt TE dom
En lims post is wat meer picca's
Die gaat ff op zijn bekquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je'm ook echt gelezen? [afbeelding]
[..]
Die Raptor is zeker geschikt voor 't circuit, het geluid misschien iets minderHeb niet meer picca's
Misschien later als groupies mij hun zelfgemaakte picca's met mij erop sturen
Wel een filmpje inclusief crash
>> klik (3:39 m - 35.79 MB).
Mijn rijstijl ziet er nog behoorlijk goed uit voor iemand die het gevoel heeft over eieren te rijdenNa de crash = rode vlag >> rustig ronde afmaken en dan de pitstraat in
Lekker bochties draaien en legguhquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:01 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Die Raptor is zeker geschikt voor 't circuit, het geluid misschien iets minderHeb niet meer picca's
Mijn rijstijl ziet er nog behoorlijk goed uit voor iemand die het gevoel heeft over eieren te rijdenNa de crash = rode vlag >> rustig ronde afmaken en dan de pitstraat in
Hmmz, heb nu af en toe al momenten dat ik denk dat het achterwiel een stapje op zij doet. Moet er natuurlijk ook heel anders mee rijden als met de ZXR. NAja ajs alle 4 cylinder eigenlijk, te vroeg terug schakelen is gegarandeerd een slippend achterwiel en te vroeg op eht gas wordt ook sneller afgestraft. Maarja, 2 cylinder is de bombquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:01 schreef hicham het volgende:
Die Raptor is zeker geschikt voor 't circuit, het geluid misschien iets minder![]()
Makster swa, waz je problem? Wat zeg je nu? Balhaar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:27 schreef Makster het volgende:
Hmmz, heb nu af en toe al momenten dat ik denk dat het achterwiel een stapje op zij doet. Moet er natuurlijk ook heel anders mee rijden als met de ZXR. NAja ajs alle 4 cylinder eigenlijk, te vroeg terug schakelen is gegarandeerd een slippend achterwiel en te vroeg op eht gas wordt ook sneller afgestraft. Maarja, 2 cylinder is de bomb![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:25 schreef kratjuh het volgende:
Ze worden gezandstraald en daarna gepoedercoat .. dus ze zien eruit alsof ze net van de fabrieksband zijn komen rollen ..
Je hoort van me iig ..
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Makster swa, waz je problem? Wat zeg je nu? Balhaar.![]()
Uiteraard ga ik hier niet verder op in om de vredelievende relatie tussen ons te behouden![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Projectje starten? Kuipen uitwisselen?
TLRboy is een twijfelgeval na ervaringsuitwisseling met Pepijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:40 schreef Makster het volgende:
Maaruh, waz dah met tlrboy, wat heeft ie allemaal met je motor gedaan
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]Wtf lul jij nou weer .. ??
![]()
Past toch niet, of wel ?
Kweeniequote:Op dinsdag 19 september 2006 21:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]Wtf lul jij nou weer .. ??
![]()
Past toch niet, of wel ?
Kleppen stellen is ook iets wat ik moet leren, zo moeilijk kan dat niet zijn of welquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
TLRboy is een twijfelgeval na ervaringsuitwisseling met Pepijn
Maar hij doet wel goed werk hoorHad even een grote beurt laten uitvoeren, met de nadruk op kleppen stellen en remrevisie. Toen heeft ie meteen de hoofdremcilinder gereviseerd en dat bleek dus al die tijd het probleem met de zachte remmen te zijn.
![]()
Verder heeft ie wat kleine dingen gefixed als schakelpookje e.d. ide niet helemaal meer jofel waren
En toen was het laat, en de rest... is geschiedenis
Next step is nu tandwielset vervangen + pimp spul en daarna pak ik de koppeling aan met wat aanpassingenBut first:
![]()
![]()
Groene kuipen op een blauwe fiets .. of vice versa ..quote:
auwquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:01 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Ik hou overal in omdat ik achter Hicham bleef zitten (en hicham misschien achter de groepquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:54 schreef Roderick2085 het volgende:
het lijkt trouwens wel of pimber heel ff inhield in het begin van het rechte stuk
dacht ik alquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik hou overal in omdat ik achter Hicham bleef zitten (en hicham misschien achter de groep)
Normaliter gaat de naald van ploink ploink ploink en niet zoef zoef zoef![]()
Valt mee.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Kleppen stellen is ook iets wat ik moet leren, zo moeilijk kan dat niet zijn of wel
Moet je de echte kopen ..quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:12 schreef Snelwagen het volgende:
De tering
Kword helemaal gek van al die kut programma's waarvan de crack niet meer werkt, kzit te schuimbekken achter mn computer![]()
Ik ben de nieuwe versies aant installen van solidworks en autocad...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Moet je de echte kopen ..
Wat zoek je ?
Ah, kan ik je niet mee helpen helaas ..quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:18 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik ben de nieuwe versies aant installen van solidworks en autocad...
maar autocad hoeft al niet meer en ik kom dr net achter dat SW het ook al redelijk doet, alleen de addins nog niet...
Nog ff wat op vinden![]()
orginele autocad is besteldquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ah, kan ik je niet mee helpen helaas ..
Good luck
Pitten
Mag ik je ook een baan wensen ?quote:Op woensdag 20 september 2006 08:21 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
* Rib-i heeft weer een gesprek deze ochtend![]()
Wish me luck![]()
Je bent zowat fulltime sollicitant?quote:Op woensdag 20 september 2006 08:21 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
Good luck.quote:Wish me luck![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 00:37 schreef Rib-i het volgende:
Was een gave dagWel in de file en regen naar Zandvoort gereden
. Daar aangekomen werd ik opgewacht door 3 personen
![]()
Geslaagd verhaalquote:Op woensdag 20 september 2006 00:37 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Eerst herkende ik ze nietmaar toen ze hun vermomming af hadden gezet zag ik het meteen
![]()
[..]
Edit:
Meer Smilies dan Hicham![]()
Geweldigquote:Op woensdag 20 september 2006 00:37 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Eerst herkende ik ze nietmaar toen ze hun vermomming af hadden gezet zag ik het meteen
![]()
[afbeelding]
We hebben eventjes bijgekletst [afbeelding] , naar motoren gekeken
[afbeelding]
en nog wat gekletst [afbeelding]
Op het moment dat Hicham en Worldpimber gingen rijden [afbeelding] hebben Worldbeater en ik een lekker bakske koffie gedronkenen gelijk eventjes de dames achter de bar getjekt
en wat gekletst [afbeelding]
Anoniem, als deskundig panel, zijn we overeengekomen dat 1 van de dames een naakte poes moest hebben
[afbeelding]
Toen de sessie voorbij was hebben we nog wat gekletst [afbeelding]
Daarna moesten de Baco's gaan Baco-en. Uit verveling heeft Worldpimber heeft nog eventjes toreador gespeeld
[afbeelding]
* Rib-i] heeft Worldbeater een paar keer voorbij zien komen [afbeelding
Heb nog even met Worldpimber gekletst [afbeelding] voordat ik vertrok [afbeelding]
Was erg gezelligThnx guys
![]()
Edit:
Ik hield het heel onschuldig alleen maar op een koekje bij de koffie.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:37 schreef Rib-i het volgende:
Op het moment dat Hicham en Worldpimber gingen rijden [afbeelding] hebben Worldbeater en ik een lekker bakske koffie gedronkenen gelijk eventjes de dames achter de bar getjekt
Anoniem, als deskundig panel, zijn we overeengekomen dat 1 van de dames een naakte poes moest hebben
Die vermaledijde derde sessie.quote:* Rib-i] heeft Worldbeater een paar keer voorbij zien komen[/me]
U do not need luck, u got your own magic powerrrr.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:21 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
[me=Rib-i heeft weer een gesprek deze ochtend![]()
Wish me luck![]()
Daarvoor kun je bij onze knuffleslet aan de bel trekken. die lest daar nu in de buurtquote:Op woensdag 20 september 2006 09:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand die een goede rijschool kent in de regio Den Haag, Leidschendam?
Zo te zien heeft hij zelf ook wat in de aanbieding gezien de username.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
Daarvoor kun je bij onze knuffleslet aan de bel trekken. die lest daar nu in de buurt
ploink ploink ploinkquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik hou overal in omdat ik achter Hicham bleef zitten (en hicham misschien achter de groep)
Normaliter gaat de naald van ploink ploink ploink en niet zoef zoef zoef![]()
'A touch of the wrist.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:38 schreef hicham het volgende:
Dat moet ie compenseren door scherp in te sturen waarna die ook eens teveel gas geeft > beng
Ha, zie het nu pas jaquote:Op woensdag 20 september 2006 10:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo te zien heeft hij zelf ook wat in de aanbieding gezien de username.![]()
En jij gaat er van uit dat hij een motorrijschool bedoelt?quote:
Total touch ..total control... shit probeer me er weer uit te lullen.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:43 schreef hicham het volgende:
Je bedoelt twist of the wrist?Gas geven okeej, teveel niet
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Omdat ie ze heeft beledigt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je ook naar de megameet trouwens of is het weer Nick's weekend?
Neem 'm mee, neem 'm mee, neem 'm mee!!![]()
D'rom, de twist of the wrist was een centimeter teveel. 1 centimeter gives huge problems.quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:46 schreef hicham het volgende:
Neem 'm mee, neem 'm mee, neem 'm mee!!
Succesquote:Op woensdag 20 september 2006 08:21 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
Wish me luck![]()
[me= Wished luckquote:Op woensdag 20 september 2006 08:21 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
* Rib-i] heeft weer een gesprek deze ochtend[/me]
Wish me luck![]()
Het was zo indrukwekkend dat ze aan iedereen aan de bar vroeg wie om het koekje vroegquote:Op woensdag 20 september 2006 10:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hield het heel onschuldig alleen maar op een koekje bij de koffie.![]()
Denk om mijn goede naam.![]()
Helaas heeft het vandaag niet gewerktquote:[..]
Die vermaledijde derde sessie.We moesten ook véél te lang wachten voordat we mochten starten.
![]()
[..]
U do not need luck, u got your own magic powerrrr. [afbeelding]![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 11:57 schreef Rib-i het volgende:
Bedankt voor de succes wensen, heeft helaas niet mogen baten![]()
* Rib-i heeft er toch de pest over in![]()
Solliciteer ik op een functie, way onder mijn nivo en dan nog niet goed genoeg![]()
Better luck next time![]()
dat kan je humeur weer helemaal goed makenquote:Op woensdag 20 september 2006 12:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tnx, ik ga vanmiddag maar wat kilometertjes maken in de zon![]()
Weer niet, jammerquote:Op woensdag 20 september 2006 11:57 schreef Rib-i het volgende:
Bedankt voor de succes wensen, heeft helaas niet mogen baten![]()
* Rib-i heeft er toch de pest over in![]()
Solliciteer ik op een functie, way onder mijn nivo en dan nog niet goed genoeg![]()
Better luck next time![]()
Is vast een belg ? Lijkt op zo'n type voor Jambers ..quote:Op woensdag 20 september 2006 12:09 schreef hicham het volgende:
Cursus: Hoe verneuk ik een XJR...
[afbeelding]
Check laatste detailquote:Op woensdag 20 september 2006 12:01 schreef Rib-i het volgende:
Het was zo indrukwekkend dat ze aan iedereen aan de bar vroeg wie om het koekje vroeg![]()
Waar of niet waar![]()
Damn.quote:Helaas heeft het vandaag niet gewerkt![]()
Goed gezien dan.quote:Ik dacht te zien dat je moeite had met concentreren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij 105 graden had ik mijn TLR ook maar uitgezet.quote:Er stond een gast naast jou met een zwarte Gixxer 1000. Hij was bijna uit de sessie gehaald omdat zijn motor koelvloeistof lekte op de baan![]()
![]()
Lange wachten.
![]()
De fan zou moeten aanspringen bij 108 graden, maar het doel van het uittesten ontgaat mij.
quote:quote:
Is een reeds zins jaren vrijgezelle dude die zijn baard laat staan, en hopeloos op zoek is naar een buddy seatster. Dito zonnebril voor het stoere totaal uiterlijk.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:35 schreef kratjuh het volgende:
Is vast een belg ? Lijkt op zo'n type voor Jambers ..
Hahahahahahahahhahahaquote:
Performance bikes reeds mee. Damn, die gasten heb ik bijgehaald in de vierde heat.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:34 schreef dr. Kawa het volgende:
Ik vond het gisteren wel OK, helaas wel wat schades die het schema in de war gooiden. Volgens de 2 engelse journalisten van Performance Bikes die meereden in de groene groep, gaat het in Engeland veel vlotter met het opruimen van vallers, wisselen van groepen, etc. Wij hebben helaas een uur in de pitlane staan wachten door die brand.
Die constatering kan je tegenwoordig bij bijna alle beemers maken. Ik denk dat ze een zakencontract hebben met tuppewearquote:Op woensdag 20 september 2006 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Performance bikes reeds mee. Damn, die gasten heb ik bijgehaald in de vierde heat.![]()
Gele Beemer R1200S reed die ene. Vond hem al zo snel rijden voor een bebaarde dikke oude Engelsman.![]()
[afbeelding]
En de Beemer viel tegen, het plastic oogt irl een beetje goedkoop.Vooral de voorkant.
![]()
Heb net een beetje gereden, wordt je ook niet vrolijk van, tussen de vrachtwagens en touringcars door slalommenquote:Op woensdag 20 september 2006 12:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat kan je humeur weer helemaal goed maken![]()
wij gaan straks ook weer op de motor![]()
quote:
Na afloop van een gesprek vraag ik meestal of ik de juiste kandidaat ben, meestal geven ze ook gelijk antwoordquote:Op woensdag 20 september 2006 12:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn.![]()
Raar dat je het (altijd?) gelijk hoort.![]()
quote:[..]
Goed gezien dan.![]()
De vierde sessie was ik er ook niet altijd bij elke bocht, maar het ging, en voelde een stuk lekkerder.
Gezien het inhalen bleven de rondetijden in de laatste sessie zelfs redelijk tijdens de foutjes.
Je houding was van het type verveeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb eenin oude glorietijden R1100S gehad, en die had misschien relatief veel plastic, maar het was niet zo mat, dun en lelijk van dichtbij.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:40 schreef koffiekoekje het volgende:
Die constatering kan je tegenwoordig bij bijna alle beemers maken. Ik denk dat ze een zakencontract hebben met tuppewear
Net als met vrouwenbekend praktijkvoorbeeldje zodat je het misschien een beetje snapt moet je wel een beetje hard to get spelen.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:46 schreef Rib-i het volgende:
Na afloop van een gesprek vraag ik meestal of ik de juiste kandidaat ben, meestal geven ze ook gelijk antwoord![]()
Mischien moet ik stoppen met ernaar vragen![]()
Ik probeerde te spotten waar de baco lims stonden.quote:Je houding was van het type verveeld![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net als met vrouwenvoorbeelde zodat je het misschien een beetje snapt moet je wel een beetje hard to get spelen.![]()
[afbeelding]
![]()
Anders ben je kannonnenvoer.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon een lach niet onderdrukken
Het kruid was al verschoten voordat de appel van de boom vielquote:[..]
Ik probeerde te spotten waar de baco lims stonden.
Was te weinig met rijden bezig misschien.Wilde voor de sessie knallen, maar het wachten liet de adrenaline slinken.
