quote:Op woensdag 27 september 2006 15:02 schreef hollander172 het volgende:
Ben ook een (klein) kind geweest en het afpersen, omkopen, chanteren en manipuleren zat er al vroeg in.![]()
Neem Nick wel een dagje onder mijn hoede om hem the works te leren.Weet ie tenminste zeker dat ie eerstvolgende keer met een maxi bag M&M's en een literbeker cola op schoot in de business class naar een ver oord vliegt.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had bijna een voorspoedige carriere.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[insert] Whaaah.gif
dit is een collega van mij geweest![]()
![]()
Neuh maar we hebben een dipje.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:04 schreef worldpimber het volgende:
MAareeh, Hollander, begreep ik nou goed dat het over is met die chick van jou?![]()
Spoilers gebruiken mag als je wat persoonlijker wilt worden. Als je wat kwijt moet aan je matties.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:24 schreef hollander172 het volgende:
Neuh maar we hebben een dipje.![]()
7 years itch bestaat dus echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
Is wel eens anders geweest
Wel kut voor ze, ze staan er misschien geheel niet achter. Maar als ze nu toegeven aan die hele holocaust kunnen ze ook nooit meer terugkeren naar Turkije.quote:Had bijna een voorspoedige carriere.![]()
Ik zat ook al te denken, totdat ik zag waar Goes lagquote:Op woensdag 27 september 2006 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
Kan je er niet een andere dag van maken? Vrijdag ofzo, kan ik ook mee.![]()
![]()
Ok, ik was al bang dat Hicham nooit meer motortheorieboeken terugkreegquote:Op woensdag 27 september 2006 15:24 schreef hollander172 het volgende:
Neuh maar we hebben een dipje.![]()
7 years itch bestaat dus echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah dat is waarquote:Op woensdag 27 september 2006 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is toch normaal dat wij elkaar verhalen gekleurd lezen?![]()
![]()
![]()
Geen pics meer op Fok! Heb al een keer de zedenpolitie thuis gehad.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:28 schreef worldpimber het volgende:Ja, wat me trouwens brengt op het feit dat die ene die zo extreem voor jou was gevallen ook zoveel was afgevallen... 20 à 30 kilo, die before and after foto wil ik weleens zien.
![]()
Kan je er niet een vrije dag van maken? Donderdag ofzo, kan jij ook mee.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] Dat is de beste van Nederland.
Kan je er niet een andere dag van maken? Vrijdag ofzo, kan ik ook mee.![]()
![]()
idd gister erg veel storing geweest - rond 3 uur leek het er op of er een atoombom ontploft was.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:21 schreef kratjuh het volgende:
Ohja, we zijn dood, wisten jullie het ook al ?
klikkerdeklik
Weten we gelijk weer dat de buienradar écht in De Bilt staat ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Nee, morgen heb ik al een ontbijt afspraak met een goede vriendin, en daarna gaan we naar mijn opa en oma in Noord Holland.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Kan je er niet een vrije dag van maken? Donderdag ofzo, kan jij ook mee.![]()
![]()
Nu niet meerben al blij dat ik zo snel terecht kan
Zaanse Schans woont mijn oma, sterker nog, 80% van de familie.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
We zullen je met gepast geweld onderscheppen [afbeelding]
ik kwam hem vorig jaar tijdens het zappen ook al tegen bij een of ander allochtonen programmaquote:Op woensdag 27 september 2006 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
Had bijna een voorspoedige carriere.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
Nee, morgen heb ik al een ontbijt afspraak met een goede vriendin, en daarna gaan we naar mijn opa en oma in Noord Holland.![]()
Letterlijk de enige dag deze week dat ik een afspraak heb.![]()
Volgende week ben ik ook nog beschikbaar.![]()
Zit er niks anders op dan maar 'gewoon' te meeten heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo, met JH, uit Haarlem (quote:Op woensdag 27 september 2006 15:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zit er niks anders op dan maar 'gewoon' te meeten he
De vraag is meer om welke ambities het nou precies gaat.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik kwam hem vorig jaar tijdens het zappen ook al tegen bij een of ander allochtonen programmanooit geweten dat ie politieke ambities had
![]()
quote:
Als je erbij was had je het kunnen wetenquote:Op woensdag 27 september 2006 16:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De vraag is meer om welke ambities het nou precies gaat.
De politiek is ook een deur voor profiteurs.![]()
[..]
![]()
Hebben we nu al een face pic van jou tijdens een meet.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 16:31 schreef Worldbeater het volgende:
Hallo, met JH, uit Haarlem () ik heb morgen een afspraak, maar ben de tijd vergeten.
RF: huhHmprf.
JH: en het is wel een stukje rijden uit Arhem () , dus de tijd is wel even belangrijk.
![]()
JH: en kan ik met vrijdag wisselen misschien?![]()
RF: neih, we zitten echt helemaal vol.Verzetten is geen optie.
Donderdag 14.00.
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
opzouteh schwanz
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 16:31 schreef Worldbeater het volgende:
Hallo, met JH, uit Haarlem () ik heb morgen een afspraak, maar ben de tijd vergeten.
RF: huhHmprf.
JH: en het is wel een stukje rijden uit Arhem () , dus de tijd is wel even belangrijk.
![]()
JH: en kan ik met vrijdag wisselen misschien?![]()
RF: neih, we zitten echt helemaal vol.Verzetten is geen optie.
Donderdag 14.00.
Echt jij gebelle die man ofwaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is dus wel degelijk een optie. Laat je het wel even aan Ruud weten?quote:![]()
Hij wilde het gelijk veranderen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:56 schreef worldpimber het volgende:
Echt jij gebelle die man ofwa?
14.00 morgen, aan OPM of dat waar is.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er is dus wel degelijk een optie. Laat je het wel even aan Ruud weten?![]()
Hij wilde het gelijk veranderen,ik zeg niet voor niks opzouteh swchanzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:31 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
@ OPM
This is your conscience speaking ...quote:Op woensdag 27 september 2006 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er is dus wel degelijk een optie. Laat je het wel even aan Ruud weten?![]()
Hij wilde het gelijk veranderen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wooot!
Dat is geen geld, 550 cc, nog geen euro per cc, zal wel een hoop kilometers op staan.![]()
Dragstuurtje er op, en gááán.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Spoilers gebruiken mag als je wat persoonlijker wilt worden. Als je wat kwijt moet aan je matties.
Mjah, om Markie te pesten kan ik er wel wat spoilers doorheen mikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:40 schreef hollander172 het volgende:
Mjah, om Markie te pesten kan ik er wel wat spoilers doorheen mikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk zal Nick bij het aanschouwen van je eerstvolgende brik je gezicht dermate kastijden dat gij geen jonkvrouwen zult believen de rest uwer levenquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:44 schreef worldpimber het volgende:
Hopelijk zal Nick bij het aanschouwen van je eerstvolgende brik je gezicht dermate kastijden dat gij geen jonkvrouwen zult believen de rest uwer leven![]()
![]()
Heb al geen foto van die XJ550 laten zien, alleen gezegd dat ik een hééle oude motor heb gekocht.
Een GS-500 was immers ook maar een minderwaardige brommer in zijn ogen.![]()
Heeft nu al verstand van uiterlijk.
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:45 schreef hollander172 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mjah, om Markie te pesten kan ik er wel wat spoilers doorheen mikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:50 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 18:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.![]()
M'n zekering klapt er weer uit bij het aansluiten van de oude knippers.![]()
Wat doe ik fout Mercy ?
Of komt het omdat ik voor de Led knippers nog niet omgewisseld heb ?![]()
Noh, edam ligt gewoon ffies verder dan alkmaar zie k nuOk weet ik dat ook weeeeeer
Sowieso schrijf je zo.![]()
Zie edit. Nog verder dan ik dacht, maar jij woont ook helemaal in een gehucht.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:13 schreef -XX- het volgende:
Noh, edam ligt gewoon ffies verder dan alkmaar zie k nuOk weet ik dat ook weeeeeer
![]()
![]()
De vorige koopster van mijn motor woont in Heerhugowaard.
Ben ik 30 kilometer achteraan gereden om de motor bij de pomp aan te trappen.
Anders haalde ze het niet naar huis.![]()
![]()
Dat staat niet eens op de kaart, wat is dat nou voor nonsensquote:Op woensdag 27 september 2006 18:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zie edit. Nog verder dan ik dacht, maar jij woont ook helemaal in een gehucht.![]()
De vorige koopster van mijn motor woont in Heerhugowaard.
Ben ik 30 kilometer achteraan gereden om de motor bij de pomp aan te trappen.
Anders haalde ze het niet naar huis.![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: