Sommige Hollanders lijken ook wel ééns goedkoop.quote:
SM's worden geweerd hier.. soort deurbeleid.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:04 schreef Ipho het volgende:
Snelwagen, waarom staat er geen foto van je KTM.
Maar uit ervaring kan ik zeggen dat die goed zit. :unsure:
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat schat ik zo (gruwelijk hoog) in n.a.v. mijn levenservaring.![]()
En ze moeten jou toch kunnen betalen?![]()
[..]
![]()
De TLR staat voor het uiterst voordelige bedrag van ¤ 4.400,00 te koop.![]()
Aflevering zonder DB killers voor dè tè kîcken proefrit.
Dan is je levenservaring niet geheel correctSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Had dat van die proefrit ff eerder gezegd. Had ik een andere motor in puin gereden op Zandvoort![]()
Ondeugend als extra accesoires neem ik geheel kosteloos van je over mits het niks extra in de verzekering doet.
Telt Ondeugend mee in de pk/koppelspecificaties van de motor? Want je hebt toch lekker wat extra trekkracht aan boord![]()
Pepijn, ik heb dit heel lang voorgehouden...quote:Op donderdag 21 september 2006 16:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sommige Hollanders lijken ook wel ééns goedkoop.![]()
Ontwikkelingskosten bla, bla, bla.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:12 schreef ploderus het volgende:
Dan is je levenservaring niet geheel correct![]()
![]()
![]()
Hoef je bij een TLR weinig moeite voor te doen.quote:Had dat van die proefrit ff eerder gezegd. Had ik een andere motor in puin gereden op Zandvoort![]()
Nee, de verzekering kost niets... cadeautjesquote:Ondeugend als extra accesoires neem ik geheel kosteloos van je over mits het niks extra in de verzekering doet.
Het babyvet, zoals gewoonlijk bij mid 30, wordt gelukkig volledig gecompenseerd door het aanwezige koppel.quote:Telt Ondeugend mee in de pk/koppelspecificaties van de motor? Want je hebt toch lekker wat extra trekkracht aan boord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
En hoe kan ik dat verhelpen?![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:18 schreef Worldbeater het volgende:Onverwachte reacties van haar doen vermoeden van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door de [/u] meteen achter het woord te zettenquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:23 schreef hicham het volgende:
Euj
Nuttig dagje weer op school, 1 college gevolgd en de rest van de dag gegamed
Laptops zijn echt de as van het kwaad
quote:Waar post je vandaan pimber, je bent niet thuis
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:22 schreef worldpimber het volgende:
Onverwachte reacties van haar doen vermoeden van wel![]()
In het trappenhuis via WiFi. Pimber wants to break free.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:23 schreef hicham het volgende:
Waar post je vandaan pimber, je bent niet thuis
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ontwikkelingskosten bla, bla, bla.![]()
[..]
Hoef je bij een TLR weinig moeite voor te doen.Maar misschien dat de voorrem wat beter doseerbaar is.
![]()
[..]
Nee, de verzekering kost niets... cadeautjesop eigen rekening, nageslagt, etc..en je laat'r maar werken.
![]()
En hopelijk heb je oordoppen. Zonnebril neemt ze zelf mee.![]()
[..]
Het babyvet, zoals gewoonlijk bij mid 30, wordt gelukkig volledig gecompenseerd door het aanwezige koppel.
Niet alleen ontwikkelkosten. Ook de vereiste duurzaamheid/betrouwbaarheid/nauwkeurigheid zorgen voor hoge productiekosten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
Maar ik wacht nog even met de aanschaf van een TLR incl accesoires. Je mist twee cilinders en dat wordt net niet voldoende gecompenseerd door de extern geplaatste trekkracht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahaquote:Op donderdag 21 september 2006 16:12 schreef ploderus het volgende:
Telt Ondeugend mee in de pk/koppelspecificaties van de motor? Want je hebt toch lekker wat extra trekkracht aan boord
post gewijzigd, net te laat zie ikquote:Op donderdag 21 september 2006 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, vind daar dus echt geen ruk aan.![]()
Oh ja fixed.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:22 schreef worldpimber het volgende:
Door de [/u] meteen achter het woord te zetten![]()
Ik snap hem ook eindelijk. Gelukkig ben ik niet zo verdorven.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:28 schreef Makster het volgende:
Hahahaha![]()
Ondanks deze tering dag breng jij licht in mijn leven. Plo for PresidentHoe simpeler hoe beter
![]()
Eerste verstandige opmerkingquote:Op donderdag 21 september 2006 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, vind daar dus echt geen ruk aan.![]()
Nou ja, als die extra kracht niet overtuigend is, en hoe fijn, dan weet ik het niet meer om je te overtuigen.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:29 schreef ploderus het volgende:
post gewijzigd, net te laat zie ik
Ik zeg nix verkeerdquote:Op donderdag 21 september 2006 16:26 schreef Worldbeater het volgende:
Is ze al onderweg dan.... ben je geblokt op MSN... etc.... [afbeelding]
Weet niet hoe jij hem nu opvat maar bij deze vind ik je een vunzig mannetjequote:Op donderdag 21 september 2006 16:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja fixed.
Het was Fok! die het verkeerd deed.![]()
[..]
Ik snap hem ook eindelijk. Gelukkig ben ik niet zo verdorven.![]()
Ga buiten spelen joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jij zei dat je al iets kon zien......................................................................................quote:Op donderdag 21 september 2006 16:31 schreef worldpimber het volgende:
Ik zeg nix verkeerdJij gaat 1 klappen vangen van ondeugend en 2 je tanden kwijtraken aan Makster vw ed spoilers
En dat ik klappen krijg, dat zou best kunnen, want RB is een paar dagen in de buurt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets afgesproken, wel dat ik vanaf woensdagavond tijd had.![]()
Deze laptop is zeker ook nog te duur voor je?quote:Op donderdag 21 september 2006 08:40 schreef Makster het volgende:
Kan er nou iemand een compie regelen voor een schappelijk prijssie
Waar gaaaaaaaaaaaaat dit overquote:
Zijn mooie pics manquote:Op donderdag 21 september 2006 11:18 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dat is alleen om de schade even te tonen![]()
Amen Broquote:Op donderdag 21 september 2006 16:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zeg nix verkeerdJij gaat 1 klappen vangen van ondeugend en 2 je tanden kwijtraken aan Makster vw ed spoilers
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:34 schreef Worldbeater het volgende:
Ga buiten spelen joh. [afbeelding]Thats it....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zondag 11:30 uur, Veenendaal. Jij, je kut spoilers een ambulance en mijn vuisten, ik ben er klaar mee
Sterf, ik heb gewoon een anale dagquote:Op donderdag 21 september 2006 16:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Deze laptop is zeker ook nog te duur voor je?
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pepijn, ik heb dit heel lang voorgehouden...![]()
Maar het moet me toch echt van me hart dat sjah ..
Ik wil je niet beledigen ofzo
Maar je onderlines lopen altijd te ver door![]()
![]()
![]()
Sorry dat ik het zeg
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Thats it....
Zonder 11:30 uur, Veenendaal. Jij, je kut spoilers een ambulance en mijn vuisten, ik ben er klaar mee![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Sterf, ik heb gewoon een anale dag![]()
Volgens mij is ie echt boos, hij vergeet zoveel leestekens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Laptop is van het vrouwtje en die heeft ze vaak mee op stage / school Dus ik wil er een compie bij. Desktop is goedkoper als een lappie maar als jij een gunstug geprijst lappie kan fixen hou ik me aanbevolenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk een nieuwe PC? Je hebt toch een laptopHeb zelf m'n desktop ook verkocht toen ik een laptop had. Heb ze wel een tijdje naast elkaar gebruikt, maar dat vind ik te lastig. Welke bestanden houd je waar
Laptop is lekker stil, weinig kabelzooi eromheen en simpel. Films kijken kun je beter op TV doenOf gaat het om dat vrouwmensch in je huis
Vage post op MF heb je net gemaakt PepijnKan wel wat toelichting gebruiken
Vergeet je koevoet niet...quote:Op donderdag 21 september 2006 16:44 schreef Makster het volgende:
Thats it....
Zondag 11:30 uur, Veenendaal. Jij, je kut spoilers een ambulance en mijn vuisten, ik ben er klaar mee![]()
[..]
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pepijn, ik heb dit heel lang voorgehouden...![]()
Maar het moet me toch echt van me hart dat sjah ..
Ik wil je niet beledigen ofzo
Maar je onderlines lopen altijd te ver door![]()
![]()
![]()
Sorry dat ik het zeg
Je hele leven suckt gewoon.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:44 schreef Makster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ècht ruk dat we die niet gewoon kunnen kopen.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:36 schreef hicham het volgende:
Deze laptop is zeker ook nog te duur voor je?
Nou ja, ik wilde wat directer zijn, maar ja, heb nog met andere belangen rekening te houden.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:02 schreef hicham het volgende:
Vage post op MF heb je net gemaakt PepijnKan wel wat toelichting gebruiken
Not an option, spul wat ik hier weleens voorbij zie komen is nou niet echt budget.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:14 schreef Makster het volgende:
Eventueel van de vrachtwagen geen probleem, diep van binnen ben ik zo fout en bedorven als het maar kan![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hele leven suckt gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Doet ie altijdquote:Op donderdag 21 september 2006 17:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij is ie echt boos, hij vergeet zoveel leestekens.![]()
Rond 12 uur op de megameet, we komen elkaar vanzelf wel tegenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eejj
wat zijn de plans voor zondag
Zullen we ergens onder/boven/naast de MM afspreken zodat we meteen bij elkaar zijn dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eejj
11 uur begint dat hele gebeuren toch?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wrom zo laatdenk dat ik er veel eerder zal zijn
maar van te voren meeten is ook best
yepquote:Op donderdag 21 september 2006 17:40 schreef worldpimber het volgende:
11 uur begint dat hele gebeuren toch?![]()
...en dat vind ik wel een mooie tijdquote:Ik kan er ook vroeger zijn, maar niemand zegt wat. Zeg maar hoe laat je er wil zijn
pirma hoor maarre snap het niet neequote:Op donderdag 21 september 2006 17:34 schreef worldpimber het volgende:
als je komt wil ik je eerste even persoonlijk benaderen ipv met de hele grote groep snap je?![]()
10 uur?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yepmaar zoals elk jaar staat het er al om 10.00 uur vol
[..]
...en dat vind ik wel een mooie tijd
Ben je al lid van de ANWB?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eejj
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk het wel jaquote:Op donderdag 21 september 2006 17:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
10 uur?Of 11? Zeg dannnn duidelijk
![]()
Roderickepick, kom je ook of nie?![]()
Beater hoeft geen vrienden te maken, vrienden maken hem welquote:Op donderdag 21 september 2006 17:41 schreef worldpimber het volgende:
Beater je maakt geen vriendenKomt misschien toch verkeerd over
Overigens vond ik MsStuntie dan wel weer gewoon rijden, merkte alleen aan SuperWoman dat ze meer bewoog dan nodig was
10 uur, 11 uur... 10.30 dan maar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |