En als het maar blijft schoppen wordt het een kwee?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:42 schreef PM-girl het volgende:
Poejmon, dat schopje gebruiken wij om het geslacht te bepalen!! Maarja, dat lukt ook niet echt.
Ja, dat kan. Niet teveel aan gaan frutten, want dat stimuleer je de aanmaak alleen maar.quote:Weten jullie of je al iets van stuwing ofzo kan hebben, zo vlak voor de bevalling? Ik heb nu voor de tweede keer deze week dikke, harde tepelhoven (of hoe heten die dingen) en vandaag ook een branderig, pijnlijk gevoel in 1 borst.
Die wordt hierboven al beantwoord door mensen die het meegemaakt hebben (ik niet dus).quote:O en nog een vraagje, als je gestript wordt, hoe lang duurt het dan doorgaans tot er echt iets op gang komt? Of kun je dat niet zeggen?
Dat dachten wij ook. Maar na de twijfel bij de GYN en toen nog eens bij de pretecho, houd ik toch maar even een slag om de arm..... hoopt wel stiekum op een meisje.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Chacama ik dacht dat jullie al wisten dat jullie een meisje kregen?
Koffieboonquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:48 schreef chacama het volgende:
Bij de pretecho zagen ze eerst iets dat op een stokje leek, maar dat was later niet meer terug te vinden toen alleen de bekende hamburger. Het zou de navelstreng geweest kunnen zijn, maar tja zeker was het niet.
Moonah, heerlijk. Wie had dat 8 weken geleden durven denken. Die kleine boef zal het inderdaad wel weten, wanneer ie eruit wil. Hij kent het principe weeen in elk geval al wel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:47 schreef Moonah het volgende:
Zooooo! Alles weer goedgekeurd! De gyn zei letterlijk: "Nou, ik denk dat jij een bevalling volgens het boekje gaat krijgen!" Gheghe, daar teken ik natuurlijk voor!
Vorige week heeft ze beloofd me te helpen als ik 40 weken ben. Vandaag hebben we het daar wat uitgebreider over gehad. De belofte staat nog steeds, als ik er behoefte aan heb. Liever laat ze de natuur haar gang gaan ivm evt complicaties die toch wat sneller kunnen optreden bij kunstmatig opwekken. Ik hoop natuurlijk dat ons menneke snel geboren wordt, maar ik merk ook dat ik de laatste dagen heel rustig en gelaten ben. Laat die grote kleine man maar bepalen wanneer het zijn tijd is.
PM, sterkte met je gebaal!
En snoopy, ik moet onze date helaas cancelen.
Ga straks naar terras...![]()
Tja, ik blijf me (positief!) verbazen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:56 schreef chacama het volgende:
[..]
Moonah, heerlijk. Wie had dat 8 weken geleden durven denken. Die kleine boef zal het inderdaad wel weten, wanneer ie eruit wil. Hij kent het principe weeen in elk geval al wel.![]()
Erg fijn voor je!quote:Ja, het gaat inderdaad beter met me. Niet zo zeer lichamelijk, maar wel in mijn koppie. Begin meer rust te krijgen door bepaalde dingen op de juiste waarde te schatten. Of zoals mijn psych (lang geleden) zei: Je lat lager leggen, dan kun je hem ook halen...
Ik ben er nog steeds. Straks weer naar de vroedvrouw en ben zenuwachtig want ze ging eens 'voelen'. Jakkes.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:29 schreef PM-girl het volgende:
BassMiss al gesignaleerd overigens? Of is die mee naar het strand met Moonah en Snoopy?
Waar ben je bang voor?quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:21 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds. Straks weer naar de vroedvrouw en ben zenuwachtig want ze ging eens 'voelen'. Jakkes.
Ouch, dat zou ik ook niet leuk vinden.quote:En mijn lief moet morgen naar Frankrijk, zes uur rijden. Hopelijk wil ons ventje er niet plots uitkomen....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |