De jongen is nog zielig ook, want hij kreeg maar zo zeer onterecht de schuld van de huwelijkscrisis van Monique en Rob. Daar kon Tijn toch niets aan doen enzo. Gelukkig heeft hij er van geleerd en houdt nu wel afstandquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien niet bij jou in het supportershonk, maar ik vrees dat het BB-kijkende SMS'ende vrouwvolk massaal valt voor Tijn's pose van gevoelige bink.![]()
ik vind dat ze dat stemmen voor of tegen te vaag uitleggen en dat sommigen tegen Jeroen wilden stemmen misschien juist per ongeluk voor hebben gestemd.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het misschien te verklaren is doordat Milica stemmers dachten dat ze toch wel zou winnen, vanwege de polls, en daardoor dus minder fanatiek hebben gebeld.
Marcia gaat nog ver komen vrees ik..quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:35 schreef scanman01 het volgende:
Marcia's overdag-houding verschilt weinig van die van 's nachts. Doet zij wel eens wat eigenlijk?
[afbeelding]
Omdat het gewoon een vieze huigelaar is. Beetje tegen iedereen vertellen dat die en die persoon hem niet lekker zit enzo...quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bommie ?????????????? Waarom zo'n Tijn nijd ???
Sanctie voor Janine!quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:19 schreef Verida het volgende:
Kan iemand die luie Janine even tot leven wekken? Ik gun haar die extra slaap gewoon niet,
Je wilt haar liever horen praten thank you big brudderquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:19 schreef Verida het volgende:
Kan iemand die luie Janine even tot leven wekken? Ik gun haar die extra slaap gewoon niet,
http://bb.roy.serehttp.com/audio/haan.wmaquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:19 schreef Verida het volgende:
ik zie haar het liefste zich zo ergeren dat zij er vrijwillig uitgaatquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:23 schreef Inca het volgende:
[..]
Je wilt haar liever horen praten thank you big brudder
quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
" Je spreekt met............. ( help me even ? hoe heet ik ook alweer ?)
Ik wil bestellen, maar weet niet wat. Ach maakt het uit, huhhhhhhhhhhhhhh, wil er uit...................of moet ik dan de rode telefoon pakken ?...................."
BB: Hoe gaat het met mn groepje ?
enz enz..............
piepppppppppppppp
die gedachte heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:28 schreef BBoon het volgende:
Vind die tuin sanctie wel erg toevallig op de verjaardag van E10 want Marcel had aangekondigt om met een geluidswagen langs te komen en Andre Hazes nummers te spelen. Komt mij allemaal een beetje te toevallig over. :-)
heel slimquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:28 schreef BBoon het volgende:
Vind die tuin sanctie wel erg toevallig op de verjaardag van E10 want Marcel had aangekondigt om met een geluidswagen langs te komen en Andre Hazes nummers te spelen. Komt mij allemaal een beetje te toevallig over. :-)
Welnee, puur toeval.quote:
Ze hadden ook alleen Tijn binnen kunnen laten blijven net als van de week met Egbert en E10... Maar nee de hele groep binnen...quote:
Uhh had ik nog niet over nagedacht maar daar heb je gelijk in want ze horen ook de vliegtuigen over komen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:38 schreef Addi het volgende:
Als er een geluidswagen buiten zou komen te staan ,moet die toch wel hoorbaar zijn binnen.
Om Rik wat te doen te geven denk ik?quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:16 schreef Addi het volgende:
Waarom worden ze eigenlijk opgemaakt? Voor de weekopdracht? :-)
Nee, jij wel?quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:35 schreef mamapan het volgende:
Marcel is nog niet gehoord?????
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:38 schreef Morwen het volgende:
Mon zit weer eens op haar praatstoel. Zodra ik de streams aanzet hoor ik haar orerenEn het gaat weer eens helemaal nergens over......iets met korsten
![]()
Ik zeg niets !quote:
Op slot en sleutel doorslikken !quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag ze zich wat mij betreft aan houden
Ik zie hem weer zitten, dus hij zal er wel niet in gelaten zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:56 schreef Addi het volgende:
Zal wel over die jeuk gaan.
Jawel. Hij kreeg een nieuw ding om die lege sigarettenhulzen mee te vullen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie hem weer zitten, dus hij zal er wel niet in gelaten zijn.
Uhm, sorryquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
heb ik nu weer de avatar van Morwen in beeld ? ik blijf die dingen uitzetten !!![]()
Nee, zal wel een foutje van fok zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, sorryIk doe niks voor zover ik weet
![]()
OT: Was bij mij ook. Is geloof ik na een herstel van een bug gekomen. Eenmalig hoop ik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, zal wel een foutje van fok zijn?
Ze lijken wel helemaal uitgeteld van gisteravondquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:11 schreef scanman01 het volgende:
De gesprekken gaan helemaal nergens meer over... de bewoners hangen op de bank of liggen zelfs op de grond... het is echt dramatisch. En BB staat erbij en kijkt ernaar...
En ze zingen weer eens, de dag kan niet meer stukquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:16 schreef scanman01 het volgende:
En FOK begint ook weer klote te doen... Feest vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |