quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Kijk ik denk dan...... Doe dat nou niet!.....
Das Mariah Carey, sinds ze gebanged is door een bende 'hard thug life negers" heeft ze, naar ik begreep, een voorliefde voor vleeslullen gecreeerd. Enja daar sta je dan als rooie rakker klaar voor een potje wrestling, alleen met een bloedlul is dat dus gewoon jammer.....
Drysdale is nog zo'n merk.. 1 moment.quote:Make Model Morbidelli V8 Year 1994
Engine liquid cooled V-8. 32 valves Capacity 848 cc Bore x Stroke 55 x 44.6 mm
Max Power 120 hp @ 11000 rpm Max Torque 60 ft-lb @ 9500 rpm
Transmission 5 Speed
Dry-Weight 200kg
quote:New Drysdale 1000-V8 Cruiser:
New for 2002- Cruise the streets on a piece of true V8 individuality! The Drysdale 1000-V8 Naked bike is a hand built exotic machine that utilizes critical parts from existing motorcycles for ease of service. They are built with a leadtime of 5-6 months with customer choice of color, instruments, brakes, suspension and wheels. Build cost starts from AU$78,000 (incl. 10% GST) - this equates to around US$37,000 plus local taxes / duties and freight (at current exchange rates). The MoTec dash shown in the photos adds AU$5,000 / US$2,600 to the bottom line.
Click on a thumbnail for a closer look at this stunning motorcycle:![]()
![]()
Bedankt voor het uitbrengen van een bod.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:17 schreef worldpimber het volgende:
Bij deze zet ik je uit FokMC Pepijn ... het was een leuke tijd, maar je mag nu de weg van Mercy volgen....
gek hequote:Op donderdag 28 september 2006 07:51 schreef Worldbeater het volgende:Goedemorgen.
![]()
Die Morbidelli V8 is één van mijn favorietie bikes.
Vreemd genoeg bestaat die al jaren, maar hoor je er nooit wat van.![]()
die heeft wel watquote:Drysdale is nog zo'n merk.. 1 moment.
Hee koekebakker, mailtje is gebounced met je foto.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oopsquote:Op donderdag 28 september 2006 08:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hee koekebakker, mailtje is gebounced met je foto.![]()
Ook wel naief om te denken dat 6meg plaatmateriaal wel door het trechtertje zou passen.![]()
Gooi hem vanmiddag wel even op mijn server.
Die grote koplamp was inderdaad een mod voor de XJ... groter.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die heeft wel watalleen ben ik geen fan van zo een grote koplamp
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 08:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind hem wel heel veel op een Ducati Monster lijken![]()
Moeten we niet een keer gewend zijn aan die buien?quote:Op donderdag 28 september 2006 09:01 schreef Makster het volgende:
Peppovitch, wat is er in godsnaam weer loos met jeDat zijn toch geen motoren joh mafkees, dat zijn pakjes boter met vierkante wielen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |