Kijk eens aanquote:Op maandag 18 september 2006 17:21 schreef RB het volgende:
[..]
pic
WD 40 om de cub spuiten en ff laten inwerken wil wel eens helpen![]()
Als dat niet helpt gewoon een andere motor kopenquote:Op maandag 18 september 2006 17:26 schreef Worldbeater het volgende:
Uit ellende heb ik de remvloeistof maar afgetapt.En alles staat open.
Nu maar ff WD40 spuiten dan.![]()
Verkopen als TL 1000 R S(-peedway motor)quote:Op maandag 18 september 2006 17:31 schreef RB het volgende:
[..]
Als dat niet helpt gewoon een andere motor kopen![]()
![]()
Zelfs daar niet, ik weet het nu alquote:Op maandag 18 september 2006 17:18 schreef Worldbeater het volgende:
Rechte stuk en Bos Uit pak ik Pimber.![]()
![]()
Ikke geen detacheerder.quote:Op maandag 18 september 2006 17:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In Weert, voor een detacheerder, een eind weg vanuit Nijmegen. Je hebt toch werk?
MF ligt plat... altans, zo lijkt het...quote:Op maandag 18 september 2006 18:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
Op MF lijkt er niet echt veel animo te zijn voor de Megameeting
Wie van de Fok delegatie is wel aanwezig? Als het mooi weer is ben ik waarschijnlijk wel van de partij, tenzij het weer slecht is en/of er weinig bekenden aanwezig zijn
Klinkt misschien raar maar ben jij niet enorm onder je nivo aan het werk?quote:Op maandag 18 september 2006 17:59 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ikke geen detacheerder.
Zit nu bijna 1 jaar bij deze baas. Tijd om te vragen of ze er wat centen bij kunnen gooien.
En die job in weert - voor ik werkeloos was had ik daar al eens gesolliciteerd. op een helpdesk functie.
alleen zagen ze daar in dat ik wel iets meer wilde en kon. dus hadden ze mijn info in de map gegooit en vorige week er weer uit
ja, ben ik ookquote:Op maandag 18 september 2006 18:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar maar ben jij niet enorm onder je nivo aan het werk?
wat heb ik de schurft aan een cross trainer zegquote:Op maandag 18 september 2006 18:29 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
Vandaag 'kort' fitness programma .. 45 minuten op de crosstrainer vond ik wel ff genoeg gezweet ..
Hardlopen belast ik m'n knieen teveel, kheb vroeger al 's m'n rechterknie overbelast .. Never again ..quote:Op maandag 18 september 2006 18:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
wat heb ik de schurft aan een cross trainer zeg
je voeten staan dan zo gruwelijk handig 20 cm uit elkaar. is toch niet normaal.
daarom doe ik gewoon lekker roeien of hardlopen
zien er goed uit en klinken ookquote:
WoW spelen?quote:
Hier niet (meer)quote:Op maandag 18 september 2006 18:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
MF ligt plat... altans, zo lijkt het...
....en waar is TataK?quote:Op maandag 18 september 2006 18:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Ze liggen mekaar virtueel te batsen in WoW...
![]()
Oordopjes kopen om zo min mogelijk van het gebeuren mee te makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel tijd danquote:Op maandag 18 september 2006 19:17 schreef Makster het volgende:
Teringzooi, dit is ideaal voor de winter![]()
Mito master
alleen geen geld dus![]()
Nu meer als vroegerquote:
Nooooooohhhhh the horrorquote:Op maandag 18 september 2006 20:00 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, heb het Makster gevoel, ben nog steeds met de achterrem bezig, die wil niet ontluchten.![]()
Remblokken er al 2 keer afgehad, remklauw al 3 keer, remleiding los gehad, veel remvloeistof verpompt.....
Alles klopt.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 20:00 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, heb het Makster gevoel, ben nog steeds met de achterrem bezig, die wil niet ontluchten.![]()
Remblokken er al 2 keer afgehad, remklauw al 3 keer, remleiding los gehad, veel remvloeistof verpompt.....
Alles klopt.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 19:59 schreef Roderick2085 het volgende:
moet ik zo nog huiswerk gaan maken ook
Ik ben om 14:00 in Veenendaalquote:Op maandag 18 september 2006 18:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
Op MF lijkt er niet echt veel animo te zijn voor de Megameeting
Wie van de Fok delegatie is wel aanwezig? Als het mooi weer is ben ik waarschijnlijk wel van de partij, tenzij het weer slecht is en/of er weinig bekenden aanwezig zijn
Wie heeft / gebruikt er nou nog een achterremquote:Op maandag 18 september 2006 20:00 schreef Worldbeater het volgende:
Alles klopt.![]()
Ikke ..quote:Op maandag 18 september 2006 20:49 schreef RB het volgende:
[..]
Wie heeft / gebruikt er nou nog een achterrem![]()
Mensen die wheelies poppequote:Op maandag 18 september 2006 20:49 schreef RB het volgende:
[..]
Wie heeft / gebruikt er nou nog een achterrem![]()
Afstand 89,6 km.quote:Op maandag 18 september 2006 20:45 schreef kratjuh het volgende:
Kan het niet een uurtje vroeger?
Begint al om 11 uur ... En ik moet nog door naar zuid Limburg ..![]()
Nou en, dan ga je toch wat later naar het feestje, je hebt juist een mooi smoesje nuquote:Op maandag 18 september 2006 20:45 schreef kratjuh het volgende:
Kan het niet een uurtje vroeger?
Begint al om 11 uur ... En ik moet nog door naar zuid Limburg ..![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 19:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Oordopjes kopen om zo min mogelijk van het gebeuren mee te makenAmbtenaren zijn oostindisch doof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ambtenaren zijn na 17:00 niet meer aan het werk.![]()
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
Mwoah, dan rij ik door naar Amersfoortquote:Op maandag 18 september 2006 20:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Nou en, dan ga je toch wat later naar het feestje, je hebt juist een mooi smoesje nu
Al is 14:00 wel wat laat ja, volgens mij gaat de hele meute dan al naar Amersfoort ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |