Had ook niet anders dan een Fireblade rijder kunnen zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:18 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=VoHOtB1TaUQ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gotver daar schrik je toch ook vanquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:18 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk daar dwars door heenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Check die afknapper van een GS500![]()
[/pepijn]
Slaat toch ook nergens op wat die motorrijder doetquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:22 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Gotver daar schrik je toch ook van![]()
het is toch altijd de schuld van de autoquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Slaat toch ook nergens op wat die motorrijder doet
dat laatste is natuurlijk altijd goedquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:38 schreef hollander172 het volgende:
Na alle pc ellende dan nog maar weer een probleem, het beeld bij mij heeft een soort ghosting.Je ziet van alles een schaduw of 4 aan de rechterkant en nee ik heb niet teveel gezopen.
Wordt dit:
1) Monitor opnieuw kalibreren? (veel te lui voor)
2) Videokaart af laten koelen? (ook te lui voor)
3) Nieuwe videokaart of monitor of een geheel nieuwe pc? (die kan online besteld worden.)
Check die andere filmpjes die ernaast staan ookquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:28 schreef ikookhier het volgende:
[..]
het is toch altijd de schuld van de auto![]()
ik ga voor rijdster
Fireblade gekilled door een pandaquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:18 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Foto zou ook bij postcode dating passenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Check die afknapper van een GS500![]()
[/pepijn]
Ik denk 2quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:38 schreef hollander172 het volgende:
Na alle pc ellende dan nog maar weer een probleem, het beeld bij mij heeft een soort ghosting.Je ziet van alles een schaduw of 4 aan de rechterkant en nee ik heb niet teveel gezopen.
Wordt dit:
3) Nieuwe videokaart of monitor of een geheel nieuwe pc? (die kan online besteld worden.)
Eeuuh..quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:31 schreef KopieerMachine het volgende:
Yoo lekkere jongelui van mijn
Hahah morgen gaat Fok! down, Breuls dacht mijn avond te verpesten.
Nou ik ga morgen vissen.
Pwn wie unne noob Breuls, Dacht je mooi een stokje voor mijn avond kon steken hé !!![]()
Lieve Lars,quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:38 schreef hollander172 het volgende:
Wordt dit:
Postcode dating?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:47 schreef Rib-i het volgende:
Foto zou ook bij postcode dating passen![]()
Stuntfiets, andere vertanding + verhoogd stationair... erg handig.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:43 schreef hicham het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Fa3pt6ngjJ0![]()
![]()
Heeft iemand nog een laptopje voor weinig?quote:
Thanks.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:52 schreef worldpimber het volgende:
Lieve Lars,
Dit probleem zegt me werkelijk nix, dus ik kan je niet verder helpen.![]()
Groetjes,
Pimber Mona.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lieve Lars,
Dit probleem zegt me werkelijk nix, dus ik kan je niet verder helpen.![]()
Groetjes,
Pimber.
Op RTL4 als er geen uitzending meer isquote:[..]
Postcode dating?
Zegt me niks, ik pas.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde een link plaatsen naar postcodedating.nl maar dan wordt je geredirect naar sex.nl ofzo![]()
waar kan ik me in schijfenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Foto zou ook bij postcode dating passen![]()
quote:
Voor dit filmpje moet ik 18+ zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Check die andere filmpjes die ernaast staan ook... ik bedoel
http://www.youtube.com/watch?v=Z83JaIefaDk
En dan zonder crash cagequote:Op vrijdag 22 september 2006 21:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Stuntfiets, andere vertanding + verhoogd stationair... erg handig.![]()
Heb jij zeker net gedaan??quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Voor dit filmpje moet ik 18+ zijn![]()
Is het wel een motorfilmpje![]()
![]()
Sweetquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bij Worldpimber, hij krijgt al die foto's toegestuurd![]()
Ik heb niet ingeschreven dus ik mag niet kijkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:08 schreef hicham het volgende:
[..]
En dan zonder crash cage
[..]
Heb jij zeker net gedaan??
www.bugmenot.comquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb niet ingeschreven dus ik mag niet kijken![]()
Ik heb er 3 geprobeerd en niks werktquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:11 schreef hicham het volgende:
[..]
www.bugmenot.com
Net deed 't filmpje het nog zonder in te loggen
Ik heb er een FireFox extension voor die net zo lang probeert tot het lukt. Het lukte met net onder het account milkdork, geen idee wat het wachtwoord isquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb er 3 geprobeerd en niks werkt![]()
Het laatstequote:Op vrijdag 22 september 2006 22:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb er een FireFox extension voor die net zo lang probeert tot het lukt. Het lukte met net onder het account milkdork, geen idee wat het wachtwoord is
http://roachfiend.com/archives/2005/02/07/bugmenot
Uiteraard kun je er ook vrede mee hebben dat je het filmpje niet kunt bekijken
Die's echt oudquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:46 schreef Rib-i het volgende:
Verslavend hoor die filmpjes...
http://www.youtube.com/watch?v=FMuMAeiVxkc&mode=related&search=
Zie hoe de coureur, Baco, andere coureur en cameraman aan de dood ontsnappen
Ik snap niet dat er nog zo hard doorgereden wordtquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Die's echt oudMaar wel spectaculair
en in Nederland - Assen
Beng, zo over z'n hoofd heen
Omdat de rijders niet relaxed vanuit hun bureaustoel met een bakkie chips naast zich de situatie kunnen aanschouwen maar aan het racen zijn. Ieder voor zich en God voor ons allenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er nog zo hard doorgereden wordt![]()
Werkt goed manquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb er een FireFox extension voor die net zo lang probeert tot het lukt. Het lukte met net onder het account milkdork, geen idee wat het wachtwoord is
http://roachfiend.com/archives/2005/02/07/bugmenot
Uiteraard kun je er ook vrede mee hebben dat je het filmpje niet kunt bekijken
Jullie staan als Baco toch voor de veiligheid van de rijdersquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat de rijders niet relaxed vanuit hun bureaustoel met een bakkie chips naast zich de situatie kunnen aanschouwen maar aan het racen zijn. Ieder voor zich en God voor ons allen [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Die zien de ernst van de situatie niet in
De chips is hier al op trouwens
Je wilt niet weten wat voor prutsers er soms op de posten staanquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jullie staan als Baco toch voor de veiligheid van de rijders![]()
Ik heb een 8-pack chacha gekocht, die zijn bijna op![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor prutsers er soms op de posten staan
Cha-cha, nog nooit van gehoord, maar de website verklaart al een hoop...
[afbeelding]
En dat zit in de ITquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:30 schreef Rib-i het volgende:
Hoe kan ik in Firefox ook ploatjes zien![]()
Waar zit die switch![]()
![]()
Gevonden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |