quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:38 schreef Morwen het volgende:
Mon zit weer eens op haar praatstoel. Zodra ik de streams aanzet hoor ik haar orerenEn het gaat weer eens helemaal nergens over......iets met korsten
![]()
Ik zeg niets !quote:
Op slot en sleutel doorslikken !quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag ze zich wat mij betreft aan houden
Ik zie hem weer zitten, dus hij zal er wel niet in gelaten zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:56 schreef Addi het volgende:
Zal wel over die jeuk gaan.
Jawel. Hij kreeg een nieuw ding om die lege sigarettenhulzen mee te vullen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie hem weer zitten, dus hij zal er wel niet in gelaten zijn.
Uhm, sorryquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
heb ik nu weer de avatar van Morwen in beeld ? ik blijf die dingen uitzetten !!![]()
Nee, zal wel een foutje van fok zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, sorryIk doe niks voor zover ik weet
![]()
OT: Was bij mij ook. Is geloof ik na een herstel van een bug gekomen. Eenmalig hoop ik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, zal wel een foutje van fok zijn?
Ze lijken wel helemaal uitgeteld van gisteravondquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:11 schreef scanman01 het volgende:
De gesprekken gaan helemaal nergens meer over... de bewoners hangen op de bank of liggen zelfs op de grond... het is echt dramatisch. En BB staat erbij en kijkt ernaar...
En ze zingen weer eens, de dag kan niet meer stukquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:16 schreef scanman01 het volgende:
En FOK begint ook weer klote te doen... Feest vandaag
Jaaaaa... wasknijpers in elkaar zetten. Harde actie wordt dat...quote:
Echte bb huismijt !quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:37 schreef kukeleku het volgende:
He ze hebben beestjes in het huis...hahha
OMG!quote:
Schurft
Schurft is een sterk jeukende huidafwijking die wordt veroorzaakt door een kleine mijt, Sarcoptes scabiei. Deze mijt leeft in het oppervlakkige deel van de huid en graaft daar kleine gangetjes. De jeuk wordt veroorzaakt door een reactie van het lichaam tegen de mijt en haar eieren.
Hoe ziet het eruit?
Het belangrijkste kenmerk van schurft is ernstige jeuk. De uiterlijke kenmerken van een schurftinfectie bestaan uit de typische zeer kleine gangetjes in de huid die met het blote oog waarneembaar zijn. Omdat de schurftmijt zich het liefst ophoudt in huid in de lichaamsplooien kunnen de gangetjes daar het best worden gevonden. Schurft wordt vrijwel nooit in het gezicht of op het behaarde hoofd gezien.
Typische plekken waar schurft gevonden kan worden zijn:
- tussen de vingers
- polsen
- oksels
- billen
- penis
Vooral in de oksels en de billen worden in plaats van gangetjes ook wel rode jeukende bulten gezien.
Bij kleine kinderen zijn de gangetjes niet altijd het meest opvallend. Bij hen is er vaker sprake van rode bultjes die over het hele lichaam kunnen voorkomen. Vooral in deze gevallen wordt een schurftinfectie nog wel eens aangezien voor eczeem of galbulten.
Hoe kom je eraan?
De schurftmijt wordt alleen overgedragen na intensief contact tussen mensen. Alleen de hand schudden van een schurftdrager bijvoorbeeld, is onvoldoende om de mijt op te lopen. Soms vindt besmetting plaats door te slapen in bedden met ongewassen beddegoed waarin eerder een met schurft besmet persoon heeft gelegen. Schurft heeft verder niets te maken met een slechte hygiene.
Er kan soms een periode van enkele weken liggen tussen de besmetting en het ontwikkelen van de eerste klachten.
Semih: dan hoef je alleen je piemoltje te wassenquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:40 schreef heksie69 het volgende:
Rik: tis altijd nog beter dan clamidia
quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:43 schreef MadMaster het volgende:
Wie lag er vannacht ook al weer naast Rik?![]()
![]()
Scan! Wat een vooroordeel!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:41 schreef scanman01 het volgende:
Komt omdat Rik met alles en iedereen lag te wippen buiten het huis.
Ja hij is volgens mij iets van twee weken terug al bij een arts geweest. Normaal hoort die dat te zien.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:45 schreef n1ek het volgende:
wel vreemd, hij heeft het al vanaf week 1 komen ze nu lijkt me vrij laat
Werd in het huis door RIk zelf gezegd. Hij meldde er wel bij dat dat een vooroordeel wasquote:
Dan valt het allemaal nog mee!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:51 schreef scanman01 het volgende:
Vorige week dacht Rik nog dat hij huidkanker had
Aaaaaaaaa, lekker, een plaatje bij het praatjequote:Op dinsdag 26 september 2006 16:49 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Volgens mij tante Hilde, die had ook van alles, ik denk eerder dat zij het binnen gebracht heeftquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:57 schreef noddy1 het volgende:
En wie had er jeuk aan de doos?
whahaha... wat een giller.. dat was milicaquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:57 schreef noddy1 het volgende:
Marlies, maar ze zei dat dat van een slokje wijn wasquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:57 schreef noddy1 het volgende:
Milica volgens mij.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:57 schreef noddy1 het volgende:
En dan kan je ook heel je huis overhoop gaan gooien, weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:01 schreef schizolientje het volgende:
Het is ook niet leuk, net hoofdluis, het overkomt je.
Van de snelheid van FOK val je alleen weer in slaap.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:52 schreef jinca het volgende:
paniek....paniek...wat een actie in het huis...ben helemaal wakker achter de comp.
Iedereen kan schurft krijgen, jij ook! Ben jij ook een viespeuk??quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:05 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Iedereen kan schurft krijgen, jij ook! Ben jij ook een viespeuk??
Laat ons maar lekker even jennen. Als het Etienne was geweest was hij onder de grond gestopt door FOK.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:06 schreef schizolientje het volgende:
Schurft heeft verder niets te maken met een slechte hygiene!!!!!!
Laten we daar verder geen discussie over gaan houden, het kan iedereen gebeuren. Rik heeft vette pech dat hij de l.. is
Hij zit ook heel vaak met zijn hand in de broek... om vervolgens de anderen te knippen enzo...quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:08 schreef Morwen het volgende:
Ik vind dat de banken ook ontsmet moeten worden. Rik zit dikwijls halfnaakt erop![]()
Schurft schijnt anders helemaal niet zo gemakkelijk te herkennen te zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:10 schreef Addi het volgende:
Slimme arts hoor dat ie dat NU al doorheeft.
Hoe wordt schurft vastgesteld?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:10 schreef Addi het volgende:
Slimme arts hoor dat ie dat NU al doorheeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |