marlies?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Marlies zegt niks, maar reageert alleen met : heerlijk, super, bizar en oh ja wat super.......................... bah
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:46 schreef toxikon het volgende:
[..]
marlies?
dat is toch die lange rode machine die loze kreten slaat als je er 50cent in gooit?
Ook zonder centenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:46 schreef toxikon het volgende:
[..]
marlies?
dat is toch die lange rode machine die loze kreten slaat als je er 50cent in gooit?
Oh, vandaar de naam 50cent !quote:
kloptquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:53 schreef HiDiHo het volgende:
gaat het alweer over die nominatie's, het zou verboden moeten worden !
De bank is nog niet bekend toch?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:53 schreef HiDiHo het volgende:
Zou wat zijn als ze het nu opeens gaan verbiedenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:53 schreef HiDiHo het volgende:
Jij zit nog in een rouwprocesquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze het nu opeens gaan verbieden.... Zou best wel schandalig zijn.
oh ik dacht dat ze even aan e10 dacht...quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:40 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina begint bijna te huilen van de uien
[afbeelding]
Misschien niet bij jou in het supportershonk, maar ik vrees dat het BB-kijkende SMS'ende vrouwvolk massaal valt voor Tijn's pose van gevoelige bink.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die vliegt er direct uit! Niemand gunt een testikel-loze onverstaanbare schele homewrecker de pot!
Dan begint ze wel te glunderenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:59 schreef breege het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ze even aan e10 dacht...![]()
" Je spreekt met............. ( help me even ? hoe heet ik ook alweer ?)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |