Kan die vervolgens weer zijn excuses aanbiedenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:27 schreef kleinzusje het volgende:
Nog even en Tijn spoelt een tampon door de wc
Dank je, veel gebeurt er toch niet, dus dan heb je wat tijd over he?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:29 schreef kleinzusje het volgende:
mooie caps HiDiHo
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan die vervolgens weer zijn excuses aanbieden![]()
Zou leuk zijn. Ben benieuwd hoe Tijn het doet op de bank.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat hem misschien wat nominaties kosten![]()
Ben je niet wakker geworden van een haan, een muziekje of een stinkende banketletter ( brood) ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dank je, veel gebeurt er toch niet, dus dan heb je wat tijd over he?![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Ben benieuwd hoe Tijn het doet op de bank.
Ik vrees het ergste.
ik niet, tijn is de enige die voor wat bewegeing zorgt. het is nu al niet boeiend, laat staan als hij er uit is en de bbnuthuggers blijven.quote:
Die vliegt er direct uit! Niemand gunt een testikel-loze onverstaanbare schele homewrecker de pot!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Ben benieuwd hoe Tijn het doet op de bank.
Ik vrees het ergste.
Dat was in de eerste 2 weken misschien. Hij hangt nu alleen nog maar om Monique heen, verder hoor je hem nauwelijks.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik niet, tijn is de enige die voor wat bewegeing zorgt. het is nu al niet boeiend, laat staan als hij er uit is en de bbnuthuggers blijven.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik niet, tijn is de enige die voor wat bewegeing zorgt. het is nu al niet boeiend, laat staan als hij er uit is en de bbnuthuggers blijven.
Alleen Monique. Leuk spaarpotje voor laterquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die vliegt er direct uit! Niemand gunt een testikel-loze onverstaanbare schele homewrecker de pot!
Bommie ?????????????? Waarom zo'n Tijn nijd ???quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die vliegt er direct uit! Niemand gunt een testikel-loze onverstaanbare schele homewrecker de pot!
dat is ook wel zoquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was in de eerste 2 weken misschien. Hij hangt nu alleen nog maar om Monique heen, verder hoor je hem nauwelijks.
Milicaquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:38 schreef scanman01 het volgende:
Weer die uien...
Is er nou niemand die het gewoon verdomd om uien en bonen te eten?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |