Dan valt het allemaal nog mee!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:51 schreef scanman01 het volgende:
Vorige week dacht Rik nog dat hij huidkanker had
Aaaaaaaaa, lekker, een plaatje bij het praatjequote:Op dinsdag 26 september 2006 16:49 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Volgens mij tante Hilde, die had ook van alles, ik denk eerder dat zij het binnen gebracht heeftquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:57 schreef noddy1 het volgende:
En wie had er jeuk aan de doos?
whahaha... wat een giller.. dat was milicaquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:57 schreef noddy1 het volgende:
Marlies, maar ze zei dat dat van een slokje wijn wasquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:57 schreef noddy1 het volgende:
Milica volgens mij.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:57 schreef noddy1 het volgende:
En dan kan je ook heel je huis overhoop gaan gooien, weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:01 schreef schizolientje het volgende:
Het is ook niet leuk, net hoofdluis, het overkomt je.
Van de snelheid van FOK val je alleen weer in slaap.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:52 schreef jinca het volgende:
paniek....paniek...wat een actie in het huis...ben helemaal wakker achter de comp.
Iedereen kan schurft krijgen, jij ook! Ben jij ook een viespeuk??quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:05 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Iedereen kan schurft krijgen, jij ook! Ben jij ook een viespeuk??
Laat ons maar lekker even jennen. Als het Etienne was geweest was hij onder de grond gestopt door FOK.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:06 schreef schizolientje het volgende:
Schurft heeft verder niets te maken met een slechte hygiene!!!!!!
Laten we daar verder geen discussie over gaan houden, het kan iedereen gebeuren. Rik heeft vette pech dat hij de l.. is
Hij zit ook heel vaak met zijn hand in de broek... om vervolgens de anderen te knippen enzo...quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:08 schreef Morwen het volgende:
Ik vind dat de banken ook ontsmet moeten worden. Rik zit dikwijls halfnaakt erop![]()
Schurft schijnt anders helemaal niet zo gemakkelijk te herkennen te zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:10 schreef Addi het volgende:
Slimme arts hoor dat ie dat NU al doorheeft.
Hoe wordt schurft vastgesteld?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:10 schreef Addi het volgende:
Slimme arts hoor dat ie dat NU al doorheeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |