quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:42 schreef ploderus het volgende:
Moggûh![]()
Zo vroeg al aan de sinasLiever zo vroeg op Fok! dan zo vroeg aan de zoete prik
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:46 schreef Patrick281 het volgende:
Gearriveerd is zittende achter de geraniums bij de open haard, met een boek op schoot, een leuke blondine die koffie aan het zetten is in de keuken, de kids spelen buiten, en je hoeft niet meer te werken omdat al je schaapjes op het droge zijn.
Klaargekomen Plo ligt binnen je eigen handbereik (ga even naar de WC ofzo) de rest is een kwestie van tijd, en wat geluk.
![]()
Die bedoelde ikquote:Op woensdag 20 september 2006 16:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie idd regelmatig rijders die meer bezig zijn met de houding dan daadwerkelijk hard de bocht doorgaan, al had ik het van Ms. Stuntie niet verwacht. Toevalligerwijs is er ook nog een andere vrouw die ook zo rijdt. Heeft SuperWoman op d'r leer gestickt en dat is tevens d'r nickname op MF. Reed op een zwarte MV Agusta in groep blauw dacht ik, maar ook als Marshall in groen en geel
Dit is haar visiequote:Op woensdag 20 september 2006 19:34 schreef worldpimber het volgende:
Zij is ook heel veel op verschillende circuitdagen te vinden, maar vond 'r toch nogal veel bezig met meer een sportieve houding aannemen dan sportief rijden.
Dat is weer een andere uiterstequote:Op woensdag 20 september 2006 17:34 schreef SuperWoman het volgende:
Ook de 'snelle' jongens zie je soms rijden.... rechtop de motor b.v., maar wel met een behoorlijke snelheid de bocht door. En dan trots zijn dat je 'alles' aan de grond gereden hebt. Nou, ik zou eerder blij zijn dat je niet gecrasht bent met die techniek; je hebt je motor veel te plat gelegd, ik spreek uit ervaring! In de theorie kun je bijvoorbeeld lezen waarom je ernaast moet hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 september 2006 19:49 schreef Makster het volgende:
En WB echt ff opbokken met die kenker spoilers hoor. Krijg er zowat lasogen van![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 19:49 schreef Worldbeater het volgende:
Mag ik haar confronteren met jullie uitspraken?Zal niet de namen er bij quoten. Vind het wel grappig.
![]()
Laatste waarschuwingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Mag ik haar confronteren met jullie uitspraken?Zal niet de namen er bij quoten. Vind het wel grappig.
![]()
Post ze hier eerst 's ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu nog leren lassenquote:
De teksten zijn ongenuanceerd, omdat ze hier toch niet komtquote:Op woensdag 20 september 2006 19:49 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
quote:Zo herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke bitch dissen we hierquote:Op woensdag 20 september 2006 19:52 schreef hicham het volgende:
[..]
De teksten zijn ongenuanceerd, omdat ze hier toch niet komtDat kan een vrouwenhartje veel pijn doen, dus formuleer liever een post waarin je uitlegt wat wij bedoelen te zeggen
Sommige mensen kunnen dat gewoon niet aan, straks gaat SuperWoman mij ook negeren
[..]
Zo herkenbaar
![]()
Beter doe je het niet, want mijn visie beperkte zich slechts tot 1 bocht die haar misschien net niet lagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of wellicht had ze een pechdag![]()
Misschien heb ik het wel gewoon helemaal verkeerd
En zulks...
Wat bazel je bledderpobhoofdquote:
Mwa ik zie nog maar weinig lachwekkend / vrouwenhartjes kwetsend materiaal in de laatste topics ..quote:Op woensdag 20 september 2006 19:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat bazel je bledderpobhoofd![]()
Dit is al de tweede keer dat je iets post wat in het vorige of huidige topic gewoon terug te lezen is
Iddquote:Op woensdag 20 september 2006 19:54 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
Als we gaan dissen kan dat terrasje kan wel even wachten eH?
SuperWoman van MF
Komt omdat jij een man bentquote:Op woensdag 20 september 2006 19:58 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mwa ik zie nog maar weinig lachwekkend / vrouwenhartjes kwetsend materiaal in de laatste topics ..
Ga maar wegquote:Op woensdag 20 september 2006 19:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd
Heb ze een beetje tieten anders ga ik nu toch echt ff weg![]()
HEe zoek is en computer voor me, ben er echt te lang uit om nog een beetje kwiek mee te lullen en te zoeken enzo![]()
Tis wel een klap in het gezicht van al die stepvonkend de bochten doorgingenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Dit is haar visie
[..]
Dat is weer een andere uiterste
Tegenwoordig, en zeker 'ooit', zijn er stukken betere motoren om jezelf mee dood te rijdenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:48 schreef Deimos000 het volgende:
ooit... ooit wil ik ook het motorrijbewijs halen..
Daarna uiteraard jezelf dood rijden op een Suzuki Hyabusa.. Zo'n lelijke motor dat ie gewoon mooi is
Dit is een serieus mailtje, maar ...quote:Hallo,
Heb jij misschien enig idee wie er in Hoogvliet rondrijdt op een blauwe TLR?
Ik zag hem staan bij de Maas, één of twee weekenden geleden en hij maakte
nogal indruk op mij.
Ik zou graag met hem in contact komen!
Alvast bedankt voor je reactie.
Groetjes Paula
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dit is een serieus mailtje, maar ...? Waarom krijg ik die
![]()
Pepijn zal wel een grapje met je uithalen, of ken jij die Paula al via een ander topic?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Straks is het een nigeriaanse die eigenlijk Umlabi Pa Ulo heetquote:Op woensdag 20 september 2006 20:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
wat zijn dat nou weer voor opmerkingenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd
Heb ze een beetje tieten anders ga ik nu toch echt ff weg![]()
Dan ben je blind of gewoon stom onervaren.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:58 schreef kratjuh het volgende:
Mwa ik zie nog maar weinig lachwekkend / vrouwenhartjes kwetsend materiaal in de laatste topics ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed beantwoordtquote:Op woensdag 20 september 2006 20:28 schreef kratjuh het volgende:
Ik was daarstraks trouwens ff wezen tanken .. Gelijk ff kort rondje door 't dorp gereden .. (niet zo groot ook)
Rijd ik serieus op een bepaald slingerstukje met drempels ongeveer 30/35, overigens in een 30km-zone ... Precies op dat stuk, het langste en traagste stuk van die kudtweg, met een 2 meter aan heg tussen voetpad en asfalt ... De heg is maar een meter hoog, staat een of andere Oma vanaf de stoep naar me te gebaren dat ik langzamer moet rijden ..
Geloof dat d'r kleinkinderen daar speelden, maar er is daar niet eens een mogelijkheid om door de heg naar de weg te komen zonder machete ..
Hoezo poep in je hoofd .. Stom mens ..
Ik beantwoorde haar verzoek overigens met een stuk of 11.000 toertjes in z'n vrij ..![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:59 schreef hicham het volgende:
[..]
maar Pepijn heeft mij gisteren alles uitgelegd![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pimber, stuur dat mailtje eens door, geloof er helemaal niks van.Totdat ze belt en irl uit de kleren gaat.
Want dan moet ze de grap wel heel erg vasthouden..![]()
Zo te lezen is het Hicham.
Pimber, plaats dat mailtje eens op FOK MC achter een linkje, geloof er helemaal niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan ben je toch niet gelijk kansloos?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:23 schreef Rib-i het volgende:
Straks is het een nigeriaanse die eigenlijk Umlabi Pa Ulo heet![]()
Echte mailtjequote:Hallo,
Heb jij misschien enig idee wie er in Zwijndrecht rondrijdt op een groene
Kawasaki Ninja?
Ik zag hem staan bij de Maas, één of twee weekenden geleden en hij maakte
nogal indruk op mij.
Ik zou graag met hem in contact komen!
Alvast bedankt voor je reactie.
Groetjes Paula
Cool.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:42 schreef worldpimber het volgende:
Ok, mailtje kreeg een beetje een FokMC aanpassing... maar ik kreeg hem wel echt serieus.![]()
[..]
Echte mailtjeIk wacht op reacties van kawarijders
![]()
Bedankt voor de foto.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:59 schreef Kawaramon het volgende:
Even tusssen door jongens (meisjes) ik heb in de hugenholz foto's staan maken van verschillende rijders als iemand zijn foto wilt hebben (en sommige zijn echt gaaf), dan moet hij even een email sturen.
Dit zijn de nummers die op de motoren stonden die gefotografeerd zijn;
12,27,28,30,42,52,53,55,57,58,73,86,107,113,116,120,123,128,135,137,138,139,143,
145,150,153,154,161,163,166,168,179,180,181,218,220. en een hele mooie r1 van racing-bikes.
Foto,s zijn gemiddeld 2 mb en sommige zijn super scherp.
En ik heb ook foto's van de helaas afgebrande motor.(brandend)
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:42 schreef worldpimber het volgende:
Ok, mailtje kreeg een beetje een FokMC aanpassing... maar ik kreeg hem wel echt serieus.![]()
[..]
Echte mailtjeIk wacht op reacties van kawarijders
![]()
Dat had wel triest geweest.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Zal het om de TLR gaan, of om de berijder ervan?![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 20 september 2006 21:03 schreef kratjuh het volgende:
Moet ik me aangesproken voelen met m'n blauwe kwaak ?
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er is iemand die jou e-mail weet en dat jij ene TLR rijder kent
Wie zal deze mistery Paula zijn?![]()
of
![]()
Zal het om de TLR gaan, of om de berijder ervan?![]()
![]()
![]()
Zal Paula van kinderen houden, en weten wat 2tact oli is?![]()
![]()
Wil zij zich evt. toewijden in de wondere wereld der oli verversing?![]()
Kan zij koken? En zal het de TLR eigenaar smaken?![]()
![]()
![]()
Zal ze mooie memmen hebben en houden van pudding?![]()
![]()
![]()
Of is het een Paul die zittend plast?![]()
![]()
We zullen het allemaal te weten komen in de volgende posts en evt zelfs topics![]()
Welkom bij Paula-gate![]()
quote:
Laatst mijn pak een beetje schoongeveegd met een nat doekje, en dan vooral de witte gedeeltes. Moet er niet aan denken om een volledig wit pak te hebbenquote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Laatst mijn pak een beetje schoongeveegd met een nat doekje, en dan vooral de witte gedeeltes. Moet er niet aan denken om een volledig wit pak te hebben
Pepijn >> soulmateOf heeft een R andere remmerij?
Trilt je stuur ofzo?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:44 schreef Rib-i het volgende:
Ik begin steeds meer last van mijn linkerhand te krijgen na het motorrijdenGevoelloos enzo
![]()
Morgen een lang stuk rijden en kijken of ik 's avonds dan weer zoveel last heb![]()
Blingbling uitlaatpijp?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:28 schreef Snelwagen het volgende:
Schadeafdeling![]()
[afbeelding]
foto'tje![]()
Mooi filmpje, en die camera had idd wat hoger gemogenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:32 schreef hicham het volgende:
*Goedmaakpost*
@Mercy&Raus, Tuono op circuit Zandvoort >>klik
Jammer dat de tellers net iets te veel in beeld zitten, camera had wel iets hoger gemogen
[..]
Blingbling uitlaatpijp?
Het was iets té voorspelbaar, precies ik weer.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:17 schreef kratjuh het volgende:
't was wel errug kort he ? zonde eigenlijk ..
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:32 schreef hicham het volgende:
*Goedmaakpost*
@Mercy&Raus, Tuono op circuit Zandvoort >>klik
Jammer dat de tellers net iets te veel in beeld zitten, camera had wel iets hoger gemogen
Maar toen viel mijn oplettende oog ook nog op deze zeer verduidelijkende postquote:
Waarna ik overging tot het lezen van deze post:quote:
Om te eindigen met het lezen van deze post:quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:15 schreef ploderus het volgende:
Ik wilde toch eigenlijk nog heel even een paar belangrijke quotes uit het vorige topic halen:
Allereerst deze:
[..]
Maar toen viel mijn oplettende oog ook nog op deze zeer verduidelijkende post
[..]
Waarna ik overging tot het lezen van deze post:
[..]
Om te eindigen met het lezen van deze post:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
Het was iets té voorspelbaar, precies ik weer.![]()
Kon me dat hele "langs de Maas" staan ook niet heugen.
![]()
En nu maar hopen dat Paula haar prins op de kikker maar snel vindt.![]()
![]()
Thx voor de pics, poser moet natuurlijk ook weer een foto van zichzelf mee verzendenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:22 schreef ploderus het volgende:
Ga ook pitten.. Hicham, heb je net drie foto's gemaild.
Slaap lekker allen![]()
![]()
Dat lijkt heel wat zo.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:15 schreef ploderus het volgende:
Ik wilde toch eigenlijk nog heel even een paar belangrijke quotes uit het vorige topic halen:
Allereerst deze:
[..]
Maar toen viel mijn oplettende oog ook nog op deze zeer verduidelijkende post
[..]
Waarna ik overging tot het lezen van deze post:
[..]
Om te eindigen met het lezen van deze post:
[..]
Dan houd je nog 6 euro over voor de inhoud.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:50 schreef Makster het volgende:
OW ja, mijn compie is verrot en zoek een nieuwe....
Zeg 75 euro ofzo
Dat is misschien nog duurder dan een DVD brander.quote:Nu wil ik dus weer zoiets alleen dan met cd brander![]()
Vanaf 400 euro, nieuwquote:Op donderdag 21 september 2006 08:40 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Kan er nou iemand een compie regelen voor een schappelijk prijssie
Scherm heb ik nog, een 19" CRT![]()
De rest is gisteren dus gecrashed. Had ooit zo een puik Compaq desktop ex zaak ding geregeld voor 75 euros. P III, 800 mhz, 10 gb HD, 256 mb en cd speler![]()
Nu wil ik dus weer zoiets alleen dan met cd branderDusssss, wat gaat me dat kosten
Hoeft geen compaq te zijn. Normaal midi tower is ook helemaal prima. Ben totaal niet meer thuis in de prijzen enzo en aan gezien Bassie / Rib I / XX / Koffiecrappie / Hicham / Roderick en WB
toch geen reet te doen hebben mogen ze ff gaan zoeken voor me
Owja mercy mag ook een 2dehands crap comp ruilen tegen die bok, kan je wat op je werk scharellen ofzo![]()
Nee, parttimequote:Op woensdag 20 september 2006 08:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je bent zowat fulltime sollicitant?
Geen geldquote:Op donderdag 21 september 2006 09:04 schreef Worldbeater het volgende:
De goedkoopste PC met XP, 24 maanden garantie, en volledige specs is ¤ 300,00 bij Alternate.![]()
Hardeschijf is naar de haaien, heb er al een andere in gehangen maar ja dan hou ik de zelfde crapquote:Op donderdag 21 september 2006 09:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vanaf 400 euro, nieuw![]()
Kan je het niet maken? Is de hardeschijf gecrashed of is het moederbord opgeblazen![]()
Kijk dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 21 september 2006 09:25 schreef kratjuh het volgende:
En anders heb je voor 100 euri een oud beestje ...
bij gebrek om de meeste video's af te spelen onder dit verdraaide besturingssysteem laat ik het graag aan jou overquote:Op donderdag 21 september 2006 10:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]![]()
[/BazzieK]
Disclaimer: bij gebrek aan BazzieK zelf probeer ik het op te vullen ..
Damn, waarom draai je dan ook zo'n exzotischg systeem dat nog geen eens es video's kan afspelen.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
bij gebrek om de meeste video's af te spelen onder dit verdraaide besturingssysteem laat ik het graag aan jou over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Beste Meukster,quote:Op donderdag 21 september 2006 08:40 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Scherm heb ik nog, een 19" CRT![]()
De rest is gisteren dus gecrashed. Had ooit zo een puik Compaq desktop ex zaak ding geregeld voor 75 euros. P III, 800 mhz, 10 gb HD, 256 mb en cd speler![]()
Nu wil ik dus weer zoiets alleen dan met cd branderDusssss, wat gaat me dat kosten
Hoeft geen compaq te zijn. Normaal midi tower is ook helemaal prima. Ben totaal niet meer thuis in de prijzen enzo en aan gezien Bassie / Rib I / XX / Koffiecrappie / Hicham / Roderick en WB
toch geen reet te doen hebben mogen ze ff gaan zoeken voor me
Owja mercy mag ook een 2dehands crap comp ruilen tegen die bok, kan je wat op je werk scharellen ofzo![]()
Dat is alleen om de schade even te tonenquote:Op donderdag 21 september 2006 07:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Thx voor de pics, poser moet natuurlijk ook weer een foto van zichzelf mee verzenden
Bij deze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel een mooie compositie die laatsteDie eerste ook wel
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:00 schreef bvvt het volgende:
[..]
Damn, waarom draai je dan ook zo'n exzotischg systeem dat nog geen eens es video's kan afspelen.ben nu het een en ander aan het installeren....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik draai dit toch alleen maar als ik voor het project bezig ben hoor te zijn![]()
Ik had je motor nog even gezien. Is het alleen bij kuipschade en een knipper gebleven?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:18 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dat is alleen om de schade even te tonen![]()
in totaal:quote:Op donderdag 21 september 2006 11:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had je motor nog even gezien. Is het alleen bij kuipschade en een knipper gebleven?
Dus vnl krassen op linkerkuipdelen, waren wel diepe krassen volgens mij. Dus je zal het wel eerst moeten opvullen voordat je het kan spuitenquote:Op donderdag 21 september 2006 11:40 schreef ploderus het volgende:
[..]
in totaal:
linkerkuip VEEL kraswerk
topkuip kraswerk
achterkuip (achterkant) licht kraswerk
spiegel
knipper
dynamodeksel
Opgeteld nog best veel centjesMaar hij is gewoon nog volledig rijdbaar
![]()
Dit was m'n glij-ontmaagdingquote:Op donderdag 21 september 2006 11:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dus vnl krassen op linkerkuipdelen, waren wel diepe krassen volgens mij. Dus je zal het wel eerst moeten opvullen voordat je het kan spuiten![]()
De 1e keer dat je plat bent gegaan of ben je al een ervaren glijder![]()
Toen ik de 1e keer een schuiver maakte viel het me op dat ik best veel tijd had voordat ik stillag![]()
Dat hoor je wel vaker... dat je hele leven voorbij schiet in zo'n momentquote:Op donderdag 21 september 2006 11:57 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dit was m'n glij-ontmaagdingZaten idd wel een paar diepe krassen in. Op een deel is het ook helemaal doorgesleten. Kijk wel even wat ik ermee ga doen. Misschien circuitmotortje ervan maken. Of toch kijken voor een R1 2002
![]()
Ik vond het voor m'n gevoel idd erg lang duren voor ik stil lag. Had in die tijd eerst de hele kamasutra nog een keer kunnen visualiseren
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Beste Meukster,
http://www.mr-at.nl/index.php?cPath=107_28
Via google
Hoe google werkt...
Je oude plek
Riiight .. Denk dat je je bedragje toch iets omhoog moet gooien, en zoveel marge zit er niet op die business dingen want het zijn best knappe bakkies voor wènâg ..quote:Op donderdag 21 september 2006 12:04 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Bedankt voor het meedenken![]()
Maar geen business gebruikt. Die hebben marge en marge moet ik niet hebben. Zeker niet gebruikt
Van voren valt het ook nog wel mee. Zijkant is wat drastischerquote:Op donderdag 21 september 2006 11:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker... dat je hele leven voorbij schiet in zo'n moment
Op de foto leek de schade anders wel mee te vallen...
R1quote:Op donderdag 21 september 2006 12:04 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Bedankt voor het meedenken![]()
Maar geen business gebruikt. Die hebben marge en marge moet ik niet hebben. Zeker niet gebruikt
@ Ploontmaagding "P
@ Plo R1![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:57 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dit was m'n glij-ontmaagdingZaten idd wel een paar diepe krassen in. Op een deel is het ook helemaal doorgesleten. Kijk wel even wat ik ermee ga doen. Misschien circuitmotortje ervan maken. Of toch kijken voor een R1 2002
![]()
Ik vond het voor m'n gevoel idd erg lang duren voor ik stil lag. Had in die tijd eerst de hele kamasutra nog een keer kunnen visualiseren
Heb geen All Riskquote:Op donderdag 21 september 2006 12:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik ben benieuwd wat de verzekering ervan maakt. Een paar weken geleden een motor met schuifschade gehad en de verzekeringsman vergoedde maar een klein gedeelte omdat er ook oude schade op de motor zat.
Nou is dat bij jou niet van toepassing omdat 1 zijde nagenoeg totaal beschadigd is![]()
Da's kut...quote:Op donderdag 21 september 2006 12:18 schreef ploderus het volgende:
[..]
Heb geen All RiskGewoon maar WA+
![]()
Hey ondeugendski!quote:
Hehe, toch wel een mooi punt voor foto's. Foto nummer 1quote:Op donderdag 21 september 2006 07:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Thx voor de pics, poser moet natuurlijk ook weer een foto van zichzelf mee verzenden
Bij deze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zij hebben gewoon goedkoop fotospulquote:Op donderdag 21 september 2006 12:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hehe, toch wel een mooi punt voor foto's. Foto nummer 1
Kleuren zijn ook wel veel mooier dan die actionfoto kleuren. Of doen ze dat expres![]()
Van die vale foto's
![]()
Hoezo trouwens aan de linkerkant schade? Ik dacht dat je in de bocht onderuit ging, of ging je pas onderuit in de grindbak?quote:Op donderdag 21 september 2006 12:25 schreef ploderus het volgende:
Interesse in een bijna-circuitfietsje?![]()
ging met aanremmen voor tarzan onderuit. Motor nog niet plat aan het gooien voor de bocht. Ineens tijdens het afbouwen van de remdruk gleed voorwiel weg. Gok op rubberspoor icm water.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:27 schreef worldpimber het volgende:
[quote]Op donderdag 21 september 2006 12:25 schreef ploderus het volgende:
[/quote
Hoezo trouwenbs aan de linkerkant schade? Ik dacht dat je in de bocht onderuit ging, of ging je pas onderuit in de grindbak?
quote:Op donderdag 21 september 2006 07:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij deze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb al een bijna-circuitfietsjequote:Op donderdag 21 september 2006 12:25 schreef ploderus het volgende:
[..]
Die ene haperende versnelling van je heb je toch niet nodig op het circuit ..quote:Op donderdag 21 september 2006 12:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb al een bijna-circuitfietsje![]()
Ik hoop binnen een maand een blok te vinden, kan ik fijn sleutelenquote:Op donderdag 21 september 2006 12:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Die ene haperende versnelling van je heb je toch niet nodig op het circuit ..
Het was best wel een loze post eigenlijk.... Even alexxxx vragen of dit topic door mag gaan t/m 301 posts.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij zegt heteen gedeelte van FOK! MC denkt het
![]()
Ok, zoals al gezegd gaan idee wat zoeits moet kostenquote:Op donderdag 21 september 2006 12:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Riiight .. Denk dat je je bedragje toch iets omhoog moet gooien, en zoveel marge zit er niet op die business dingen want het zijn best knappe bakkies voor wènâg ..
Morini Corsoquote:
Enige in de buurt van beetje betaalbaar is dan die 10R en die is ook nog best wel onbetaalbaarquote:Op donderdag 21 september 2006 13:05 schreef Makster het volgende:
[..]
Ok, zoals al gezegd gaan idee wat zoeits moet kosten![]()
Naja dan spendeer ik er 100 Euro aan![]()
[..]
Morini Corso
Of uhhhh, benelli![]()
Agusta F4
En nu serieus, geen idee. Kwak zx10, alleen tje niet te betalen![]()
Je leven schiet alleen voorbij, als je ook denkt dat het over is.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:59 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat hoor je wel vaker... dat je hele leven voorbij schiet in zo'n moment
De zijkant is echt goed gaar.quote:Op de foto leek de schade anders wel mee te vallen...
Zijkwijf.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:05 schreef Makster het volgende:
Ok, zoals al gezegd gaan idee wat zoeits moet kosten![]()
Naja dan spendeer ik er 100 Euro aan![]()
No more words to be spoiled........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een prof camera laat de levels over aan de fotograaf, ter correctie achteraf.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:26 schreef worldpimber het volgende:
Hehe, toch wel een mooi punt voor foto's. Foto nummer 1
Kleuren zijn ook wel veel mooier dan die actionfoto kleuren. Of doen ze dat expres![]()
Van die vale foto's
![]()
Daardoor heb je bij vakkundig gebruik minder snel uitgebleekte hoge lichten.
Als een stukje software in je camera dat voor je doet heb je kans op verlies van informatie.![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:25 schreef Worldbeater het volgende:Ik hoop voor jou dat dit ECHT de LAATSTE tering spoiler is die je gebruikt anders hoop ik voor je dat je tanden goed verzekerd zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:14 schreef Makster het volgende:
Ik hoop voor jou dat dit ECHT de LAATSTE tering spoiler is die je gebruikt anders hoop ik voor je dat je tanden goed verzekerd zijn![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
No more words to be spoiled........
Inruil schade ZX6R misschien mogelijk.Dat hangt er van af hoeveel je bij wilt leggen. Als het genoeg is zal ik erover nadenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Olie is altijd voor een bepaalde tijd ververst..![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat dit ECHT de LAATSTE tering spoiler is die je gebruikt anders hoop ik voor je dat je tanden goed verzekerd zijn![]()
Ik sms je op het moment dat ik kan vertrekken. Als het de moeite waard is kom ik daar naar toe waar je bentquote:Op donderdag 21 september 2006 14:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Mensen mensen... megameeting tussen 11 en 12 maar daarzo verzamelen?Wie gaan er eigenlijk?
![]()
Heb je dan een andere afspraak? Dat kennie hequote:Op donderdag 21 september 2006 14:23 schreef Rib-i het volgende:
Ik sms je op het moment dat ik kan vertrekken. Als het de moeite waard is kom ik daar naar toe waar je bent![]()
Je werkt bij een bedrijf met een uiterst hoge marge op zijn produkten.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:17 schreef ploderus het volgende:
Dat hangt er van af hoeveel je bij wilt leggen. Als het genoeg is zal ik erover nadenken
Olie is altijd voor een bepaalde tijd ververst..![]()
Echt handig voor de ontvanger die op de motor zit.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:23 schreef Rib-i het volgende:
Ik sms je op het moment dat ik kan vertrekken. Als het de moeite waard is kom ik daar naar toe waar je bent![]()
En hoe kom je erbij dat er een hoge marge op de producten zit?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je werkt bij een bedrijf met een uiterst hoge marge op zijn produkten.
That means, je verdient genoeg, ik ga niks bijleggen, jij moet de helft bijbetalen.![]()
[..]
Tussen 11 en 12 daar verzamelen ja, ik bin dabei ..quote:Op donderdag 21 september 2006 14:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Mensen mensen... megameeting tussen 11 en 12 maar daarzo verzamelen?Wie gaan er eigenlijk?
![]()
Wij vertrekken samen van hier neem ik aanquote:Op donderdag 21 september 2006 14:43 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tussen 11 en 12 daar verzamelen ja, ik bin dabei ..
Denk dat ik rond uur of 1 weer wegga, moet nog op verjaardagsvisite in Limburg ..
Dat schat ik zo (gruwelijk hoog) in n.a.v. mijn levenservaring.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:36 schreef ploderus het volgende:
En hoe kom je erbij dat er een hoge marge op de producten zit?![]()
quote:Maar als ik de helft bijbetaal, over welke helft hebben we het dan? C'est combien?![]()
Ben ik nou gek of is dit best een koopje?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:33 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Type: ZX-9R
Bouwj: 2003
Km.stand: 9613
Prijs: 3950
Als je toch gaat opknappen![]()
Clique
Oeps, ik heb een fout gemaaktquote:Op donderdag 21 september 2006 15:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of is dit best een koopje?
Even onder voorbehoud dat er frametechnisch niet het eea "uit vorm" is.![]()
Tenzij het een duitser is.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:43 schreef Rib-i het volgende:
En volgens mij is het dan nog steeds een interessante prijs![]()
Sommige Hollanders lijken ook wel ééns goedkoop.quote:
SM's worden geweerd hier.. soort deurbeleid.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:04 schreef Ipho het volgende:
Snelwagen, waarom staat er geen foto van je KTM.
Maar uit ervaring kan ik zeggen dat die goed zit. :unsure:
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat schat ik zo (gruwelijk hoog) in n.a.v. mijn levenservaring.![]()
En ze moeten jou toch kunnen betalen?![]()
[..]
![]()
De TLR staat voor het uiterst voordelige bedrag van ¤ 4.400,00 te koop.![]()
Aflevering zonder DB killers voor dè tè kîcken proefrit.
Dan is je levenservaring niet geheel correctSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Had dat van die proefrit ff eerder gezegd. Had ik een andere motor in puin gereden op Zandvoort![]()
Ondeugend als extra accesoires neem ik geheel kosteloos van je over mits het niks extra in de verzekering doet.
Telt Ondeugend mee in de pk/koppelspecificaties van de motor? Want je hebt toch lekker wat extra trekkracht aan boord![]()
Pepijn, ik heb dit heel lang voorgehouden...quote:Op donderdag 21 september 2006 16:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sommige Hollanders lijken ook wel ééns goedkoop.![]()
Ontwikkelingskosten bla, bla, bla.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:12 schreef ploderus het volgende:
Dan is je levenservaring niet geheel correct![]()
![]()
![]()
Hoef je bij een TLR weinig moeite voor te doen.quote:Had dat van die proefrit ff eerder gezegd. Had ik een andere motor in puin gereden op Zandvoort![]()
Nee, de verzekering kost niets... cadeautjesquote:Ondeugend als extra accesoires neem ik geheel kosteloos van je over mits het niks extra in de verzekering doet.
Het babyvet, zoals gewoonlijk bij mid 30, wordt gelukkig volledig gecompenseerd door het aanwezige koppel.quote:Telt Ondeugend mee in de pk/koppelspecificaties van de motor? Want je hebt toch lekker wat extra trekkracht aan boord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
En hoe kan ik dat verhelpen?![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:18 schreef Worldbeater het volgende:Onverwachte reacties van haar doen vermoeden van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door de [/u] meteen achter het woord te zettenquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:23 schreef hicham het volgende:
Euj
Nuttig dagje weer op school, 1 college gevolgd en de rest van de dag gegamed
Laptops zijn echt de as van het kwaad
quote:Waar post je vandaan pimber, je bent niet thuis
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:22 schreef worldpimber het volgende:
Onverwachte reacties van haar doen vermoeden van wel![]()
In het trappenhuis via WiFi. Pimber wants to break free.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:23 schreef hicham het volgende:
Waar post je vandaan pimber, je bent niet thuis
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ontwikkelingskosten bla, bla, bla.![]()
[..]
Hoef je bij een TLR weinig moeite voor te doen.Maar misschien dat de voorrem wat beter doseerbaar is.
![]()
[..]
Nee, de verzekering kost niets... cadeautjesop eigen rekening, nageslagt, etc..en je laat'r maar werken.
![]()
En hopelijk heb je oordoppen. Zonnebril neemt ze zelf mee.![]()
[..]
Het babyvet, zoals gewoonlijk bij mid 30, wordt gelukkig volledig gecompenseerd door het aanwezige koppel.
Niet alleen ontwikkelkosten. Ook de vereiste duurzaamheid/betrouwbaarheid/nauwkeurigheid zorgen voor hoge productiekosten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
Maar ik wacht nog even met de aanschaf van een TLR incl accesoires. Je mist twee cilinders en dat wordt net niet voldoende gecompenseerd door de extern geplaatste trekkracht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahaquote:Op donderdag 21 september 2006 16:12 schreef ploderus het volgende:
Telt Ondeugend mee in de pk/koppelspecificaties van de motor? Want je hebt toch lekker wat extra trekkracht aan boord
post gewijzigd, net te laat zie ikquote:Op donderdag 21 september 2006 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, vind daar dus echt geen ruk aan.![]()
Oh ja fixed.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:22 schreef worldpimber het volgende:
Door de [/u] meteen achter het woord te zetten![]()
Ik snap hem ook eindelijk. Gelukkig ben ik niet zo verdorven.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:28 schreef Makster het volgende:
Hahahaha![]()
Ondanks deze tering dag breng jij licht in mijn leven. Plo for PresidentHoe simpeler hoe beter
![]()
Eerste verstandige opmerkingquote:Op donderdag 21 september 2006 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, vind daar dus echt geen ruk aan.![]()
Nou ja, als die extra kracht niet overtuigend is, en hoe fijn, dan weet ik het niet meer om je te overtuigen.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:29 schreef ploderus het volgende:
post gewijzigd, net te laat zie ik
Ik zeg nix verkeerdquote:Op donderdag 21 september 2006 16:26 schreef Worldbeater het volgende:
Is ze al onderweg dan.... ben je geblokt op MSN... etc.... [afbeelding]
Weet niet hoe jij hem nu opvat maar bij deze vind ik je een vunzig mannetjequote:Op donderdag 21 september 2006 16:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja fixed.
Het was Fok! die het verkeerd deed.![]()
[..]
Ik snap hem ook eindelijk. Gelukkig ben ik niet zo verdorven.![]()
Ga buiten spelen joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jij zei dat je al iets kon zien......................................................................................quote:Op donderdag 21 september 2006 16:31 schreef worldpimber het volgende:
Ik zeg nix verkeerdJij gaat 1 klappen vangen van ondeugend en 2 je tanden kwijtraken aan Makster vw ed spoilers
En dat ik klappen krijg, dat zou best kunnen, want RB is een paar dagen in de buurt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets afgesproken, wel dat ik vanaf woensdagavond tijd had.![]()
Deze laptop is zeker ook nog te duur voor je?quote:Op donderdag 21 september 2006 08:40 schreef Makster het volgende:
Waar gaaaaaaaaaaaaat dit overquote:
Zijn mooie pics manquote:Op donderdag 21 september 2006 11:18 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dat is alleen om de schade even te tonen![]()
Amen Broquote:Op donderdag 21 september 2006 16:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zeg nix verkeerdJij gaat 1 klappen vangen van ondeugend en 2 je tanden kwijtraken aan Makster vw ed spoilers
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:34 schreef Worldbeater het volgende:
Ga buiten spelen joh. [afbeelding]Thats it....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zondag 11:30 uur, Veenendaal. Jij, je kut spoilers een ambulance en mijn vuisten, ik ben er klaar mee
Sterf, ik heb gewoon een anale dagquote:Op donderdag 21 september 2006 16:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Deze laptop is zeker ook nog te duur voor je?
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pepijn, ik heb dit heel lang voorgehouden...![]()
Maar het moet me toch echt van me hart dat sjah ..
Ik wil je niet beledigen ofzo
Maar je onderlines lopen altijd te ver door![]()
![]()
![]()
Sorry dat ik het zeg
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Thats it....
Zonder 11:30 uur, Veenendaal. Jij, je kut spoilers een ambulance en mijn vuisten, ik ben er klaar mee![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Sterf, ik heb gewoon een anale dag![]()
Volgens mij is ie echt boos, hij vergeet zoveel leestekens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Laptop is van het vrouwtje en die heeft ze vaak mee op stage / school Dus ik wil er een compie bij. Desktop is goedkoper als een lappie maar als jij een gunstug geprijst lappie kan fixen hou ik me aanbevolenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk een nieuwe PC? Je hebt toch een laptopHeb zelf m'n desktop ook verkocht toen ik een laptop had. Heb ze wel een tijdje naast elkaar gebruikt, maar dat vind ik te lastig. Welke bestanden houd je waar
Laptop is lekker stil, weinig kabelzooi eromheen en simpel. Films kijken kun je beter op TV doenOf gaat het om dat vrouwmensch in je huis
Vage post op MF heb je net gemaakt PepijnKan wel wat toelichting gebruiken
Vergeet je koevoet niet...quote:Op donderdag 21 september 2006 16:44 schreef Makster het volgende:
Thats it....
Zondag 11:30 uur, Veenendaal. Jij, je kut spoilers een ambulance en mijn vuisten, ik ben er klaar mee![]()
[..]
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pepijn, ik heb dit heel lang voorgehouden...![]()
Maar het moet me toch echt van me hart dat sjah ..
Ik wil je niet beledigen ofzo
Maar je onderlines lopen altijd te ver door![]()
![]()
![]()
Sorry dat ik het zeg
Je hele leven suckt gewoon.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:44 schreef Makster het volgende:
Ècht ruk dat we die niet gewoon kunnen kopen.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:36 schreef hicham het volgende:
Deze laptop is zeker ook nog te duur voor je?
Nou ja, ik wilde wat directer zijn, maar ja, heb nog met andere belangen rekening te houden.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:02 schreef hicham het volgende:
Vage post op MF heb je net gemaakt PepijnKan wel wat toelichting gebruiken
Not an option, spul wat ik hier weleens voorbij zie komen is nou niet echt budget.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:14 schreef Makster het volgende:
Eventueel van de vrachtwagen geen probleem, diep van binnen ben ik zo fout en bedorven als het maar kan![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hele leven suckt gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet ie altijdquote:Op donderdag 21 september 2006 17:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij is ie echt boos, hij vergeet zoveel leestekens.![]()
Rond 12 uur op de megameet, we komen elkaar vanzelf wel tegenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eejj
wat zijn de plans voor zondag
Zullen we ergens onder/boven/naast de MM afspreken zodat we meteen bij elkaar zijn dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eejj
11 uur begint dat hele gebeuren toch?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wrom zo laatdenk dat ik er veel eerder zal zijn
maar van te voren meeten is ook best
yepquote:Op donderdag 21 september 2006 17:40 schreef worldpimber het volgende:
11 uur begint dat hele gebeuren toch?![]()
...en dat vind ik wel een mooie tijdquote:Ik kan er ook vroeger zijn, maar niemand zegt wat. Zeg maar hoe laat je er wil zijn
pirma hoor maarre snap het niet neequote:Op donderdag 21 september 2006 17:34 schreef worldpimber het volgende:
als je komt wil ik je eerste even persoonlijk benaderen ipv met de hele grote groep snap je?![]()
10 uur?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yepmaar zoals elk jaar staat het er al om 10.00 uur vol
[..]
...en dat vind ik wel een mooie tijd
Ben je al lid van de ANWB?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eejj
denk het wel jaquote:Op donderdag 21 september 2006 17:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
10 uur?Of 11? Zeg dannnn duidelijk
![]()
Roderickepick, kom je ook of nie?![]()
Beater hoeft geen vrienden te maken, vrienden maken hem welquote:Op donderdag 21 september 2006 17:41 schreef worldpimber het volgende:
Beater je maakt geen vriendenKomt misschien toch verkeerd over
Overigens vond ik MsStuntie dan wel weer gewoon rijden, merkte alleen aan SuperWoman dat ze meer bewoog dan nodig was
10 uur, 11 uur... 10.30 dan maar?quote:
Ik had echt toestemming. Maar ja, ik houd het topic nog even levend.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:41 schreef worldpimber het volgende:
Beater je maakt geen vriendenKomt misschien toch verkeerd over
Overigens vond ik MsStuntie dan wel weer gewoon rijden, merkte alleen aan SuperWoman dat ze meer bewoog dan nodig was
Ik heb al gezegd dat ik er rond 11 uur zou zijn - als het weer fatsoenlijk isquote:Op donderdag 21 september 2006 17:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
11 uur begint dat hele gebeuren toch?![]()
Ik kan er ook vroeger zijn, maar niemand zegt wat. Zeg maar hoe laat je er wil zijn
Mijn vrienden zitten in het SM forum, dat moet je toch weten?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:46 schreef hicham het volgende:
Beater hoeft geen vrienden te maken, vrienden maken hem wel
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:43 schreef Worldbeater het volgende:
Ben je al lid van de ANWB?
wtf kom je niet naar de meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ pimberboy: 10.00was dat niet duidelijk
![]()
![]()
samen erheenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:46 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik er rond 11 uur zou zijn - als het weer fatsoenlijk is
eerder kan natuurlijk ook wel.
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wtf kom je niet naar de meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ pimberboy: 10.00was dat niet duidelijk
![]()
![]()
Mja jullie rijden ook via A2 toch ? Vinkeveen as usual ? Zeg maar hoelaat je d'r denkt te zijn ..quote:Op donderdag 21 september 2006 17:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Beater hoeft geen vrienden te maken, vrienden maken hem wel
[..]
10 uur, 11 uur... 10.30 dan maar?
Rijden we samen op of durf je dat niet meer aan?En Roderick pikken we dan ook wel onderweg op
Gewoon in Veenendaal afspreken joh, niet nodig om eerst ergens anders te minimeeten![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn vrienden zitten in het SM forum, dat moet je toch weten?
Kijk mij hier vrienden maken![]()
quote:
Gelredomequote:Op donderdag 21 september 2006 17:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
samen erheen--> @ Gelredome om 9.30 uur ofzo
Ben ik daar ooit al geweest?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wtf kom je niet naar de meet
(Nog) geen plannen voorquote:Op donderdag 21 september 2006 17:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
best![]()
[..]
ok: gaan jullie nog rijden daarna
Dat doen we toch alleen als we een meeting in Zeeland hebbenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
komen jullie ook daarheen
Ze was nog monogaam totdat ze mij leerde kennen.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:53 schreef hicham het volgende:
Je hebt daar de status van een heilige, omdat je ooit de MF hoer c.q CR500 hebt gehad
Is dat waar we elkaar voor het eerst hebben ontmoet?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:52 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mja jullie rijden ook via A2 toch ? Vinkeveen as usual ? Zeg maar hoelaat je d'r denkt te zijn ..
Goede relatie met die zwager van jequote:Op donderdag 21 september 2006 17:56 schreef Worldbeater het volgende:
Maar, nu ik wel zin had om (ook) mijn matties te zien, heb ik Nick, en ook nog een verjaardag van 14.00 tot 18.00.
En mijn zwager had een paar jaar geleden al gezegd dat overslaan betekende dat ik nooit meer op visite hoefde te komen.
Op zich ook wel hèndig.![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:01 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-xEzGIuY7kw&eurl=
np, zie nog wel hoe ik er kom...quote:Op donderdag 21 september 2006 18:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Is dat waar we elkaar voor het eerst hebben ontmoet?
9.20 Vinkeveen
Oh ja Roderick, in tegenstelling tot wat ik dacht rijden we niet via de A1 dussss
Kenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
samen erheen--> @ Gelredome om 9.30 uur ofzo
Don't mess with BazzieK's crewquote:Op donderdag 21 september 2006 18:01 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-xEzGIuY7kw&eurl=
Zo lang je hem maar zichzelf laat zijn.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:03 schreef worldpimber het volgende:
Goede relatie met die zwager van je
= slaat nergens op.quote:Maargoed, een meeting zonder Pepijn is als batterijen zonder tandpasta
En wat hebben wij aan deze info?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:11 schreef bvvt het volgende:
Ken
moet ik gewoon wat eerder opstaan
vandaag had ik daar iets of wat moeite mee...
Sinds je een nieuw matras hebt zien we je nooit meer ...quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Sinds je een nieuw matras hebt zien we je nooit meer ...
Fully, open your eyes !! Don't follow the light at the end of the tunnel ..![]()
Guttegut, Fully maakt voor het eerst kennis met het arbeiderslevenquote:Op donderdag 21 september 2006 18:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
Uuuuh ik ben zondag niet van de partij op de MF MM.. vind 48 uur werk + 11 uur reizen in 6 dagen wel genoeg en wil daarom mijn zondag vrijhouden en uitslape. Moet tenslotte 5 dagen per week om 6:30 uur opstaan en daardoor pak ik doordeweek al vrij weinig slaap.
In mei zal ik er wel weer bij zijn, maar deze keer sla ik dus even over helaas![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:27 schreef ploderus het volgende:
[..]
pling plong (dat moest het windows geluidje voorstellen ivm binnenkomende mail; copyright Bill Gaytes)
'You've got mail" (copyrights bij één of andere Tom Hanks melo-emotionele semi-niet-pornoachtige romantische film)
"Mail motherf*cker" (copyrights Eurotrip)
Inderdaad, best wel softy...quote:Op donderdag 21 september 2006 18:29 schreef hicham het volgende:
Guttegut, Fully maakt voor het eerst kennis met het arbeidersleven![]()
Vervroegd pensioen zou misschien wat kunnen zijn voor je? Schijnt best aardig te verdienenquote:Op donderdag 21 september 2006 18:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
Uuuuh ik ben zondag niet van de partij op de MF MM.. vind 48 uur werk + 11 uur reizen in 6 dagen wel genoeg en wil daarom mijn zondag vrijhouden en uitslape. Moet tenslotte 5 dagen per week om 6:30 uur opstaan en daardoor pak ik doordeweek al vrij weinig slaap.
In mei zal ik er wel weer bij zijn, maar deze keer sla ik dus even over helaas![]()
Nu is dat nietssssss maar In de wintermaanden is die tijd best zwaar om op te staan!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:35 schreef kratjuh het volgende:
Mooiste vind ik nog dat hij 6.30 vroeg vindt ..
Mja, dat jij nou zo kansloos bent en elke dag om 7 uur al op je werk zit betekent nog niet dat het niet vroeg isquote:Op donderdag 21 september 2006 18:35 schreef kratjuh het volgende:
Is het ook.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:35 schreef kratjuh het volgende:
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Sinds je een nieuw matras hebt zien we je nooit meer ...
Fully, open your eyes !! Don't follow the light at the end of the tunnel ..![]()
De wekker gaat om 06:30?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is het ook.
Vandaar dat ik normaal om 6:40 op sta.![]()
Ja maar je moet het eens vanuit mijn perspectief bekijken.. normaal gesproken 11 uur uit mijn nest komen en daarna 2 maanden vakantie gehadquote:Op donderdag 21 september 2006 18:35 schreef kratjuh het volgende:
Lims en minderjarigen niet klikken.quote:
Watje ..quote:Op donderdag 21 september 2006 19:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja maar je moet het eens vanuit mijn perspectief bekijken.. normaal gesproken 11 uur uit mijn nest komen en daarna 2 maanden vakantie gehad![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lims en minderjarigen niet klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lims en minderjarigen niet klikken.
Da's een ouwe .. En niet eens jouw grap ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde 'm met de woorden Nakki, nakki ! als de clou ..
Verder wel leuk hoor ..![]()
hoest liever ergens andersquote:
Stophoestje dan maar?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hoest liever ergens anders![]()
Grapjasquote:Op donderdag 21 september 2006 18:54 schreef kratjuh het volgende:
Ik had net een vluggertje met -XX- ..![]()
Vrouwen en techniek ...
[afbeelding]
Waarom is dat zo sexy!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, dat jij nou zo kansloos bent en elke dag om 7 uur al op je werk zit betekent nog niet dat het niet vroeg is
Nog meer picca's van Plo voor het publiek. Ik weet dat jullie het al zat zijn, maar het schijnt dat het hier ook nog wel eens over motoren gaatPepijn staat er nu ook een paar keer bij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste is Plo met z'n regenhelm, regenpak, en regenmotor
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Die laatste is Plo met z'n regenhelm, regenpak, en regenmotor
historie zegt iets andersquote:Op donderdag 21 september 2006 17:57 schreef hicham het volgende:
Dat doen we toch alleen als we een meeting in Zeeland hebben
Jij hebt makkelijk praten met gas, elektriciteit en stromend water. Fulcrum moet eerst een pannetje op het vuur zetten om warm water te krijgen voordat ie kan douchenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Watje ..
Die tijd heb ik meerdere keren gehad, nooit moeite gehad om vroeg op te staan daarna ..
Je kunt ook proberen om voor 1 uur in bed te liggen maffen ..
Morgen schoolquote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef Rib-i het volgende:
Morgen iemand tijd & zin om te rijden?
Kan ik mischien een oppas regelen
Omdat je een vreemde fetish hebt van motoren op een nat circuit?quote:
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 21 september 2006 20:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten met gas, elektriciteit en stromend water. Fulcrum moet eerst een pannetje op het vuur zetten om warm water te krijgen voordat ie kan douchen
[..]
Morgen school
[..]
Omdat je een vreemde fetish hebt van motoren op een nat circuit?
Ik voelde me gepasseerd, edoch -XX- heeft de avond geredquote:Op donderdag 21 september 2006 20:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het pas nu -XX- het gequote heeft![]()
Welke foto doet je het meest, de man Ploderus in z'n rode regenpak?quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Op welk moment werd je ingehaald dan op die foto's ?
Wat denk je nou zelf!, foto 4 natuurlijk!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Welke foto doet je het meest, de man Ploderus in z'n rode regenpak?
[..]![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf!, foto 4 natuurlijk!![]()
Potdikke goed dat ik t zeg... had ik bijna zonder peut gestaanquote:Op donderdag 21 september 2006 20:32 schreef koffiekoekje het volgende:
* koffiekoekje moet nog tanken morgen![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Potdikke goed dat ik t zeg... had ik bijna zonder peut gestaan
Zondag is dat he? (ben matig op de hoogte) moet ik ff kieken.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Kom je naar de megameet?
En ikookhier, komt die?
Ga je op de dyno?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zondag is dat he? (ben matig op de hoogte) moet ik ff kieken.
maar eerst de bank bestijgen
Ik probeer in te loggenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Let 's op .. ?
Of je ff op msn wil komen ..
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:36 schreef koffiekoekje het volgende:
* In bank hang mode gaat![]()
Ja ik weet het... de toegevoegde waarde van de laatste posts is nihiel...
Volgens mij zijn jullie de twee vaagste semi-actieve usersquote:Op donderdag 21 september 2006 20:37 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding] Gaat weer wat brijen![]()
Waawawaaawawawahhhh!!!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:44 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zijn jullie de twee vaagste semi-actieve users
Het geluid van de TV staat nogal hard in de woonkamer... ik hoor dat mijn vader tekenfilms aan het kijken is
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:47 schreef Rib-i het volgende:
@Kratjuh
k krijg een foutmelding van MSN. dan kot er een test waar ik voor slaag en dan kan ik nog niet inloggen
Nee hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 20:44 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Wel uitstekende cilindersquote:Op donderdag 21 september 2006 20:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Veel kuip en plastic, maar toch een mooi ding![]()
Is goed man, we houden het wel op een later tijdstip als het 100% zeker is dat het droog isquote:Op donderdag 21 september 2006 20:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Komt morgen wel dan .. Weersverwachting voor zaterdag is teleurstellend, zijn die terrassen wel open dan ?
Die versie ken ik dus niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:24 schreef kratjuh het volgende:
Da's een ouwe .. En niet eens jouw grap ..
Ik hoorde 'm met de woorden Nakki, nakki ! als de clou ..
Zinquote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef Rib-i het volgende:
quote:
Zou tof zijn als er meerdere beschikbaar warenquote:Op donderdag 21 september 2006 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zintijd.
![]()
Morgenochtend cv klussen, sporten, strandje pakken, huis schoonmaken, Nick op de stoep.
![]()
quote:[..]
Die kans is nu dus nog verder gedaald.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:19 schreef Rib-i het volgende:
Zou tof zijn als er meerdere beschikbaar waren![]()
Mwoah, hier is het ook goedquote:Op donderdag 21 september 2006 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die kans is nu dus nog verder gedaald.![]()
Start een topic@ MF.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
Maar als je morgen wilt rijden is een meeting daar zo opgezet. Je hebt mijn toestemming.
Neuh, dan beter alleen. Ik kijk tegen jullie opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:52 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb iemand blij gemaakt.Klik!
Mede dank aan Hicham voor het attenderen op het topic.![]()
WB out.![]()
![]()
zin welquote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef Rib-i het volgende:
En het is Scofield weer niet gelukt uit de gevangenis te komenquote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:44 schreef hicham het volgende:
Het geluid van de TV staat nogal hard in de woonkamer... ik hoor dat mijn vader tekenfilms aan het kijken is
Nope maar het was een donders mooie aflevering, en de volgende word zo te zien nog mooierquote:Op donderdag 21 september 2006 23:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En het is Scofield weer niet gelukt uit de gevangenis te komen![]()
[..]![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |