Op de eerste plaats dan gecondoleerd. Doe je het rustig aan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:02 schreef Mibos het volgende:
Hoera weer een meisje (goed he chacama?). Eva welkom op de wereld...![]()
![]()
![]()
Linda snel weer op de been komen en je lekker laten verwennen en vooral genieten van je kleine meis.
Marit en Laika van harte met jullie zwangerschap.
Hier zijn we gisteren weer goedgekeurd door de verloskundige. Nu werk ik nog ochtendjes en twaalf oktober is mijn laatste werkdag. Ik kan niet wachten.
O ja en ik ben nu 8 kilo aangekomen in totaal.
Popples hoe is het met je opa? Mijn opa is inmiddels zaterdagmiddag overleden toch nog uit eigen beweging gelukkig. Anderhalve dag voordat er gestopt zou worden met de beademing. Vandaar dat ik momenteel niet erg posterig ben omdat ik niet veel kan kijken/lezen of helemaal niet thuis ben.
Yeps gaat de goeie kant op. Ik heb er ook zat van eigenlijk maar misschien gaat het nu beter omdat ik vanaf vandaag verlof heb.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:20 schreef Mibos het volgende:
Thanks neuk en we gaan wel rap naar boven zo he vind je ook niet??? PM girl en BassMiss rommelend...
Oh, morgen is mijn eerste dagje, maar dan ben ik drukquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:41 schreef Mibos het volgende:
We gaan gewoon netjes het rijtje af en jij hebt al verlof en bevalt het zo je eerste daagje?
Geen idee PM. Lijkt me wel vervelend.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:31 schreef PM-girl het volgende:
Die pijn die ik in mijn liezen voel, heb ik nu ook onderaan mijn benen, dat lijkt me niet iets te maken hebben met voorwerk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |