jaaah, vind ik ook!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:35 schreef jessie het volgende:
Snoopy hoe is ie nou? Beetje aan het rommelen begreep ik Spannend, spannend en nog eens spannend!
Vandaag komen ze thuis dusquote:Op donderdag 28 september 2006 22:18 schreef linda856763 het volgende:
Hoi, nog een berichtje van Lindaman. Goed nieuws want morgen mogen Linda en Eva naar huis! Gelukkig maar, tis hier knap ongezellig! Ik probeer nu de kamer wat op te fleuren voor hun thuiskomst. Verder gaat alles goed met Linda en Eva, maar gedetailleerdere info krijgen jullie vast gauw van Linda zelf!
dag!
Oja, ik vind het wel heel leuk enzo om alle berichtjes over Linda en vooral Eva natuurlijk te lezen!
Gek he? Mijn collega hier nam Rennies in grootverpakking mee, terwijl ik me van mijn vorige vlos herinner dat als je dan toch heel erg aan de medicijnen wilde persé, er dan bij de apotheek een grote fles voor je gebrouwen kon worden van iets raars dat dan net mocht.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:25 schreef nikky het volgende:
Haai dames.
En EvaMooie meid!
Zeg, ik mag van de verloskundige eigenlijk geen Rennies slikken. Terwijl ik enorme last van maagzuur heb dat ik snachts en smorgens echt hondsberoerd ben. Maar ik mag wel Maalox hebben. Dit lijkt op Rennies geloof ik.
Maar nu zijn ze me even kwijt hoor. Rennies, dat is toch gewoon kalk? Waarom zou ik dat niet mogen hebben? En mij collega kreeg van de gn te horen dat rennies op dit moment je beste vriend is tijdens je zwangerschap.
Ervaringen
Ik vind het nogal vreemd.
Maalox forte heb ik ook vanuit het zkh gekregen ipv Rennies.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:25 schreef nikky het volgende:
Terwijl ik enorme last van maagzuur heb dat ik snachts en smorgens echt hondsberoerd ben. Maar ik mag wel Maalox hebben.
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:23 schreef Moonah het volgende:
En eenwelkom
thuis
hoeraatje
voor Linda en Eva!
Komtie:
HOOOOEEERRRRAAAAAAAAH!
Weeeeeeken....quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:51 schreef snoopy het volgende:
Nou ja rommelen, rommelen... Gewoon van die ongesteldheidspijntjes enzo maar verder niks hoor.
Kan volgens mij ook best een poosje duren toch?
Mooi, hebben we een date?quote:Naar de hoek van de straat lopen is zeg maar al het maximale op een dag. Zegt ze bij het weggaan: ga maar wat leuks doen van het weekend, een lange strandwandeling maken ofzo.![]()
![]()
Kan zijn dat ik me verreken idd...quote:Op donderdag 28 september 2006 17:00 schreef Libel het volgende:
[..]
Ik wil niet moeilijk doen over een weekje, maar ben jij niet al ruim 28 weken? Ik ben zelf uitgerekend voor 3 januari en nu dus 26 weken ver.
En jij bent toch ruim twee weken vroeger uitgerekend.
Afin, het doet er eigenlijk niet toe, ik vroeg het me gewoon af.![]()
quote:
Handig!quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:08 schreef poemojn het volgende:
Je bent bijna gelijk met mij uitgerekend Suzanna, je mag mijn tellertje wel lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |