De rest is laf: die mierenneuken over een super klein kut dingetjequote:Op dinsdag 26 september 2006 13:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Zo jammer he, Tijn is echt een laf wijf!
Als die dat huis uit komt, wil ik graag 10 euro doneren, kan die beginnen met sparen voor een setje ballen!![]()
Precies. Als je dan ballen hebt en er volgt een sanctie... blijf dan ook gewoon liggen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Zo jammer he, Tijn is echt een laf wijf!
Als die dat huis uit komt, wil ik graag 10 euro doneren, kan die beginnen met sparen voor een setje ballen!![]()
Hij was er al uit vóórdat het bericht op het scherm verscheen. (Toch?)quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Als je dan ballen hebt en er volgt een sanctie... blijf dan ook gewoon liggen.
Dus ik doneer ook 10 euro voor een setje ballen.
Dat de rest gaat zeiken is hun goed recht, heeft niets met laf te maken aangezien hun niet besloten om recalcitrant te zijn. Tijn daarentegen wil even laten zien hoe stoer die wel niet is om vervolgens op de knietjes te gaan om nominaties te voorkomenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De rest is laf: die mierenneuken over een super klein kut dingetje
Kan die vervolgens weer zijn excuses aanbiedenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:27 schreef kleinzusje het volgende:
Nog even en Tijn spoelt een tampon door de wc
Dank je, veel gebeurt er toch niet, dus dan heb je wat tijd over he?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:29 schreef kleinzusje het volgende:
mooie caps HiDiHo
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan die vervolgens weer zijn excuses aanbieden![]()
Zou leuk zijn. Ben benieuwd hoe Tijn het doet op de bank.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat hem misschien wat nominaties kosten![]()
Ben je niet wakker geworden van een haan, een muziekje of een stinkende banketletter ( brood) ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dank je, veel gebeurt er toch niet, dus dan heb je wat tijd over he?![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Ben benieuwd hoe Tijn het doet op de bank.
Ik vrees het ergste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |