abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41959650
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 18:46 schreef worldpimber het volgende:
I've been ten hours on the circuit and all I did was beating Beater. [afbeelding]
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 18:54 schreef hicham het volgende:
Okay, ff wat uitgebreider

Op de terugweg nog een paar dragraces gehouden met z'n drieen bij verkeerslichten. Lijpe shit, chaos starts omdat we te dicht bij elkaar stonden en omdat er te snel auto's in de weg kwamen. Hooliganstijl er langs gebanjerd. Pepijn van zijn lijn afdrukken etc Moest het wel zwaar afleggen tegen pimber en pepijn als ze eenmaal op krachten toeren waren
goed om te horen dat jullie je iig vermaakt hebben
  dinsdag 19 september 2006 @ 19:32:45 #152
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_41959668
Avond
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  dinsdag 19 september 2006 @ 19:35:21 #153
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41959764
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:27 schreef worldpimber het volgende:

[..]

[edit brb ]

[afbeelding]
Heb een fotocursus nodig.
zonde....
  dinsdag 19 september 2006 @ 19:36:28 #154
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41959804
i sport moment
pi_41959998
quote:
I've been ten hours on the circuit and all I did was beating Beater. [afbeelding]
Kip!

Avond
Sowieso schrijf je zo.
pi_41960011
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:27 schreef worldpimber het volgende:

[..]

[edit brb ]

Heb een fotocursus nodig.
Bij deze

Don't mess with us !!!!!!!!1111111111!~~~eienzz

Mede MF'er die zijn eigen Bandit fotografeert

pi_41960047
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 18:54 schreef hicham het volgende:
Okay, ff wat uitgebreider

Het circuitrijden was kort samengevat voor mij gewoon dikke bledderpob Ik stond ingeroosterd om 3 sessies in de ochtend te rijden en dan in de middag te vlaggen. Het is de hele ochtend slecht weer geweest, natte baan

Ik had totaal geen vertrouwen in de banden. Voelden niet lekker aan, ik denk mede omdat mijn achterband nog niet goed ingereden was (paar dagen geleden vers bandje op gelegd). In de eerste sessie reed er iemand voor me die had bijna een highsider te pakken. Hij kon 'm nog net houden na flink diagonaal te gaan (dit was ook de natste sessie). Tweede sessie vroegtijdig afgebroken omdat er iemand hard afging met een highsider. Rijder, motor en olie op de baan. Gozer reed voor me dus zag alles gebeuren. Derde sessie zelfde verhaal, na vier ronden vroegtijdig afgebroken omdat iemand vlak voor me een highsider kreeg en even black-out ging. Pimber heeft die van de derde sessie op de film aangzien hij achter mij reed

Al die (bijna-)crashes voor je ogen zijn niet goed voor je vertrouwen in de banden, wat ik toch al niet had Tot zover het rijden, mijn sessies waren voorbij

Daarna als baco op post 13. Het klopt inderdaad dat dit een ongeluksgetal is aangezien ik drie rijders van de baan heb moeten helpen, waarbij 1 medische assistentie nodig had. Achteraf bleek het toch wel goed te gaan met hem, was gewoon een harde klap op het asfalt waar ie van moest bijkomen. Het lastigste was nog dat ik geen porto op mijn baanpost had dus ik kon niet communiceren met de rest van het circuit Meerdere mensen hadden daar problemen mee, maar gelukkig stond mijn post in het zicht van een andere baco die alles kon doorgeven wat er gebeurde

Rib-i kwam ook nog ff langs rond 11:30 en is een tijdje gebleven Verder veel MF'ers of andere circuitbekenden tegengekomen. Al met al was het een leuke en gezellige dag, veel gelachen Ondanks het persoonlijke en materiele leed dat voorkwam op en om de baan. Er is zelfs een motor totaal in vlammen opgegaan Dat heb ik alleen gemist (zag alleen de rook) vanwege het gebrek aan portofoon. Er zijn gewoon te veel mensen gecrashed vandaag, dat is wel jammer. In de middag was het weer echter zeer goed dus de meeste mensen zullen nog wel aan hun trekken zijn gekomen

Pepijn ging in de middag ook steds beter de bochten door Zag gewoon dat het hem goed afging Op de terugweg nog een paar dragraces gehouden met z'n drieen bij verkeerslichten. Lijpe shit, chaos starts omdat we te dicht bij elkaar stonden en omdat er te snel auto's in de weg kwamen. Hooliganstijl er langs gebanjerd. Pepijn van zijn lijn afdrukken etc Moest het wel zwaar afleggen tegen pimber en pepijn als ze eenmaal op krachten toeren waren
Goede samenvatting
Sowieso schrijf je zo.
pi_41960083
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:43 schreef hicham het volgende:

[..]

Bij deze

[afbeelding]

Don't mess with us !!!!!!!!1111111111!~~~eienzz

[afbeelding]

[afbeelding]

Mede MF'er die zijn eigen Bandit fotografeert

[afbeelding]
haha, wat staat wb er charmant bij
Nice foto's
Sowieso schrijf je zo.
pi_41960116
Is dat nou een cameraatje op die bandit ?
Filmpjes hoor!
Sowieso schrijf je zo.
pi_41960150
quote:
OehhH!
Sowieso schrijf je zo.
pi_41960179
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:36 schreef koffiekoekje het volgende:
i sport moment
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:32 schreef Roderick2085 het volgende:
goed om te horen dat jullie je iig vermaakt hebben
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:32 schreef ikookhier het volgende:
Avond
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:42 schreef -XX- het volgende:
Avond
pi_41960498
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 18:44 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ik wil ze ook nog weer lime green mooi krijgen, Brassto oid kreeg ik toen ook door van iemand anders die zijn kwaakvelgen weer had verlimed. Samen doen? Prijs viel me ook mee
Goed plan .. Die coatingtoko hier in Mijdrecht ook 's vragen, die schijnt ook al 's motorvelgen gedaan te hebben voor 40 euri per velg .. Als het even kan wel van de winter pas, financially speaking .. ?

Al heb ik een idee voor een 2 kleuren velg .. Weet alleen niet of het uitvoerbaar/betaalbaar is ..
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:07:00 #164
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41960809
quote:
I've been ten hours on the circuit and all I did was beating Beater.
Zonder Hicham was het gewoon 2-2 geworden.
Was wel ff genieten, al hadden jullie mij om laten rijden..nuttig toetje aan het einde van de dag.

Verder was de hele dagbehalve de tweede=voorrijder en derde sessie=concentratieecht zwaar genieten.
Echt mégagaaf , het circuit , de mensen , het rijden , en uiteindelijk ook het weer. i
pi_41961273
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:07 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Zonder Hicham was het gewoon 2-2 geworden. [afbeelding]
Was wel ff genieten, al hadden jullie mij om laten rijden..nuttig toetje aan het einde van de dag.

Verder was de hele dagbehalve de tweede=voorrijder en derde sessie=concentratieecht zwaar genieten.
Echt mégagaaf , het circuit , de mensen , het rijden , en uiteindelijk ook het weer. i [afbeelding]
!

En ik zie nu ook net dat je wel een beetje hebt omgereden... majah... als je alleen was gereden stond er vast een flitspaal ofzo langs de A9
pi_41961311
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:57 schreef kratjuh het volgende:

[..]

Goed plan .. Die coatingtoko hier in Mijdrecht ook 's vragen, die schijnt ook al 's motorvelgen gedaan te hebben voor 40 euri per velg .. Als het even kan wel van de winter pas, financially speaking .. ?

Al heb ik een idee voor een 2 kleuren velg .. Weet alleen niet of het uitvoerbaar/betaalbaar is ..
Ja, laat maar horen tegen die tijd dat je misschien wat laat doen. Zelf twijfel ik nog of ik het laat doen of niet, nuttigly speaking
pi_41961510
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:20 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ja, laat maar horen tegen die tijd dat je misschien wat laat doen. Zelf twijfel ik nog of ik het laat doen of niet, nuttigly speaking
Ze worden gezandstraald en daarna gepoedercoat .. dus ze zien eruit alsof ze net van de fabrieksband zijn komen rollen ..

Je hoort van me iig ..
pi_41961578
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:19 schreef worldpimber het volgende:

[..]

!

En ik zie nu ook net dat je wel een beetje hebt omgereden... majah... als je alleen was gereden stond er vast een flitspaal ofzo langs de A9
Dat stukje wegwerkzaamheden waar we de linkerbaan kozen, daar moest hij de rechterbaan pakken. Dan kon ie er bij het Rottepolderplein nog af Dan was het niet omrijden geweest Zal ongetwijfeld op de borden hebben gestaan, maar dat is een beetje lastig te lezen met tunnelvisie in het heetst van de dragwedstrijd

>> Picca van afgebrande motor...
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:50:08 #169
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41962342
eej

Goed te lezen dat niemand (afgezien van Plo) onderuit is gegaan. Zeker vanochtend was het weer uber kut :R

Een volgende keer wil ik ook wel mee, weet alleen niet of een raptor circuit geschikt is, maarja ik ken toch niet rijden dus wat boeit ut

Net nog ff 2 uur geblazen, echt relaxed zo op eht eind va de dag. Zonnetje aan de dijk, lekker weer, geen irritante tering fietsers, gewoon echt relaxed. Wel weer bijna onderuit., dit keer door een kamikaze eend, die beesten zijn echt TE dom

En lims post is wat meer picca's
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41962766
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:44 schreef -XX- het volgende:

[..]

Goede samenvatting
Heb je'm ook echt gelezen?
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:50 schreef Makster het volgende:
eej

Goed te lezen dat niemand (afgezien van Plo) onderuit is gegaan. Zeker vanochtend was het weer uber kut :R

Een volgende keer wil ik ook wel mee, weet alleen niet of een raptor circuit geschikt is, maarja ik ken toch niet rijden dus wat boeit ut

Net nog ff 2 uur geblazen, echt relaxed zo op eht eind va de dag. Zonnetje aan de dijk, lekker weer, geen irritante tering fietsers, gewoon echt relaxed. Wel weer bijna onderuit., dit keer door een kamikaze eend, die beesten zijn echt TE dom

En lims post is wat meer picca's
Die Raptor is zeker geschikt voor 't circuit, het geluid misschien iets minder Heb niet meer picca's Misschien later als groupies mij hun zelfgemaakte picca's met mij erop sturen Wel een filmpje inclusief crash >> klik (3:39 m - 35.79 MB).

Mijn rijstijl ziet er nog behoorlijk goed uit voor iemand die het gevoel heeft over eieren te rijden Na de crash = rode vlag >> rustig ronde afmaken en dan de pitstraat in
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:11:11 #171
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_41963072
Ik heel erg hard i Tukken fijne avond nog
Pax & Pry Free download
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:19:36 #172
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_41963434
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:01 schreef hicham het volgende:

[..]

Heb je'm ook echt gelezen? [afbeelding]
[..]

Die Raptor is zeker geschikt voor 't circuit, het geluid misschien iets minder Heb niet meer picca's Misschien later als groupies mij hun zelfgemaakte picca's met mij erop sturen Wel een filmpje inclusief crash >> klik (3:39 m - 35.79 MB).

Mijn rijstijl ziet er nog behoorlijk goed uit voor iemand die het gevoel heeft over eieren te rijden Na de crash = rode vlag >> rustig ronde afmaken en dan de pitstraat in
Die gaat ff op zijn bek wel een tof filmpje ja ik sliep al
Pax & Pry Free download
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:23:18 #173
17596 Makster
pi_41963603
quote:

[..]

[..]

Lekker bochties draaien en legguh

Die gast neem die bocht natuurlijk uber fout, maarja dat kan ook neit anders als je net inhaald. Dus ja, dan ga je legguh...

Ziet er wel chill uit zeg
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:27:58 #174
17596 Makster
pi_41963818
quote:

Die Raptor is zeker geschikt voor 't circuit, het geluid misschien iets minder
Hmmz, heb nu af en toe al momenten dat ik denk dat het achterwiel een stapje op zij doet. Moet er natuurlijk ook heel anders mee rijden als met de ZXR. NAja ajs alle 4 cylinder eigenlijk, te vroeg terug schakelen is gegarandeerd een slippend achterwiel en te vroeg op eht gas wordt ook sneller afgestraft. Maarja, 2 cylinder is de bomb

Iemand een ZGAN BT014 kopen 120/17 zal later ff een foto maken, zit echt nog ZAT profiel op....
pi_41964403
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:27 schreef Makster het volgende:
Hmmz, heb nu af en toe al momenten dat ik denk dat het achterwiel een stapje op zij doet. Moet er natuurlijk ook heel anders mee rijden als met de ZXR. NAja ajs alle 4 cylinder eigenlijk, te vroeg terug schakelen is gegarandeerd een slippend achterwiel en te vroeg op eht gas wordt ook sneller afgestraft. Maarja, 2 cylinder is de bomb
Makster swa, waz je problem? Wat zeg je nu? Balhaar.
Uiteraard ga ik hier niet verder op in om de vredelievende relatie tussen ons te behouden
pi_41964441
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:25 schreef kratjuh het volgende:
Ze worden gezandstraald en daarna gepoedercoat .. dus ze zien eruit alsof ze net van de fabrieksband zijn komen rollen ..

Je hoort van me iig ..

Projectje starten? Kuipen uitwisselen?
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:40:28 #177
17596 Makster
pi_41964445
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:39 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Makster swa, waz je problem? Wat zeg je nu? Balhaar.
Uiteraard ga ik hier niet verder op in om de vredelievende relatie tussen ons te behouden

Geniaal

Maaruh, waz dah met tlrboy, wat heeft ie allemaal met je motor gedaan
pi_41964678
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:40 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Projectje starten? Kuipen uitwisselen?
Wtf lul jij nou weer .. ??

Past toch niet, of wel ?
pi_41964822
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:40 schreef Makster het volgende:
Maaruh, waz dah met tlrboy, wat heeft ie allemaal met je motor gedaan
TLRboy is een twijfelgeval na ervaringsuitwisseling met Pepijn

Maar hij doet wel goed werk hoor Had even een grote beurt laten uitvoeren, met de nadruk op kleppen stellen en remrevisie. Toen heeft ie meteen de hoofdremcilinder gereviseerd en dat bleek dus al die tijd het probleem met de zachte remmen te zijn.

Verder heeft ie wat kleine dingen gefixed als schakelpookje e.d. ide niet helemaal meer jofel waren

En toen was het laat, en de rest... is geschiedenis

Next step is nu tandwielset vervangen + pimp spul en daarna pak ik de koppeling aan met wat aanpassingen But first:

i
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:49:16 #180
17596 Makster
pi_41964831
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:46 schreef kratjuh het volgende:

[..]

Past toch niet, of wel ?

Nee dat past niet nee, tenzij je ze vast zet met een hamer
pi_41964847
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:46 schreef kratjuh het volgende:

[..]

Past toch niet, of wel ?
Kweenie
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:51:45 #182
17596 Makster
pi_41964951
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:49 schreef worldpimber het volgende:

[..]

TLRboy is een twijfelgeval na ervaringsuitwisseling met Pepijn

Maar hij doet wel goed werk hoor Had even een grote beurt laten uitvoeren, met de nadruk op kleppen stellen en remrevisie. Toen heeft ie meteen de hoofdremcilinder gereviseerd en dat bleek dus al die tijd het probleem met de zachte remmen te zijn.

Verder heeft ie wat kleine dingen gefixed als schakelpookje e.d. ide niet helemaal meer jofel waren

En toen was het laat, en de rest... is geschiedenis

Next step is nu tandwielset vervangen + pimp spul en daarna pak ik de koppeling aan met wat aanpassingen But first:

i
Kleppen stellen is ook iets wat ik moet leren, zo moeilijk kan dat niet zijn of wel

Tandwielen moet ik ook doen, waarom houden de kosten niet op met de aanschaf
pi_41965031
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:49 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Kweenie
Groene kuipen op een blauwe fiets .. of vice versa ..

Die velgen gaan strak worden, ik zeg je swa ..

Truste eh
pi_41965102
quote:

[..]

[..]

auw

het lijkt trouwens wel of pimber heel ff inhield in het begin van het rechte stuk
pi_41965242
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:54 schreef Roderick2085 het volgende:
het lijkt trouwens wel of pimber heel ff inhield in het begin van het rechte stuk
Ik hou overal in omdat ik achter Hicham bleef zitten (en hicham misschien achter de groep )
Normaliter gaat de naald van ploink ploink ploink en niet zoef zoef zoef
pi_41965322
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:57 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ik hou overal in omdat ik achter Hicham bleef zitten (en hicham misschien achter de groep )
Normaliter gaat de naald van ploink ploink ploink en niet zoef zoef zoef
dacht ik al
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:01:18 #187
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_41965456
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:51 schreef Makster het volgende:

[..]

Kleppen stellen is ook iets wat ik moet leren, zo moeilijk kan dat niet zijn of wel
Valt mee.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:12:53 #188
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_41966037
De tering
Kword helemaal gek van al die kut programma's waarvan de crack niet meer werkt, kzit te schuimbekken achter mn computer
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
pi_41966237
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:12 schreef Snelwagen het volgende:
De tering
Kword helemaal gek van al die kut programma's waarvan de crack niet meer werkt, kzit te schuimbekken achter mn computer
Moet je de echte kopen ..

Wat zoek je ?
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:18:43 #190
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_41966332
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef kratjuh het volgende:

[..]

Moet je de echte kopen ..

Wat zoek je ?
Ik ben de nieuwe versies aant installen van solidworks en autocad...
maar autocad hoeft al niet meer en ik kom dr net achter dat SW het ook al redelijk doet, alleen de addins nog niet...
Nog ff wat op vinden
Stop
Blitse motor man!
pi_41966701
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:18 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Ik ben de nieuwe versies aant installen van solidworks en autocad...
maar autocad hoeft al niet meer en ik kom dr net achter dat SW het ook al redelijk doet, alleen de addins nog niet...
Nog ff wat op vinden
Ah, kan ik je niet mee helpen helaas ..

Good luck

Pitten

i
  dinsdag 19 september 2006 @ 23:00:11 #192
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41968190
Rib-i en Bazziek ook nog bedankt voor de gezelligheid vandaag.

Het is inderdaad weer mafttijd, morgen om 8.00 alweer in Rotterdam op de stoep. i
  dinsdag 19 september 2006 @ 23:01:34 #193
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_41968248
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:25 schreef kratjuh het volgende:

[..]

Ah, kan ik je niet mee helpen helaas ..

Good luck

Pitten

i
orginele autocad is besteld Khad geen zin om hem te cracken want koste maar paar euro orgineel

slaapse
Stop
Blitse motor man!
pi_41969900
ik ook slapen i
  woensdag 20 september 2006 @ 00:33:40 #195
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41971158
i * bvvt is ook
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  woensdag 20 september 2006 @ 00:37:32 #196
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41971247

Was een gave dag Wel in de file en regen naar Zandvoort gereden . Daar aangekomen werd ik opgewacht door 3 personen

Eerst herkende ik ze niet maar toen ze hun vermomming af hadden gezet zag ik het meteen

We hebben eventjes bijgekletst , naar motoren gekeken

en nog wat gekletst

Op het moment dat Hicham en Worldpimber gingen rijden hebben Worldbeater en ik een lekker bakske koffie gedronken en gelijk eventjes de dames achter de bar getjekt en wat gekletst
Anoniem, als deskundig panel, zijn we overeengekomen dat 1 van de dames een naakte poes moest hebben

Toen de sessie voorbij was hebben we nog wat gekletst

Daarna moesten de Baco's gaan Baco-en. Uit verveling heeft Worldpimber heeft nog eventjes toreador gespeeld

* Rib-i heeft Worldbeater een paar keer voorbij zien komen
Heb nog even met Worldpimber gekletst voordat ik vertrok

Was erg gezellig Thnx guys

Edit:
Meer Smilies dan Hicham

[ Bericht 4% gewijzigd door Rib-i op 20-09-2006 00:53:35 (Smilies toegevoegd :7) ]
  woensdag 20 september 2006 @ 00:57:12 #197
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41973719
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:37 schreef Rib-i het volgende:

Leuk verslagje Rib-i ..

Oja, mogge ..
  woensdag 20 september 2006 @ 08:21:06 #199
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41974089