![]()
![]()
![]()
Dus ze dachten dat je misschien niet serieus was.quote:
quote:Het kruid was al verschoten voordat de appel van de boom viel![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging het liefste een bakkie doen met een koekje. Rechtsomkeert.![]()
Maar ik moest nog een half uur rijden en doorzetten......![]()
Edit. waar het om ging, het project is doorgegaan, betaald, en afgehandeld.![]()
Volwassenen zien dat ook als een spel van de opvoeding. Zeker concierges die zich belangrijk willen voelen.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:05 schreef Snelwagen het volgende:
Die concierge zei dat hij daar een rekening van zou krijgen(lijkt me dat een verzekering dat betaalt maarja
)
Haha... briljant.quote:
Zo'n sleutelbos dwingt anders een boel respect afquote:Op woensdag 20 september 2006 14:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volwassenen zien dat ook als een spel van de opvoeding. Zeker concierges die zich belangrijk willen voelen.![]()
Conciergesquote:Op woensdag 20 september 2006 14:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volwassenen zien dat ook als een spel van de opvoeding. Zeker concierges die zich belangrijk willen voelen.![]()
quote:
Leuk verhaalquote:Op woensdag 20 september 2006 00:37 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
We hebben eventjes bijgekletst [afbeelding] , naar motoren gekeken
[afbeelding]
en nog wat gekletst [afbeelding]
[afbeelding]
Toen de sessie voorbij was hebben we nog wat gekletst [afbeelding]
Daarna moesten de Baco's gaan Baco-en. Uit verveling heeft Worldpimber heeft nog eventjes toreador gespeeld
[afbeelding]
* Rib-i] heeft Worldbeater een paar keer voorbij zien komen [afbeelding
Heb nog even met Worldpimber gekletst [afbeelding] voordat ik vertrok [afbeelding]
Was erg gezelligThnx guys
![]()
Edit:
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:48 schreef Worldbeater het volgende:
Die afspraak was echter, niet gepland, aan de korte kant, en verhit als ik was, wilde ik snel weg zijn,
<insert schijfremslotverhaal >
Heb hem er normaal ook nooit bij me, en op zitten, maar het was een beetje een ongure buurt.![]()
Heb nu schade. Rij ik daar gisteren vrij rond op het circuit de hele dag met al die ongelukken om mij heeb.![]()
Crashtest geslaagd, bij het openen slaat mijn computer vastquote:Op woensdag 20 september 2006 14:42 schreef Roderick2085 het volgende:
crashtest honda goldwing, met en zonder airbag
Ben daarna door rood gereden, 120 km/u door de bebouwde kom. En 180 km/u op de snelweg.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:50 schreef worldpimber het volgende:
Feels like a slap in zhe face![]()
+ you're ego must be busted![]()
![]()
Waar heb je schade?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:48 schreef Worldbeater het volgende:
Vanochtend om 8.00 een afspraak in Rotterdam.![]()
Had de DB killers er uit gehaald, en de TLR ademt gelijk weer een stuk lekkerder, klimt sneller in toeren.
Alleen het koppel onderin was duidelijk meer met de killers, kon 75 kilometer per uur in de zesde versnelling rijden zonder hikken, normaal krijg de motor al moeite bij rond de 100 km/u.![]()
Die afspraak was echter -niet gepland- aan de korte kant, en verhit als ik was, wilde ik snel weg zijn,
Heb hem er normaal ook nooit bij me, en op zitten, maar het was een beetje een ongure buurt.![]()
Heb nu schade. Rij ik daar gisteren vrij rond op het circuit de hele dag met al die ongelukken om mij heen.![]()
Even een beetje aandikken <schade> , maar die scheur is wel kut.quote:
Hoor ik daar nog een kandidaat voor poedercoaten ?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:02 schreef Rib-i het volgende:
Pimpen![]()
Velgen bling maken, Wave discs erop en hardcore metal pimpen met zilverkleurig schermpje![]()
![]()
Velgen verchromen.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:02 schreef Rib-i het volgende:
Pimpen![]()
Velgen bling maken, Wave discs erop en hardcore metal pimpen met zilverkleurig schermpje![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoor ik daar nog een kandidaat voor poedercoaten ?
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Velgen verchromen.![]()
[/kratjuh]
[..]
Had het vorige bericht al getikt.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Velgen verchromen.![]()
[/kratjuh]
[..]
Had het vorige bericht al getikt.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:48 schreef Worldbeater het volgende:
Vanochtend om 8.00 een afspraak in Rotterdam.![]()
Had de DB killers er uit gehaald, en de TLR ademt gelijk weer een stuk lekkerder, klimt sneller in toeren.
Alleen het koppel onderin was duidelijk meer met de killers, kon 75 kilometer per uur in de zesde versnelling rijden zonder hikken, normaal krijg de motor al moeite bij rond de 100 km/u.![]()
Die afspraak was echter -niet gepland- aan de korte kant, en verhit als ik was, wilde ik snel weg zijn,
Heb nu schade. Rij ik daar gisteren vrij rond op het circuit de hele dag met al die ongelukken om mij heen.![]()
is ook een kutfilmpjequote:Op woensdag 20 september 2006 14:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Crashtest geslaagd, bij het openen slaat mijn computer vast
Zijn er nog nerds in tha house die weten waarom mijn computer altijd vastloopt op bepaalde flash onderdelen of scriptjes? Ik kan het niet zien, want hij loopt dan vast...![]()
En slimline kontje.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:17 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Wave discs, donker kuipruitje, donker frame![]()
Beter is een spiegel kuipruitje en gepolijste velgen met wave discs![]()
Heb ik ook constant. Net alsof de programmeurs denken dat iedereen een 3 Ghz machine heeft, en ze lui programmeren.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:17 schreef Roderick2085 het volgende:
is ook een kutfilmpjeladen duurde bij mij lang en processorgebruik schoot ook aardig omhoog
Ik kan nog wel voor 28 jaar doorgaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:26 schreef -XX- het volgende:
Op donderdag 19 oktober en vrijdag 27 oktober kunnen jongens en meiden van 12 tot en met 28 jaar kennismaken met 125cc Junior Cupmotoren (tweetakt) en de Suzuki SV650S (viertakt). De Junior Cup staat open voor iedereen tussen 12 en 17 jaar, voor de Suzuki SV650S Cup geldt een leeftijd van 15 tot en met 28 jaar.
Hoewel iedereen zich mag inschrijven voor deze kennismakingsdagen, is er slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Aan de hand van de inschrijvingen maken wij een selectie en wordt het programma bepaald. Deze selectie zal na half september plaatsvinden.
![]()
Maand geleden was het nog tot 18 jaar
![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:26 schreef -XX- het volgende:
Op donderdag 19 oktober en vrijdag 27 oktober kunnen jongens en meiden van 12 tot en met 28 jaar kennismaken met 125cc Junior Cupmotoren (tweetakt) en de Suzuki SV650S (viertakt). De Junior Cup staat open voor iedereen tussen 12 en 17 jaar, voor de Suzuki SV650S Cup geldt een leeftijd van 15 tot en met 28 jaar.
Hoewel iedereen zich mag inschrijven voor deze kennismakingsdagen, is er slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Aan de hand van de inschrijvingen maken wij een selectie en wordt het programma bepaald. Deze selectie zal na half september plaatsvinden.
![]()
Maand geleden was het nog tot 18 jaar
![]()
6 dagen terug nog zelfsquote:14-09-2006 15:07:36
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En slimline kontje.![]()
Lelijke letters though.
Zwart frame is helemaal top, ik wist al dat dit heel mooi zou staan.![]()
Gepolijste velgen had ook gekund, want tot gisteren had de TLR dit jaar nog geen spatje regen gezien.![]()
[..]
Heb ik ook constant. Net alsof de programmeurs denken dat iedereen een 3 Ghz machine heeft, en ze lui programmeren.Noob post.
![]()
[..]
Ik kan nog wel voor 28 jaar doorgaan.
Volgens mij hadden ze dat omdat ze dan de echte motor noobs een kans wouden geven om daar rond te knorrenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de aanmeldingen bleven drastisch laag, en hebben ze de leeftijd maar omhoog gegooit
En nu zit het helemaal vol
Kortom, de mensen die opgegeven zijn, zijn allemaal heel ervaren, en ben ik daar de grootste noob, en een gevaar voor allen![]()
OFZO![]()
Sowieso schrijf je zo.
Jij ziet ook alles.quote:
Aahhhhh.. dus je hebt je ingeschreven, en het is bevestigd?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:44 schreef -XX- het volgende:
Volgens mij hadden ze dat omdat ze dan de echte motor noobs een kans wouden geven om daar rond te knorren
Maar de aanmeldingen bleven drastisch laag, en hebben ze de leeftijd maar omhoog gegooit
Kortom, de mensen die opgegeven zijn, zijn allemaal heel ervaren, en ben ik daar de grootste noob, en een gevaar voor allen![]()
OFZO![]()
![]()
Dat gaat denk ik wel meevallen hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 15:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze dat omdat ze dan de echte motor noobs een kans wouden geven om daar rond te knorren
OFZO![]()
![]()
Jaahhhquote:Op woensdag 20 september 2006 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij ziet ook alles.![]()
![]()
![]()
[..]
Aahhhhh.. dus je hebt je ingeschreven, en het is bevestigd?
Ik zeg pics! En met helm op is goed hoor.Ben gewoon enthausast.
[/Mercy 2005]
Nice pic'squote:Op woensdag 20 september 2006 15:50 schreef hicham het volgende:
Zonde van de schade Pepijn, wel weer toevallig zeg ... 20 jaar gebeurd het je niet en dan hebben we het erover in de Fok!MC en gaat het mis
ActionFoto picca's staan online, een greep uit de Nederlandse ochtendbladen
Pepijn:
[afbeelding]
Pimber:
[afbeelding]
Ploderus:
[afbeelding]
Ikke:
[afbeelding]
Slingeraapje![]()
[afbeelding]
Dr. Kawa van MF, bekend van het Hayabusa topic
[afbeelding]
Mooi gezegdquote:Op woensdag 20 september 2006 15:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De kans is groter dat je de voering uit je helm op vreet
Omschrijving staat boven iedere foto, niet onderquote:
Dat soort circusartiesten mogen van mij wel crashen.quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:57 schreef hicham het volgende:
Omschrijving staat boven iedere foto, niet onder
quote:
Is een lopende veilig, dit is het hoogste bod. Zal nog wel omhoog gaanquote:
En ik maar denken dat je jezelf uitschold voor slingeraapje!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:59 schreef hicham het volgende:
[..]TLR môt dikke kont hebben
[..]
Is een lopende veilig, dit is het hoogste bod. Zal nog wel omhoog gaan
goeie shitquote:Op woensdag 20 september 2006 15:50 schreef hicham het volgende:
Zonde van de schade Pepijn, wel weer toevallig zeg ... 20 jaar gebeurd het je niet en dan hebben we het erover in de Fok!MC en gaat het mis
ActionFoto picca's staan online, een greep uit de Nederlandse ochtendbladen
Pepijn:
[afbeelding]
Pimber:
[afbeelding]
Ploderus:
[afbeelding]
Ikke:
[afbeelding]
Slingeraapje![]()
[afbeelding]
Dr. Kawa van MF, bekend van het Hayabusa topic
[afbeelding]
Kun je dan ook nog verklaren wat je dacht toen je "Pepijn:" las?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je jezelf uitschold voor slingeraapje!![]()
Dat gaat me dan weer net iets te verquote:Op woensdag 20 september 2006 15:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat soort circusartiesten mogen van mij wel crashen.![]()
Gammaquote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:12 schreef Worldbeater het volgende:
MS stuntie.
[afbeelding]
Nou, die kont zag ik dus 2 keer tijdens een heat. Dat ik er voorbij reed dus.![]()
Zag er wel mooi uit.
Mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Warme gevoelens van binnen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:08 schreef hicham het volgende:
Kun je dan ook nog verklaren wat je dacht toen je "Pepijn:" las?
Aja, vrijheid van meningsuiting he. Zou het iemand uiteindelijk niet gunnen.quote:Dat gaat me dan weer net iets te verAl spoken er wel eens zulke gedachtes door me hoofd
Klopt, de 1 na laatste sessie was de man zoek.quote:Vorige keer een dame op een grijze Bandit650S die een prive marshall had tijdens het rijden over het circuit. Gele groep, bakte er niets van... Deze keer zelfde dame gezien met wederom prive marshall en bakte er weer niets van. Stop dan met motorrijden en ga koken ofseu
Ik heb niets tegen newbies in de gele groep, maar er is een verschil tussen newbies en n00biestrolls
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:12 schreef Worldbeater het volgende:
MS stuntie.
[afbeelding]
Nou, die kont zag ik dus 2 keer tijdens een heat. Dat ik er voorbij reed dus.![]()
Zag er wel mooi uit.
Puh, manse aap dat je bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
Dat niet, maar ik verbaasde mij toch over zoveel uiterlijk vertoon.quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klopt, de 1 na laatste sessie was de man zoek.
En zij maar wachten, toen de sessie nog 5 minuten te gaan had kwam die Brutale bij toeval eindelijk langs.![]()
Een andere Marshall bood daarvoor nog aan om te gaan rijden, maar die muts wilde op die andere wachten.![]()
Hij begrijpt mij beter zei ze.
Die Marshallheb je dan een gebruiksaanwijzing voor mij.
![]()
Ik zie idd regelmatig rijders die meer bezig zijn met de houding dan daadwerkelijk hard de bocht doorgaan, al had ik het van Ms. Stuntie niet verwacht. Toevalligerwijs is er ook nog een andere vrouw die ook zo rijdt. Heeft SuperWoman op d'r leer gestickt en dat is tevens d'r nickname op MF. Reed op een zwarte MV Agusta in groep blauw dacht ik, maar ook als Marshall in groen en geelquote:Op woensdag 20 september 2006 16:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik verbaasde mij toch over zoveel uiterlijk vertoon.Volstrekt niet nodig.
![]()
Fotomodelrijden noem ik dat. Volgens mij riep ik dat al onder het rijden -->oeps een bocht.
![]()
Dat profiel kreeg ik ook door nadat hij mij de tweede sessie bijpraate over het stront voorrijden tempo.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:20 schreef hicham het volgende:
Zal wel zijn omdat het een oude vriendelijke man met snor isZo kwam hij tenminste over, heb niet lang genoeg met hem gepraat om achter zijn ware identiteit te komen
Tja, 100 meter voor de bocht gaat ze er al helemaal voor zitten. Niet echt vloeiend en zo.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:23 schreef hicham het volgende:
Ik zie idd regelmatig rijders die meer bezig zijn met de houding dan daadwerkelijk hard de bocht doorgaan, al had ik het van Ms. Stuntie niet verwacht. Toevalligerwijs is er ook nog een andere vrouw die ook zo rijdt. Heeft SuperWoman op d'r leer gestickt en dat is tevens d'r nickname op MF. Reed op een zwarte MV Agusta in groep blauw dacht ik, maar ook als Marshall in groen en geel
quote:
Ze heeft die R6 nog niet zo lang, ik denk dat dit d'r tweede keer op het circuit was daarmee. Ze zei de vorige keer zelf ook al dat ze op d'r GS500 meer mensen op het circuit heeft ingehaald dan op d'r R6quote:Op woensdag 20 september 2006 16:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja, 100 meter voor de bocht gaat ze er al helemaal voor zitten. Niet echt vloeiend en zo.
Ziet er wel grappig uit, zag het in de verte gebeuren, en na drie bochten zit je er achter, even genieten, en door.![]()
Nee, ze was niet bijster snel dus.Doe maar de gele groep de volgende keer.
![]()
Ideale circuitmotor zou ik zeggen. Maar op en rond mijn niveau zal een GS/Bandit nog wel ideaal zijn qua zithouding.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:34 schreef hicham het volgende:
Ze heeft die R6 nog niet zo lang, ik denk dat dit d'r tweede keer op het circuit was daarmee. Ze zei de vorige keer zelf ook al dat ze op d'r GS500 meer mensen op het circuit heeft ingehaald dan op d'r R6
damn balen, maar nu heb je dan ook eindelijk dat, wat iedere motor rijder overkomt, meegemaakt.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat toevallig zegquote:Op woensdag 20 september 2006 16:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik stond trouwens naast haar in de pitstraat
quote:WB is erg nieuwsgierig en heeft grote oren.
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:28 schreef BazzieK het volgende:
Dagelijks postje, heeft niemand me gezien? Mooi
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:28 schreef BazzieK het volgende:
Dagelijks postje, heeft niemand me gezien? Mooi
quote:Op woensdag 20 september 2006 18:43 schreef ploderus het volgende:
Hey Fok!mc'dudes en dudettes enzo!
Wat een mooie foto's! Alles goed hierzo?
Zal de foto's die ik gemaakt heb binnenkort even van het fototoestel af halen. Zet ze als het lukt wel online, anders heeft de tweeling binnenkort weer spam..![]()
Ga zo eerst sporten en even rustig m'n linker lichaamskantje verzorgen. Voel het asfaltkusje van gister namelijk toch nog wel een beetjeWas niet bepaald een zwoel tongzoentje
Niet echt mijn manier van knuffelen heb ik wel gemerkt..
![]()
SPOILERclass="spoiler">Lukt het zo Richardgie?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |