quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:17 schreef chacama het volgende:
Goh, volgens mij heb ik het goed gedaan.
Ja, het is werkelijk ongelooflijk he!?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Moonah, ik klikte net op je bannertje en ik had me echt helemaal nooit gerealiseerd dat jij inmiddels ook gewoon al bijna 38 weken bent!Niks vroeggeboorte meer dus. Dat is snel gegaan, die laatste paar weken. Voor mij als meelezer dan dus he.
Whehehehe...quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:25 schreef Moonah het volgende:
Ja, het is werkelijk ongelooflijk he!?
Ik voel me dan ook heel.. ehm.. dankbaar.
Ik moet hier ook streng voor mezelf zijn. Dan maar "niets" doen!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:26 schreef chacama het volgende:
B-M, klinkt bekend. Zolang ik niet doe, lees: stil zit of lig dan heb ik geen last van rug of buik. Maar zodra ik dan bedenk dat ik wel iets kan gaan doen en een paar stappen zet, dan zegt mijn bekken meteen kraak, steun, kreun.... Het is dus geen aanstellerij. Het is gewoon een kwestie van luisteren naar je lichaam en alleen doen wat je kunt. En als dat betekent dat het weinig is dat je doet, dan is dat jammer. Je moet straks nog een hele marathon puffen om vervolgens de gebroken nachten in te gaan en te wennen aan het zorgen voor een kleintje. Dus geniet nu nog even van het kunnen rusten als het moet.
Pff, wat een preek. Ik bedoelde dus te zeggen dat je je niet schuldig moet voelen....
Ik wil net zeggen: we houden je er aan!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:30 schreef Mwanatabu het volgende:
En oh ja: de vermoedelijke afleverdatum van mij is 2 december en niet 5![]()
(Ja mensen, dit is nou de goden verzoeken)
Gaan we voor een DUO-bevalling????quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik moet hier ook streng voor mezelf zijn. Dan maar "niets" doen!
Ik hou me nog steeds aan de laatste datum. Berekend volgens de laatste menstruatie.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:30 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou, ik voel me écht dankbaar hoor BE.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whehehehe...
Dankbaar maar vooral ook heeeeeel ongeduldig gok ik.
Ik zou me zo 'genomen' voelen. Eerst wekenlang stress en 'lekker maken' met een vroeggeboorte en nu
gewoon blijven zitten...
En ja, dat is natuurlijk wel beter voor je babietje, maar hij had de afgelopen 6 dagen gewoon al lang mogen komen toch?
Hihihi, om de beurt een puf?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:33 schreef chacama het volgende:
[..]
Gaan we voor een DUO-bevalling????
Nog beter dan!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:40 schreef Moonah het volgende:
Nou, ik voel me écht dankbaar hoor BE.
Heb zelfs een soort van gebeden.![]()
Ik voel me ook niet genomen. Ik heb wél een mindswitch moeten maken, en die hebben jullie hier ook behoorlijk meegekregen.Of overheen gescrolled...
![]()
Maar nu ben ik redelijk gelaten en best rustig. Ik wacht wel af. Het duurt iig niet heel lang meer, want de gyn heeft beloofd me te helpen als hij met 40 weken nog niet geboren is.
Tja, de gyneacoloog zei dat ik het maar op 8 oktober moest houden de laatste keer. Dat hij wel zou blijven zitten. Aan wat hij dat zag weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:39 schreef snoopy het volgende:
BM, je had allang bevallen moeten zijn![]()
Maf zeg!
Mijn 1e datum stond op 25 september, 2e op 30 september en bij de pretecho zeiden ze weer 25![]()
Ja, ik weet het allemaal niet meer iig. We zullen zien...quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:43 schreef snoopy het volgende:
BM, hij dacht natuurlijk: als het eerder komt, valt het alleen maar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |