Roze spuiten!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:12 schreef kratjuh het volgende:
Heeft iemand een suggestie hoe ik het beste/makkelijkste weer iets fraais van mijn velgen kan maken ? Sommige plekken ziet de verf er niet meer uit enzo .. Voor zover ie er nog op zit ..
Wat zou het kosten om ze opnieuw te laten spuiten ?
Laten stralen en en poeder coaten zou mijn voorstel zijn. Poedercaot is veel slijtvaster dan spuitenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:12 schreef kratjuh het volgende:
Heeft iemand een suggestie hoe ik het beste/makkelijkste weer iets fraais van mijn velgen kan maken ? Sommige plekken ziet de verf er niet meer uit enzo .. Voor zover ie er nog op zit ..
Wat zou het kosten om ze opnieuw te laten spuiten ?
Heb je toevallig ook een (betrouwbaar) adresje die dat kunnen verzorgen .. ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Laten stralen en en poeder coaten zou mijn voorstel zijn. Poedercaot is veel slijtvaster dan spuiten
rekenen op 60 euro de velg en dan ben je weer het mannetje
Oja ? Heb jij het al eens gedaan dan ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:56 schreef -XX- het volgende:
Zoiets kan je toch met gemakt zelf doen, of ben ik nou een genie!!!
Zo moeilijk kan dat toch niet zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:59 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Oja ? Heb jij het al eens gedaan dan ?![]()
![]()
Wordt bij mij een uitdaging want:
- Ik heb geen middenbok
- Ik weet niet hoe de ketting los moet
- Ik weet niet hoe de ketting vast moet
- Ik heb (nog) niets om de assen op te laten rusten als er geen wielen onder zitten ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan dat toch niet zijn![]()
![]()
Schaam je kratjuh!, zo'n mooie fiets, en al niet weten hoe dat in elkaar zit
Jij bent zeker zo eentje die een Ferrari eigenaar ook verwijt dat hij niet zelf onderhoud pleegt o.a. banden verwisselt aan z'n auto ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu eenmaal beter in delegeren ..![]()
jij koopt zeker gewoon een spuitbus verf in de winkel en spuit daarmee je velgenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:56 schreef -XX- het volgende:
Zoiets kan je toch met gemakt zelf doen, of ben ik nou een genie!!!
Motor rij les?quote:
Watquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:33 schreef Makster het volgende:
Laten stralen en en poeder coaten zou mijn voorstel zijn. Poedercaot is veel slijtvaster dan spuiten
Ik heb wel een adres hier in dordt maar bij jou in de buurt zitten zeker adressen. Ff MF afspeuren of googlen op poedercoat bedrijvenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een (betrouwbaar) adresje die dat kunnen verzorgen .. ?
Moet ik dan losse velgen zonder banden aanleveren of kunnen zij dat zelf verzorgen .. ?
Ik ben een ubern00b, velgen loshalen is al uitdaging genoeg voor mij ..
Yep, is echt niet zo duur. Geloof dat die gasten in dordt nog goedkoper waren. Brassto heet dat bedrijf, prima prijs / kwaliteit. Heb daar mijn frame / achterbrug en al die trekstangen enzo laten stralen en coatenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Watkost poedercoaten ongeveer 60 per velg
Dat is de shit
Gaan we heel binnenkort laten doen dus![]()
bij welke bedrijven kun je dat laten doen?
Origineel blauw moet wel lukken denk ik, ik geloof dat ze mij iets van 1000 kleuren aan konden bieden met coatenquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:37 schreef kratjuh het volgende:
Thanks voor de info Makster
Denk dat ik ze weer in hun originele blauw laat poedercoaten van de winter ..
Zou het heel fout zijn om ze te verchromen ..
Ze kunnen tegenwoordig toch ook in 2 of meer kleuren coaten ? Zou dat wat zijn ... ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Origineel blauw moet wel lukken denk ik, ik geloof dat ze mij iets van 1000 kleuren aan konden bieden met coaten
Verchromen......goed plan, doen
Geen idee of dat kan, zou vast wel kunnen. ff afplakken ofzo en gaan, maar zou het egwoon blauw doen, of wit....quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ze kunnen tegenwoordig toch ook in 2 of meer kleuren coaten ? Zou dat wat zijn ... ?
Wit onder mijn kwaak ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Geen idee of dat kan, zou vast wel kunnen. ff afplakken ofzo en gaan, maar zou het egwoon blauw doen, of wit....
wit zou ik ook niet zo snel doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wit onder mijn kwaak ?Je bent in de war met zoekzoekies ..
Maar denk dat het gewoon blauw wordt ja ..
gepolijst is erg mooi maar ook --> erg poetsenquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:31 schreef kratjuh het volgende:

Wattuh...... HMPquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gepolijst is erg mooi maar ook --> erg poetsenwit valt onder de categorie p0rn
mwah, vind dat niet zo..
maar geen poetskleur komt er bij opgewoon pleen blék [afbeelding]
oplossing gevonden voor mijn kettingHMP geloof ik
superslijtvast en voelt vettig aan volgens degene aan de foon
kan het deze week ophalen
Ja geen ideequote:
Is dat trouwens niet afhankelijk van de kleur?quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik kwam wat tegen over een poedercoat bedrijf, nota bene bij mij in het dorp ...quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is dat trouwens niet afhankelijk van de kleur?
mijn bro heeft het ooit ook gedaan en daar was zwart ¤60,- en andere kleur duurder, ivm verwisselen van kleur ed. Maar dat kan natuurlijk ook aan de werkwijze liggen en/of bedrijf...
ach die wepkemmetjes doen het niet eens esquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wit zou ik ook niet zo snel doen
kan niet eens de 'racer' ff bekijken![]()
waarom gebruiken ze nou voor die webcams windows media player, dat werkt niet onder linux![]()
Hier welquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:38 schreef bvvt het volgende:
[..]
ach die wepkemmetjes doen het niet eens es
blauw onder een kwaakquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
blauw onder een kwaak![]()
je bent in de war cker![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zijn ze nu toch ook, lampje ..![]()
Hm nu je het zegt .. Viel mij nog niet op ..quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
alleen nog wel even die beugel van je achterknippers zwart spuiten
valt nu wel heel erg op
![]()
Ik wist ook niet dat dat niet zo duur is. Bij mijn volgende fiets ga ik dat waarschijnlijk ook wel doen dan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Yep, is echt niet zo duur. Geloof dat die gasten in dordt nog goedkoper waren. Brassto heet dat bedrijf, prima prijs / kwaliteit. Heb daar mijn frame / achterbrug en al die trekstangen enzo laten stralen en coaten
En ik blij dat ik vandaag een vertaalopdracht had, dan heeft binnen zitten nog nut.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Damn wat een pððb weeris toch minder erg dat ik er vandaag niet bij kan zijn
Is wel rot met poetsen ja. Mijn velgen zijn nu ook niet meer geel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wit zou ik ook niet zo snel doen
kan niet eens de 'racer' ff bekijken![]()
waarom gebruiken ze nou voor die webcams windows media player, dat werkt niet onder linux![]()
Ik wil ze ook nog weer lime green mooi krijgen, Brassto oid kreeg ik toen ook door van iemand anders die zijn kwaakvelgen weer had verlimed.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:37 schreef kratjuh het volgende:
Thanks voor de info Makster
Denk dat ik ze weer in hun originele blauw laat poedercoaten van de winter ..
Zou het heel fout zijn om ze te verchromen ..
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Goeie / slechte shit/
![]()
Doorhalen wat wel / niet van toepassing is/
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |