Ik ga haar heel hard af branden als ze zich werkelijk nasty gaat gedragen hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:32 schreef itsme het volgende:
[..]
mee eens.
Interesant topic voor voer voor psychologen. De groep zoekt duidelijk een pispaal
Waarom meot marleis de joker kwijt terwijl die Tijn dit allemaal heeft bekofstooft maar erzelf ook een eheft.
Die is bij mij echt heel erg in mijn achting gedaalt.
Ja je hebt een medestander over marlies pullup.![]()
och met micheline heb je weer andere voordeeltjesquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Doe dan Micheline maar, met Semih heb je intelligentere gesprekken/ analyses.
Het enige dat me niet aan hem bevalt, zijn de dominantie trekjes (die ik niet gezien heb, de laatste dagen)
same here. Ik ben van niemand een fan maar probeer ook de positieve kanten van iemand te zien, soms erg moeilijk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga haar heel hard af branden als ze zich werkelijk nasty gaat gedragen hoorwant een ware fan ben ik niet. (ze is wat kleurloos, Monique is veel leuker)
Voorlopig heeft ze dat nog geen enkele keer gedaan,ze is nog niet eens in de buurt van een sneaky actie geweest en is het enige dat haar te verwijten is mischien dat men weinig hoogte van haar krijgt.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:39 schreef HiDiHo het volgende:
Stroomstoten op dat bed maken, harder dan ooit !
Ik heb geen hekel aan mensen hoor. Ik vind sommigen gewoon echt niet leuk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Ok. Wie niet scan?
Ik weet Tijn heb je een hekel aan, Marlies idem ditto.
wie mogen BB absoluut neit winnen van jou?![]()
Ja, ze heeft grote borsten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:38 schreef breege het volgende:
[..]
och met micheline heb je weer andere voordeeltjes
Thanks. Ik heb de streams niet aan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:37 schreef heksie69 het volgende:
[..]
de haan kraait al 5 min nonstop in de slaapkamer en tijn wil zn bed niet uit
het is wel erg maar ik vind niemand leuk. Wil absoluut niet weer zo een saai iemand als winnaar. (zoals een Marcia) maar ik verwacht dat Rik gaat winnen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan mensen hoor. Ik vind sommigen gewoon echt niet leuk.
Het rijtje personen die evt wél mogen winnen is kleiner, dus die noem ik maar op.
Ik zou niet heel erg balen als Jeroen of Sabrina zouden winnen. Rik mag eventueel ook nog, maar ik stoor me ook heel vaak aan hem. De rest mag dus absoluut niet winnen.
Preciesquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:40 schreef itsme het volgende:
[..]
same here. Ik ben van niemand een fan maar probeer ook de positieve kanten van iemand te zien, soms erg moeilijk.
maar hoeMarlies nu opeens de pispaal van de groep is, nee niet verdient.![]()
Nu dus. De tuin blijft dicht.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:41 schreef BBoon het volgende:
Wanneer komt BB met die sanctie??????
Nuquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:41 schreef BBoon het volgende:
Wanneer komt BB met die sanctie??????
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:42 schreef itsme het volgende:
[..]
het is wel erg maar ik vind niemand leuk.
Nou Monique wat ik wel goed van haar vind is dat ze wel de confrontatie aan gaat. Dat doet Sabrina weer niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:41 schreef pullup het volgende:
Wel mogen winnen: Semih, Monique
Hmm dit groepje is snel kleiner aan het worden.
Neutraal: Marlies, Marcia, Rik, Micheline, Sabrina
Niet:
E10, Tijn , Egbert, Janine, Jeroen
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:44 schreef pullup het volgende:
Heeft Tijn nu de sanctie veroozaakt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |