abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42216650
O wat is
Eva mooi, dat duimpje

Snoopy hoe is ie nou? Beetje aan het rommelen begreep ik Spannend, spannend en nog eens spannend!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_42218051
Ik heb alle gekregen kaarten aan een touw door de kamer opgehangen en wat slingers opgehangen en morgen gaat de vlag uit!
En ik zal goed voor ze zorgen.
'Lindaman'
Eva
  donderdag 28 september 2006 @ 23:17:15 #253
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42218477
Fijn dat Linda naar huis mag!!!

Appelsap, een menneke, leuk!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_42218641
Linda en Linda-man gefeliciteerd met Eva!
Wat een lekker meisje en een geweldige foto die met dat duimpje!
pi_42218648
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:35 schreef jessie het volgende:
Snoopy hoe is ie nou? Beetje aan het rommelen begreep ik Spannend, spannend en nog eens spannend!
jaaah, vind ik ook!!!
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 02:25:31 #256
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_42222563
Haai dames.

En Eva Mooie meid!

Zeg, ik mag van de verloskundige eigenlijk geen Rennies slikken. Terwijl ik enorme last van maagzuur heb dat ik snachts en smorgens echt hondsberoerd ben. Maar ik mag wel Maalox hebben. Dit lijkt op Rennies geloof ik.

Maar nu zijn ze me even kwijt hoor. Rennies, dat is toch gewoon kalk? Waarom zou ik dat niet mogen hebben? En mij collega kreeg van de gn te horen dat rennies op dit moment je beste vriend is tijdens je zwangerschap.

Ervaringen

Ik vind het nogal vreemd.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 02:28:56 #257
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_42222593
Ow ja, sorry dat ik me niet zoveel laat zien en niet zoveel reageer op anderen.
Ik heb het nogal druk op FOK! en in mijn gewone leven wat daarnaast draait versie 1.6 is het ook al zo druk.

Maar ik lees wel hoor
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 29 september 2006 @ 02:48:19 #258
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42222726
Nikky ik slik continu rennies! Er staat ook op de verpakking dat het niet schadelijk is. Ik zorg wel dat ik er niet meer dan 6 per dag neem.

(Rot hoor, dat niet kunnen slapen 's nachts )
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 29 september 2006 @ 07:17:44 #259
24188 Belana
kloon van belana
pi_42223672
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:18 schreef linda856763 het volgende:
Hoi, nog een berichtje van Lindaman. Goed nieuws want morgen mogen Linda en Eva naar huis! Gelukkig maar, tis hier knap ongezellig! Ik probeer nu de kamer wat op te fleuren voor hun thuiskomst. Verder gaat alles goed met Linda en Eva, maar gedetailleerdere info krijgen jullie vast gauw van Linda zelf!
dag!
Oja, ik vind het wel heel leuk enzo om alle berichtjes over Linda en vooral Eva natuurlijk te lezen!
Vandaag komen ze thuis dus wat fijn!!

Snoop, lees ik nou over gerommel bij jou? hoest nu?

appelsap, een jongen kan alleen maar zeggen dat dat heeeeeeel leuk is

PM, hoest dan?
stormy waters...
sailin'
pi_42223908
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 02:25 schreef nikky het volgende:
Haai dames.

En Eva Mooie meid!

Zeg, ik mag van de verloskundige eigenlijk geen Rennies slikken. Terwijl ik enorme last van maagzuur heb dat ik snachts en smorgens echt hondsberoerd ben. Maar ik mag wel Maalox hebben. Dit lijkt op Rennies geloof ik.

Maar nu zijn ze me even kwijt hoor. Rennies, dat is toch gewoon kalk? Waarom zou ik dat niet mogen hebben? En mij collega kreeg van de gn te horen dat rennies op dit moment je beste vriend is tijdens je zwangerschap.

Ervaringen

Ik vind het nogal vreemd.
Gek he? Mijn collega hier nam Rennies in grootverpakking mee, terwijl ik me van mijn vorige vlos herinner dat als je dan toch heel erg aan de medicijnen wilde persé, er dan bij de apotheek een grote fles voor je gebrouwen kon worden van iets raars dat dan net mocht.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 29 september 2006 @ 08:22:01 #261
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42224053
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 02:25 schreef nikky het volgende:
Terwijl ik enorme last van maagzuur heb dat ik snachts en smorgens echt hondsberoerd ben. Maar ik mag wel Maalox hebben.
Maalox forte heb ik ook vanuit het zkh gekregen ipv Rennies.
Viiiiieeees!
In eerste instantie hielp het in een redelijk lage dosis goed. Maar tegenwoordig is het 's nachts na een uurtje alweer uitgewerkt. Dus hup, dan nog maar een zakje Maalox. Dat zuurbranden is echt mijn grootste zwangerschapskwaal. Yuk.
En ook in dít geval blijkt maar weer dat de meningen van de diverse deskundigen weer eens lekker haaks op elkaar staan...

Verder hier geen nieuws.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 29 september 2006 @ 08:23:45 #262
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42224063
En een welkom thuis hoeraatje voor Linda en Eva!

Komtie:
HOOOOEEERRRRAAAAAAAAH!
  vrijdag 29 september 2006 @ 08:42:38 #263
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42224272
Waaat, snoopy aan het rommelen maar die moest toch nog een maand of 3
Spannend topic is dit toch!

Appelsap, wat leuk zeg, een mannetje. Heerlijk, kun je lekker kleren gaan kopen!
Lekker douchen!
  vrijdag 29 september 2006 @ 08:43:07 #264
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42224277
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 08:23 schreef Moonah het volgende:
En een welkom thuis hoeraatje voor Linda en Eva!

Komtie:
HOOOOEEERRRRAAAAAAAAH!
Wat zij zegt
Lekker douchen!
pi_42224387
Nou ja rommelen, rommelen... Gewoon van die ongesteldheidspijntjes enzo maar verder niks hoor.
Kan volgens mij ook best een poosje duren toch? Maar voor mij is het nieuw gevoel, dus wel spannend ook weer

Gisteren was ik bij de VK. Alles helemaal goed (met baby en mijn bloeddruk) en ik vertelde dat ik dus bijna niks meer kan. Naar de hoek van de straat lopen is zeg maar al het maximale op een dag. Zegt ze bij het weggaan: ga maar wat leuks doen van het weekend, een lange strandwandeling maken ofzo.

Als er volgende week donderdag nog niks gebeurd is gaan ze wel even een inwendig onderzoekje doen.
En dan voorbij de 41 weken misschien strippen...

Linda en Eva, welkom thuis
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 29 september 2006 @ 08:55:14 #266
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42224446
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 08:51 schreef snoopy het volgende:
Nou ja rommelen, rommelen... Gewoon van die ongesteldheidspijntjes enzo maar verder niks hoor.
Kan volgens mij ook best een poosje duren toch?
Weeeeeeken....

quote:
Naar de hoek van de straat lopen is zeg maar al het maximale op een dag. Zegt ze bij het weggaan: ga maar wat leuks doen van het weekend, een lange strandwandeling maken ofzo.
Mooi, hebben we een date?
pi_42224488
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:00 schreef Libel het volgende:

[..]

Ik wil niet moeilijk doen over een weekje, maar ben jij niet al ruim 28 weken? Ik ben zelf uitgerekend voor 3 januari en nu dus 26 weken ver.
En jij bent toch ruim twee weken vroeger uitgerekend.
Afin, het doet er eigenlijk niet toe, ik vroeg het me gewoon af.
Kan zijn dat ik me verreken idd... moet zeggen dat ik het lastig bij te houden vind, al die weken. De tijd gaat zo snel! Bij mijn eerste (en ook bij m'n tweede eigenlijk) hield ik het veel beter bij, ik moet nu vaak terugrekenen... dus je zal wel gelijk hebben!
pi_42224654
Je bent bijna gelijk met mij uitgerekend Suzanna, je mag mijn tellertje wel lenen

Leuk Appelsap! Een zoontje

Linda en Eva welkom thuis
pi_42224804
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 08:55 schreef Moonah het volgende:
Mooi, hebben we een date?
2 kneuzen op het strand die geen meter ver komen

Hoe laat ben je er?
  vrijdag 29 september 2006 @ 09:19:32 #270
103793 kozakken
Living the life
pi_42224851
Welkom thuis voor Linda en Eva
Hoera, hoera!!
pi_42225420
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 09:08 schreef poemojn het volgende:
Je bent bijna gelijk met mij uitgerekend Suzanna, je mag mijn tellertje wel lenen
Handig! Tja, met zo'n ding verreken je je natuurlijk nooit. Toch wel handig ... (even op jouw tellertje geklikt en ik blijk dus gewoon ook alweer bijna 29 weken te zijn! Echt behoorlijk misgerekend dus...)

(mijn moeder zei dat ze dat vroeger helemaal niet bijhielden met weken enzo, vond ze ook een beetje onzin, maar die maanden vind ik juist weer lastiger eigenlijk.)
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:07:54 #272
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42225883
Meld. Met een baalbui. Ik wil ook weer gewoon alles kunnen eten en drinken, zonder daarna zuur te krijgen. Was er gisteren erg boos en verdrietig over. En toen was het plastic van de matras ook nog gaan verschuiven, ondanks de tape. En ik kon op internet iets niet vinden wat ik wilde hebben.
En dan is huilen de uiting, maar de reactie: 'het is ook zwaar' niet genoeg. Want ik kan nog steeds niet alles eten!!!
En dan nog de hele dag het gevraag, hoe ver ben je etcetc. En daarbij de reacties van de oma's die ik even helemaal niet meer kan hebben.
Maar goed, inmiddels weer wat gezakt. Blijf vandaag maar lekker in bed liggen ofzo!

Overigens, over Antagel tegen zuur heb ik alleen nog maar positieve verhalen gehoord. Werkt niet eindeloos, maar wel redelijk. En is best weg te krijgen.

Linda en Eva, welkom terug!!

@Nikky,you've got mail
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:36:48 #273
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42226650
Net effe een plasje naar de dok gebracht (het zekere voor het onzekere nemen ivm die harde buiken). Over een uurtje hoor ik de uitslag.

En ik heb mijn bestelde gordijntjes afgehaald bij de kwantum en een plafondlamp gekocht. Ik vond het altijd een stomme winkel maar begin nu toch bij te draaien.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_42226690
Hoe gaat het eigenlijk met de dames Poemojn, ET, Slaapmeisje en Beefcake?
en alle anderen natuurlijk...
pi_42227257
'Gewoon' goed eigenlijk. Heb niet echt veel te melden erover verder. Ik heb vrijwel nergens last van (alleen wat gewone dingen, maagzuur, moe maar Myrthe doet gewoonlijk geen middagdutje meer, kan niet goed lange afstanden fietsen enzo), buik en baby lijken helemaal goed te groeien.. Kortom gaat geweldig hier. We hebben de baby gisteren zelf mee laten 'praten' over de namen steeds namen blijven opnoemen tot er een schopje volgt en dan natuurlijk het oneens zijn over de betekenis van dat schopje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')