quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:17 schreef chacama het volgende:
Goh, volgens mij heb ik het goed gedaan.
Ja, het is werkelijk ongelooflijk he!?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Moonah, ik klikte net op je bannertje en ik had me echt helemaal nooit gerealiseerd dat jij inmiddels ook gewoon al bijna 38 weken bent!Niks vroeggeboorte meer dus. Dat is snel gegaan, die laatste paar weken. Voor mij als meelezer dan dus he.
Whehehehe...quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:25 schreef Moonah het volgende:
Ja, het is werkelijk ongelooflijk he!?
Ik voel me dan ook heel.. ehm.. dankbaar.
Ik moet hier ook streng voor mezelf zijn. Dan maar "niets" doen!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:26 schreef chacama het volgende:
B-M, klinkt bekend. Zolang ik niet doe, lees: stil zit of lig dan heb ik geen last van rug of buik. Maar zodra ik dan bedenk dat ik wel iets kan gaan doen en een paar stappen zet, dan zegt mijn bekken meteen kraak, steun, kreun.... Het is dus geen aanstellerij. Het is gewoon een kwestie van luisteren naar je lichaam en alleen doen wat je kunt. En als dat betekent dat het weinig is dat je doet, dan is dat jammer. Je moet straks nog een hele marathon puffen om vervolgens de gebroken nachten in te gaan en te wennen aan het zorgen voor een kleintje. Dus geniet nu nog even van het kunnen rusten als het moet.
Pff, wat een preek. Ik bedoelde dus te zeggen dat je je niet schuldig moet voelen....
Ik wil net zeggen: we houden je er aan!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:30 schreef Mwanatabu het volgende:
En oh ja: de vermoedelijke afleverdatum van mij is 2 december en niet 5![]()
(Ja mensen, dit is nou de goden verzoeken)
Gaan we voor een DUO-bevalling????quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik moet hier ook streng voor mezelf zijn. Dan maar "niets" doen!
Ik hou me nog steeds aan de laatste datum. Berekend volgens de laatste menstruatie.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:30 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou, ik voel me écht dankbaar hoor BE.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whehehehe...
Dankbaar maar vooral ook heeeeeel ongeduldig gok ik.
Ik zou me zo 'genomen' voelen. Eerst wekenlang stress en 'lekker maken' met een vroeggeboorte en nu
gewoon blijven zitten...
En ja, dat is natuurlijk wel beter voor je babietje, maar hij had de afgelopen 6 dagen gewoon al lang mogen komen toch?
Hihihi, om de beurt een puf?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:33 schreef chacama het volgende:
[..]
Gaan we voor een DUO-bevalling????
Nog beter dan!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:40 schreef Moonah het volgende:
Nou, ik voel me écht dankbaar hoor BE.
Heb zelfs een soort van gebeden.![]()
Ik voel me ook niet genomen. Ik heb wél een mindswitch moeten maken, en die hebben jullie hier ook behoorlijk meegekregen.Of overheen gescrolled...
![]()
Maar nu ben ik redelijk gelaten en best rustig. Ik wacht wel af. Het duurt iig niet heel lang meer, want de gyn heeft beloofd me te helpen als hij met 40 weken nog niet geboren is.
Tja, de gyneacoloog zei dat ik het maar op 8 oktober moest houden de laatste keer. Dat hij wel zou blijven zitten. Aan wat hij dat zag weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:39 schreef snoopy het volgende:
BM, je had allang bevallen moeten zijn![]()
Maf zeg!
Mijn 1e datum stond op 25 september, 2e op 30 september en bij de pretecho zeiden ze weer 25![]()
Ja, ik weet het allemaal niet meer iig. We zullen zien...quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:43 schreef snoopy het volgende:
BM, hij dacht natuurlijk: als het eerder komt, valt het alleen maar mee
en dan maar hopen dat geen van ons een weeenstorm krijgtquote:
Op de eerste plaats dan gecondoleerd. Doe je het rustig aan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:02 schreef Mibos het volgende:
Hoera weer een meisje (goed he chacama?). Eva welkom op de wereld...![]()
![]()
![]()
Linda snel weer op de been komen en je lekker laten verwennen en vooral genieten van je kleine meis.
Marit en Laika van harte met jullie zwangerschap.
Hier zijn we gisteren weer goedgekeurd door de verloskundige. Nu werk ik nog ochtendjes en twaalf oktober is mijn laatste werkdag. Ik kan niet wachten.
O ja en ik ben nu 8 kilo aangekomen in totaal.
Popples hoe is het met je opa? Mijn opa is inmiddels zaterdagmiddag overleden toch nog uit eigen beweging gelukkig. Anderhalve dag voordat er gestopt zou worden met de beademing. Vandaar dat ik momenteel niet erg posterig ben omdat ik niet veel kan kijken/lezen of helemaal niet thuis ben.
Yeps gaat de goeie kant op. Ik heb er ook zat van eigenlijk maar misschien gaat het nu beter omdat ik vanaf vandaag verlof heb.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:20 schreef Mibos het volgende:
Thanks neuk en we gaan wel rap naar boven zo he vind je ook niet??? PM girl en BassMiss rommelend...
Oh, morgen is mijn eerste dagje, maar dan ben ik drukquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:41 schreef Mibos het volgende:
We gaan gewoon netjes het rijtje af en jij hebt al verlof en bevalt het zo je eerste daagje?
Geen idee PM. Lijkt me wel vervelend.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:31 schreef PM-girl het volgende:
Die pijn die ik in mijn liezen voel, heb ik nu ook onderaan mijn benen, dat lijkt me niet iets te maken hebben met voorwerk?
Nog steeds bleh?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:15 schreef Neuk het volgende:
bleh? Hele avond harde buiken! Hoezo vaag!
Ben benieuwd of de vk iets gaat doen voor je. Succes!quote:Op woensdag 27 september 2006 08:51 schreef PM-girl het volgende:
Vlug meld, en weer weg naar de vk.
Nog steeds menstruatiepijn. Verder niks.
Tuulk maar zal er wel bij horen he!quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:29 schreef Neuk het volgende:
[..]
Tuulk maar zal er wel bij horen he!
Halve nacht oude fok-topics gelezen met buikpijn en ik denk dat het voorweeën zijn... Naja, hoort erbij! Morgen mag ik weer naar de vk. Ik ga daar wel mijn beklag doen
Ik mag het rustig aan doen vanaf vandaag!
(en met dat niets moeten ben ik zo blij!)
Ow, die heb ik al 2-3 wekenquote:Op woensdag 27 september 2006 09:32 schreef snoopy het volgende:
Neuk, nu al voorweeën? Dan mag je het zeker wel rustig aan gaan doen!
ZOEK JE RUZIE OFZO HEY!!quote:Op woensdag 27 september 2006 09:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
Wij moeten toch niet streng tegen jou gaan doen he?
Vertel maar es aan tante Mwana waarom jij dat nog niet deed![]()
ik ken het ik ken het
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
Wij moeten toch niet streng tegen jou gaan doen he?
He? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:40 schreef ik80 het volgende:
Hier geen voorweeen maar wel bleh.
Gister toch echt te veel gedaan. Heb nu overal pijn en ontstekingen, oogontsteking, uitgescheurde mondhoeken, oude knie blessure die opspeelt, hoofdpijn, bah.
Duik straks maar weer mijn bed in, of ik ga een dag op de bank liggen.
Klaagmodus uit... moest het even kwijt
Ik doe mijn werk ook heul goed. Zo goed dat ik weliswaar als een cowboy loop tegen de tijd dat ik thuiskom, maar er voor het eerst ooit geen achterstand is hier.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:45 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ow, die heb ik al 2-3 weken![]()
[..]
ZOEK JE RUZIE OFZO HEY!!
Ik probeerde mijn werk nog goed te doen!En dat is gelukt.
Oh, lees dit nu pas. Wat zegt je vk ervan?quote:
maar het gaat wel goed met de kleintjes.... pff sorry dat ik je liet schrikken....quote:Op woensdag 27 september 2006 11:32 schreef Neuk het volgende:Morgen moet ik weer naar de vk. Mijn moeder (zelf altijd in de kraam geweest) zei dat ik me er niet zo druk over hoefde te maken. Hoort erbij. Wij schijnen een heel gevoelige buik te hebben, helaas.
Anyways... topic van Baloetjuh? Mag ik een link? Ik wist niet dat het niet zo goed ging met de kleintjes...
quote:Op woensdag 27 september 2006 11:51 schreef dutchie het volgende:
Wow, Snoopy mag ook al!Wat vliegt die tijd toch zeg, ik hou het gewoon niet meer bij.
quote:Strippen is een aloude methode om de bevalling op te wekken. De verloskundige woelt dan met de vingers de vliezen los van de wand van de baarmoedermond. Daarbij komen prostaglandinen vrij, hormonen die de baarmoedermond rijp maken en de bevalling opwekken. Het kan een alternatief zijn voor het inleiden van de bevalling als de zwangere over tijd is (vanaf 42 weken). Dat doet de gynaecoloog door in het ziekenhuis hormonen toe te dienen. In Nederland denkt tweederde van de verloskundigen dat strippen zinnig is, zo bleek uit een enquête.
Cuuute!quote:Op woensdag 27 september 2006 13:55 schreef linda856763 het volgende:
Ze is ontzettend lief en klein en het geeft een onuitsprekelijk gevoel om zo'n klein mensje te zien, vast te houden en te weten dat het je dochter is.
Je mag trots op haar zijn!quote:Linda heeft de bevalling heel goed gedaan
Niet van de foliumzuur. Verstopt raken is een algemeen zwangerschapskwaaltje, dus het kan wel kloppen dat je daar last van hebt.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:50 schreef waterfly het volgende:
linda en lindaman prioficiat met jullie spruitje....!
hier de griep (wil niet klagen, maar voel me zo k*h*t). Weet iemand van jullie trouwens of je van foliumzuur (gravitamon om precies te zijn) toch wel fors vertsopt kan raken en wat er tegen te doen??
Eh, ja. Kan best met het verweken van je bekken te maken hebben.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Even een vraagje voor de moeders die voor de 2e (of 3e, 4e) keer zwanger zijn. Voelde jullie ook al vroeg een druk op je onderkant staan? Ik voel al sinds vrijdag (29 weken) een enorme druk. Lijkt wel al aan het indalen wat ik erg vroeg vind. Kleine ligt wel al met koppie beneden... Ben iig een stuk minder mobiel hierdoor dan ervoor en begin al te wachelen.![]()
Dat zou dan wel weer met indalen te maken kunnen hebben.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik voel meer 'gefriemel' vanonder de laatste tijd; Net of hij aan het proberen is om er zelf uit te kruipen. Herkenbaar?
Nou ja ik vroeg het aan de gyn en toen zei ze wel, ja misschien indalen... toen ging ze op mijn buik voelen, maar kon ze niet echt voelen. Doordat ik aan 1 kant een dikke enkel had met vocht, duidde dit er wel op. Maar toen ze ineens vroeg of ik al vruchtwater verloor had ik echt zo iets... Uhhhhhhhhhh.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:25 schreef snoopy het volgende:
Nee, ik bedoelde niet dat het aan het indalen lag. Maar dat je gewoon meer druk voelt omdat je bekken verweekt. Tenminste, ik heb er ook al een tijdje last van terwijl de baby maar gedeeltelijk is ingedaald. Dus dat zal het niet zijn denk ik.
toevoeging: maar ik ben geen expert ofzo. Dus vraag het voor de zekerheid ook even aan je VK.
Geen lijnzaadolie tegen verstopping gebruiken!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 19:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kom niet verder dan lijnzaadolie gebruiken.
Oei! Danku... (en alle anderen ook voor hun tips)quote:Op woensdag 27 september 2006 21:55 schreef Moonah het volgende:
[..]
Geen lijnzaadolie tegen verstopping gebruiken!!!
Ik had die tip ook van het forum. Toen ik in het zkh lag kreeg ik last van obstipatie ivm te weinig beweging. Mijn moeder kocht dus een fles van dat spul voor me. De arts ( en daarna ik dus ook...) schrok zich een hoedje: Dat spul kan dus weeën opwekken....
Bij verstopping 's ochtends lekker gewelde pruimen eten, peperkoek, geen beschuit, veel vezels en groenten. Oh, en voldoende water drinken!
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:55 schreef Moonah het volgende:
Geen lijnzaadolie tegen verstopping gebruiken!!!
[uitleg]
Tja, ik geef alleen maar door wat ík te horen heb gekregen.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Wat gek, je hoort die 'tip' toch best heel vaak...
Nee, niet in de war. Ik had de tip zelfs van jou.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:35 schreef kozakken het volgende:
Oh.. wat liefff!!!
Eva
Moonah, ik geloof dat er vooral bedoeld wordt dat je geen hele fles naar binnen moet klokken (of ben je in de war met wonderolie, want dat verhaal ken ik wel)
Ga ik toch liever even van jouw laatste opmerking uit dan niet, beter het zeker voor het onzekere.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:34 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tja, ik geef alleen maar door wat ík te horen heb gekregen.
Maar zoals al eerder opgemerkt, deskundigen spreken elkaar ook nog wel eens tegen....
Nah, ik heb van de week hetzelfde gedacht...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:43 schreef snoopy het volgende:
* snoopy morgen een fles lijnzaadolie naar binnen gieten gaat![]()
Dan toch maar voor die progalandingesen gaan?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:54 schreef E.T. het volgende:
Nou is het met wonderolie zo, dat het niet alleen de bevalling op kan wekken, maar ook bij de baby terecht komt als zijnde 'ontlastend'. Je vergroot dus de kans dat je baby in het vruchtwater poept.
Lijnzaadolie heeft dus ook een ontlastende werking.. Ik zou 't risico niet nemen
Ik dacht vroeger dat kindjes echt uit je navel kwamenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:58 schreef Neuk het volgende:
mijn baby wil der uit ofzo... door de navel!![]()
Nou ik denk dat het kan! Als die van mij nog effe doorgaat met afzetten dan komt het kontje eerstquote:Op woensdag 27 september 2006 23:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat kindjes echt uit je navel kwamen
Ah, dan was het mss een gevalletje klok-klepel van mij.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:52 schreef E.T. het volgende:
Ik kan toch alleen maar hopen dat ik ook zo'n mooi beebietje aan 't brouwen ben![]()
wonderolie ken ik idd ook als zijnde 'no-go' als je zwanger bent. LIjnzaadolie ken ik zowieso niet. Wel lijnzaadkorrels door de yoghurt. (en anders vezelspulletje van de huisarts, wordt hier nog regelmatig gebruikt)
Hier niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:02 schreef E.T. het volgende:
[quote]Op woensdag 27 september 2006 22:56 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dan toch maar voor die progalandingesen gaan?
[/quote
Die werken![]()
Over kindjes uit navels gesproken: mijn oma lag op zaal met een ongehuwde katholieke tienermoeder destijds. En dat arme kind dacht dus echt dat het uit haar navel was gekomen... Tijdens de hele bevalling werd er door de nonnen een deken voor haar gezicht gehouden. En oh ja, het kind werd natuurlijk meteen na geboorte weggemoffeld om opgevoed te gaan worden door "betere" katholieken, die niet zo dom waren om buiten het huwelijk zwanger te raken.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat kindjes echt uit je navel kwamen
Iddquote:
Gaatie lekker?quote:
Eh ja, voor het eerst geloof ik sinds mijn verlofquote:Op donderdag 28 september 2006 10:03 schreef PM-girl het volgende:
Snoopy en Bass Miss aan het uitslapen?
Hier derde ronde en ook weer een vrij abstract idee van "kindje-komt-uit" hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 10:24 schreef PM-girl het volgende:
Jullie moeten nog iets harder wachten denk ik, want ik zie het nog zomaar niet gebeuren! (maar ja dat kan ook het eerste kind syndroom zijn!)
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Hier derde ronde en ook weer een vrij abstract idee van "kindje-komt-uit" hoor
Straks lig ik weer te kreperen en dan gaat het licht wel weer aan gok ik.![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hier derde ronde en ook weer een vrij abstract idee van "kindje-komt-uit" hoor
Straks lig ik weer te kreperen en dan gaat het licht wel weer aan gok ik.![]()
Kun je tot je moet werken het rustig aan doen? Wel proberen en als het op het werk niet gaat, gewoon heel eerlijk zeggen. Jij en je kindje moeten op de eerste plaats komen. Hoe moeilijk het soms ook is om de verantwoordelijkheid voor je werk opzij te zetten. dikkequote:Op donderdag 28 september 2006 11:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ja we hebben er weer een: een regelrechte dipdag!!!
Voel me vreselijk bleh....kan de hele tijd wel janken. Ben duizelig en gewoon min!
En dan moet ik ook nog werken vanmiddag
Kan nog leuk worden
Hoe erger je het je voorstelt hoe leuker het vaak wordtquote:Op donderdag 28 september 2006 11:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ja we hebben er weer een: een regelrechte dipdag!!!
Voel me vreselijk bleh....kan de hele tijd wel janken. Ben duizelig en gewoon min!
En dan moet ik ook nog werken vanmiddag
Kan nog leuk worden
Ja, heel verwarrend. Je (ik....) bent geneigd te denken: "Ach, het is natuurlijk, kan geen kwaad".... Nah, wél dus..quote:Op donderdag 28 september 2006 14:20 schreef kozakken het volgende:
Raar hoor, die verschillen in opvattingen.![]()
Yep, was ik ook erg blij om! Lig je aan een weeënremmend infuus, zou je dus lijnzaadolie gaan slikken.quote:Fijn dat de gyn zo allert reageerde trouwens!
Ik wil niet moeilijk doen over een weekje, maar ben jij niet al ruim 28 weken? Ik ben zelf uitgerekend voor 3 januari en nu dus 26 weken ver.quote:
Joh, mijn collega's kregen niet anders te horen. Nee, dat zou allebei tegen de 10 pond aan gaan lopen. Allebei de eerste, dus allebei doodzenuwachtig. Nou, dé joekels. 5 pond en krap 7. Daar loop je je dan de hele zwangerschap over op te vretenquote:Op donderdag 28 september 2006 16:16 schreef Neuk het volgende:
Ik ben weer goedgekeurd
'Nee, je hoeft niet te rekenen op een kindje van 6 a 8 pond. Het wordt denk ik een flinke bink'. JA, DAT WIST IK AL! Verder liep bink wederom wat voor op groei maar niet extreem en mijn buik is normaal (alleen ik vind em 3x zo groot als anderen die evenver zijn)
muah, die van mij is al meerdere malen opgemeten en elke keer is ie groter dan gemiddeld dus ik keek er niet zo van op. Neefje van mijn beebje was bijna 60cm en 10 pondquote:Op donderdag 28 september 2006 18:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Joh, mijn collega's kregen niet anders te horen. Nee, dat zou allebei tegen de 10 pond aan gaan lopen. Allebei de eerste, dus allebei doodzenuwachtig. Nou, dé joekels. 5 pond en krap 7. Daar loop je je dan de hele zwangerschap over op te vreten![]()
Mij hebben ze zelfs verteld dat een groot hoofd de bevalling makkelijker maakt doordat dat de baarmoedermond meer opendrukt.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:26 schreef kozakken het volgende:
Jonne en Romme waren allebei 9 pond en dat ging heel goed hoor!
Echt, een groot kind zegt in principe lang niet alles over de zwaarte van de bevalling
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:31 schreef sweaty het volgende:
Wat fijn dat je weer goedgekeurd bent Neuk. Ik vergelijk jou altijd een beetje met mijzelf aangezien we bijna evenver zijn. Ik mag morgen weer voor mijn keuring.
Ik heb sinds 2 weken echt last van warmte aanvallen dan moet ik echt de ventilator op me zetten. Het komt ineens op, vaak al zodra ik ben opgestaan. Soms uren geen last van, nu zit ik alweer 2 uur te puffen (van de warmte)
Herkent iemand dit? hoop niet dat het te maken heeft met een hoge bloeddruk????
jaaah, vind ik ook!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:35 schreef jessie het volgende:
Snoopy hoe is ie nou? Beetje aan het rommelen begreep ik Spannend, spannend en nog eens spannend!
Vandaag komen ze thuis dusquote:Op donderdag 28 september 2006 22:18 schreef linda856763 het volgende:
Hoi, nog een berichtje van Lindaman. Goed nieuws want morgen mogen Linda en Eva naar huis! Gelukkig maar, tis hier knap ongezellig! Ik probeer nu de kamer wat op te fleuren voor hun thuiskomst. Verder gaat alles goed met Linda en Eva, maar gedetailleerdere info krijgen jullie vast gauw van Linda zelf!
dag!
Oja, ik vind het wel heel leuk enzo om alle berichtjes over Linda en vooral Eva natuurlijk te lezen!
Gek he? Mijn collega hier nam Rennies in grootverpakking mee, terwijl ik me van mijn vorige vlos herinner dat als je dan toch heel erg aan de medicijnen wilde persé, er dan bij de apotheek een grote fles voor je gebrouwen kon worden van iets raars dat dan net mocht.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:25 schreef nikky het volgende:
Haai dames.
En EvaMooie meid!
Zeg, ik mag van de verloskundige eigenlijk geen Rennies slikken. Terwijl ik enorme last van maagzuur heb dat ik snachts en smorgens echt hondsberoerd ben. Maar ik mag wel Maalox hebben. Dit lijkt op Rennies geloof ik.
Maar nu zijn ze me even kwijt hoor. Rennies, dat is toch gewoon kalk? Waarom zou ik dat niet mogen hebben? En mij collega kreeg van de gn te horen dat rennies op dit moment je beste vriend is tijdens je zwangerschap.
Ervaringen
Ik vind het nogal vreemd.
Maalox forte heb ik ook vanuit het zkh gekregen ipv Rennies.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:25 schreef nikky het volgende:
Terwijl ik enorme last van maagzuur heb dat ik snachts en smorgens echt hondsberoerd ben. Maar ik mag wel Maalox hebben.
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:23 schreef Moonah het volgende:
En eenwelkom
thuis
hoeraatje
voor Linda en Eva!
Komtie:
HOOOOEEERRRRAAAAAAAAH!
Weeeeeeken....quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:51 schreef snoopy het volgende:
Nou ja rommelen, rommelen... Gewoon van die ongesteldheidspijntjes enzo maar verder niks hoor.
Kan volgens mij ook best een poosje duren toch?
Mooi, hebben we een date?quote:Naar de hoek van de straat lopen is zeg maar al het maximale op een dag. Zegt ze bij het weggaan: ga maar wat leuks doen van het weekend, een lange strandwandeling maken ofzo.![]()
![]()
Kan zijn dat ik me verreken idd...quote:Op donderdag 28 september 2006 17:00 schreef Libel het volgende:
[..]
Ik wil niet moeilijk doen over een weekje, maar ben jij niet al ruim 28 weken? Ik ben zelf uitgerekend voor 3 januari en nu dus 26 weken ver.
En jij bent toch ruim twee weken vroeger uitgerekend.
Afin, het doet er eigenlijk niet toe, ik vroeg het me gewoon af.![]()
quote:
Handig!quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:08 schreef poemojn het volgende:
Je bent bijna gelijk met mij uitgerekend Suzanna, je mag mijn tellertje wel lenen
En als het maar blijft schoppen wordt het een kwee?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:42 schreef PM-girl het volgende:
Poejmon, dat schopje gebruiken wij om het geslacht te bepalen!! Maarja, dat lukt ook niet echt.
Ja, dat kan. Niet teveel aan gaan frutten, want dat stimuleer je de aanmaak alleen maar.quote:Weten jullie of je al iets van stuwing ofzo kan hebben, zo vlak voor de bevalling? Ik heb nu voor de tweede keer deze week dikke, harde tepelhoven (of hoe heten die dingen) en vandaag ook een branderig, pijnlijk gevoel in 1 borst.
Die wordt hierboven al beantwoord door mensen die het meegemaakt hebben (ik niet dus).quote:O en nog een vraagje, als je gestript wordt, hoe lang duurt het dan doorgaans tot er echt iets op gang komt? Of kun je dat niet zeggen?
Dat dachten wij ook. Maar na de twijfel bij de GYN en toen nog eens bij de pretecho, houd ik toch maar even een slag om de arm..... hoopt wel stiekum op een meisje.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Chacama ik dacht dat jullie al wisten dat jullie een meisje kregen?
Koffieboonquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:48 schreef chacama het volgende:
Bij de pretecho zagen ze eerst iets dat op een stokje leek, maar dat was later niet meer terug te vinden toen alleen de bekende hamburger. Het zou de navelstreng geweest kunnen zijn, maar tja zeker was het niet.
Moonah, heerlijk. Wie had dat 8 weken geleden durven denken. Die kleine boef zal het inderdaad wel weten, wanneer ie eruit wil. Hij kent het principe weeen in elk geval al wel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:47 schreef Moonah het volgende:
Zooooo! Alles weer goedgekeurd! De gyn zei letterlijk: "Nou, ik denk dat jij een bevalling volgens het boekje gaat krijgen!" Gheghe, daar teken ik natuurlijk voor!
Vorige week heeft ze beloofd me te helpen als ik 40 weken ben. Vandaag hebben we het daar wat uitgebreider over gehad. De belofte staat nog steeds, als ik er behoefte aan heb. Liever laat ze de natuur haar gang gaan ivm evt complicaties die toch wat sneller kunnen optreden bij kunstmatig opwekken. Ik hoop natuurlijk dat ons menneke snel geboren wordt, maar ik merk ook dat ik de laatste dagen heel rustig en gelaten ben. Laat die grote kleine man maar bepalen wanneer het zijn tijd is.
PM, sterkte met je gebaal!
En snoopy, ik moet onze date helaas cancelen.
Ga straks naar terras...![]()
Tja, ik blijf me (positief!) verbazen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:56 schreef chacama het volgende:
[..]
Moonah, heerlijk. Wie had dat 8 weken geleden durven denken. Die kleine boef zal het inderdaad wel weten, wanneer ie eruit wil. Hij kent het principe weeen in elk geval al wel.![]()
Erg fijn voor je!quote:Ja, het gaat inderdaad beter met me. Niet zo zeer lichamelijk, maar wel in mijn koppie. Begin meer rust te krijgen door bepaalde dingen op de juiste waarde te schatten. Of zoals mijn psych (lang geleden) zei: Je lat lager leggen, dan kun je hem ook halen...
Ik ben er nog steeds. Straks weer naar de vroedvrouw en ben zenuwachtig want ze ging eens 'voelen'. Jakkes.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:29 schreef PM-girl het volgende:
BassMiss al gesignaleerd overigens? Of is die mee naar het strand met Moonah en Snoopy?
Waar ben je bang voor?quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:21 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds. Straks weer naar de vroedvrouw en ben zenuwachtig want ze ging eens 'voelen'. Jakkes.
Ouch, dat zou ik ook niet leuk vinden.quote:En mijn lief moet morgen naar Frankrijk, zes uur rijden. Hopelijk wil ons ventje er niet plots uitkomen....![]()
Bang niet echt. Ik heb er gewoon een hekel aan om daar zo in die stoel te liggen met mijn benen open terwijl er iemand zijn vingers in zit te proppen.quote:
Ik wilde quoten, had alleen het editknopje te pakken...quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:56 schreef chacama het volgende:
-knip-
@Sjeen, wat wilde jij doen? Die echo bepalen. Mag nog steeds hoor. Staat op mijn laptop. Dus je kunt hem snel bekijken en je mening geven.......fijn he die MOD rechten....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |