ja.quote:Op maandag 25 september 2006 18:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ben jij net zo lang als RB [afbeelding]
[afbeelding]
* Rib-i is bang voor grote vrouwen![]()
Mijn theorie werd al ontkracht voor mijn eigen post, maar het had een interessante theorie kunnen zijn voor de niet wetenden...quote:Op maandag 25 september 2006 18:02 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nahhhh, Ondeugend is wie ze zegt. Heb dr al es gezien IRL.
Jammer dat ze zelf nog geen motor heeft.
Klopt alweerquote:
Ik meet alleen echte die-hardsquote:Op maandag 25 september 2006 18:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er moet een keer gemeet worden, ben al lang niet meer bang geweest![]()
![]()
* Rib-i is niet bang voor wat Km'squote:Op maandag 25 september 2006 18:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik meet alleen echte die-hards
.... zij die niet bang zijn wat kilometers richting een uithoek te maken.
quote:
Rijst, groente, vleesquote:Op maandag 25 september 2006 18:26 schreef bvvt het volgende:
staat al te koken - kip pavlov of zo iets
Ik ga er even vanuit dat het de "of zo iets" isquote:Op maandag 25 september 2006 18:26 schreef bvvt het volgende:
staat al te koken - kip pavlov of zo iets
quote:Op maandag 25 september 2006 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
@Kratjuhtopic.
Zit best wat leuks bij ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, qua vrouwen ook een enkele trouwens .."Ik hou niet van mensen die hun zin niet af" ...quote:Op maandag 25 september 2006 17:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nice foto's
En wat staat er op je shirt kratjuh!
quote:Op maandag 25 september 2006 19:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i is niet bang voor wat Km's![]()
![]()
[..]Gister nog naar fokking Schinveld retourtje gemaakt, inclusief 6 km omleiding (2x) ..
Mooi rood is niet lelijk ...quote:![]()
![]()
Dit is het artikel waar ik gisteren naar refereerdequote:Op maandag 25 september 2006 19:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding] Gister nog naar fokking Schinveld retourtje gemaakt, inclusief 6 km omleiding (2x) ..![]()
Veel motoren van het type R1 en R6 hequote:[..]
Mooi rood is niet lelijk ...![]()
Dat artikel ken ik wel ja .. Maar is nog een eindje verderop hoor ..quote:Op maandag 25 september 2006 19:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dit is het artikel waar ik gisteren naar refereerde![]()
[..]
Veel motoren va het type R1 en R6 he![]()
6 hele kilometersquote:Op maandag 25 september 2006 19:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]Gister nog naar fokking Schinveld retourtje gemaakt, inclusief 6 km omleiding (2x) ..
![]()
quote:
o wacht.... déjàvú....quote:Op maandag 25 september 2006 20:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Euj.. bekende
Grotendeels wel en misschien een 1 of 2 nietquote:Op maandag 25 september 2006 20:46 schreef Gawaine het volgende:
waren deze al bekend ?
jij staat er wel 20 keer op waar je bij die rotonde staat te kijken.quote:Op maandag 25 september 2006 20:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Grotendeels wel en misschien een 1 of 2 niet![]()
Klopt, ze wilden telkens een foto van me maken maar toen kwam er een motor voorquote:Op maandag 25 september 2006 20:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
jij staat er wel 20 keer op waar je bij die rotonde staat te kijken.![]()
volgens mij klikte de fotograaf telkens te vroeg of te laatquote:Op maandag 25 september 2006 21:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Klopt, ze wilden telkens een foto van me maken maar toen kwam er een motor voor
Mooi licht hequote:Op maandag 25 september 2006 20:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Euj.. bekende
Is wel tof die bochtjesquote:Op maandag 25 september 2006 21:00 schreef worldpimber het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-177721387429814310
Jammer dat we dit soort meets niet kunnen houden om de hoek.
Wat zeggie, meetswelke meets
We moeten gewoon een keertje de weerberichten van Duitsland bekijken en als we zin hebben een retourtje op een saaie zondag doen. Maarjah, das ook weer kenkerveel snelweg.quote:Op maandag 25 september 2006 21:16 schreef Rib-i het volgende:
Is wel tof die bochtjes![]()
Noem maar een tijd en plaats dan gaan we knallen![]()
![]()
Het is 21.20 ... ik herhaal het is 21.20.quote:Op maandag 25 september 2006 21:13 schreef kratjuh het volgende:
Ik ga weer proberen vroeg te pitten .. Klote dag gehad, hoop dat ik donderdag+vrijdag vrij mag nemen ..
Truste lui
quote:Op maandag 25 september 2006 21:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het is 21.20 ... ik herhaal het is 21.20.
Niet dooeeen niet dooeehheoeeen[/makster
]
Kost dat duur?quote:Op maandag 25 september 2006 21:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mooi licht he![]()
Philips MotoVision Heavy Duty
ligt er aan, als je een H1 nodig hebt kost het nietsquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 22:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ligt er aan, als je een H1 nodig hebt kost het niets![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 september 2006 22:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]dan neem ik er 7
Ik knup ze wel aan elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb een H1 en een H7 nodig dus ik heb er weer niks aan![]()
Beide?quote:Op maandag 25 september 2006 22:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik heb een H1 en een H7 nodig dus ik heb er weer niks aan![]()
Iets wat al in dit topic...quote:Op maandag 25 september 2006 22:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat stond er op dat shirt van Krat?![]()
Die blonde meid ziet er wel wauwie uit trouwens![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat stond er op dat shirt van Krat?![]()
Die blonde meid ziet er wel wauwie uit trouwens![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Iets wat al in dit topic...
quote:Op maandag 25 september 2006 19:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
"Ik hou niet van mensen die hun zin niet af" ...
Meet 09:00 in M'tricht, van daaruit Duitsland inquote:Op maandag 25 september 2006 21:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
We moeten gewoon een keertje de weerberichten van Duitsland bekijken en als we zin hebben een retourtje op een saaie zondag doen. Maarjah, das ook weer kenkerveel snelweg.![]()
De laatste 4 ronden gemistquote:Op maandag 25 september 2006 22:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
nog meer mensen die de japanse MotoGP gemist hebben![]()
Hoeveel fietsers hebben eigenlijk moeten afstappen om er langs te kruipen? Aangezien pimber het fietspad compleet blokkeert en daar nogal een tijdje heeft gestaanquote:
Fietsersquote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef hicham het volgende:
Hoeveel fietsers hebben eigenlijk moeten afstappen om er langs te kruipen? Aangezien pimber het fietspad compleet blokkeert en daar nogal een tijdje heeft gestaan
... ooitquote:Op maandag 25 september 2006 22:50 schreef Rib-i het volgende:
Meet 09:00 in M'tricht, van daaruit Duitsland in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |