in totaal:quote:Op donderdag 21 september 2006 11:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had je motor nog even gezien. Is het alleen bij kuipschade en een knipper gebleven?
Dus vnl krassen op linkerkuipdelen, waren wel diepe krassen volgens mij. Dus je zal het wel eerst moeten opvullen voordat je het kan spuitenquote:Op donderdag 21 september 2006 11:40 schreef ploderus het volgende:
[..]
in totaal:
linkerkuip VEEL kraswerk
topkuip kraswerk
achterkuip (achterkant) licht kraswerk
spiegel
knipper
dynamodeksel
Opgeteld nog best veel centjesMaar hij is gewoon nog volledig rijdbaar
![]()
Dit was m'n glij-ontmaagdingquote:Op donderdag 21 september 2006 11:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dus vnl krassen op linkerkuipdelen, waren wel diepe krassen volgens mij. Dus je zal het wel eerst moeten opvullen voordat je het kan spuiten![]()
De 1e keer dat je plat bent gegaan of ben je al een ervaren glijder![]()
Toen ik de 1e keer een schuiver maakte viel het me op dat ik best veel tijd had voordat ik stillag![]()
Dat hoor je wel vaker... dat je hele leven voorbij schiet in zo'n momentquote:Op donderdag 21 september 2006 11:57 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dit was m'n glij-ontmaagdingZaten idd wel een paar diepe krassen in. Op een deel is het ook helemaal doorgesleten. Kijk wel even wat ik ermee ga doen. Misschien circuitmotortje ervan maken. Of toch kijken voor een R1 2002
![]()
Ik vond het voor m'n gevoel idd erg lang duren voor ik stil lag. Had in die tijd eerst de hele kamasutra nog een keer kunnen visualiseren
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Beste Meukster,
http://www.mr-at.nl/index.php?cPath=107_28
Via google
Hoe google werkt...
Je oude plek
Riiight .. Denk dat je je bedragje toch iets omhoog moet gooien, en zoveel marge zit er niet op die business dingen want het zijn best knappe bakkies voor wènâg ..quote:Op donderdag 21 september 2006 12:04 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Bedankt voor het meedenken![]()
Maar geen business gebruikt. Die hebben marge en marge moet ik niet hebben. Zeker niet gebruikt
Van voren valt het ook nog wel mee. Zijkant is wat drastischerquote:Op donderdag 21 september 2006 11:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker... dat je hele leven voorbij schiet in zo'n moment
Op de foto leek de schade anders wel mee te vallen...
R1quote:Op donderdag 21 september 2006 12:04 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Bedankt voor het meedenken![]()
Maar geen business gebruikt. Die hebben marge en marge moet ik niet hebben. Zeker niet gebruikt
@ Ploontmaagding "P
@ Plo R1![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:57 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dit was m'n glij-ontmaagdingZaten idd wel een paar diepe krassen in. Op een deel is het ook helemaal doorgesleten. Kijk wel even wat ik ermee ga doen. Misschien circuitmotortje ervan maken. Of toch kijken voor een R1 2002
![]()
Ik vond het voor m'n gevoel idd erg lang duren voor ik stil lag. Had in die tijd eerst de hele kamasutra nog een keer kunnen visualiseren
Heb geen All Riskquote:Op donderdag 21 september 2006 12:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik ben benieuwd wat de verzekering ervan maakt. Een paar weken geleden een motor met schuifschade gehad en de verzekeringsman vergoedde maar een klein gedeelte omdat er ook oude schade op de motor zat.
Nou is dat bij jou niet van toepassing omdat 1 zijde nagenoeg totaal beschadigd is![]()
Da's kut...quote:Op donderdag 21 september 2006 12:18 schreef ploderus het volgende:
[..]
Heb geen All RiskGewoon maar WA+
![]()
Hey ondeugendski!quote:
Hehe, toch wel een mooi punt voor foto's. Foto nummer 1quote:Op donderdag 21 september 2006 07:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Thx voor de pics, poser moet natuurlijk ook weer een foto van zichzelf mee verzenden
Bij deze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel een mooie compositie die laatsteDie eerste ook wel
Zij hebben gewoon goedkoop fotospulquote:Op donderdag 21 september 2006 12:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hehe, toch wel een mooi punt voor foto's. Foto nummer 1
Kleuren zijn ook wel veel mooier dan die actionfoto kleuren. Of doen ze dat expres![]()
Van die vale foto's
![]()
Hoezo trouwens aan de linkerkant schade? Ik dacht dat je in de bocht onderuit ging, of ging je pas onderuit in de grindbak?quote:Op donderdag 21 september 2006 12:25 schreef ploderus het volgende:
Interesse in een bijna-circuitfietsje?![]()
ging met aanremmen voor tarzan onderuit. Motor nog niet plat aan het gooien voor de bocht. Ineens tijdens het afbouwen van de remdruk gleed voorwiel weg. Gok op rubberspoor icm water.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:27 schreef worldpimber het volgende:
[quote]Op donderdag 21 september 2006 12:25 schreef ploderus het volgende:
[/quote
Hoezo trouwenbs aan de linkerkant schade? Ik dacht dat je in de bocht onderuit ging, of ging je pas onderuit in de grindbak?
quote:Op donderdag 21 september 2006 07:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Thx voor de pics, poser moet natuurlijk ook weer een foto van zichzelf mee verzenden
Bij deze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel een mooie compositie die laatsteDie eerste ook wel
Ik heb al een bijna-circuitfietsjequote:Op donderdag 21 september 2006 12:25 schreef ploderus het volgende:
[..]
Die ene haperende versnelling van je heb je toch niet nodig op het circuit ..quote:Op donderdag 21 september 2006 12:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb al een bijna-circuitfietsje![]()
Ik hoop binnen een maand een blok te vinden, kan ik fijn sleutelenquote:Op donderdag 21 september 2006 12:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Die ene haperende versnelling van je heb je toch niet nodig op het circuit ..
Het was best wel een loze post eigenlijk.... Even alexxxx vragen of dit topic door mag gaan t/m 301 posts.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij zegt heteen gedeelte van FOK! MC denkt het
![]()
Ok, zoals al gezegd gaan idee wat zoeits moet kostenquote:Op donderdag 21 september 2006 12:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Riiight .. Denk dat je je bedragje toch iets omhoog moet gooien, en zoveel marge zit er niet op die business dingen want het zijn best knappe bakkies voor wènâg ..
Morini Corsoquote:
Enige in de buurt van beetje betaalbaar is dan die 10R en die is ook nog best wel onbetaalbaarquote:Op donderdag 21 september 2006 13:05 schreef Makster het volgende:
[..]
Ok, zoals al gezegd gaan idee wat zoeits moet kosten![]()
Naja dan spendeer ik er 100 Euro aan![]()
[..]
Morini Corso
Of uhhhh, benelli![]()
Agusta F4
En nu serieus, geen idee. Kwak zx10, alleen tje niet te betalen![]()
Je leven schiet alleen voorbij, als je ook denkt dat het over is.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:59 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat hoor je wel vaker... dat je hele leven voorbij schiet in zo'n moment
De zijkant is echt goed gaar.quote:Op de foto leek de schade anders wel mee te vallen...
Zijkwijf.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:05 schreef Makster het volgende:
Ok, zoals al gezegd gaan idee wat zoeits moet kosten![]()
Naja dan spendeer ik er 100 Euro aan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No more words to be spoiled........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een prof camera laat de levels over aan de fotograaf, ter correctie achteraf.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:26 schreef worldpimber het volgende:
Hehe, toch wel een mooi punt voor foto's. Foto nummer 1
Kleuren zijn ook wel veel mooier dan die actionfoto kleuren. Of doen ze dat expres![]()
Van die vale foto's
![]()
Daardoor heb je bij vakkundig gebruik minder snel uitgebleekte hoge lichten.
Als een stukje software in je camera dat voor je doet heb je kans op verlies van informatie.![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:25 schreef Worldbeater het volgende:Ik hoop voor jou dat dit ECHT de LAATSTE tering spoiler is die je gebruikt anders hoop ik voor je dat je tanden goed verzekerd zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:14 schreef Makster het volgende:
Ik hoop voor jou dat dit ECHT de LAATSTE tering spoiler is die je gebruikt anders hoop ik voor je dat je tanden goed verzekerd zijn![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
No more words to be spoiled........
Inruil schade ZX6R misschien mogelijk.Dat hangt er van af hoeveel je bij wilt leggen. Als het genoeg is zal ik erover nadenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Olie is altijd voor een bepaalde tijd ververst..![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat dit ECHT de LAATSTE tering spoiler is die je gebruikt anders hoop ik voor je dat je tanden goed verzekerd zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sms je op het moment dat ik kan vertrekken. Als het de moeite waard is kom ik daar naar toe waar je bentquote:Op donderdag 21 september 2006 14:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Mensen mensen... megameeting tussen 11 en 12 maar daarzo verzamelen?Wie gaan er eigenlijk?
![]()
Heb je dan een andere afspraak? Dat kennie hequote:Op donderdag 21 september 2006 14:23 schreef Rib-i het volgende:
Ik sms je op het moment dat ik kan vertrekken. Als het de moeite waard is kom ik daar naar toe waar je bent![]()
Je werkt bij een bedrijf met een uiterst hoge marge op zijn produkten.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:17 schreef ploderus het volgende:
Dat hangt er van af hoeveel je bij wilt leggen. Als het genoeg is zal ik erover nadenken
Olie is altijd voor een bepaalde tijd ververst..![]()
Echt handig voor de ontvanger die op de motor zit.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:23 schreef Rib-i het volgende:
Ik sms je op het moment dat ik kan vertrekken. Als het de moeite waard is kom ik daar naar toe waar je bent![]()
En hoe kom je erbij dat er een hoge marge op de producten zit?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je werkt bij een bedrijf met een uiterst hoge marge op zijn produkten.
That means, je verdient genoeg, ik ga niks bijleggen, jij moet de helft bijbetalen.![]()
[..]
Tussen 11 en 12 daar verzamelen ja, ik bin dabei ..quote:Op donderdag 21 september 2006 14:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Mensen mensen... megameeting tussen 11 en 12 maar daarzo verzamelen?Wie gaan er eigenlijk?
![]()
Wij vertrekken samen van hier neem ik aanquote:Op donderdag 21 september 2006 14:43 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tussen 11 en 12 daar verzamelen ja, ik bin dabei ..
Denk dat ik rond uur of 1 weer wegga, moet nog op verjaardagsvisite in Limburg ..
Dat schat ik zo (gruwelijk hoog) in n.a.v. mijn levenservaring.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:36 schreef ploderus het volgende:
En hoe kom je erbij dat er een hoge marge op de producten zit?![]()
quote:Maar als ik de helft bijbetaal, over welke helft hebben we het dan? C'est combien?![]()
Ben ik nou gek of is dit best een koopje?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:33 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Type: ZX-9R
Bouwj: 2003
Km.stand: 9613
Prijs: 3950
Als je toch gaat opknappen![]()
Clique
Oeps, ik heb een fout gemaaktquote:Op donderdag 21 september 2006 15:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of is dit best een koopje?
Even onder voorbehoud dat er frametechnisch niet het eea "uit vorm" is.![]()
Tenzij het een duitser is.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:43 schreef Rib-i het volgende:
En volgens mij is het dan nog steeds een interessante prijs![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |