Dat kan, maar dan hebben ze dus helemaal niets te vretenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:38 schreef scanman01 het volgende:
Weer die uien...
Is er nou niemand die het gewoon verdomd om uien en bonen te eten?????
Ze hadden mij niet zo gek gekregen in iedergeval. Dan maar gewoon brood een week lang. Geen probleem.quote:
Brood dus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan hebben ze dus helemaal niets te vreten
Marlies zegt niks, maar reageert alleen met : heerlijk, super, bizar en oh ja wat super.......................... bahquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies heeft zo`n fijne intelligente manier van praten.
I love her![]()
marlies?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Marlies zegt niks, maar reageert alleen met : heerlijk, super, bizar en oh ja wat super.......................... bah
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:46 schreef toxikon het volgende:
[..]
marlies?
dat is toch die lange rode machine die loze kreten slaat als je er 50cent in gooit?
Ook zonder centenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:46 schreef toxikon het volgende:
[..]
marlies?
dat is toch die lange rode machine die loze kreten slaat als je er 50cent in gooit?
Oh, vandaar de naam 50cent !quote:
kloptquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:53 schreef HiDiHo het volgende:
gaat het alweer over die nominatie's, het zou verboden moeten worden !
De bank is nog niet bekend toch?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:53 schreef HiDiHo het volgende:
Zou wat zijn als ze het nu opeens gaan verbiedenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:53 schreef HiDiHo het volgende:
Jij zit nog in een rouwprocesquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze het nu opeens gaan verbieden.... Zou best wel schandalig zijn.
oh ik dacht dat ze even aan e10 dacht...quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:40 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina begint bijna te huilen van de uien
[afbeelding]
Misschien niet bij jou in het supportershonk, maar ik vrees dat het BB-kijkende SMS'ende vrouwvolk massaal valt voor Tijn's pose van gevoelige bink.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die vliegt er direct uit! Niemand gunt een testikel-loze onverstaanbare schele homewrecker de pot!
Dan begint ze wel te glunderenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:59 schreef breege het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ze even aan e10 dacht...![]()
" Je spreekt met............. ( help me even ? hoe heet ik ook alweer ?)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |