quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:42 schreef ploderus het volgende:
Moggûh![]()
Zo vroeg al aan de sinasLiever zo vroeg op Fok! dan zo vroeg aan de zoete prik
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:46 schreef Patrick281 het volgende:
Gearriveerd is zittende achter de geraniums bij de open haard, met een boek op schoot, een leuke blondine die koffie aan het zetten is in de keuken, de kids spelen buiten, en je hoeft niet meer te werken omdat al je schaapjes op het droge zijn.
Klaargekomen Plo ligt binnen je eigen handbereik (ga even naar de WC ofzo) de rest is een kwestie van tijd, en wat geluk.
![]()
Die bedoelde ikquote:Op woensdag 20 september 2006 16:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie idd regelmatig rijders die meer bezig zijn met de houding dan daadwerkelijk hard de bocht doorgaan, al had ik het van Ms. Stuntie niet verwacht. Toevalligerwijs is er ook nog een andere vrouw die ook zo rijdt. Heeft SuperWoman op d'r leer gestickt en dat is tevens d'r nickname op MF. Reed op een zwarte MV Agusta in groep blauw dacht ik, maar ook als Marshall in groen en geel
Dit is haar visiequote:Op woensdag 20 september 2006 19:34 schreef worldpimber het volgende:
Zij is ook heel veel op verschillende circuitdagen te vinden, maar vond 'r toch nogal veel bezig met meer een sportieve houding aannemen dan sportief rijden.
Dat is weer een andere uiterstequote:Op woensdag 20 september 2006 17:34 schreef SuperWoman het volgende:
Ook de 'snelle' jongens zie je soms rijden.... rechtop de motor b.v., maar wel met een behoorlijke snelheid de bocht door. En dan trots zijn dat je 'alles' aan de grond gereden hebt. Nou, ik zou eerder blij zijn dat je niet gecrasht bent met die techniek; je hebt je motor veel te plat gelegd, ik spreek uit ervaring! In de theorie kun je bijvoorbeeld lezen waarom je ernaast moet hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 september 2006 19:49 schreef Makster het volgende:
En WB echt ff opbokken met die kenker spoilers hoor. Krijg er zowat lasogen van![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 19:49 schreef Worldbeater het volgende:
Mag ik haar confronteren met jullie uitspraken?Zal niet de namen er bij quoten. Vind het wel grappig.
![]()
Laatste waarschuwingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Mag ik haar confronteren met jullie uitspraken?Zal niet de namen er bij quoten. Vind het wel grappig.
![]()
Post ze hier eerst 's ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu nog leren lassenquote:
De teksten zijn ongenuanceerd, omdat ze hier toch niet komtquote:Op woensdag 20 september 2006 19:49 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
quote:Zo herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke bitch dissen we hierquote:Op woensdag 20 september 2006 19:52 schreef hicham het volgende:
[..]
De teksten zijn ongenuanceerd, omdat ze hier toch niet komtDat kan een vrouwenhartje veel pijn doen, dus formuleer liever een post waarin je uitlegt wat wij bedoelen te zeggen
Sommige mensen kunnen dat gewoon niet aan, straks gaat SuperWoman mij ook negeren
[..]
Zo herkenbaar
![]()
Beter doe je het niet, want mijn visie beperkte zich slechts tot 1 bocht die haar misschien net niet lagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of wellicht had ze een pechdag![]()
Misschien heb ik het wel gewoon helemaal verkeerd
En zulks...
Wat bazel je bledderpobhoofdquote:
Mwa ik zie nog maar weinig lachwekkend / vrouwenhartjes kwetsend materiaal in de laatste topics ..quote:Op woensdag 20 september 2006 19:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat bazel je bledderpobhoofd![]()
Dit is al de tweede keer dat je iets post wat in het vorige of huidige topic gewoon terug te lezen is
Iddquote:Op woensdag 20 september 2006 19:54 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
Als we gaan dissen kan dat terrasje kan wel even wachten eH?
SuperWoman van MF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |