abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2006 @ 14:26:08 #126
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42169596
Linda en man, wat fijn dat het goed is verlopen en dat jullie nu zo genieten! Fijn!

En nogmaals, ik vind eva een erg mooie naam!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † woensdag 27 september 2006 @ 14:40:30 #127
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_42169995
Lindaman, wat een goeie berichten over Linda en jullie Eva!
Linda, nog eventjes en dan kun je met je dochter naar huis!! Lekker genieten van jullie gezin, en rustig bijkomen van de hele gebeurtenis. Laat je wel als een koningin vertroetelen hoor, bijkomen van een bevalling met keizersnee is niet niks
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_42172848
Linda en man, wat fijn dat het zo goed gegaan is! Lekker genieten nu.
En ik hoop snel foto's te zien.

Zo, ik kom net van de huisarts. Afgelopen 2 dagen 8 keer tegen flauwvallen aangezeten en ontzettend duizelig. De man kon niks vinden en toen toch maar gevraagd of ik ijzergehalte kon laten controleren. In eerste instantie vond hij dat niet nodig omdat hartslag en bloeddruk wat laag waren en dat wees juist niet op bloedarmoede. Maar naar wat aandringen van mij toch maar laten doen.
Wat bleek nou, ijzergehalte was ernstig te laag en nu dus aan de medicijnen.
Als ik er niet om gevraagd (gezeurd) had waren ze er nu niet achter en dat is ook niet zo mooi voor de baby.
Maargoed, dat verklaart ook waarom ik de trap niet meer normaal opkwam zonder te hijgen en te moeten rusten. Dacht eerst dat het van de zwangerschap kwam.

Verder voel ik me geweldig.
Ik voel de baby goed! Vanmiddag voor het eerst écht duidelijk gevoeld. Zo van, hey niet 1 schopje (of wat het kindje ook doet) maar het was echt flink bezig. Heel mijn buik kriebelde ervan.
Morgen 20 weken echo.
pi_42173053
Goed dat je zelf zo assertief was Appelsap!
En heerlijk he, dat gefrummel in je buik!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 27 september 2006 @ 17:13:39 #130
94046 PM-girl
pi_42173367
Appelsap, vreemde dokter? hij zou beter moeten weten toch?

En leuk he, die bewegingen?

Ik ben erg moe, itt Ieniemienie, die als een razende doet.
Heel de middag bezig geweest met mijn site, is volgens mij ook onderdeel van nesteldrang, ik wil het zsm afhebben nl. dan kunnen er straks plaatjes van het kindje op!
*
pi_42173475
Appelsap wat een oen van een vent zeg.
En lief, babietjes die in buiken buitelen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 27 september 2006 @ 17:22:24 #132
24188 Belana
kloon van belana
pi_42173603
man van Linda, wat lief dat je even komt vertellen en wat klink je gelukkig!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 27 september 2006 @ 17:33:49 #133
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_42173894
Linda en man van Linda, gefeliciteerd met jullie dochtertje Eva!
pi_42174347
Lindaman, leuk even een update! Fijn dat het allemaal zo goed gaat.
Doe je Linda de groetjes van ons???

Tja Appelsapje, dokters....je zou ze af en toe wat doen!!! Gelukkig heb je er nu wat voor!
Voel je al verbetering?
Lijkt me geweldig om je kindje zo te voelen bewegen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_42174364
linda en lindaman prioficiat met jullie spruitje....!

hier de griep (wil niet klagen, maar voel me zo k*h*t). Weet iemand van jullie trouwens of je van foliumzuur (gravitamon om precies te zijn) toch wel fors vertsopt kan raken en wat er tegen te doen??
  woensdag 27 september 2006 @ 17:52:58 #136
94046 PM-girl
pi_42174439
Waterfly, vervelend. Wat bij goed lijkt te helpen tegen verstopping is het volgende ritueel, 's morgens als ik opsta neem ik eerst een glas water met gravitamon, daarna ontbijt ik met Stimulance. Dit is te vinden bij de zonnatura ed en is best lekker! (jus d'orange-achtig) en nog een ander glas drinken.
*
pi_42176295
Even een vraagje voor de moeders die voor de 2e (of 3e, 4e) keer zwanger zijn. Voelde jullie ook al vroeg een druk op je onderkant staan? Ik voel al sinds vrijdag (29 weken) een enorme druk. Lijkt wel al aan het indalen wat ik erg vroeg vind. Kleine ligt wel al met koppie beneden... Ben iig een stuk minder mobiel hierdoor dan ervoor en begin al te wachelen.
  woensdag 27 september 2006 @ 19:08:46 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42176342
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:50 schreef waterfly het volgende:
linda en lindaman prioficiat met jullie spruitje....!

hier de griep (wil niet klagen, maar voel me zo k*h*t). Weet iemand van jullie trouwens of je van foliumzuur (gravitamon om precies te zijn) toch wel fors vertsopt kan raken en wat er tegen te doen??
Niet van de foliumzuur. Verstopt raken is een algemeen zwangerschapskwaaltje, dus het kan wel kloppen dat je daar last van hebt.
Er zijn wat trucjes voor maar die hebben anderen vast beter in hun hoofd dan ik.
Ik kom niet verder dan lijnzaadolie gebruiken.
  Licht Ontvlambaar woensdag 27 september 2006 @ 19:13:03 #139
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42176484
Owwwww, Linda en Lindaman, proficiat met de geboorte van Eva
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_42176605
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Even een vraagje voor de moeders die voor de 2e (of 3e, 4e) keer zwanger zijn. Voelde jullie ook al vroeg een druk op je onderkant staan? Ik voel al sinds vrijdag (29 weken) een enorme druk. Lijkt wel al aan het indalen wat ik erg vroeg vind. Kleine ligt wel al met koppie beneden... Ben iig een stuk minder mobiel hierdoor dan ervoor en begin al te wachelen.
Eh, ja. Kan best met het verweken van je bekken te maken hebben.
pi_42176678
Ok Dacht dat het bij een tweede allemaal wat langer zou duren, omdat ze meer ruimte hebben. Van de week op de wc dacht ik al dat de baby er bijna al uit zou komen als ik door zou drukken
pi_42176905
Nee, ik bedoelde niet dat het aan het indalen lag. Maar dat je gewoon meer druk voelt omdat je bekken verweekt. Tenminste, ik heb er ook al een tijdje last van terwijl de baby maar gedeeltelijk is ingedaald. Dus dat zal het niet zijn denk ik.

toevoeging: maar ik ben geen expert ofzo. Dus vraag het voor de zekerheid ook even aan je VK.
  woensdag 27 september 2006 @ 19:44:01 #143
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42177442
Stiekemerd ook hier al zulke dingen hoor (vond 't ook al zo vroeg, maar was normaal volgens de vk, het zou geen indalen zijn, maar wel het gevoel dat daar op lijkt).

Waterfly, Stimulance werkt idd, havermout eten.. verder natuurlijk veel vezels, veel water etc. Verder wordt er nogal eens aangeraden om 'nat' te eten. (ipv brood en apart drinken, beter een salade of yoghurt oid). Lijnzaad door de yoghurt.. en Pruimensap!!
Maar verstopping hoort er idd een beetje bij. De meesten hebben daar in meer of mindere mate last van helaas..

Lindaman, bedankt voor de update! Je klinkt als een hele trotse vader

En appelsap, goed dat je hebt aangedrongen op dat ijzer.. Een ijzertekort kan een hoop klachten geven idd. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen (wellicht ook aan de Floradix als extra ondersteuning voor je ijzer?)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_42177449
Ik voel meer 'gefriemel' vanonder de laatste tijd; Net of hij aan het proberen is om er zelf uit te kruipen. Herkenbaar?
pi_42177558
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik voel meer 'gefriemel' vanonder de laatste tijd; Net of hij aan het proberen is om er zelf uit te kruipen. Herkenbaar?
Dat zou dan wel weer met indalen te maken kunnen hebben.
  woensdag 27 september 2006 @ 19:48:12 #146
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42177591
Dat herken ik nog wel van Saskia.. Net of 't aan de binnenkant van je vagina kriebelt
Heb altijd gedacht dat dat gewoon gedraai ofzo was. (maar leek meer op kriebelen van vingertjes ofzo)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_42177951
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:25 schreef snoopy het volgende:
Nee, ik bedoelde niet dat het aan het indalen lag. Maar dat je gewoon meer druk voelt omdat je bekken verweekt. Tenminste, ik heb er ook al een tijdje last van terwijl de baby maar gedeeltelijk is ingedaald. Dus dat zal het niet zijn denk ik.

toevoeging: maar ik ben geen expert ofzo. Dus vraag het voor de zekerheid ook even aan je VK.
Nou ja ik vroeg het aan de gyn en toen zei ze wel, ja misschien indalen... toen ging ze op mijn buik voelen, maar kon ze niet echt voelen. Doordat ik aan 1 kant een dikke enkel had met vocht, duidde dit er wel op. Maar toen ze ineens vroeg of ik al vruchtwater verloor had ik echt zo iets... Uhhhhhhhhhh.
Ben er niet op in gegaan, omdat ik dacht "wat zeg jij nou". En maar laten zitten....
Stom he, nu zit je het weer af te vragen.....
pi_42178174
Nou dat is dan wel lekker onduidelijk van die gyn zeg
En idd iets waar je dan achteraf ongerust over kan worden. Vervelend
pi_42178320
ja
moet dinsdag voor de 30 weken groei echo, zal wel weer een balletje opgooien.

En weer terug naar de bevallingen Zie dat jij ook nog maar 3 dagen voor de uitgerekende datum bent!! Meiden sterkte met de laatste loodjes!
pi_42179765
Na 2 daagjes geen internet gehad te hebben, wil ik alsnog Linda en man van harte feliciteren met Eva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')