Zit wel aan de pilletjes idd, dus de meeste pijn is wel weg maar tis irritant omdat je ook niet normaal kan slapen omdat je op een of andere manier druk uitoefend op die kant ofzo.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat je dan nog kunt gapen ..
Sterkte ermee .. Of zit je aan die fijne pilletjes met zo'n mickey-mouse-logo erop ..
Het moet gewoon over zijn voor zaterdag, de bedoeling was om de crossbaan dan te gaan verkennen.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zou het even in de gaten houden als ik jou was, bij 3 dagen pijn kan zijn dat hij ontstoken is. als je donderdag nog pijn hebt meteen voor even het weekend langs de tandarts om te laten ontsmetten![]()
Had het namelijk ook![]()
Heb dagje vrij genomen om de motor in orginele staat terug te brengen en de pimp onderdelen los
te verkopen![]()
Nou liever nietquote:Op woensdag 27 september 2006 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus je gaat weer met een dikke kont rondrijden ?
![]()
Idd, vrouwen zijn ook helemaal niet praktisch ingesteld.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:22 schreef Rib-i het volgende:
Nog zo'n slimme opmerking:
"We hebben niet eens een trekhaak"![]()
![]()
Gaaf als je 'm neemt. Kan je in het zand driftenquote:Op woensdag 27 september 2006 11:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
coolthnx m8
ik ben nu de 1e die vrijdag komt kijken, dus de kans is heel groot dat ik hem meeneem
![]()
Ben ik eigenlijk nog steeds niet goed uit. Ik was met een R6 bezig met niks op de teller maar de man speeltquote:Op woensdag 27 september 2006 11:59 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Zit wel aan de pilletjes idd, dus de meeste pijn is wel weg maar tis irritant omdat je ook niet normaal kan slapen omdat je op een of andere manier druk uitoefend op die kant ofzo.
[..]
Het moet gewoon over zijn voor zaterdag, de bedoeling was om de crossbaan dan te gaan verkennen.![]()
Maar het ziet er op zich wel netjes uit, zit mooi dichtgehecht enzo alleen wat napijn.
Wat voor motor ga je nu kopen trouwens ?
Zoiets heb ik vannacht gedroomtquote:Op woensdag 27 september 2006 12:02 schreef Rib-i het volgende:
Gaaf als je 'm neemt. Kan je in het zand driftenen omkukelen
![]()
En rechtop tegen een dijktalut rijdenquote:Op woensdag 27 september 2006 12:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Cuba is mooi, wel erg arm. Als je geluk hebt sterft Castro en kom je midden in een burgeroorlog te zittenquote:Op woensdag 27 september 2006 11:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, de plannen lagen er alleen.
Ik kreeg alleen geen vrij@werk, en het is altijd afwachten of je 3 maanden nadat je iemand 2 maanden kende nog samen wilt.En nu was het wachten op het nieuwe paspoort, blijk je bij on-line booken al nodig te hebben.
Dan duurt een week toch ineens lang.
![]()
[..]
Ik sprak op Zandvoort iemand, die vond dat het niet dik genoeg kon. Srad.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
En rechtop tegen een dijktalut rijdenivm met tijdwinst
![]()
Oh het neukertje gaat ook mee?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:59 schreef Worldbeater het volgende:
Nee, de plannen lagen er alleen.
Ik kreeg alleen geen vrij@werk, en het is altijd afwachten of je 3 maanden nadat je iemand 2 maanden kende nog samen wilt.En nu was het wachten op het nieuwe paspoort, blijk je bij on-line booken al nodig te hebben.
Dan duurt een week toch ineens lang.
![]()
Die prijs voor de R1 die je gisteren had gepost om M-F was wel interessant, helaas de geschiedenis eraan een stuk minderquote:Op woensdag 27 september 2006 12:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk nog steeds niet goed uit. Ik was met een R6 bezig met niks op de teller maar de man speelt
iedereen tegen elkaar uit zodat het nu ook niet meer aantrekkelijk is.
We gaan weer lekker op een ander voordeeltje uit maar dat lukt alleen als je meteen cash geld op tafel
leggen kan.![]()
hij heeft best veel voordelenquote:Op woensdag 27 september 2006 12:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
je ben ineens wel helemaal Yamahahaa minded geworden he ?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk nog steeds niet goed uit. Ik was met een R6 bezig met niks op de teller maar de man speelt
iedereen tegen elkaar uit zodat het nu ook niet meer aantrekkelijk is.
We gaan weer lekker op een ander voordeeltje uit maar dat lukt alleen als je meteen cash geld op tafel
leggen kan.![]()
Misschien hadden we dan toch die annuleringsverzekering moeten nemen.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:07 schreef Rib-i het volgende:
Cuba is mooi, wel erg arm. Als je geluk hebt sterft Castro en kom je midden in een burgeroorlog te zitten![]()
Kan je als correspondent ter plaatse Live reports voor CNN gaan doen
Nou ja, zo zou ik haar niet willen noemen.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:14 schreef hollander172 het volgende:
Oh het neukertje gaat ook mee?![]()
Neem je Nick ook mee? Kleine blonde jochies zijn cubaanse vrouwen dol op.
Die dingen zijn meer sleutelen dan rijden hoorde ik je eerder zeggen. En nu zie je het licht.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij heeft best veel voordelenBermen, drempels, rotonde's, weilandje bij Rebbel achter, bospaden, wheely's, hooligan rijstijl. zijn dan geen probleem meer
![]()
mocht ie op de grond flikkeren![]()
Anders komen de russen de orde wel weer herstellen.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien hadden we dan toch die annuleringsverzekering moeten nemen.![]()
Toevallig onlangs met belangstelling een reportage gevolgd over Cuba.
Maar de meningen zijn verdeeld over het uitbreken van een burgeroorlog.![]()
Hmmm ook flauw, Nick ken je al veel langer en dan mag ie niet eens mee.quote:Nou ja, zo zou ik haar niet willen noemen.Nick moet naar school. Volgend jaar mag'ie mee.
![]()
![]()
Soesje ook nog wel hoor, maar daar zie je minder voordeeltjes van op de bekende sites .quote:Op woensdag 27 september 2006 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je ben ineens wel helemaal Yamahahaa minded geworden he ?![]()
eerst een R1 nu weer een R6, wat is er mis met Scheurzuki's ?![]()
ughe ughequote:Op woensdag 27 september 2006 12:29 schreef Rib-i het volgende:
Shit zeg, was ik er bijna ingetrapt.
Pc voor 299 Euro incl. BTW
Moet je nog wel 150 Euro aftikken voor het OS![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:35 schreef hollander172 het volgende:
Hij leest toch niet mee he?Wil niet stoken in een duurzame vader-zoonrelatie.
![]()
Of Martie moet het aantrappen nog leren.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:50 schreef Gawaine het volgende:
Als hij koud niet binnen 2 a 3 trappen aan de gang is kan je al een andere cdi unit gaan zoeken.
het is geen SM ( althans nog niet )quote:Op woensdag 27 september 2006 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien hadden we dan toch die annuleringsverzekering moeten nemen.![]()
Toevallig onlangs met belangstelling een reportage gevolgd over Cuba.
Maar de meningen zijn verdeeld over het uitbreken van een burgeroorlog.![]()
[..]
Nou ja, zo zou ik haar niet willen noemen.Nick moet naar school. Volgend jaar mag'ie mee.
![]()
![]()
[..]
Die dingen zijn meer sleutelen dan rijden hoorde ik je eerder zeggen. En nu zie je het licht.![]()
Okee mooi, ik wil pril en minder pril geluk natuurlijk niet in de weg staan.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Nog niet, nog niet. Voorlopig kotst hij van al dat motorgerelateerde internetten.![]()
De nieuwe hooliganquote:Op woensdag 27 september 2006 13:14 schreef hollander172 het volgende:
Af en toe lees ik iets over Martie + SM tussendoor en ik geloof er niks van.
de verkoper had al vermeld dat ie soms slecht te starten was, en dat ie soms niet echt lekker loopt. hij rijd wel maar heeft erg lang stil gestaan.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Soesje ook nog wel hoor, maar daar zie je minder voordeeltjes van op de bekende sites .![]()
Kontje is gedemonteerd en ligt al in losse delen door de garage, nu het orginele er weer op flanzen![]()
Let je er bij die XL wel op of hij niet warm of lauw is als je komt voor een proefrit, dus niet dat hij hem
al voorgestart heeft als je komt.
Als hij koud niet binnen 2 a 3 trappen aan de gang is kan je al een andere cdi unit gaan zoeken.
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hmmm ook flauw, Nick ken je al veel langer en dan mag ie niet eens mee.![]()
Dat is wel zo en de onderdelen kunnen ook nog prijzig zijnquote:Op woensdag 27 september 2006 12:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Let je er bij die XL wel op of hij niet warm of lauw is als je komt voor een proefrit, dus niet dat hij hem
al voorgestart heeft als je komt.
Tis niet alleen het OS. Toch wel een prijzige pc als het vergelijkt met aanbiedingen van Mycom of overjarige modellen met A-merkenquote:
Beter te weinig dan teveel benzine.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne het aantrappen kan lastig zijnik heb op die XL van een maat van me ook al een paar keer midden op straat moeten aantrappen omdat ie vaak afsloeg,
bleek te weinig benzine te hebben
![]()
je moet het wel als een geheel lezenquote:Op woensdag 27 september 2006 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zie het verschil niet zo met betrouwbaarheid tussen een SM, en een crosser die als basis voor ombouw wordt gebruikt.
Mijn SM had ook normale onderhoudsintervallen, het blok liet mij nimmer in de steek, en de vergelijking met een GFTbak slaat kant nog wal. En je heet geen Pepijn nee, dus ga eerst maar eens leren aantrappen.De kans op stukken is overigens zeer aanwezig bij een 1 pitter.
Vandaar er ook al een ander blok in zit.![]()
De CR was ook een Honda trouwens.![]()
Echte wedstrijdmachine..
Dat staat toch bij optiesquote:Op woensdag 27 september 2006 12:29 schreef Rib-i het volgende:
Shit zeg, was ik er bijna ingetrapt.
Pc voor 299 Euro incl. BTW
Moet je nog wel 150 Euro aftikken voor het OS![]()
Mijn XR starte ook slecht. Daarvan moest eigenlijk de unit gerepareerd worden. (in Helmond zit een bedrijf)quote:Op woensdag 27 september 2006 13:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de verkoper had al vermeld dat ie soms slecht te starten was, en dat ie soms niet echt lekker loopt. hij rijd wel maar heeft erg lang stil gestaan.![]()
enne het aantrappen kan lastig zijnik heb op die XL van een maat van me ook al een paar keer midden op straat moeten aantrappen omdat ie vaak afsloeg,
bleek te weinig benzine te hebben
![]()
ja en ?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:43 schreef BazzieK het volgende:
World of Warcraft een hele dag offline voor server updates![]()
![]()
![]()
Mwah dalijk even het boek van rossi halen denk ikquote:Op woensdag 27 september 2006 13:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ja en ?Zoek toch een hobby man
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 13:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
.. is het donderdag ..
Goeiemiddag
Inderdaad, ik zwijg slechts mede...quote:Op woensdag 27 september 2006 13:14 schreef hollander172 het volgende:
Af en toe lees ik iets over Martie + SM tussendoor en ik geloof er niks van.
Goesquote:Op woensdag 27 september 2006 13:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:manager heeft geswitched met zijn vaste dinsdagmiddag vrij
morgen --> naar Goes, motor wordt afgesteld
eindje rijden jaquote:
Pff, en had je je kontje dan niet aangeboden?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eindje rijden jabij de anderen die ik belde kon ik pas over 2 weken terecht en dat noemden sommigen nog vrij snel..
heb je al een idee waarop je hem gaat inruilen ? en bij wie ?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:17 schreef Gawaine het volgende:
Alle electronica netjes orgineel op zijn plaats krijgen is ook lekker makkelijk![]()
Gelukkig heb ik er allemaal foto's van gemaakt toen ik de andere kont er op gebouwd heb.![]()
Nee, ik heb wel een bod gehad en misschien dat ik met hem tot een deal kan komen.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je al een idee waarop je hem gaat inruilen ? en bij wie ?
Mooie XL kopuh ?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een bod gehad en misschien dat ik met hem tot een deal kan komen.
Liefst R1 2002/2003 of een GSXR750 K4 (maar kan zomaar wat anders zijn)
Liefst heb ik baar geld zodat ik overal terecht kan.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pff, en had je je kontje dan niet aangeboden?
[/makster]
Heb ik toch al gehad, de ruigere versie danquote:
Ben ook een (klein) kind geweest en het afpersen, omkopen, chanteren en manipuleren zat er al vroeg in.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Dat is een goed argument voor Nick![]()
Het is toch normaal dat wij elkaar verhalen gekleurd lezen?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
je moet het wel als een geheel lezenanders klopt het ook niet
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 13:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:manager heeft geswitched met zijn vaste dinsdagmiddag vrij
morgen --> naar Goes, motor wordt afgesteld
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:04 schreef worldpimber het volgende:
MAareeh, Hollander, begreep ik nou goed dat het over is met die chick van jou?![]()
[insert] Whaaah.gifquote:Op woensdag 27 september 2006 14:21 schreef kratjuh het volgende:
Ohja, we zijn dood, wisten jullie het ook al ?
klikkerdeklik
Weten we gelijk weer dat de buienradar écht in De Bilt staat ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |