Grapjasquote:Op donderdag 21 september 2006 18:54 schreef kratjuh het volgende:
Ik had net een vluggertje met -XX- ..![]()
Vrouwen en techniek ...
[afbeelding]
Waarom is dat zo sexy!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, dat jij nou zo kansloos bent en elke dag om 7 uur al op je werk zit betekent nog niet dat het niet vroeg is
Nog meer picca's van Plo voor het publiek. Ik weet dat jullie het al zat zijn, maar het schijnt dat het hier ook nog wel eens over motoren gaatPepijn staat er nu ook een paar keer bij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste is Plo met z'n regenhelm, regenpak, en regenmotor
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Die laatste is Plo met z'n regenhelm, regenpak, en regenmotor
historie zegt iets andersquote:Op donderdag 21 september 2006 17:57 schreef hicham het volgende:
Dat doen we toch alleen als we een meeting in Zeeland hebben
Jij hebt makkelijk praten met gas, elektriciteit en stromend water. Fulcrum moet eerst een pannetje op het vuur zetten om warm water te krijgen voordat ie kan douchenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Watje ..
Die tijd heb ik meerdere keren gehad, nooit moeite gehad om vroeg op te staan daarna ..
Je kunt ook proberen om voor 1 uur in bed te liggen maffen ..
Morgen schoolquote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef Rib-i het volgende:
Morgen iemand tijd & zin om te rijden?
Kan ik mischien een oppas regelen
Omdat je een vreemde fetish hebt van motoren op een nat circuit?quote:
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 21 september 2006 20:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten met gas, elektriciteit en stromend water. Fulcrum moet eerst een pannetje op het vuur zetten om warm water te krijgen voordat ie kan douchen
[..]
Morgen school
[..]
Omdat je een vreemde fetish hebt van motoren op een nat circuit?
Ik voelde me gepasseerd, edoch -XX- heeft de avond geredquote:Op donderdag 21 september 2006 20:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het pas nu -XX- het gequote heeft![]()
Welke foto doet je het meest, de man Ploderus in z'n rode regenpak?quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Op welk moment werd je ingehaald dan op die foto's ?
Wat denk je nou zelf!, foto 4 natuurlijk!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Welke foto doet je het meest, de man Ploderus in z'n rode regenpak?
[..]![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf!, foto 4 natuurlijk!![]()
Potdikke goed dat ik t zeg... had ik bijna zonder peut gestaanquote:Op donderdag 21 september 2006 20:32 schreef koffiekoekje het volgende:
* koffiekoekje moet nog tanken morgen![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Potdikke goed dat ik t zeg... had ik bijna zonder peut gestaan
Zondag is dat he? (ben matig op de hoogte) moet ik ff kieken.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Kom je naar de megameet?
En ikookhier, komt die?
Ga je op de dyno?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zondag is dat he? (ben matig op de hoogte) moet ik ff kieken.
maar eerst de bank bestijgen
Ik probeer in te loggenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Let 's op .. ?
Of je ff op msn wil komen ..
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:36 schreef koffiekoekje het volgende:
* In bank hang mode gaat![]()
Ja ik weet het... de toegevoegde waarde van de laatste posts is nihiel...
Volgens mij zijn jullie de twee vaagste semi-actieve usersquote:Op donderdag 21 september 2006 20:37 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding] Gaat weer wat brijen![]()
Waawawaaawawawahhhh!!!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:44 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zijn jullie de twee vaagste semi-actieve users
Het geluid van de TV staat nogal hard in de woonkamer... ik hoor dat mijn vader tekenfilms aan het kijken is
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:47 schreef Rib-i het volgende:
@Kratjuh
k krijg een foutmelding van MSN. dan kot er een test waar ik voor slaag en dan kan ik nog niet inloggen
Nee hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 20:44 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Wel uitstekende cilindersquote:Op donderdag 21 september 2006 20:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Veel kuip en plastic, maar toch een mooi ding![]()
Is goed man, we houden het wel op een later tijdstip als het 100% zeker is dat het droog isquote:Op donderdag 21 september 2006 20:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Komt morgen wel dan .. Weersverwachting voor zaterdag is teleurstellend, zijn die terrassen wel open dan ?
Die versie ken ik dus niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:24 schreef kratjuh het volgende:
Da's een ouwe .. En niet eens jouw grap ..
Ik hoorde 'm met de woorden Nakki, nakki ! als de clou ..
Zinquote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef Rib-i het volgende:
quote:
Zou tof zijn als er meerdere beschikbaar warenquote:Op donderdag 21 september 2006 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zintijd.
![]()
Morgenochtend cv klussen, sporten, strandje pakken, huis schoonmaken, Nick op de stoep.
![]()
quote:[..]
Die kans is nu dus nog verder gedaald.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:19 schreef Rib-i het volgende:
Zou tof zijn als er meerdere beschikbaar waren![]()
Mwoah, hier is het ook goedquote:Op donderdag 21 september 2006 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die kans is nu dus nog verder gedaald.![]()
Start een topic@ MF.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
Maar als je morgen wilt rijden is een meeting daar zo opgezet. Je hebt mijn toestemming.
Neuh, dan beter alleen. Ik kijk tegen jullie opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:52 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb iemand blij gemaakt.Klik!
Mede dank aan Hicham voor het attenderen op het topic.![]()
WB out.![]()
![]()
zin welquote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef Rib-i het volgende:
En het is Scofield weer niet gelukt uit de gevangenis te komenquote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:44 schreef hicham het volgende:
Het geluid van de TV staat nogal hard in de woonkamer... ik hoor dat mijn vader tekenfilms aan het kijken is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |