quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:42 schreef ploderus het volgende:
Moggûh![]()
Zo vroeg al aan de sinasLiever zo vroeg op Fok! dan zo vroeg aan de zoete prik
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:46 schreef Patrick281 het volgende:
Gearriveerd is zittende achter de geraniums bij de open haard, met een boek op schoot, een leuke blondine die koffie aan het zetten is in de keuken, de kids spelen buiten, en je hoeft niet meer te werken omdat al je schaapjes op het droge zijn.
Klaargekomen Plo ligt binnen je eigen handbereik (ga even naar de WC ofzo) de rest is een kwestie van tijd, en wat geluk.
![]()
Die bedoelde ikquote:Op woensdag 20 september 2006 16:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie idd regelmatig rijders die meer bezig zijn met de houding dan daadwerkelijk hard de bocht doorgaan, al had ik het van Ms. Stuntie niet verwacht. Toevalligerwijs is er ook nog een andere vrouw die ook zo rijdt. Heeft SuperWoman op d'r leer gestickt en dat is tevens d'r nickname op MF. Reed op een zwarte MV Agusta in groep blauw dacht ik, maar ook als Marshall in groen en geel
Dit is haar visiequote:Op woensdag 20 september 2006 19:34 schreef worldpimber het volgende:
Zij is ook heel veel op verschillende circuitdagen te vinden, maar vond 'r toch nogal veel bezig met meer een sportieve houding aannemen dan sportief rijden.
Dat is weer een andere uiterstequote:Op woensdag 20 september 2006 17:34 schreef SuperWoman het volgende:
Ook de 'snelle' jongens zie je soms rijden.... rechtop de motor b.v., maar wel met een behoorlijke snelheid de bocht door. En dan trots zijn dat je 'alles' aan de grond gereden hebt. Nou, ik zou eerder blij zijn dat je niet gecrasht bent met die techniek; je hebt je motor veel te plat gelegd, ik spreek uit ervaring! In de theorie kun je bijvoorbeeld lezen waarom je ernaast moet hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 september 2006 19:49 schreef Makster het volgende:
En WB echt ff opbokken met die kenker spoilers hoor. Krijg er zowat lasogen van![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 19:49 schreef Worldbeater het volgende:
Mag ik haar confronteren met jullie uitspraken?Zal niet de namen er bij quoten. Vind het wel grappig.
![]()
Laatste waarschuwingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Mag ik haar confronteren met jullie uitspraken?Zal niet de namen er bij quoten. Vind het wel grappig.
![]()
Post ze hier eerst 's ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu nog leren lassenquote:
De teksten zijn ongenuanceerd, omdat ze hier toch niet komtquote:Op woensdag 20 september 2006 19:49 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
quote:Zo herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke bitch dissen we hierquote:Op woensdag 20 september 2006 19:52 schreef hicham het volgende:
[..]
De teksten zijn ongenuanceerd, omdat ze hier toch niet komtDat kan een vrouwenhartje veel pijn doen, dus formuleer liever een post waarin je uitlegt wat wij bedoelen te zeggen
Sommige mensen kunnen dat gewoon niet aan, straks gaat SuperWoman mij ook negeren
[..]
Zo herkenbaar
![]()
Beter doe je het niet, want mijn visie beperkte zich slechts tot 1 bocht die haar misschien net niet lagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of wellicht had ze een pechdag![]()
Misschien heb ik het wel gewoon helemaal verkeerd
En zulks...
Wat bazel je bledderpobhoofdquote:
Mwa ik zie nog maar weinig lachwekkend / vrouwenhartjes kwetsend materiaal in de laatste topics ..quote:Op woensdag 20 september 2006 19:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat bazel je bledderpobhoofd![]()
Dit is al de tweede keer dat je iets post wat in het vorige of huidige topic gewoon terug te lezen is
Iddquote:Op woensdag 20 september 2006 19:54 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
Als we gaan dissen kan dat terrasje kan wel even wachten eH?
SuperWoman van MF
Komt omdat jij een man bentquote:Op woensdag 20 september 2006 19:58 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mwa ik zie nog maar weinig lachwekkend / vrouwenhartjes kwetsend materiaal in de laatste topics ..
Ga maar wegquote:Op woensdag 20 september 2006 19:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd
Heb ze een beetje tieten anders ga ik nu toch echt ff weg![]()
HEe zoek is en computer voor me, ben er echt te lang uit om nog een beetje kwiek mee te lullen en te zoeken enzo![]()
Tis wel een klap in het gezicht van al die stepvonkend de bochten doorgingenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Dit is haar visie
[..]
Dat is weer een andere uiterste
Tegenwoordig, en zeker 'ooit', zijn er stukken betere motoren om jezelf mee dood te rijdenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:48 schreef Deimos000 het volgende:
ooit... ooit wil ik ook het motorrijbewijs halen..
Daarna uiteraard jezelf dood rijden op een Suzuki Hyabusa.. Zo'n lelijke motor dat ie gewoon mooi is
Dit is een serieus mailtje, maar ...quote:Hallo,
Heb jij misschien enig idee wie er in Hoogvliet rondrijdt op een blauwe TLR?
Ik zag hem staan bij de Maas, één of twee weekenden geleden en hij maakte
nogal indruk op mij.
Ik zou graag met hem in contact komen!
Alvast bedankt voor je reactie.
Groetjes Paula
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dit is een serieus mailtje, maar ...? Waarom krijg ik die
![]()
Pepijn zal wel een grapje met je uithalen, of ken jij die Paula al via een ander topic?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Straks is het een nigeriaanse die eigenlijk Umlabi Pa Ulo heetquote:Op woensdag 20 september 2006 20:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
wat zijn dat nou weer voor opmerkingenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd
Heb ze een beetje tieten anders ga ik nu toch echt ff weg![]()
Dan ben je blind of gewoon stom onervaren.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:58 schreef kratjuh het volgende:
Mwa ik zie nog maar weinig lachwekkend / vrouwenhartjes kwetsend materiaal in de laatste topics ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed beantwoordtquote:Op woensdag 20 september 2006 20:28 schreef kratjuh het volgende:
Ik was daarstraks trouwens ff wezen tanken .. Gelijk ff kort rondje door 't dorp gereden .. (niet zo groot ook)
Rijd ik serieus op een bepaald slingerstukje met drempels ongeveer 30/35, overigens in een 30km-zone ... Precies op dat stuk, het langste en traagste stuk van die kudtweg, met een 2 meter aan heg tussen voetpad en asfalt ... De heg is maar een meter hoog, staat een of andere Oma vanaf de stoep naar me te gebaren dat ik langzamer moet rijden ..
Geloof dat d'r kleinkinderen daar speelden, maar er is daar niet eens een mogelijkheid om door de heg naar de weg te komen zonder machete ..
Hoezo poep in je hoofd .. Stom mens ..
Ik beantwoorde haar verzoek overigens met een stuk of 11.000 toertjes in z'n vrij ..![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:59 schreef hicham het volgende:
[..]
maar Pepijn heeft mij gisteren alles uitgelegd![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pimber, stuur dat mailtje eens door, geloof er helemaal niks van.Totdat ze belt en irl uit de kleren gaat.
Want dan moet ze de grap wel heel erg vasthouden..![]()
Zo te lezen is het Hicham.
Pimber, plaats dat mailtje eens op FOK MC achter een linkje, geloof er helemaal niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan ben je toch niet gelijk kansloos?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:23 schreef Rib-i het volgende:
Straks is het een nigeriaanse die eigenlijk Umlabi Pa Ulo heet![]()
Echte mailtjequote:Hallo,
Heb jij misschien enig idee wie er in Zwijndrecht rondrijdt op een groene
Kawasaki Ninja?
Ik zag hem staan bij de Maas, één of twee weekenden geleden en hij maakte
nogal indruk op mij.
Ik zou graag met hem in contact komen!
Alvast bedankt voor je reactie.
Groetjes Paula
Cool.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:42 schreef worldpimber het volgende:
Ok, mailtje kreeg een beetje een FokMC aanpassing... maar ik kreeg hem wel echt serieus.![]()
[..]
Echte mailtjeIk wacht op reacties van kawarijders
![]()
Bedankt voor de foto.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:59 schreef Kawaramon het volgende:
Even tusssen door jongens (meisjes) ik heb in de hugenholz foto's staan maken van verschillende rijders als iemand zijn foto wilt hebben (en sommige zijn echt gaaf), dan moet hij even een email sturen.
Dit zijn de nummers die op de motoren stonden die gefotografeerd zijn;
12,27,28,30,42,52,53,55,57,58,73,86,107,113,116,120,123,128,135,137,138,139,143,
145,150,153,154,161,163,166,168,179,180,181,218,220. en een hele mooie r1 van racing-bikes.
Foto,s zijn gemiddeld 2 mb en sommige zijn super scherp.
En ik heb ook foto's van de helaas afgebrande motor.(brandend)
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:42 schreef worldpimber het volgende:
Ok, mailtje kreeg een beetje een FokMC aanpassing... maar ik kreeg hem wel echt serieus.![]()
[..]
Echte mailtjeIk wacht op reacties van kawarijders
![]()
Dat had wel triest geweest.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Zal het om de TLR gaan, of om de berijder ervan?![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 20 september 2006 21:03 schreef kratjuh het volgende:
Moet ik me aangesproken voelen met m'n blauwe kwaak ?
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er is iemand die jou e-mail weet en dat jij ene TLR rijder kent
Wie zal deze mistery Paula zijn?![]()
of
![]()
Zal het om de TLR gaan, of om de berijder ervan?![]()
![]()
![]()
Zal Paula van kinderen houden, en weten wat 2tact oli is?![]()
![]()
Wil zij zich evt. toewijden in de wondere wereld der oli verversing?![]()
Kan zij koken? En zal het de TLR eigenaar smaken?![]()
![]()
![]()
Zal ze mooie memmen hebben en houden van pudding?![]()
![]()
![]()
Of is het een Paul die zittend plast?![]()
![]()
We zullen het allemaal te weten komen in de volgende posts en evt zelfs topics![]()
Welkom bij Paula-gate![]()
quote:
Laatst mijn pak een beetje schoongeveegd met een nat doekje, en dan vooral de witte gedeeltes. Moet er niet aan denken om een volledig wit pak te hebbenquote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Laatst mijn pak een beetje schoongeveegd met een nat doekje, en dan vooral de witte gedeeltes. Moet er niet aan denken om een volledig wit pak te hebben
Pepijn >> soulmateOf heeft een R andere remmerij?
Trilt je stuur ofzo?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:44 schreef Rib-i het volgende:
Ik begin steeds meer last van mijn linkerhand te krijgen na het motorrijdenGevoelloos enzo
![]()
Morgen een lang stuk rijden en kijken of ik 's avonds dan weer zoveel last heb![]()
Blingbling uitlaatpijp?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:28 schreef Snelwagen het volgende:
Schadeafdeling![]()
[afbeelding]
foto'tje![]()
Mooi filmpje, en die camera had idd wat hoger gemogenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:32 schreef hicham het volgende:
*Goedmaakpost*
@Mercy&Raus, Tuono op circuit Zandvoort >>klik
Jammer dat de tellers net iets te veel in beeld zitten, camera had wel iets hoger gemogen
[..]
Blingbling uitlaatpijp?
Het was iets té voorspelbaar, precies ik weer.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:17 schreef kratjuh het volgende:
't was wel errug kort he ? zonde eigenlijk ..
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:32 schreef hicham het volgende:
*Goedmaakpost*
@Mercy&Raus, Tuono op circuit Zandvoort >>klik
Jammer dat de tellers net iets te veel in beeld zitten, camera had wel iets hoger gemogen
Maar toen viel mijn oplettende oog ook nog op deze zeer verduidelijkende postquote:
Waarna ik overging tot het lezen van deze post:quote:
Om te eindigen met het lezen van deze post:quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:15 schreef ploderus het volgende:
Ik wilde toch eigenlijk nog heel even een paar belangrijke quotes uit het vorige topic halen:
Allereerst deze:
[..]
Maar toen viel mijn oplettende oog ook nog op deze zeer verduidelijkende post
[..]
Waarna ik overging tot het lezen van deze post:
[..]
Om te eindigen met het lezen van deze post:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
Het was iets té voorspelbaar, precies ik weer.![]()
Kon me dat hele "langs de Maas" staan ook niet heugen.
![]()
En nu maar hopen dat Paula haar prins op de kikker maar snel vindt.![]()
![]()
Thx voor de pics, poser moet natuurlijk ook weer een foto van zichzelf mee verzendenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:22 schreef ploderus het volgende:
Ga ook pitten.. Hicham, heb je net drie foto's gemaild.
Slaap lekker allen![]()
![]()
Dat lijkt heel wat zo.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:15 schreef ploderus het volgende:
Ik wilde toch eigenlijk nog heel even een paar belangrijke quotes uit het vorige topic halen:
Allereerst deze:
[..]
Maar toen viel mijn oplettende oog ook nog op deze zeer verduidelijkende post
[..]
Waarna ik overging tot het lezen van deze post:
[..]
Om te eindigen met het lezen van deze post:
[..]
Dan houd je nog 6 euro over voor de inhoud.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:50 schreef Makster het volgende:
OW ja, mijn compie is verrot en zoek een nieuwe....
Zeg 75 euro ofzo
Dat is misschien nog duurder dan een DVD brander.quote:Nu wil ik dus weer zoiets alleen dan met cd brander![]()
Vanaf 400 euro, nieuwquote:Op donderdag 21 september 2006 08:40 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Kan er nou iemand een compie regelen voor een schappelijk prijssie
Scherm heb ik nog, een 19" CRT![]()
De rest is gisteren dus gecrashed. Had ooit zo een puik Compaq desktop ex zaak ding geregeld voor 75 euros. P III, 800 mhz, 10 gb HD, 256 mb en cd speler![]()
Nu wil ik dus weer zoiets alleen dan met cd branderDusssss, wat gaat me dat kosten
Hoeft geen compaq te zijn. Normaal midi tower is ook helemaal prima. Ben totaal niet meer thuis in de prijzen enzo en aan gezien Bassie / Rib I / XX / Koffiecrappie / Hicham / Roderick en WB
toch geen reet te doen hebben mogen ze ff gaan zoeken voor me
Owja mercy mag ook een 2dehands crap comp ruilen tegen die bok, kan je wat op je werk scharellen ofzo![]()
Nee, parttimequote:Op woensdag 20 september 2006 08:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je bent zowat fulltime sollicitant?
Geen geldquote:Op donderdag 21 september 2006 09:04 schreef Worldbeater het volgende:
De goedkoopste PC met XP, 24 maanden garantie, en volledige specs is ¤ 300,00 bij Alternate.![]()
Hardeschijf is naar de haaien, heb er al een andere in gehangen maar ja dan hou ik de zelfde crapquote:Op donderdag 21 september 2006 09:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vanaf 400 euro, nieuw![]()
Kan je het niet maken? Is de hardeschijf gecrashed of is het moederbord opgeblazen![]()
Kijk dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 21 september 2006 09:25 schreef kratjuh het volgende:
En anders heb je voor 100 euri een oud beestje ...
bij gebrek om de meeste video's af te spelen onder dit verdraaide besturingssysteem laat ik het graag aan jou overquote:Op donderdag 21 september 2006 10:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]![]()
[/BazzieK]
Disclaimer: bij gebrek aan BazzieK zelf probeer ik het op te vullen ..
Damn, waarom draai je dan ook zo'n exzotischg systeem dat nog geen eens es video's kan afspelen.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
bij gebrek om de meeste video's af te spelen onder dit verdraaide besturingssysteem laat ik het graag aan jou over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Beste Meukster,quote:Op donderdag 21 september 2006 08:40 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Kan er nou iemand een compie regelen voor een schappelijk prijssie
Scherm heb ik nog, een 19" CRT![]()
De rest is gisteren dus gecrashed. Had ooit zo een puik Compaq desktop ex zaak ding geregeld voor 75 euros. P III, 800 mhz, 10 gb HD, 256 mb en cd speler![]()
Nu wil ik dus weer zoiets alleen dan met cd branderDusssss, wat gaat me dat kosten
Hoeft geen compaq te zijn. Normaal midi tower is ook helemaal prima. Ben totaal niet meer thuis in de prijzen enzo en aan gezien Bassie / Rib I / XX / Koffiecrappie / Hicham / Roderick en WB
toch geen reet te doen hebben mogen ze ff gaan zoeken voor me
Owja mercy mag ook een 2dehands crap comp ruilen tegen die bok, kan je wat op je werk scharellen ofzo![]()
Dat is alleen om de schade even te tonenquote:Op donderdag 21 september 2006 07:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Thx voor de pics, poser moet natuurlijk ook weer een foto van zichzelf mee verzenden
Bij deze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel een mooie compositie die laatsteDie eerste ook wel
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:00 schreef bvvt het volgende:
[..]
Damn, waarom draai je dan ook zo'n exzotischg systeem dat nog geen eens es video's kan afspelen.ben nu het een en ander aan het installeren....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik draai dit toch alleen maar als ik voor het project bezig ben hoor te zijn![]()
Ik had je motor nog even gezien. Is het alleen bij kuipschade en een knipper gebleven?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:18 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dat is alleen om de schade even te tonen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |