wacht maar tot marlies haar op de bank zet, dan word ze pas echt boeiendquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:15 schreef kleinzusje het volgende:
Sjaan is gepromoveerd: van schoonmaakster tot managerschoonmaakdienst
Ach, dan ga je toch weer terug naar bed ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:18 schreef paxhalis het volgende:
Dt die knullige suffie jeroen er nog in zit zeg pffffff ik word er ontzettend moe van.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, super , bizarquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
wacht maar tot marlies haar op de bank zet, dan word ze pas echt boeiend![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, dan ga je toch weer terug naar bed ?![]()
je heb sjaan gemist, jammer hequote:Op dinsdag 26 september 2006 12:22 schreef HiDiHo het volgende:
Wordt er nog gedouched of hoe zit dat?
Oh, is die al geweest, gelukkig maarquote:
Jezus. Ik word zo moe van dit soort opmerkingen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:44 schreef kleinzusje het volgende:
Weet E10 trouwens wel wat een wasknijper is ?
Ja en zij is dikke vriendin met Marlies?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:26 schreef scanman01 het volgende:
Semih zegt nu zelfs dat hij zich niet kan voorstellen dat Marcia ooit op de bank komt.
Die meid heeft het zeer handig gespeeld in dat huis.
Goed id !quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Semih en Micheline moeten echt snel uit elkaar. Eén van twee moet er snel uit vind ik.
Lijkt me meteen een stuk leuker worden.
Met iedereen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja en zij is dikke vriendin met Marlies?
Marlies is de handige pispaal voor de meesten in het 'leuke' groepje dus nee volgens mij krijgt die echt geen steun van Marciaquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja en zij is dikke vriendin met Marlies?
dan micheline maar.quote:
Ik word een beetje moe van dat geklef..quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Semih en Micheline moeten echt snel uit elkaar. Eén van twee moet er snel uit vind ik.
Tuurlijk. Een joker is om een nominatie ongedaan te maken. Dus kan hij de joker inzettenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:26 schreef kleinzusje het volgende:
mag Sem nu een joker kopen ? voor als hij op de bank moet ?????
wat een egoquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:29 schreef scanman01 het volgende:
Semoh vergeleek zichzelf, Micheline en Tijn (als ze alledrie op de bank zouden zitten) net even met Argentinie, Brazilie en Duitsland in 1 poule.
Doe dan Micheline maar, met Semih heb je intelligentere gesprekken/ analyses.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Van mij ook. Het kan me eigenlijk niets meer schelen wie er wint. Alleen een paar mensen die NIET mogen winnen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:30 schreef itsme het volgende:
[..]
dan micheline maar.
Maar liever eerst Janine ,Jeroen, een van de zusjes, ach ze mogen er eigenlijk allemaal wel uit.![]()
Heeft ie er 4 ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Een joker is om een nominatie ongedaan te maken. Dus kan hij de joker inzetten
mee eens.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Marlies is de handige pispaal voor de meesten in het 'leuke' groepje dus nee volgens mij krijgt die echt geen steun van Marcia
Als je door BB op de bank wordt gezet mag je de joker niet gebruikenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:26 schreef kleinzusje het volgende:
mag Sem nu een joker kopen ? voor als hij op de bank moet ?????
Het verzwakte het later meteen naar SanMarino, Liechtenstein enzo... maar dan slaat het natuurlijk nergens meer op.quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:32 schreef natronic het volgende:
[..]
Als je door BB op de bank wordt gezet mag je de joker niet gebruiken
Ok. Wie niet scan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van mij ook. Het kan me eigenlijk niets meer schelen wie er wint. Alleen een paar mensen die NIET mogen winnen.
want? wat heeft hij gedaan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:35 schreef heksie69 het volgende:
please sanctie voor Tijn...
Joostiquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van mij ook. Het kan me eigenlijk niets meer schelen wie er wint. Alleen een paar mensen die NIET mogen winnen.
Ik ga haar heel hard af branden als ze zich werkelijk nasty gaat gedragen hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:32 schreef itsme het volgende:
[..]
mee eens.
Interesant topic voor voer voor psychologen. De groep zoekt duidelijk een pispaal
Waarom meot marleis de joker kwijt terwijl die Tijn dit allemaal heeft bekofstooft maar erzelf ook een eheft.
Die is bij mij echt heel erg in mijn achting gedaalt.
Ja je hebt een medestander over marlies pullup.![]()
och met micheline heb je weer andere voordeeltjesquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Doe dan Micheline maar, met Semih heb je intelligentere gesprekken/ analyses.
Het enige dat me niet aan hem bevalt, zijn de dominantie trekjes (die ik niet gezien heb, de laatste dagen)
same here. Ik ben van niemand een fan maar probeer ook de positieve kanten van iemand te zien, soms erg moeilijk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga haar heel hard af branden als ze zich werkelijk nasty gaat gedragen hoorwant een ware fan ben ik niet. (ze is wat kleurloos, Monique is veel leuker)
Voorlopig heeft ze dat nog geen enkele keer gedaan,ze is nog niet eens in de buurt van een sneaky actie geweest en is het enige dat haar te verwijten is mischien dat men weinig hoogte van haar krijgt.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:39 schreef HiDiHo het volgende:
Stroomstoten op dat bed maken, harder dan ooit !
Ik heb geen hekel aan mensen hoor. Ik vind sommigen gewoon echt niet leuk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Ok. Wie niet scan?
Ik weet Tijn heb je een hekel aan, Marlies idem ditto.
wie mogen BB absoluut neit winnen van jou?![]()
Ja, ze heeft grote borsten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:38 schreef breege het volgende:
[..]
och met micheline heb je weer andere voordeeltjes
Thanks. Ik heb de streams niet aan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:37 schreef heksie69 het volgende:
[..]
de haan kraait al 5 min nonstop in de slaapkamer en tijn wil zn bed niet uit
het is wel erg maar ik vind niemand leuk. Wil absoluut niet weer zo een saai iemand als winnaar. (zoals een Marcia) maar ik verwacht dat Rik gaat winnen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan mensen hoor. Ik vind sommigen gewoon echt niet leuk.
Het rijtje personen die evt wél mogen winnen is kleiner, dus die noem ik maar op.
Ik zou niet heel erg balen als Jeroen of Sabrina zouden winnen. Rik mag eventueel ook nog, maar ik stoor me ook heel vaak aan hem. De rest mag dus absoluut niet winnen.
Preciesquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:40 schreef itsme het volgende:
[..]
same here. Ik ben van niemand een fan maar probeer ook de positieve kanten van iemand te zien, soms erg moeilijk.
maar hoeMarlies nu opeens de pispaal van de groep is, nee niet verdient.![]()
Nu dus. De tuin blijft dicht.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:41 schreef BBoon het volgende:
Wanneer komt BB met die sanctie??????
Nuquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:41 schreef BBoon het volgende:
Wanneer komt BB met die sanctie??????
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:42 schreef itsme het volgende:
[..]
het is wel erg maar ik vind niemand leuk.
Nou Monique wat ik wel goed van haar vind is dat ze wel de confrontatie aan gaat. Dat doet Sabrina weer niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:41 schreef pullup het volgende:
Wel mogen winnen: Semih, Monique
Hmm dit groepje is snel kleiner aan het worden.
Neutraal: Marlies, Marcia, Rik, Micheline, Sabrina
Niet:
E10, Tijn , Egbert, Janine, Jeroen
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:44 schreef pullup het volgende:
Heeft Tijn nu de sanctie veroozaakt ?
Janine trok die conclusie, en die lijkt me wel terecht.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:44 schreef pullup het volgende:
O dat zou mooi zijn .quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:44 schreef pullup het volgende:
Die is veel te fanatiek (samen met Egbert, Marcia en Micheline) met het spel bezig. Op zich niet negatief natuuriijk, maar ik stoor me er enorm aan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou Monique wat ik wel goed van haar vind is dat ze wel de confrontatie aan gaat. Dat doet Sabrina weer niet.
En semih vind ik op dit moment wel de meest symphatieke in het huis.
Dus daar kan ik mee elven.
Ik zou me rot lachen als E10 wint, van mij mag hij nog zeker even blijven.
Dat zat ik nou ook te denken Eindelijk een beetje opstand. Als die trouwe volgers heb je ook geen reet aanquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:46 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het wel leuk dat er eindelijk iemand ( tijn) opstandig is naar BB............... beter dan al dat slome meelopen.
Ik zie geen tijn op de streamsquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:46 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het wel leuk dat er eindelijk iemand ( tijn) opstandig is naar BB............... beter dan al dat slome meelopen.
Jij denkt dat het opstandigheid was?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:46 schreef kleinzusje het volgende:
Rik staat tweede, als ik een winnaar moet tippen. Ik denk dat Tijn de SMS'ers inpakt die er gisteren voor gezorgd hebben dat Jeroen mocht blijven.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:42 schreef itsme het volgende:
[..]
het is wel erg maar ik vind niemand leuk. Wil absoluut niet weer zo een saai iemand als winnaar. (zoals een Marcia) maar ik verwacht dat Rik gaat winnen.
De uitslag van gisteren is moeilijk te verklaren. Ik denk dat veel stemmers toch ook de polls op internet hebben gezien. Aangezien Milica overal voor stond, hadden de Milica aanhangers misschien het idee dat het wel goed zat.... en dus minder drang om te bellen. De Jeroen fans hadden door de polls juist wél de drang om te bellen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Rik staat tweede, ik denk dat Tijn de SMS'ers inpakt die er gisteren voor gezorgd hebben dat Jeroen mocht blijven.
Ja !!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:46 schreef BBoon het volgende:
[..]
Dat zat ik nou ook te denken Eindelijk een beetje opstand. Als die trouwe volgers heb je ook geen reet aan![]()
Zeker geen fake.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De uitslag van gisteren is moeilijk te verklaren. Ik denk dat veel stemmers toch ook de polls op internet hebben gezien. Aangezien Milica overal voor stond, hadden de Milica aanhangers misschien het idee dat het wel goed zat.... en dus minder drang om te bellen. De Jeroen fans hadden door de polls juist wél de drang om te bellen.
Dát is volgens mij de verklaring óf het is gewoon echt dikke fake allemaal.
E10: - 'OK, maar wat doet ie in nederland ?'quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja !!!
Hij maakt bijna altijd het brood, slaapt nooit echt lang en is gewoon open opstandig in plaast van dat geslijm en gedoe..........van dank U BB, sorry BB, fantastttttisssssssssssssssssch BB
Dat zorgt er echt niet voor dat je dan opeens meer stemmen krijgt. Dat kan alleen iets doen wat wél in beeld komt lijkt mij. Komt nog bij dat het verschil tussen Milica en Jeroen in de verschillende polls gewoon vrij groot was. Dat haal je niet eventjes in door een bepaald iets niet uit te zenden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zeker geen fake.
Het enige waar ik wel in kan meegaan, is dat Jeroens opdringerige doorzeuren tijdens het exitdiner totaal niet is getoond op tv.
Als dat wel zou zijn gebeurt, was de uitslag misschien net andersom geweest.
Janine nomineert Tijn zeker niet, volgens mij.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:52 schreef Verida het volgende:
Ja, Egbert, had je maar de regels moeten volgen en Tijn z'n bed uit moeten flikkeren, daarom geldt dit voor iedereen,
Janine zie je denken: nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest
Ik zie dit toch anders. Waarom is Milica er nu uit dan en Jeroen niet?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zorgt er echt niet voor dat je dan opeens meer stemmen krijgt. Dat kan alleen iets doen wat wél in beeld komt lijkt mij. Komt nog bij dat het verschil tussen Milica en Jeroen in de verschillende polls gewoon vrij groot was. Dat haal je niet eventjes in door een bepaald iets niet uit te zenden.
Dat heb ik dus om 12:50 uur in een post al uitgelegd.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie dit toch anders. Waarom is Milica er nu uit dan en Jeroen niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |