quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:46 schreef worldpimber het volgende:
I've been ten hours on the circuit and all I did was beating Beater. [afbeelding]
goed om te horen dat jullie je iig vermaakt hebbenquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:54 schreef hicham het volgende:
Okay, ff wat uitgebreider
Op de terugweg nog een paar dragraces gehouden met z'n drieen bij verkeerslichten. Lijpe shit, chaos starts omdat we te dicht bij elkaar stonden en omdat er te snel auto's in de weg kwamen. Hooliganstijl er langs gebanjerd. Pepijn van zijn lijn afdrukken etcMoest het wel zwaar afleggen tegen pimber en pepijn als ze eenmaal op krachten toeren waren
![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[edit brb]
[afbeelding]
Heb een fotocursus nodig.![]()
Kip!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:46 schreef worldpimber het volgende:
I've been ten hours on the circuit and all I did was beating Beater. [afbeelding]
Bij dezequote:Op dinsdag 19 september 2006 19:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[edit brb]
Heb een fotocursus nodig.![]()
Goede samenvattingquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:54 schreef hicham het volgende:
Okay, ff wat uitgebreider
Het circuitrijden was kort samengevat voor mij gewoon dikke bledderpobIk stond ingeroosterd om 3 sessies in de ochtend te rijden en dan in de middag te vlaggen. Het is de hele ochtend slecht weer geweest, natte baan
Ik had totaal geen vertrouwen in de banden. Voelden niet lekker aan, ik denk mede omdat mijn achterband nog niet goed ingereden was (paar dagen geleden vers bandje op gelegd). In de eerste sessie reed er iemand voor me die had bijna een highsider te pakken. Hij kon 'm nog net houden na flink diagonaal te gaan (dit was ook de natste sessie). Tweede sessie vroegtijdig afgebroken omdat er iemand hard afging met een highsider. Rijder, motor en olie op de baan. Gozer reed voor me dus zag alles gebeuren. Derde sessie zelfde verhaal, na vier ronden vroegtijdig afgebroken omdat iemand vlak voor me een highsider kreeg en even black-out ging. Pimber heeft die van de derde sessie op de film aangzien hij achter mij reed![]()
Al die (bijna-)crashes voor je ogen zijn niet goed voor je vertrouwen in de banden, wat ik toch al niet hadTot zover het rijden, mijn sessies waren voorbij
![]()
Daarna als baco op post 13. Het klopt inderdaad dat dit een ongeluksgetal is aangezien ik drie rijders van de baan heb moeten helpen, waarbij 1 medische assistentie nodig had. Achteraf bleek het toch wel goed te gaan met hem, was gewoon een harde klap op het asfalt waar ie van moest bijkomen. Het lastigste was nog dat ik geen porto op mijn baanpost had dus ik kon niet communiceren met de rest van het circuitMeerdere mensen hadden daar problemen mee, maar gelukkig stond mijn post in het zicht van een andere baco die alles kon doorgeven wat er gebeurde
Rib-i kwam ook nog ff langs rond 11:30 en is een tijdje geblevenVerder veel MF'ers of andere circuitbekenden tegengekomen. Al met al was het een leuke en gezellige dag, veel gelachen
Ondanks het persoonlijke en materiele leed dat voorkwam op en om de baan. Er is zelfs een motor totaal in vlammen opgegaan
Dat heb ik alleen gemist (zag alleen de rook) vanwege het gebrek aan portofoon. Er zijn gewoon te veel mensen gecrashed vandaag, dat is wel jammer. In de middag was het weer echter zeer goed dus de meeste mensen zullen nog wel aan hun trekken zijn gekomen
Pepijn ging in de middag ook steds beter de bochten doorZag gewoon dat het hem goed afging
Op de terugweg nog een paar dragraces gehouden met z'n drieen bij verkeerslichten. Lijpe shit, chaos starts omdat we te dicht bij elkaar stonden en omdat er te snel auto's in de weg kwamen. Hooliganstijl er langs gebanjerd. Pepijn van zijn lijn afdrukken etc
Moest het wel zwaar afleggen tegen pimber en pepijn als ze eenmaal op krachten toeren waren
![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij deze
[afbeelding]
Don't mess with us !!!!!!!!1111111111!~~~eienzz
[afbeelding]
[afbeelding]
Mede MF'er die zijn eigen Bandit fotografeert
[afbeelding]
OehhH!quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:45 schreef Roderick2085 het volgende:
je zou toch maar geld overhebben![]()
quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:32 schreef Roderick2085 het volgende:
goed om te horen dat jullie je iig vermaakt hebben![]()
quote:
quote:
Goed plan .. Die coatingtoko hier in Mijdrecht ook 's vragen, die schijnt ook al 's motorvelgen gedaan te hebben voor 40 euri per velg .. Als het even kan wel van de winter pas, financially speaking .. ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wil ze ook nog weer lime green mooi krijgen, Brassto oid kreeg ik toen ook door van iemand anders die zijn kwaakvelgen weer had verlimed.![]()
Samen doen?
Prijs viel me ook mee
Zonder Hicham was het gewoon 2-2 geworden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:46 schreef worldpimber het volgende:
I've been ten hours on the circuit and all I did was beating Beater.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zonder Hicham was het gewoon 2-2 geworden. [afbeelding]
Was wel ff genieten, al hadden jullie mij om laten rijden..nuttig toetje aan het einde van de dag.![]()
Verder was de hele dagbehalve de tweede=voorrijderen derde sessie=concentratieecht zwaar genieten.
![]()
![]()
Echt mégagaaf, het circuit
, de mensen
, het rijden
, en uiteindelijk ook het weer.
![]()
[afbeelding]
Ja, laat maar horen tegen die tijd dat je misschien wat laat doen. Zelf twijfel ik nog of ik het laat doen of niet, nuttigly speakingquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Goed plan .. Die coatingtoko hier in Mijdrecht ook 's vragen, die schijnt ook al 's motorvelgen gedaan te hebben voor 40 euri per velg .. Als het even kan wel van de winter pas, financially speaking .. ?
Al heb ik een idee voor een 2 kleuren velg .. Weet alleen niet of het uitvoerbaar/betaalbaar is ..
Ze worden gezandstraald en daarna gepoedercoat .. dus ze zien eruit alsof ze net van de fabrieksband zijn komen rollen ..quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, laat maar horen tegen die tijd dat je misschien wat laat doen. Zelf twijfel ik nog of ik het laat doen of niet, nuttigly speaking
Dat stukje wegwerkzaamheden waar we de linkerbaan kozen, daar moest hij de rechterbaan pakken. Dan kon ie er bij het Rottepolderplein nog afquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]!
En ik zie nu ook net dat je wel een beetje hebt omgereden... majah... als je alleen was gereden stond er vast een flitspaal ofzo langs de A9![]()
Heb je'm ook echt gelezen?quote:
Die Raptor is zeker geschikt voor 't circuit, het geluid misschien iets minderquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:50 schreef Makster het volgende:
eej
Goed te lezen dat niemand (afgezien van Plo) onderuit is gegaan. Zeker vanochtend was het weer uber kut :R
Een volgende keer wil ik ook wel mee, weet alleen niet of een raptor circuit geschikt is, maarja ik ken toch niet rijden dus wat boeit ut
Net nog ff 2 uur geblazen, echt relaxed zo op eht eind va de dag. Zonnetje aan de dijk, lekker weer, geen irritante tering fietsers, gewoon echt relaxed. Wel weer bijna onderuit., dit keer door een kamikaze eend, die beesten zijn echt TE dom
En lims post is wat meer picca's
Die gaat ff op zijn bekquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je'm ook echt gelezen? [afbeelding]
[..]
Die Raptor is zeker geschikt voor 't circuit, het geluid misschien iets minderHeb niet meer picca's
Misschien later als groupies mij hun zelfgemaakte picca's met mij erop sturen
Wel een filmpje inclusief crash
>> klik (3:39 m - 35.79 MB).
Mijn rijstijl ziet er nog behoorlijk goed uit voor iemand die het gevoel heeft over eieren te rijdenNa de crash = rode vlag >> rustig ronde afmaken en dan de pitstraat in
Lekker bochties draaien en legguhquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:01 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Die Raptor is zeker geschikt voor 't circuit, het geluid misschien iets minderHeb niet meer picca's
Mijn rijstijl ziet er nog behoorlijk goed uit voor iemand die het gevoel heeft over eieren te rijdenNa de crash = rode vlag >> rustig ronde afmaken en dan de pitstraat in
Hmmz, heb nu af en toe al momenten dat ik denk dat het achterwiel een stapje op zij doet. Moet er natuurlijk ook heel anders mee rijden als met de ZXR. NAja ajs alle 4 cylinder eigenlijk, te vroeg terug schakelen is gegarandeerd een slippend achterwiel en te vroeg op eht gas wordt ook sneller afgestraft. Maarja, 2 cylinder is de bombquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:01 schreef hicham het volgende:
Die Raptor is zeker geschikt voor 't circuit, het geluid misschien iets minder![]()
Makster swa, waz je problem? Wat zeg je nu? Balhaar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:27 schreef Makster het volgende:
Hmmz, heb nu af en toe al momenten dat ik denk dat het achterwiel een stapje op zij doet. Moet er natuurlijk ook heel anders mee rijden als met de ZXR. NAja ajs alle 4 cylinder eigenlijk, te vroeg terug schakelen is gegarandeerd een slippend achterwiel en te vroeg op eht gas wordt ook sneller afgestraft. Maarja, 2 cylinder is de bomb![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:25 schreef kratjuh het volgende:
Ze worden gezandstraald en daarna gepoedercoat .. dus ze zien eruit alsof ze net van de fabrieksband zijn komen rollen ..
Je hoort van me iig ..
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Makster swa, waz je problem? Wat zeg je nu? Balhaar.![]()
Uiteraard ga ik hier niet verder op in om de vredelievende relatie tussen ons te behouden![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Projectje starten? Kuipen uitwisselen?
TLRboy is een twijfelgeval na ervaringsuitwisseling met Pepijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:40 schreef Makster het volgende:
Maaruh, waz dah met tlrboy, wat heeft ie allemaal met je motor gedaan
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]Wtf lul jij nou weer .. ??
![]()
Past toch niet, of wel ?
Kweeniequote:Op dinsdag 19 september 2006 21:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]Wtf lul jij nou weer .. ??
![]()
Past toch niet, of wel ?
Kleppen stellen is ook iets wat ik moet leren, zo moeilijk kan dat niet zijn of welquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
TLRboy is een twijfelgeval na ervaringsuitwisseling met Pepijn
Maar hij doet wel goed werk hoorHad even een grote beurt laten uitvoeren, met de nadruk op kleppen stellen en remrevisie. Toen heeft ie meteen de hoofdremcilinder gereviseerd en dat bleek dus al die tijd het probleem met de zachte remmen te zijn.
![]()
Verder heeft ie wat kleine dingen gefixed als schakelpookje e.d. ide niet helemaal meer jofel waren
En toen was het laat, en de rest... is geschiedenis
Next step is nu tandwielset vervangen + pimp spul en daarna pak ik de koppeling aan met wat aanpassingenBut first:
![]()
![]()
Groene kuipen op een blauwe fiets .. of vice versa ..quote:
auwquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:01 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Ik hou overal in omdat ik achter Hicham bleef zitten (en hicham misschien achter de groepquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:54 schreef Roderick2085 het volgende:
het lijkt trouwens wel of pimber heel ff inhield in het begin van het rechte stuk
dacht ik alquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik hou overal in omdat ik achter Hicham bleef zitten (en hicham misschien achter de groep)
Normaliter gaat de naald van ploink ploink ploink en niet zoef zoef zoef![]()
Valt mee.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Kleppen stellen is ook iets wat ik moet leren, zo moeilijk kan dat niet zijn of wel
Moet je de echte kopen ..quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:12 schreef Snelwagen het volgende:
De tering
Kword helemaal gek van al die kut programma's waarvan de crack niet meer werkt, kzit te schuimbekken achter mn computer![]()
Ik ben de nieuwe versies aant installen van solidworks en autocad...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Moet je de echte kopen ..
Wat zoek je ?
Ah, kan ik je niet mee helpen helaas ..quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:18 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik ben de nieuwe versies aant installen van solidworks en autocad...
maar autocad hoeft al niet meer en ik kom dr net achter dat SW het ook al redelijk doet, alleen de addins nog niet...
Nog ff wat op vinden![]()
orginele autocad is besteldquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ah, kan ik je niet mee helpen helaas ..
Good luck
Pitten
Mag ik je ook een baan wensen ?quote:Op woensdag 20 september 2006 08:21 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
* Rib-i heeft weer een gesprek deze ochtend![]()
Wish me luck![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |