Volgens mij geen eenquote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoeveel fietsers hebben eigenlijk moeten afstappen om er langs te kruipen? Aangezien pimber het fietspad compleet blokkeert en daar nogal een tijdje heeft gestaan
Bronquote:Als we allemaal opletten, kunnen we de kans op een aanslag verder verkleinen.
Let u vooral extra op in situaties waar veel mensen bij elkaar zijn. Op metro- en treinstations. Bij festivals of concerten. In winkelcentra.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klikquote:Op maandag 25 september 2006 23:02 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Meeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
![]()
![]()
![]()
Mjah, die chopperwijven zijn wel kansloos.quote:Op maandag 25 september 2006 23:21 schreef Rib-i het volgende:
Eventueel commentaar gaarne voor uzelf houden en bij de eerstvolgende meet ongecensureerd over de tafel gooien
quote:Op maandag 25 september 2006 23:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, die chopperwijven zijn wel kansloos.Beetje de kratjuh's die het licht nog niet gezien hebben
"Oh wacht, een choppert is helemaal niet stoer"![]()
Ey manquote:Op maandag 25 september 2006 23:36 schreef Cadfael het volgende:
Ahem....
Gelukkig ben je geen wijfquote:Op maandag 25 september 2006 23:36 schreef Cadfael het volgende:
Ahem....
Stond die nog op je harde schijf? Had Pepijn ooit gepost tochquote:Op maandag 25 september 2006 23:43 schreef Rib-i het volgende:
Soms, soms zou ik best wel een Harley willen berijden. In ieder geval in de toeters knijpen![]()
[afbeelding]
![]()
/stoere mannentaal
behoorlijk, en na 8 uur achter een pc heb je savonds niet echt zo heel veel zin om thuis ook nog es erachter te kruipen......quote:Op maandag 25 september 2006 23:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey man![]()
Druk in Woerden dat je niet meer kan posten![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]dan neem ik er 7
Ik knup ze wel aan elkaar
Zaterdag ga ik een H1 er in krijgen - ik hoop dat dat gaat lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mijn dealer stond de H1 WEL in de lijstOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Mag jij helemaal niet meer naar kijkenquote:Op maandag 25 september 2006 22:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat stond er op dat shirt van Krat?![]()
Die blonde meid ziet er wel wauwie uit trouwens![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Stond die nog op je harde schijf? Had Pepijn ooit gepost toch![]()
oh van die types die nog niet van het bestaan van scheermesjes weten :pquote:Op maandag 25 september 2006 23:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Was voor mijn tijd denk ik, ik zocht eigenlijk naar die typisch amerikaanse chopper varkens![]()
Je had er bij moeten zijnquote:Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef Cadfael het volgende:
[..]
behoorlijk, en na 8 uur achter een pc heb je savonds niet echt zo heel veel zin om thuis ook nog es erachter te kruipen......
Maar ik zie dat de meet alweer geweest is, hoop dat het leuk was
viel me trouwens nog wat op afgelopen tijd. Eind augustus amper motoren op de weg (slecht weer he). en deze maand nu het wat beter is zie je ze opeens weer overal....quote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn![]()
Was dus leuk om weer de bekenden te zien en een paar nieuwe![]()
Je kent ze wel, kan op het moment niets vindenquote:Op maandag 25 september 2006 23:49 schreef Cadfael het volgende:
[..]
oh van die types die nog niet van het bestaan van scheermesjes weten :p
quote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef bvvt het volgende:
[..]
Mag jij helemaal niet meer naar kijken![]()
Meestal jaag ik m'n motor in de toeren, 2 of 3 keer. Heb het tot nu toe pas een paar keer hoeven te doen hoor. Als automobilisten expres mijn kant opschuiven probeer ik er aan de andere kant erlangs te gaan.quote:Op maandag 25 september 2006 23:54 schreef Cadfael het volgende:
[..]
viel me trouwens nog wat op afgelopen tijd. Eind augustus amper motoren op de weg (slecht weer he). en deze maand nu het wat beter is zie je ze opeens weer overal....
mooi weer-rijders.....![]()
nouja, niet dat ik er zoveel problemen mee heb. maar als je niet eens je eigen breedte kan inschatten als je door een file rijd, dan vind ik het wel zielig hoor. Dus veel van die mensen (ik geef toe, vaak chopperrijders) denken dat ze er niet doorpassen terwijl ze nog zat ruimte hebben, dus gaan ze maar wachten in de hoop dat een automobilist hun 'hoort' en aan de kant gaat....*zucht*
![]()
* Pongggg* Hoor ik daar een gevoelige snaarquote:Op maandag 25 september 2006 23:49 schreef Cadfael het volgende:
oh van die types die nog niet van het bestaan van scheermesjes weten
* Rib-i zet een streepje bij Metroseksueelquote:Op maandag 25 september 2006 23:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
* Pongggg* Hoor ik daar een gevoelige snaar![]()
Aniweg, jij bent dus zo een metroseksueel![]()
Trustuhquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:05 schreef Cadfael het volgende:
Neuh hoor, maar dat ik een soort van chopper rijd, betekent niet dat ik het bijbehorende uiterlijk 'draag'.
En Rib-i, meestal doe ik dat ook wel, maar weten automobilisten niet echt wat zijspiegels zijn. Maar het is me gelukkig maar 1x overkomen dat ik een zijspiegeltje raakte bij het passeren. De rest is altijd goed gegaan.
Verbaast me ook altijd wel weer hoe weinig ruimte ik nodig heb.
En nu ga ik slapen, welterusten!
Pepijn tochquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:05 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i zet een streepje bij Metroseksueel
Die hadden we nog niet![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:05 schreef Cadfael het volgende:
En nu ga ik slapen, welterusten!
Hmmm.. hij rijd wel graag achter mijquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:06 schreef worldpimber het volgende:
En wie is de homo eigenlijk? Bazzie zeker
Was veel leuker toen ie nog mee postte, nu kan je niemand meer uitschelden die tegen een stootje kanquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hmmm.. hij rijd wel graag achter mij![]()
quote:
ik heb 3 soortenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:10 schreef worldpimber het volgende:
Oh wacht, laat dan maar bigamist staan
Dacht dat je met streepje bedoelde dat die er nog moest komen![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:06 schreef worldpimber het volgende:
En wie is de homo eigenlijk? Bazzie zeker
[..]
Dat is omdat ik daar toch altijd beland zodra je motor gestart moet wordenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hmmm.. hij rijd wel graag achter mij![]()
BAZZIEK IS TERUUUUUUG!!!!!!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Opbokken geitenduwer, ik doe alleen lijken zoals al uitgelegd door TataK
![]()
Ik weet niet hoeveel levels hij nog moetquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was veel leuker toen ie nog mee postte, nu kan je niemand meer uitschelden die tegen een stootje kan![]()
Anderen negeren gewoon de boelRebecca Kansleaus
Wanneer gaan wij weer rijden kutjanusquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is omdat ik daar toch altijd beland zodra je motor gestart moet worden![]()
![]()
13quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel levels hij nog moet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef Crashcat het volgende:
[..]
BAZZIEK IS TERUUUUUUG!!!!!!!!!!!!!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maandagquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer rijden kutjanus![]()
![]()
Werk je al bij de telefoondienstquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
13Aantal EXP needed is exponentieel aan het groeien tough
Prognose is zondag
Levels?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel levels hij nog moet![]()
![]()
Net zoals ikquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Levels?Laten we de ontkenningsfase verlaten en gewoon toegeven dat ie nog 23 sollicitaties open heeft staan
![]()
Maar jij krijgt geen klappen meer, jij deelt de klappen uit thuis.quote:
Het enige wat ik deel is de portemeneequote:Op dinsdag 26 september 2006 00:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar jij krijgt geen klappen meer, jij deelt de klappen uit thuis.
quote:Basjeuh is nog onder het beheer van grote hand, slipper en riem van TataK![]()
Vrouwen rijden beterquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:30 schreef worldpimber het volgende:
Kan je nog altijd naar http://www.vrouwenrijdenbeter.nl of http://www.mannenrijdenbeter.nl gaan.
(kansloze radiospotjes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |