Je bent zowat fulltime sollicitant?quote:Op woensdag 20 september 2006 08:21 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
* Rib-i heeft weer een gesprek deze ochtend![]()
Good luck.quote:Wish me luck![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 00:37 schreef Rib-i het volgende:
Was een gave dagWel in de file en regen naar Zandvoort gereden
. Daar aangekomen werd ik opgewacht door 3 personen
![]()
Geslaagd verhaalquote:Op woensdag 20 september 2006 00:37 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Eerst herkende ik ze nietmaar toen ze hun vermomming af hadden gezet zag ik het meteen
![]()
[..]
Edit:
Meer Smilies dan Hicham![]()
Geweldigquote:Op woensdag 20 september 2006 00:37 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Eerst herkende ik ze nietmaar toen ze hun vermomming af hadden gezet zag ik het meteen
![]()
[afbeelding]
We hebben eventjes bijgekletst [afbeelding] , naar motoren gekeken
[afbeelding]
en nog wat gekletst [afbeelding]
Op het moment dat Hicham en Worldpimber gingen rijden [afbeelding] hebben Worldbeater en ik een lekker bakske koffie gedronkenen gelijk eventjes de dames achter de bar getjekt
en wat gekletst [afbeelding]
Anoniem, als deskundig panel, zijn we overeengekomen dat 1 van de dames een naakte poes moest hebben
[afbeelding]
Toen de sessie voorbij was hebben we nog wat gekletst [afbeelding]
Daarna moesten de Baco's gaan Baco-en. Uit verveling heeft Worldpimber heeft nog eventjes toreador gespeeld
[afbeelding]
* Rib-i] heeft Worldbeater een paar keer voorbij zien komen [afbeelding
Heb nog even met Worldpimber gekletst [afbeelding] voordat ik vertrok [afbeelding]
Was erg gezelligThnx guys
![]()
Edit:
Ik hield het heel onschuldig alleen maar op een koekje bij de koffie.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:37 schreef Rib-i het volgende:
Op het moment dat Hicham en Worldpimber gingen rijden [afbeelding] hebben Worldbeater en ik een lekker bakske koffie gedronkenen gelijk eventjes de dames achter de bar getjekt
Anoniem, als deskundig panel, zijn we overeengekomen dat 1 van de dames een naakte poes moest hebben
Die vermaledijde derde sessie.quote:* Rib-i] heeft Worldbeater een paar keer voorbij zien komen[/me]
U do not need luck, u got your own magic powerrrr.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:21 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
[me=Rib-i heeft weer een gesprek deze ochtend![]()
Wish me luck![]()
Daarvoor kun je bij onze knuffleslet aan de bel trekken. die lest daar nu in de buurtquote:Op woensdag 20 september 2006 09:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand die een goede rijschool kent in de regio Den Haag, Leidschendam?
Zo te zien heeft hij zelf ook wat in de aanbieding gezien de username.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
Daarvoor kun je bij onze knuffleslet aan de bel trekken. die lest daar nu in de buurt
ploink ploink ploinkquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik hou overal in omdat ik achter Hicham bleef zitten (en hicham misschien achter de groep)
Normaliter gaat de naald van ploink ploink ploink en niet zoef zoef zoef![]()
'A touch of the wrist.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:38 schreef hicham het volgende:
Dat moet ie compenseren door scherp in te sturen waarna die ook eens teveel gas geeft > beng
Ha, zie het nu pas jaquote:Op woensdag 20 september 2006 10:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo te zien heeft hij zelf ook wat in de aanbieding gezien de username.![]()
En jij gaat er van uit dat hij een motorrijschool bedoelt?quote:
Total touch ..total control... shit probeer me er weer uit te lullen.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:43 schreef hicham het volgende:
Je bedoelt twist of the wrist?Gas geven okeej, teveel niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Omdat ie ze heeft beledigt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je ook naar de megameet trouwens of is het weer Nick's weekend?
Neem 'm mee, neem 'm mee, neem 'm mee!!![]()
D'rom, de twist of the wrist was een centimeter teveel. 1 centimeter gives huge problems.quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:46 schreef hicham het volgende:
Neem 'm mee, neem 'm mee, neem 'm mee!!
Succesquote:Op woensdag 20 september 2006 08:21 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
* Rib-i heeft weer een gesprek deze ochtend![]()
Wish me luck![]()
[me= Wished luckquote:Op woensdag 20 september 2006 08:21 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
* Rib-i] heeft weer een gesprek deze ochtend[/me]
Wish me luck![]()

Het was zo indrukwekkend dat ze aan iedereen aan de bar vroeg wie om het koekje vroegquote:Op woensdag 20 september 2006 10:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hield het heel onschuldig alleen maar op een koekje bij de koffie.![]()
Denk om mijn goede naam.![]()
Helaas heeft het vandaag niet gewerktquote:[..]
Die vermaledijde derde sessie.We moesten ook véél te lang wachten voordat we mochten starten.
![]()
[..]
U do not need luck, u got your own magic powerrrr. [afbeelding]![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 11:57 schreef Rib-i het volgende:
Bedankt voor de succes wensen, heeft helaas niet mogen baten![]()
* Rib-i heeft er toch de pest over in![]()
Solliciteer ik op een functie, way onder mijn nivo en dan nog niet goed genoeg![]()
Better luck next time![]()
dat kan je humeur weer helemaal goed makenquote:Op woensdag 20 september 2006 12:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tnx, ik ga vanmiddag maar wat kilometertjes maken in de zon![]()
Weer niet, jammerquote:Op woensdag 20 september 2006 11:57 schreef Rib-i het volgende:
Bedankt voor de succes wensen, heeft helaas niet mogen baten![]()
* Rib-i heeft er toch de pest over in![]()
Solliciteer ik op een functie, way onder mijn nivo en dan nog niet goed genoeg![]()
Better luck next time![]()
Is vast een belg ? Lijkt op zo'n type voor Jambers ..quote:Op woensdag 20 september 2006 12:09 schreef hicham het volgende:
Cursus: Hoe verneuk ik een XJR...
[afbeelding]
Check laatste detailquote:Op woensdag 20 september 2006 12:01 schreef Rib-i het volgende:
Het was zo indrukwekkend dat ze aan iedereen aan de bar vroeg wie om het koekje vroeg![]()
Waar of niet waar![]()
Damn.quote:Helaas heeft het vandaag niet gewerkt![]()
Goed gezien dan.quote:Ik dacht te zien dat je moeite had met concentreren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij 105 graden had ik mijn TLR ook maar uitgezet.quote:Er stond een gast naast jou met een zwarte Gixxer 1000. Hij was bijna uit de sessie gehaald omdat zijn motor koelvloeistof lekte op de baan![]()
![]()
Lange wachten.
![]()
De fan zou moeten aanspringen bij 108 graden, maar het doel van het uittesten ontgaat mij.
quote:quote:
Is een reeds zins jaren vrijgezelle dude die zijn baard laat staan, en hopeloos op zoek is naar een buddy seatster. Dito zonnebril voor het stoere totaal uiterlijk.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:35 schreef kratjuh het volgende:
Is vast een belg ? Lijkt op zo'n type voor Jambers ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahahahahahhahahaquote:
Performance bikes reeds mee. Damn, die gasten heb ik bijgehaald in de vierde heat.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:34 schreef dr. Kawa het volgende:
Ik vond het gisteren wel OK, helaas wel wat schades die het schema in de war gooiden. Volgens de 2 engelse journalisten van Performance Bikes die meereden in de groene groep, gaat het in Engeland veel vlotter met het opruimen van vallers, wisselen van groepen, etc. Wij hebben helaas een uur in de pitlane staan wachten door die brand.
Die constatering kan je tegenwoordig bij bijna alle beemers maken. Ik denk dat ze een zakencontract hebben met tuppewearquote:Op woensdag 20 september 2006 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Performance bikes reeds mee. Damn, die gasten heb ik bijgehaald in de vierde heat.![]()
Gele Beemer R1200S reed die ene. Vond hem al zo snel rijden voor een bebaarde dikke oude Engelsman.![]()
[afbeelding]
En de Beemer viel tegen, het plastic oogt irl een beetje goedkoop.Vooral de voorkant.
![]()
Heb net een beetje gereden, wordt je ook niet vrolijk van, tussen de vrachtwagens en touringcars door slalommenquote:Op woensdag 20 september 2006 12:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat kan je humeur weer helemaal goed maken![]()
wij gaan straks ook weer op de motor![]()
quote:
Na afloop van een gesprek vraag ik meestal of ik de juiste kandidaat ben, meestal geven ze ook gelijk antwoordquote:Op woensdag 20 september 2006 12:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn.![]()
Raar dat je het (altijd?) gelijk hoort.![]()
quote:[..]
Goed gezien dan.![]()
De vierde sessie was ik er ook niet altijd bij elke bocht, maar het ging, en voelde een stuk lekkerder.
Gezien het inhalen bleven de rondetijden in de laatste sessie zelfs redelijk tijdens de foutjes.
Je houding was van het type verveeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb eenin oude glorietijden R1100S gehad, en die had misschien relatief veel plastic, maar het was niet zo mat, dun en lelijk van dichtbij.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:40 schreef koffiekoekje het volgende:
Die constatering kan je tegenwoordig bij bijna alle beemers maken. Ik denk dat ze een zakencontract hebben met tuppewear
Net als met vrouwenbekend praktijkvoorbeeldje zodat je het misschien een beetje snapt moet je wel een beetje hard to get spelen.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:46 schreef Rib-i het volgende:
Na afloop van een gesprek vraag ik meestal of ik de juiste kandidaat ben, meestal geven ze ook gelijk antwoord![]()
Mischien moet ik stoppen met ernaar vragen![]()
Ik probeerde te spotten waar de baco lims stonden.quote:Je houding was van het type verveeld![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net als met vrouwenvoorbeelde zodat je het misschien een beetje snapt moet je wel een beetje hard to get spelen.![]()
[afbeelding]
![]()
Anders ben je kannonnenvoer.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon een lach niet onderdrukken
Het kruid was al verschoten voordat de appel van de boom vielquote:[..]
Ik probeerde te spotten waar de baco lims stonden.
Was te weinig met rijden bezig misschien.Wilde voor de sessie knallen, maar het wachten liet de adrenaline slinken.
![]()
![]()
![]()
Dus ze dachten dat je misschien niet serieus was.quote:
quote:Het kruid was al verschoten voordat de appel van de boom viel![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging het liefste een bakkie doen met een koekje. Rechtsomkeert.![]()
Maar ik moest nog een half uur rijden en doorzetten......![]()
Edit. waar het om ging, het project is doorgegaan, betaald, en afgehandeld.![]()
Volwassenen zien dat ook als een spel van de opvoeding. Zeker concierges die zich belangrijk willen voelen.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:05 schreef Snelwagen het volgende:
Die concierge zei dat hij daar een rekening van zou krijgen(lijkt me dat een verzekering dat betaalt maarja
)
Haha... briljant.quote:
Zo'n sleutelbos dwingt anders een boel respect afquote:Op woensdag 20 september 2006 14:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volwassenen zien dat ook als een spel van de opvoeding. Zeker concierges die zich belangrijk willen voelen.![]()
Conciergesquote:Op woensdag 20 september 2006 14:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volwassenen zien dat ook als een spel van de opvoeding. Zeker concierges die zich belangrijk willen voelen.![]()
quote:
Leuk verhaalquote:Op woensdag 20 september 2006 00:37 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
We hebben eventjes bijgekletst [afbeelding] , naar motoren gekeken
[afbeelding]
en nog wat gekletst [afbeelding]
[afbeelding]
Toen de sessie voorbij was hebben we nog wat gekletst [afbeelding]
Daarna moesten de Baco's gaan Baco-en. Uit verveling heeft Worldpimber heeft nog eventjes toreador gespeeld
[afbeelding]
* Rib-i] heeft Worldbeater een paar keer voorbij zien komen [afbeelding
Heb nog even met Worldpimber gekletst [afbeelding] voordat ik vertrok [afbeelding]
Was erg gezelligThnx guys
![]()
Edit:
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:48 schreef Worldbeater het volgende:
Die afspraak was echter, niet gepland, aan de korte kant, en verhit als ik was, wilde ik snel weg zijn,
<insert schijfremslotverhaal >
Heb hem er normaal ook nooit bij me, en op zitten, maar het was een beetje een ongure buurt.![]()
Heb nu schade. Rij ik daar gisteren vrij rond op het circuit de hele dag met al die ongelukken om mij heeb.![]()
Crashtest geslaagd, bij het openen slaat mijn computer vastquote:Op woensdag 20 september 2006 14:42 schreef Roderick2085 het volgende:
crashtest honda goldwing, met en zonder airbag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |