Blijft speculeren natuurlijk, maar ik kan me best voorstellen dat als Jeroens exitdiner-Milica-opeisen zou zijn uitgezonden, hem dat minder positieve stemmen zou hebben opgeleverd.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zorgt er echt niet voor dat je dan opeens meer stemmen krijgt. Dat kan alleen iets doen wat wél in beeld komt lijkt mij. Komt nog bij dat het verschil tussen Milica en Jeroen in de verschillende polls gewoon vrij groot was. Dat haal je niet eventjes in door een bepaald iets niet uit te zenden.
Ik heb het gelezen, meestal sla ik lange verhalen over !quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Niemand mag dus in de tuin om 3 uur, omdt Tijn niet uit bed kwam.
Precies... wel minder. Maar hij moest inhalen aangezien Milica in de polls voor stond. Het niet uitzenden daarvan heeft niet gezorgd voor opeens méér stemmen voor Jeroen, die hij dus wel nodig had en blijkbaar om de een of andere vage reden ook heeft gekregen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Blijft speculeren natuurlijk, maar ik kan me best voorstellen dat als Jeroens exitdiner-Milica-opeisen hem minder positieve stemmen zou hebben opgeleverd.
Ik blijf erbij dat het misschien te verklaren is doordat Milica stemmers dachten dat ze toch wel zou winnen, vanwege de polls, en daardoor dus minder fanatiek hebben gebeld.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:01 schreef Gert het volgende:
Het zou me niet verbazen als de internet-polls wat meer door Milica-stemmers worden ingevuld dan door Jeroen-stemmers. Ik geloof niet zo in fake. Niet in dit geval. Als Jeroen nou een gewéldige deelnemer was, die voor flink wat rumoer zorgde in het huis...
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:03 schreef Fikkert het volgende:
ach ja, ze moeten niet zo janken ... tijn is idd vaak als 1e wakker, bakt brood en roept iedereen zodat ze de tuin in kunnen, nu dus een sanctie... kan er weer lekker gemierenneukt en geroddelt worden.... tijn bedankt, voor mij scoort ie eindelijk weer eens wat punten
Ja, ik ook. Wanneer gaat er weer iemand in de tuin pissen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:08 schreef mamapan het volgende:
Goede actie van Tijn, zorgt voor wat leven in de brouwerij.
Ik word onpasselijk van dat volgzame gedoe van de bewoners, en dan dat dankbare "senk joe bik brodder"![]()
Ja., met zo'n zeurderig stemmetje.. brrr..quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:08 schreef mamapan het volgende:
en dan dat dankbare "senk joe bik brodder"![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:08 schreef mamapan het volgende:
Ik word onpasselijk van dat volgzame gedoe van de bewoners, en dan dat dankbare "senk joe bik brodder"![]()
Vandaag niet meerquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Wanneer gaat er weer iemand in de tuin pissen?
vandaag iig nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Wanneer gaat er weer iemand in de tuin pissen?
Helaas zit hij nu te slijmen en 'sorry' te zeggen tegen alle bewoners en dat het echt niet zijn bedoeling was om de groep te benadelen enzo. Als je dan al opstandig wilt zijn (wat helemaal de bedoeling niet was denk ik) dan moet je dat naderhand ook niet excuses enzo gaan maken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:08 schreef mamapan het volgende:
Hij dacht dat de sanctie alleen voor hem wasquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas zit hij nu te slijmen en 'sorry' te zeggen tegen alle bewoners en dat het echt niet zijn bedoeling was om de groep te benadelen enzo. Als je dan al opstandig wilt zijn (wat helemaal de bedoeling niet was denk ik) dan moet je dat naderhand ook niet excuses enzo gaan aanbieden.
Dat is dom gedacht dan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:11 schreef mamapan het volgende:
[..]
Hij dacht dat de sanctie alleen voor hem was
Valt mee 20.4gr geen regenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:12 schreef debuurvrouw het volgende:
kan ff niet zien wat voor weer het is daar bij het huis, maar als dat hetzelfde is als hier mogen ze blij zijn dat ze niet naar buiten kunnen![]()
Goede aktie van BB, om de hele groep te pakken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:13 schreef mamapan het volgende:
Egbert en E10 mochten ook de tuin niet in, toen ze niet snel genoeg het eten opruimden. Tijn verwachtte nu ook een sanctie voor hem alleen
Actie geeft reactie..........hoop ikquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Goede aktie van BB, om de hele groep te pakken.![]()
Gaat hem misschien wat nominaties kostenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Goede aktie van BB, om de hele groep te pakken.![]()
Dat zegt meer over de andere losersquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat hem misschien wat nominaties kosten![]()
Helaas nauwelijks, Tijn heeft min of meer zijn excuses aangeboden, en de kous is af.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:16 schreef mamapan het volgende:
[..]
Actie geeft reactie..........hoop ik![]()
Jij blijquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Helaas nauwelijks, Tijn heeft min of meer zijn excuses aangeboden, en de kous is af.
De rest is laf: die mierenneuken over een super klein kut dingetjequote:Op dinsdag 26 september 2006 13:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Zo jammer he, Tijn is echt een laf wijf!
Als die dat huis uit komt, wil ik graag 10 euro doneren, kan die beginnen met sparen voor een setje ballen!![]()
Precies. Als je dan ballen hebt en er volgt een sanctie... blijf dan ook gewoon liggen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Zo jammer he, Tijn is echt een laf wijf!
Als die dat huis uit komt, wil ik graag 10 euro doneren, kan die beginnen met sparen voor een setje ballen!![]()
Hij was er al uit vóórdat het bericht op het scherm verscheen. (Toch?)quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Als je dan ballen hebt en er volgt een sanctie... blijf dan ook gewoon liggen.
Dus ik doneer ook 10 euro voor een setje ballen.
Dat de rest gaat zeiken is hun goed recht, heeft niets met laf te maken aangezien hun niet besloten om recalcitrant te zijn. Tijn daarentegen wil even laten zien hoe stoer die wel niet is om vervolgens op de knietjes te gaan om nominaties te voorkomenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De rest is laf: die mierenneuken over een super klein kut dingetje
Kan die vervolgens weer zijn excuses aanbiedenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:27 schreef kleinzusje het volgende:
Nog even en Tijn spoelt een tampon door de wc
Dank je, veel gebeurt er toch niet, dus dan heb je wat tijd over he?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:29 schreef kleinzusje het volgende:
mooie caps HiDiHo
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan die vervolgens weer zijn excuses aanbieden![]()
Zou leuk zijn. Ben benieuwd hoe Tijn het doet op de bank.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben je niet wakker geworden van een haan, een muziekje of een stinkende banketletter ( brood) ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dank je, veel gebeurt er toch niet, dus dan heb je wat tijd over he?![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Ben benieuwd hoe Tijn het doet op de bank.
Ik vrees het ergste.
ik niet, tijn is de enige die voor wat bewegeing zorgt. het is nu al niet boeiend, laat staan als hij er uit is en de bbnuthuggers blijven.quote:
Die vliegt er direct uit! Niemand gunt een testikel-loze onverstaanbare schele homewrecker de pot!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Ben benieuwd hoe Tijn het doet op de bank.
Ik vrees het ergste.
Dat was in de eerste 2 weken misschien. Hij hangt nu alleen nog maar om Monique heen, verder hoor je hem nauwelijks.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik niet, tijn is de enige die voor wat bewegeing zorgt. het is nu al niet boeiend, laat staan als hij er uit is en de bbnuthuggers blijven.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik niet, tijn is de enige die voor wat bewegeing zorgt. het is nu al niet boeiend, laat staan als hij er uit is en de bbnuthuggers blijven.
Alleen Monique. Leuk spaarpotje voor laterquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die vliegt er direct uit! Niemand gunt een testikel-loze onverstaanbare schele homewrecker de pot!
Bommie ?????????????? Waarom zo'n Tijn nijd ???quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die vliegt er direct uit! Niemand gunt een testikel-loze onverstaanbare schele homewrecker de pot!
dat is ook wel zoquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was in de eerste 2 weken misschien. Hij hangt nu alleen nog maar om Monique heen, verder hoor je hem nauwelijks.
Milicaquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:38 schreef scanman01 het volgende:
Weer die uien...
Is er nou niemand die het gewoon verdomd om uien en bonen te eten?????
Dat kan, maar dan hebben ze dus helemaal niets te vretenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:38 schreef scanman01 het volgende:
Weer die uien...
Is er nou niemand die het gewoon verdomd om uien en bonen te eten?????
Ze hadden mij niet zo gek gekregen in iedergeval. Dan maar gewoon brood een week lang. Geen probleem.quote:
Brood dus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan hebben ze dus helemaal niets te vreten
Marlies zegt niks, maar reageert alleen met : heerlijk, super, bizar en oh ja wat super.......................... bahquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies heeft zo`n fijne intelligente manier van praten.
I love her![]()
marlies?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Marlies zegt niks, maar reageert alleen met : heerlijk, super, bizar en oh ja wat super.......................... bah
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:46 schreef toxikon het volgende:
[..]
marlies?
dat is toch die lange rode machine die loze kreten slaat als je er 50cent in gooit?
Ook zonder centenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:46 schreef toxikon het volgende:
[..]
marlies?
dat is toch die lange rode machine die loze kreten slaat als je er 50cent in gooit?
Oh, vandaar de naam 50cent !quote:
kloptquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:53 schreef HiDiHo het volgende:
gaat het alweer over die nominatie's, het zou verboden moeten worden !
De bank is nog niet bekend toch?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:53 schreef HiDiHo het volgende:
Zou wat zijn als ze het nu opeens gaan verbiedenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:53 schreef HiDiHo het volgende:
Jij zit nog in een rouwprocesquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze het nu opeens gaan verbieden.... Zou best wel schandalig zijn.
oh ik dacht dat ze even aan e10 dacht...quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:40 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina begint bijna te huilen van de uien
[afbeelding]
Misschien niet bij jou in het supportershonk, maar ik vrees dat het BB-kijkende SMS'ende vrouwvolk massaal valt voor Tijn's pose van gevoelige bink.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan begint ze wel te glunderenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:59 schreef breege het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ze even aan e10 dacht...![]()
" Je spreekt met............. ( help me even ? hoe heet ik ook alweer ?)quote:
De jongen is nog zielig ook, want hij kreeg maar zo zeer onterecht de schuld van de huwelijkscrisis van Monique en Rob. Daar kon Tijn toch niets aan doen enzo. Gelukkig heeft hij er van geleerd en houdt nu wel afstandquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien niet bij jou in het supportershonk, maar ik vrees dat het BB-kijkende SMS'ende vrouwvolk massaal valt voor Tijn's pose van gevoelige bink.![]()
ik vind dat ze dat stemmen voor of tegen te vaag uitleggen en dat sommigen tegen Jeroen wilden stemmen misschien juist per ongeluk voor hebben gestemd.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het misschien te verklaren is doordat Milica stemmers dachten dat ze toch wel zou winnen, vanwege de polls, en daardoor dus minder fanatiek hebben gebeld.
Marcia gaat nog ver komen vrees ik..quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:35 schreef scanman01 het volgende:
Marcia's overdag-houding verschilt weinig van die van 's nachts. Doet zij wel eens wat eigenlijk?
[afbeelding]
Omdat het gewoon een vieze huigelaar is. Beetje tegen iedereen vertellen dat die en die persoon hem niet lekker zit enzo...quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bommie ?????????????? Waarom zo'n Tijn nijd ???
Sanctie voor Janine!quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:19 schreef Verida het volgende:
Kan iemand die luie Janine even tot leven wekken? Ik gun haar die extra slaap gewoon niet,
Je wilt haar liever horen praten thank you big brudderquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:19 schreef Verida het volgende:
Kan iemand die luie Janine even tot leven wekken? Ik gun haar die extra slaap gewoon niet,
http://bb.roy.serehttp.com/audio/haan.wmaquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:19 schreef Verida het volgende:
ik zie haar het liefste zich zo ergeren dat zij er vrijwillig uitgaatquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:23 schreef Inca het volgende:
[..]
Je wilt haar liever horen praten thank you big brudder
quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
" Je spreekt met............. ( help me even ? hoe heet ik ook alweer ?)
Ik wil bestellen, maar weet niet wat. Ach maakt het uit, huhhhhhhhhhhhhhh, wil er uit...................of moet ik dan de rode telefoon pakken ?...................."
BB: Hoe gaat het met mn groepje ?
enz enz..............
piepppppppppppppp
die gedachte heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:28 schreef BBoon het volgende:
Vind die tuin sanctie wel erg toevallig op de verjaardag van E10 want Marcel had aangekondigt om met een geluidswagen langs te komen en Andre Hazes nummers te spelen. Komt mij allemaal een beetje te toevallig over. :-)
heel slimquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:28 schreef BBoon het volgende:
Vind die tuin sanctie wel erg toevallig op de verjaardag van E10 want Marcel had aangekondigt om met een geluidswagen langs te komen en Andre Hazes nummers te spelen. Komt mij allemaal een beetje te toevallig over. :-)
Welnee, puur toeval.quote:
Ze hadden ook alleen Tijn binnen kunnen laten blijven net als van de week met Egbert en E10... Maar nee de hele groep binnen...quote:
Uhh had ik nog niet over nagedacht maar daar heb je gelijk in want ze horen ook de vliegtuigen over komen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:38 schreef Addi het volgende:
Als er een geluidswagen buiten zou komen te staan ,moet die toch wel hoorbaar zijn binnen.
Om Rik wat te doen te geven denk ik?quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:16 schreef Addi het volgende:
Waarom worden ze eigenlijk opgemaakt? Voor de weekopdracht? :-)
Nee, jij wel?quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:35 schreef mamapan het volgende:
Marcel is nog niet gehoord?????
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:38 schreef Morwen het volgende:
Mon zit weer eens op haar praatstoel. Zodra ik de streams aanzet hoor ik haar orerenEn het gaat weer eens helemaal nergens over......iets met korsten
![]()
Ik zeg niets !quote:
Op slot en sleutel doorslikken !quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag ze zich wat mij betreft aan houden
Ik zie hem weer zitten, dus hij zal er wel niet in gelaten zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:56 schreef Addi het volgende:
Zal wel over die jeuk gaan.
Jawel. Hij kreeg een nieuw ding om die lege sigarettenhulzen mee te vullen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie hem weer zitten, dus hij zal er wel niet in gelaten zijn.
Uhm, sorryquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
heb ik nu weer de avatar van Morwen in beeld ? ik blijf die dingen uitzetten !!![]()
Nee, zal wel een foutje van fok zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, sorryIk doe niks voor zover ik weet
![]()
OT: Was bij mij ook. Is geloof ik na een herstel van een bug gekomen. Eenmalig hoop ik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, zal wel een foutje van fok zijn?
Ze lijken wel helemaal uitgeteld van gisteravondquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:11 schreef scanman01 het volgende:
De gesprekken gaan helemaal nergens meer over... de bewoners hangen op de bank of liggen zelfs op de grond... het is echt dramatisch. En BB staat erbij en kijkt ernaar...
En ze zingen weer eens, de dag kan niet meer stukquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:16 schreef scanman01 het volgende:
En FOK begint ook weer klote te doen... Feest vandaag
Jaaaaa... wasknijpers in elkaar zetten. Harde actie wordt dat...quote:
Echte bb huismijt !quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:37 schreef kukeleku het volgende:
He ze hebben beestjes in het huis...hahha
OMG!quote:
Schurft
Schurft is een sterk jeukende huidafwijking die wordt veroorzaakt door een kleine mijt, Sarcoptes scabiei. Deze mijt leeft in het oppervlakkige deel van de huid en graaft daar kleine gangetjes. De jeuk wordt veroorzaakt door een reactie van het lichaam tegen de mijt en haar eieren.
Hoe ziet het eruit?
Het belangrijkste kenmerk van schurft is ernstige jeuk. De uiterlijke kenmerken van een schurftinfectie bestaan uit de typische zeer kleine gangetjes in de huid die met het blote oog waarneembaar zijn. Omdat de schurftmijt zich het liefst ophoudt in huid in de lichaamsplooien kunnen de gangetjes daar het best worden gevonden. Schurft wordt vrijwel nooit in het gezicht of op het behaarde hoofd gezien.
Typische plekken waar schurft gevonden kan worden zijn:
- tussen de vingers
- polsen
- oksels
- billen
- penis
Vooral in de oksels en de billen worden in plaats van gangetjes ook wel rode jeukende bulten gezien.
Bij kleine kinderen zijn de gangetjes niet altijd het meest opvallend. Bij hen is er vaker sprake van rode bultjes die over het hele lichaam kunnen voorkomen. Vooral in deze gevallen wordt een schurftinfectie nog wel eens aangezien voor eczeem of galbulten.
Hoe kom je eraan?
De schurftmijt wordt alleen overgedragen na intensief contact tussen mensen. Alleen de hand schudden van een schurftdrager bijvoorbeeld, is onvoldoende om de mijt op te lopen. Soms vindt besmetting plaats door te slapen in bedden met ongewassen beddegoed waarin eerder een met schurft besmet persoon heeft gelegen. Schurft heeft verder niets te maken met een slechte hygiene.
Er kan soms een periode van enkele weken liggen tussen de besmetting en het ontwikkelen van de eerste klachten.
Semih: dan hoef je alleen je piemoltje te wassenquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:40 schreef heksie69 het volgende:
Rik: tis altijd nog beter dan clamidia
quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:43 schreef MadMaster het volgende:
Wie lag er vannacht ook al weer naast Rik?![]()
![]()
Scan! Wat een vooroordeel!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:41 schreef scanman01 het volgende:
Komt omdat Rik met alles en iedereen lag te wippen buiten het huis.
Ja hij is volgens mij iets van twee weken terug al bij een arts geweest. Normaal hoort die dat te zien.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:45 schreef n1ek het volgende:
wel vreemd, hij heeft het al vanaf week 1 komen ze nu lijkt me vrij laat
Werd in het huis door RIk zelf gezegd. Hij meldde er wel bij dat dat een vooroordeel wasquote:
Dan valt het allemaal nog mee!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:51 schreef scanman01 het volgende:
Vorige week dacht Rik nog dat hij huidkanker had
Aaaaaaaaa, lekker, een plaatje bij het praatjequote:Op dinsdag 26 september 2006 16:49 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Volgens mij tante Hilde, die had ook van alles, ik denk eerder dat zij het binnen gebracht heeftquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:57 schreef noddy1 het volgende:
En wie had er jeuk aan de doos?
whahaha... wat een giller.. dat was milicaquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:57 schreef noddy1 het volgende:
Marlies, maar ze zei dat dat van een slokje wijn wasquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:57 schreef noddy1 het volgende:
Milica volgens mij.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:57 schreef noddy1 het volgende:
En dan kan je ook heel je huis overhoop gaan gooien, weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:01 schreef schizolientje het volgende:
Het is ook niet leuk, net hoofdluis, het overkomt je.
Van de snelheid van FOK val je alleen weer in slaap.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:52 schreef jinca het volgende:
paniek....paniek...wat een actie in het huis...ben helemaal wakker achter de comp.
Iedereen kan schurft krijgen, jij ook! Ben jij ook een viespeuk??quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:05 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Iedereen kan schurft krijgen, jij ook! Ben jij ook een viespeuk??
Laat ons maar lekker even jennen. Als het Etienne was geweest was hij onder de grond gestopt door FOK.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:06 schreef schizolientje het volgende:
Schurft heeft verder niets te maken met een slechte hygiene!!!!!!
Laten we daar verder geen discussie over gaan houden, het kan iedereen gebeuren. Rik heeft vette pech dat hij de l.. is
Hij zit ook heel vaak met zijn hand in de broek... om vervolgens de anderen te knippen enzo...quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:08 schreef Morwen het volgende:
Ik vind dat de banken ook ontsmet moeten worden. Rik zit dikwijls halfnaakt erop![]()
Schurft schijnt anders helemaal niet zo gemakkelijk te herkennen te zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:10 schreef Addi het volgende:
Slimme arts hoor dat ie dat NU al doorheeft.
Hoe wordt schurft vastgesteld?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:10 schreef Addi het volgende:
Slimme arts hoor dat ie dat NU al doorheeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |