Oh, is die al geweest, gelukkig maarquote:
Jezus. Ik word zo moe van dit soort opmerkingen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:44 schreef kleinzusje het volgende:
Weet E10 trouwens wel wat een wasknijper is ?
Ja en zij is dikke vriendin met Marlies?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:26 schreef scanman01 het volgende:
Semih zegt nu zelfs dat hij zich niet kan voorstellen dat Marcia ooit op de bank komt.
Die meid heeft het zeer handig gespeeld in dat huis.
Goed id !quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Semih en Micheline moeten echt snel uit elkaar. Eén van twee moet er snel uit vind ik.
Lijkt me meteen een stuk leuker worden.
Met iedereen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja en zij is dikke vriendin met Marlies?
Marlies is de handige pispaal voor de meesten in het 'leuke' groepje dus nee volgens mij krijgt die echt geen steun van Marciaquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja en zij is dikke vriendin met Marlies?
dan micheline maar.quote:
Ik word een beetje moe van dat geklef..quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Semih en Micheline moeten echt snel uit elkaar. Eén van twee moet er snel uit vind ik.
Tuurlijk. Een joker is om een nominatie ongedaan te maken. Dus kan hij de joker inzettenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:26 schreef kleinzusje het volgende:
mag Sem nu een joker kopen ? voor als hij op de bank moet ?????
wat een egoquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:29 schreef scanman01 het volgende:
Semoh vergeleek zichzelf, Micheline en Tijn (als ze alledrie op de bank zouden zitten) net even met Argentinie, Brazilie en Duitsland in 1 poule.
Doe dan Micheline maar, met Semih heb je intelligentere gesprekken/ analyses.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Van mij ook. Het kan me eigenlijk niets meer schelen wie er wint. Alleen een paar mensen die NIET mogen winnen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:30 schreef itsme het volgende:
[..]
dan micheline maar.
Maar liever eerst Janine ,Jeroen, een van de zusjes, ach ze mogen er eigenlijk allemaal wel uit.![]()
Heeft ie er 4 ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Een joker is om een nominatie ongedaan te maken. Dus kan hij de joker inzetten
mee eens.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Marlies is de handige pispaal voor de meesten in het 'leuke' groepje dus nee volgens mij krijgt die echt geen steun van Marcia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |