Nuchter klassificeer ik, met ingenomenheid, als pragmatisch, en inderdaad als een heel realistische weergave van bovengenoemde reflectie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat je fout doe ?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:11 schreef Gawaine het volgende:
M'n zekering klapt er weer uit bij het aansluiten van de oude knippers.![]()
Wat doe ik fout Mercy ?
Of komt het omdat ik voor de Led knippers nog niet omgewisseld heb ?
Meet his daddy.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:31 schreef -XX- het volgende:
Wat is er gebeurd met bassieHij fokt nog minder dan wij alle bij elkaar!
![]()
Een beetje als unfucking believable.quote:
Wat een lelijke bak!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meet his daddy.![]()
GPX750R, moet naar 1.000 euro te babbelen zijn.![]()
[afbeelding]
Kijk, weer wat geleerdquote:Op woensdag 27 september 2006 18:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een beetje als unfucking believable.![]()
Mjah, beetje van het kontje afzagen, seat cover erop, knipperlichten vervangen, liefst overspuitenquote:
quote:Yamaha FZR 750.
Uniek expemplaar, is beslist geen 2e van te vinden, echt een plaatje.
Bouwjaar 1990, kenteken : 2002.
Kilometerstand : 27:000 , (dus zo goed als niks, net ingereden)
Door ons is alles wat omgebouwd in opdracht uitgevoerd.
Geen gekke dingen mee gedaan, heeft altijd binnen gestaan en is zeer goed onderhouden.
Wordt verkocht i.v.m. aanschaf andere motor.
Was 4 1/2 jaar in ons bezit.
een eerlijk bod gevraagd boven de 2000,-- euro.
Massieve mannenmotor.quote:
Aluminium.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:44 schreef -XX- het volgende:
En die dikke kuip er niet vergeten af te halen!![]()
WTF ,daar wil je nog niet dood naast gevonden wordenquote:
quote:
Wat hij zegtquote:Op woensdag 27 september 2006 18:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een beetje als unfucking believable.![]()
Ik hou wel van bling.quote:
He he.. beetje fout..quote:Op woensdag 27 september 2006 18:52 schreef ikookhier het volgende:
WTF ,daar wil je nog niet dood naast gevonden worden![]()
![]()
En vraagt er ook nog 2000E voor kan i er beter bij geven op hem ergens in een donken hoekje op teslaan, of te vernietigenquote:Op woensdag 27 september 2006 18:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Beetje overdone
Ik zou em ook 4 jaar binnen laten staan
Deja vu bij de quote.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Beetje overdone
Ik zou em ook 4 jaar binnen laten staan
Graag uw alibi.quote:
Naja, ik vinnek 1.750 waard, en dat heb ik hem ook gemaild.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:59 schreef ikookhier het volgende:
En vraagt er ook nog 2000E voor kan i er beter bij geven op hem ergens in een donken hoekje op teslaan, of te vernietigen![]()
Tof ding voor 1000 Euroquote:Op woensdag 27 september 2006 18:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meet his daddy.![]()
GPX750R, moet naar 1.000 euro te babbelen zijn.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deja vu bij de quote.![]()
[..]
Graag uw alibi.![]()
[..]
Naja, ik vinnek 1.750 waard, en dat heb ik hem ook gemaild.![]()
Niggerstylíííííe.
Gouden kettingen, etc.
![]()
![]()
Ik ga nu ff mijn kroonplaat poetsen trouwens.![]()
![]()
![]()
Mjah, ik zie een lelijk opgelapte racer of schadefiets.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
Naja, ik vinnek 1.750 waard, en dat heb ik hem ook gemaild.![]()
Niggerstylíííííe.
Gouden kettingen, etc.
![]()
![]()
Griebels wat een slechte voorbeelden.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:10 schreef hollander172 het volgende:
Mjah, ik zie een lelijk opgelapte racer of schadefiets.
Neem dan zoiets als basis: Klik
Of zoiets als nagedachtenis aan de Bimota.....en wat meer koppel.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tering wat duur x 2.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Of een potentieel SMetje
Een rooie soes?![]()
Heel knap dat je de lelijkste motoren van de wereld selecteerde.
![]()
![]()
Meer een verhaal voor jouw aankoop. Gast heeft motor gekocht voor weinig centen, heeft heel lang stilgestaan. Van de zomer voor het eerst weer gestart en gelijk problemen. Benzinegeur, geluiden bij het rijden etc...quote:Op woensdag 27 september 2006 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij zoekt de versnellingsbak op een vreemde plek.![]()
Dat was'ie dan waarschijnlijk al.quote:
Komt me wel bekend voor.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:18 schreef Rib-i het volgende:
Graits koffie voor degene die kan raden van welk merk dit blok is
Dat denken wij ook. Genaaid door een motorbedrijf uit den boschquote:Op woensdag 27 september 2006 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat was'ie dan waarschijnlijk al.![]()
![]()
Het begint met een ....quote:[..]
Komt me wel bekend voor.![]()
kawaondukimahaczquote:Op woensdag 27 september 2006 20:18 schreef Rib-i het volgende:
Graits koffie voor degene die kan raden van welk merk dit blok is
Merk is goed, aan de chromen bochten en koppelingsdeksel (quote:Op woensdag 27 september 2006 20:23 schreef Worldbeater het volgende:
Familie van.....![]()
[afbeelding]
Maar met al dat bling bling vraag ik mij af of ik het wel wil weten.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
kawaondukimahacz![]()
yep kom maar op met de koffie![]()
Ik zeg al, willen wij het wel weten gezien de bling bling?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:27 schreef Rib-i het volgende:
Merk is goed, aan de chromen bochten had je kunnen zien dat het een chopper is![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand op zoek naar een motor ofzoof heeft pepijn weer een van zijn koopbuien
Jij bent goed Sherlockquote:Op woensdag 27 september 2006 20:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zeg al, willen wij het wel weten gezien de bling bling?![]()
Blokkie is behalve in de GPZ nog in een ander soort motor gebruikt.![]()
Goed niet, dan had ik het wel geraden. Maar het betreft dan ook een nog lelijkere motor. Willen we niet kennen.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:36 schreef Rib-i het volgende:
Jij bent goed Sherlock![]()
Het betreft een 454 LTD![]()
Comfortabele verdeling van gelden.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:39 schreef worldpimber het volgende:
Waarom gaat de TLR eigenlijk weg?
Bang voor het koppelquote:Op woensdag 27 september 2006 20:39 schreef worldpimber het volgende:
Waarom gaat de TLR eigenlijk weg?
EN500quote:Op woensdag 27 september 2006 20:34 schreef Worldbeater het volgende:
Maar ik snap niet dat het blok zwart is.Misschien was het al een donorblok.
![]()
EN500 / GPZ500 / KLE500.
[afbeelding]
wat voor een danquote:![]()
Ik heb al een ragbike gekocht voor 250 euro. Nu moet de eigenaar de tankdopsleutel nog vinden.
Ondertussen kijk ik lustig door.![]()
Als niet-motormonteur ben je toch ver gekomen. Ik had het niet gewetenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed niet, dan had ik het wel geraden. Maar het betreft dan ook een nog lelijkere motor. Willen we niet kennen.![]()
[afbeelding]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |